Den 17-08-2011 08:53, Fietsenmaker skrev:
> Den 16-08-2011 20:22, Martin Ploug skrev:
>> Hej
>>
>> Jeg bruger Windows 7.
>> Jeg har en HP Photosmart B110 Series.
>> For ikke så længe siden fungerede det fint med at scanne fra printeren
>> til min PC, men nu skriver den:
>> Scanningsfejl Scan via computeren eller se dokumentationen. Tryk på OK.
>> Jeg har prøvet at afinstallere den medfølgende software og
>> geninstalleret den. Jeg har også tjekket for opdateringer, men intet af
>> det hjælper.
>> Jeg kan godt printe fra PC'en til printeren.
>> Nogen der har forslag til at løse problemet?
>>
>> På forhånd tak.
>>
>> Venlig hilsen
>> Martin
> Det kunne ligne lidt af det problem jeg havde med scanning, her dog med
> en Canon printer. Det kørte fint i starten men lige pludselig kunne jeg
> ikke scanne mere.
> Jeg gik så lang at jeg ominstalerede Windows 7 for at fjerne alt
> printersoftware.
> Til slut skiftede jeg USB kablet ud og så virkede skidtet igen.
> Det kan være at du skulle prøve med et andet USB kabel.
> Hvis jeg havde gjort det var jeg sluppet for ominstaleringen.
> Det er ikke sikkert at det hjælper men det er forsøget værd.
Tak for dit indlæg. Ja, måske skal jeg prøve at tjekke kablet, fjerne
og geninstallere HP softwaren igen for at se, om det giver noget.
Jeg gider ikke, at ominstallere 7 lige nu, hvis det kan undgåes