/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)
Fra : Bo Warming


Dato : 24-07-11 08:35

EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)
Jeg tror ikke at Oslo-skytten hadede dem han skød
Jeg tror ikke han havde symptomer på psykose
Det er billig bodega-jargon som EB-chef Poul Madsen bruger ved at
kalde en særling-morder som ham for sindssyg
Jeg tror han søgte at gøre indtryk på sin indre domstol men ikke på
noget menneske
Eneste vej til at forebygge gentagelser er radiosender i alle biler
via gps-satelit til politistation og anden avanceret overvågning,
net-scanning mm
Og da London og Madrid kostede flere liv er det mod muslimer indsatsen
skal sættes ind
En top-kineser(Maos souchef Chou Enlai) spurgtes om Den Franske
Revolution havde gjort gavn og svarede at "Det er for tidligt at
vurdere". Det kan man også sige om Breiviks rædselsregimente/udåd.
Breivik havde succes med piger, men den udfordring var altså for nem,
så han rettede ambitionerne mod noget sværere - at redde EU fra Islam.
EB interviewer i dag danske topnazier , der "forstår" Breivik, men
tidshorisonten nævnes ikke som alibi for provokationen
Erstat naivitet med overvågning - det er hvad vor statsmagt bør lære
nu..

 
 
Vidal (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 24-07-11 08:47

Den 24-07-2011 09:35, Bo Warming skrev:
> EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)

Det vil de fleste normale mennesker gøre, mon ikke,
hvis man målte det, at 99.9% ser en sådan handling
som galskab?

> Jeg tror ikke at Oslo-skytten hadede dem han skød

Nej, det tror jeg heller ikke. @ her i gruppen har jo
flere gange givet os et indblik i de forunderlige
kræfter, der styrer en politisk fanatikers galskab.

@ hader jo heller ikke rotter, alligevel mener han de
skal udryddes, ikke sandt? Derfor er det for ham helt
legitimt at gå ud og skyde muslimer. Noget af det samme
må have styret ABB?

> Jeg tror ikke han havde symptomer på psykose

Jeg har ikke læst EB, men jeg tror heller ikke psykose
beskriver tilstanden

> Det er billig bodega-jargon som EB-chef Poul Madsen bruger ved at
> kalde en særling-morder som ham for sindssyg

Det er jo en form for asocial sindsyge.

> Jeg tror han søgte at gøre indtryk på sin indre domstol men ikke på
> noget menneske

Det ser vi jo også i denne gruppe, hvor flere forsøger
overfor sig selv og andre at forklare ABBs reaktion, som
berettiget, det er lissom ikke ABBs skyld, det er en
form for (fornuftig?) reaktion på det omgivende samfunds
attitude overfor det han ikke kan lide.

--
Venlig hilsen,

Vidal

@ (24-07-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-07-11 09:00

On Sun, 24 Jul 2011 09:46:38 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:


>Nej, det tror jeg heller ikke. @ her i gruppen har jo
>flere gange givet os et indblik i de forunderlige
>kræfter, der styrer en politisk fanatikers galskab.
>
>@ hader jo heller ikke rotter, alligevel mener han de
>skal udryddes, ikke sandt? Derfor er det for ham helt
>legitimt at gå ud og skyde muslimer. Noget af det samme
>må have styret ABB?

nu vej jeg jo (heldigvis) ikke hvad dine våde drøme omhandler -
men man kan jo gisne ud fra ovenstående -

men at du gang på gang pålyver andre holdninger de ikke har tyder
meget i retning af at du er en uærlig stymper


>Det ser vi jo også i denne gruppe, hvor flere forsøger
>overfor sig selv og andre at forklare ABBs reaktion, som
>berettiget,

er det nu IGEN dine egne drømme som får dig til at se ting i tekster
som ikk er der?



Vidal (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 24-07-11 09:32

Den 24-07-2011 10:00, @ skrev:
> On Sun, 24 Jul 2011 09:46:38 +0200, Vidal<vidal@webspeed.dk> wrote:
>
>
>> Nej, det tror jeg heller ikke. @ her i gruppen har jo
>> flere gange givet os et indblik i de forunderlige
>> kræfter, der styrer en politisk fanatikers galskab.
>>
>> @ hader jo heller ikke rotter, alligevel mener han de
>> skal udryddes, ikke sandt? Derfor er det for ham helt
>> legitimt at gå ud og skyde muslimer. Noget af det samme
>> må have styret ABB?
>
> nu vej jeg jo (heldigvis) ikke hvad dine våde drøme omhandler -
> men man kan jo gisne ud fra ovenstående -

Jeg var ikke klar over, dine drømme også er seksuelt betingede.
Men det passer måske fint ind i jer psykopaters indretning?
Får du, for nu at bruge et jensbruunsk udtryk, næse i bukserne,
når du fantaserer om at skyde/udrydde muslimer?

> men at du gang på gang pålyver andre holdninger de ikke har tyder
> meget i retning af at du er en uærlig stymper

Det er en temmelig nøjagtig gengivelse af dine holdninger.
Men PET, eller hvem det nu er, der kommer til at se med,
kan jo selv undersøge, hvad det er, du giver udtryk for.

De er nok bedre til at finde dine indlæg, end jeg er.
Selvom min news-server gemmer indlæg over flere år, kan
det være vanskeligt at finde dine, fordi du konstant
ændrer dit nick/adresse på indlæggene. PET finder nok ud
af, hvordan tingene ser ud i fiskeindustrien.

>> Det ser vi jo også i denne gruppe, hvor flere forsøger
>> overfor sig selv og andre at forklare ABBs reaktion, som
>> berettiget,
>
> er det nu IGEN dine egne drømme som får dig til at se ting i tekster
> som ikk er der?

Nej, det er en temmelig nøjagtig gengivelse af dine synspunkter,
holdninger og ord.

Jeg har citeret dem flere gange og du afviser heller jo ikke,
hvad du har skrevet, hvilket da også ville være temmelig umuligt,
når de foreligger ord for ord på en server med dit nick.

Jeg tror dine og ABBs fantasier overlapper hinanden i påfaldende
grad. Han mente, socialdemokrater skulle dræbes, du mener muslimer
skal dræbes, men sikkert ud fra samme skideskøre argumentation.

--
Venlig hilsen,

Vidal

N.B.DK (24-07-2011)
Kommentar
Fra : N.B.DK


Dato : 24-07-11 12:06

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
news:4e2bd88b$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Det er en temmelig nøjagtig gengivelse af dine holdninger.
> Men PET, eller hvem det nu er, der kommer til at se med,
> kan jo selv undersøge, hvad det er, du giver udtryk for.

Det er nu ret imponerende som du kan lyve, men en dag kommer du vel til at
stå til ansvar for dine konstant løgne.

> De er nok bedre til at finde dine indlæg, end jeg er.

De er forhåbenligt ikke ligeså gode til at lyve som du er.

> Selvom min news-server gemmer indlæg over flere år, kan
> det være vanskeligt at finde dine, fordi du konstant
> ændrer dit nick/adresse på indlæggene. PET finder nok ud
> af, hvordan tingene ser ud i fiskeindustrien.

Ja det er lidt pudsigt at du ikke kan finde de indlæg som der ellers burde
være så mange af, hvis man tager dine påstande for gode varer, men sjovt nok
kan du ikke dokumentere noget som helst af det, hvorfor mon ikke, hr
lystløgner?

>> er det nu IGEN dine egne drømme som får dig til at se ting i tekster
>> som ikk er der?
>
> Nej, det er en temmelig nøjagtig gengivelse af dine synspunkter,
> holdninger og ord.

DU er temmelig meget fuld af løgn, og håber da du en dag finder ud af det
ikke altid er lige smart.

> Jeg har citeret dem flere gange og du afviser heller jo ikke,
> hvad du har skrevet, hvilket da også ville være temmelig umuligt,
> når de foreligger ord for ord på en server med dit nick.
>
> Jeg tror dine og ABBs fantasier overlapper hinanden i påfaldende
> grad. Han mente, socialdemokrater skulle dræbes, du mener muslimer
> skal dræbes, men sikkert ud fra samme skideskøre argumentation.

Jeg tror du er bindegal, og det vil der nok være psykologer der også ville
nå frem til.

--
MVH. N_B_DK



Vidal (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 24-07-11 17:16

Den 24-07-2011 13:06, N.B.DK skrev:
> "Vidal"<vidal@webspeed.dk> wrote in message
> news:4e2bd88b$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> Det er en temmelig nøjagtig gengivelse af dine holdninger.
>> Men PET, eller hvem det nu er, der kommer til at se med,
>> kan jo selv undersøge, hvad det er, du giver udtryk for.
>
> Det er nu ret imponerende som du kan lyve, men en dag kommer du vel til at
> stå til ansvar for dine konstant løgne.

Hvilke løgne?

>> De er nok bedre til at finde dine indlæg, end jeg er.
>
> De er forhåbenligt ikke ligeså gode til at lyve som du er.

Jeg lyver ikke.

>> Selvom min news-server gemmer indlæg over flere år, kan
>> det være vanskeligt at finde dine, fordi du konstant
>> ændrer dit nick/adresse på indlæggene. PET finder nok ud
>> af, hvordan tingene ser ud i fiskeindustrien.
>
> Ja det er lidt pudsigt at du ikke kan finde de indlæg som der ellers burde
> være så mange af, hvis man tager dine påstande for gode varer, men sjovt nok
> kan du ikke dokumentere noget som helst af det, hvorfor mon ikke, hr
> lystløgner?

Det kan jeg da også, men hvorfor spilde mere tid på
at dokumentere en gal, psykopatisk højrefanatiker.

Her er lidt fra den ærkenormale @s hånd:

-------------------------

"mit syn på løsning af problemet med de muhammedanske verdensforbrydere har
været postet
flere gange - ud af landet eller dræbes - hvis vi selv ønsker at
leve i et frit demokratisk land
---------------
Eller:
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/7d9cb3b92d635eb8?hl=da&dmode=source

muhammedanere kan måske med meget god vilje og det ene øje lukket
kaldes mennesker

jeg ser faktisk hellere at de alle til hobe forlader Europa, men
alternativet må være at aflive dem hvis de ikke kan finde ud af at
forsvinde

http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/c46b9aeb48421812?hl=da&dmode=source

>Godt så.. men nu er de unge mennesker altså så ikke blevet
>"ordentligt" opdraget, måske fordi alle har været så forhippet på at
>arbejde hele tiden... ? og nu er nogle af dem endda blevet ældre end
>18.. Og hvad vil du så have at der skal gøres ved dem?

den slags har Libyens leder svaret på, uanset om man kan li Gadaffi
eller ej så har han ret

der er kun en ting at gøre med gale køtere
og det er at skyde dem ned
------------------

Som talt ud af ABBs mund. Og sikkert din også.

>>> er det nu IGEN dine egne drømme som får dig til at se ting i tekster
>>> som ikk er der?
>>
>> Nej, det er en temmelig nøjagtig gengivelse af dine synspunkter,
>> holdninger og ord.
>
> DU er temmelig meget fuld af løgn, og håber da du en dag finder ud af det
> ikke altid er lige smart.

Dokumenter mine løgne eller hold din kæft.

>> Jeg har citeret dem flere gange og du afviser heller jo ikke,
>> hvad du har skrevet, hvilket da også ville være temmelig umuligt,
>> når de foreligger ord for ord på en server med dit nick.
>>
>> Jeg tror dine og ABBs fantasier overlapper hinanden i påfaldende
>> grad. Han mente, socialdemokrater skulle dræbes, du mener muslimer
>> skal dræbes, men sikkert ud fra samme skideskøre argumentation.
>
> Jeg tror du er bindegal, og det vil der nok være psykologer der også ville
> nå frem til.

Bare fordi du og @ befinder jer samme sted politisk, kan det ikke
berettige til at kalde mig bindegal. De fleste mennesker i Danmark
vil betegne jeres holdninger som bindegale. Men selvfølgeligt
vil I nok betegne de fleste mennesker i Danmark som gale. Ikke?
De vil ikke skyde muslimer eller for den sags skyld, socialdemokrater.
Det er helt underlige mennesker for dig, ikke?

--

Bo Warming (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 24-07-11 13:56

On Sun, 24 Jul 2011 10:32:02 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Den 24-07-2011 10:00, @ skrev:
>> On Sun, 24 Jul 2011 09:46:38 +0200, Vidal<vidal@webspeed.dk> wrote:
>>
>>
>>> Nej, det tror jeg heller ikke. @ her i gruppen har jo
>>> flere gange givet os et indblik i de forunderlige
>>> kræfter, der styrer en politisk fanatikers galskab.
>>>
>>> @ hader jo heller ikke rotter, alligevel mener han de
>>> skal udryddes, ikke sandt? Derfor er det for ham helt
>>> legitimt at gå ud og skyde muslimer. Noget af det samme
>>> må have styret ABB?
>>
>> nu vej jeg jo (heldigvis) ikke hvad dine våde drøme omhandler -
>> men man kan jo gisne ud fra ovenstående -
>
>Jeg var ikke klar over, dine drømme også er seksuelt betingede.
>Men det passer måske fint ind i jer psykopaters indretning?
>Får du, for nu at bruge et jensbruunsk udtryk, næse i bukserne,
>når du fantaserer om at skyde/udrydde muslimer?
>
>> men at du gang på gang pålyver andre holdninger de ikke har tyder
>> meget i retning af at du er en uærlig stymper
>
>Det er en temmelig nøjagtig gengivelse af dine holdninger.
>Men PET, eller hvem det nu er, der kommer til at se med,
>kan jo selv undersøge, hvad det er, du giver udtryk for.
>
>De er nok bedre til at finde dine indlæg, end jeg er.
>Selvom min news-server gemmer indlæg over flere år, kan
>det være vanskeligt at finde dine, fordi du konstant
>ændrer dit nick/adresse på indlæggene. PET finder nok ud
>af, hvordan tingene ser ud i fiskeindustrien.
>
>>> Det ser vi jo også i denne gruppe, hvor flere forsøger
>>> overfor sig selv og andre at forklare ABBs reaktion, som
>>> berettiget,
>>
>> er det nu IGEN dine egne drømme som får dig til at se ting i tekster
>> som ikk er der?
>
>Nej, det er en temmelig nøjagtig gengivelse af dine synspunkter,
>holdninger og ord.
>
>Jeg har citeret dem flere gange og du afviser heller jo ikke,
>hvad du har skrevet, hvilket da også ville være temmelig umuligt,
>når de foreligger ord for ord på en server med dit nick.
>
>Jeg tror dine og ABBs fantasier overlapper hinanden i påfaldende
>grad. Han mente, socialdemokrater skulle dræbes, du mener muslimer
>skal dræbes, men sikkert ud fra samme skideskøre argumentation.


Hvorfor dræbte ABB ikke nogen muslimer, når det er dem der er hans
fjende?

Fordi Statsministeren gav bedre reklame for massemord, når hans
partifæller skulle begraves idag?

Vidal (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 24-07-11 17:04

Den 24-07-2011 14:55, Bo Warming skrev:
> On Sun, 24 Jul 2011 10:32:02 +0200, Vidal<vidal@webspeed.dk> wrote:
>
>> Den 24-07-2011 10:00, @ skrev:
>>> On Sun, 24 Jul 2011 09:46:38 +0200, Vidal<vidal@webspeed.dk> wrote:
>>>
>>>
>>>> Nej, det tror jeg heller ikke. @ her i gruppen har jo
>>>> flere gange givet os et indblik i de forunderlige
>>>> kræfter, der styrer en politisk fanatikers galskab.
>>>>
>>>> @ hader jo heller ikke rotter, alligevel mener han de
>>>> skal udryddes, ikke sandt? Derfor er det for ham helt
>>>> legitimt at gå ud og skyde muslimer. Noget af det samme
>>>> må have styret ABB?
>>>
>>> nu vej jeg jo (heldigvis) ikke hvad dine våde drøme omhandler -
>>> men man kan jo gisne ud fra ovenstående -
>>
>> Jeg var ikke klar over, dine drømme også er seksuelt betingede.
>> Men det passer måske fint ind i jer psykopaters indretning?
>> Får du, for nu at bruge et jensbruunsk udtryk, næse i bukserne,
>> når du fantaserer om at skyde/udrydde muslimer?
>>
>>> men at du gang på gang pålyver andre holdninger de ikke har tyder
>>> meget i retning af at du er en uærlig stymper
>>
>> Det er en temmelig nøjagtig gengivelse af dine holdninger.
>> Men PET, eller hvem det nu er, der kommer til at se med,
>> kan jo selv undersøge, hvad det er, du giver udtryk for.
>>
>> De er nok bedre til at finde dine indlæg, end jeg er.
>> Selvom min news-server gemmer indlæg over flere år, kan
>> det være vanskeligt at finde dine, fordi du konstant
>> ændrer dit nick/adresse på indlæggene. PET finder nok ud
>> af, hvordan tingene ser ud i fiskeindustrien.
>>
>>>> Det ser vi jo også i denne gruppe, hvor flere forsøger
>>>> overfor sig selv og andre at forklare ABBs reaktion, som
>>>> berettiget,
>>>
>>> er det nu IGEN dine egne drømme som får dig til at se ting i tekster
>>> som ikk er der?
>>
>> Nej, det er en temmelig nøjagtig gengivelse af dine synspunkter,
>> holdninger og ord.
>>
>> Jeg har citeret dem flere gange og du afviser heller jo ikke,
>> hvad du har skrevet, hvilket da også ville være temmelig umuligt,
>> når de foreligger ord for ord på en server med dit nick.
>>
>> Jeg tror dine og ABBs fantasier overlapper hinanden i påfaldende
>> grad. Han mente, socialdemokrater skulle dræbes, du mener muslimer
>> skal dræbes, men sikkert ud fra samme skideskøre argumentation.
>
>
> Hvorfor dræbte ABB ikke nogen muslimer, når det er dem der er hans
> fjende?
>
> Fordi Statsministeren gav bedre reklame for massemord, når hans
> partifæller skulle begraves idag?

Ja, I har fundet en ny helgen, som nu skal igennem sit martyrium,
bare fordi han har slået 90 mennesker ihjel.

--
Venlig hilsen,

Vidal

N.B.DK (24-07-2011)
Kommentar
Fra : N.B.DK


Dato : 24-07-11 12:00

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
news:4e2bcdd8$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Den 24-07-2011 09:35, Bo Warming skrev:
>> EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)
>
> Det vil de fleste normale mennesker gøre, mon ikke,
> hvis man målte det, at 99.9% ser en sådan handling
> som galskab?

JA handlingen, men jeg tror ikke han er gal i medicinsk øjemed, han har
været fuldt ud klar over de konsekvenser hans handlinger ville få, og det er
også derfor han ikke ønsker at dørene skal lukkes når han stilles for
retten, for bliver de det, så er hans handling "spildt" (forstået på den
måde at ejg tror han gjorde det for at få hans budskab ud til flest mulige).

>> Jeg tror ikke at Oslo-skytten hadede dem han skød
>
> Nej, det tror jeg heller ikke. @ her i gruppen har jo
> flere gange givet os et indblik i de forunderlige
> kræfter, der styrer en politisk fanatikers galskab.

Du er mindst ligeså fanatisk, bare på modsat fløj.

> @ hader jo heller ikke rotter, alligevel mener han de
> skal udryddes, ikke sandt? Derfor er det for ham helt
> legitimt at gå ud og skyde muslimer. Noget af det samme
> må have styret ABB?

Digter vi nu lidt igen?

>> Jeg tror ikke han havde symptomer på psykose
>
> Jeg har ikke læst EB, men jeg tror heller ikke psykose
> beskriver tilstanden
>
>> Det er billig bodega-jargon som EB-chef Poul Madsen bruger ved at
>> kalde en særling-morder som ham for sindssyg
>
> Det er jo en form for asocial sindsyge.

Er det? det er jo ikke mindre sindssygt end hvad Ole Sohn hyldede, og han
påstår jo at det blot var fordi han var "ung", i min verden er der ikke den
store forskel på om man selv udøver den slags handlinger, eller hylder folk
der gør.

> Det ser vi jo også i denne gruppe, hvor flere forsøger
> overfor sig selv og andre at forklare ABBs reaktion, som
> berettiget, det er lissom ikke ABBs skyld, det er en
> form for (fornuftig?) reaktion på det omgivende samfunds
> attitude overfor det han ikke kan lide.

Hvem har skrevet noget om det er en fornuftig reaktion (udover dig)?

--
MVH. N_B_DK



Vidal (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 24-07-11 17:11

Den 24-07-2011 13:00, N.B.DK skrev:
> "Vidal"<vidal@webspeed.dk> wrote in message
> news:4e2bcdd8$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> Den 24-07-2011 09:35, Bo Warming skrev:
>>> EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)
>>
>> Det vil de fleste normale mennesker gøre, mon ikke,
>> hvis man målte det, at 99.9% ser en sådan handling
>> som galskab?
>
> JA handlingen, men jeg tror ikke han er gal i medicinsk øjemed, han har
> været fuldt ud klar over de konsekvenser hans handlinger ville få, og det er
> også derfor han ikke ønsker at dørene skal lukkes når han stilles for
> retten, for bliver de det, så er hans handling "spildt" (forstået på den
> måde at ejg tror han gjorde det for at få hans budskab ud til flest mulige).

Vi er nok stort set enige. Selvfølgeligt er han gal, ellers
skyder man ikke 90 mennesker ned med koldt blod, men han
har helt sikkert været helt klar over, hvad han gjorde.
Det gør det jo værre og understreger, at manden ikke er
normal.

>>> Jeg tror ikke at Oslo-skytten hadede dem han skød
>>
>> Nej, det tror jeg heller ikke. @ her i gruppen har jo
>> flere gange givet os et indblik i de forunderlige
>> kræfter, der styrer en politisk fanatikers galskab.
>
> Du er mindst ligeså fanatisk, bare på modsat fløj.

Det er løgn, men prøv dog bare at underbygge det.

>> @ hader jo heller ikke rotter, alligevel mener han de
>> skal udryddes, ikke sandt? Derfor er det for ham helt
>> legitimt at gå ud og skyde muslimer. Noget af det samme
>> må have styret ABB?
>
> Digter vi nu lidt igen?

Nej. @ har flere gange understreget, han ikke hader muslimer,
det er ikke derfor han vil udrydde dem. Det er ligesom med
rotter, dem hader han heller ikke, men han vil gerne udrydde dem.

>>> Jeg tror ikke han havde symptomer på psykose
>>
>> Jeg har ikke læst EB, men jeg tror heller ikke psykose
>> beskriver tilstanden
>>
>>> Det er billig bodega-jargon som EB-chef Poul Madsen bruger ved at
>>> kalde en særling-morder som ham for sindssyg
>>
>> Det er jo en form for asocial sindsyge.
>
> Er det? det er jo ikke mindre sindssygt end hvad Ole Sohn hyldede, og han
> påstår jo at det blot var fordi han var "ung", i min verden er der ikke den
> store forskel på om man selv udøver den slags handlinger, eller hylder folk
> der gør.

Ole Sohn! Hvor mange socialdemokrater har han aflivet?

>> Det ser vi jo også i denne gruppe, hvor flere forsøger
>> overfor sig selv og andre at forklare ABBs reaktion, som
>> berettiget, det er lissom ikke ABBs skyld, det er en
>> form for (fornuftig?) reaktion på det omgivende samfunds
>> attitude overfor det han ikke kan lide.
>
> Hvem har skrevet noget om det er en fornuftig reaktion (udover dig)?

Det har ABB i et 1600 sider langt dokument, som du selv kan læse,
hvis du kan læse.

--

N.B.DK (24-07-2011)
Kommentar
Fra : N.B.DK


Dato : 24-07-11 19:01

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
news:4e2c441c$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>> Det ser vi jo også i denne gruppe, hvor flere forsøger
>>> overfor sig selv og andre at forklare ABBs reaktion, som
>>> berettiget, det er lissom ikke ABBs skyld, det er en
>>> form for (fornuftig?) reaktion på det omgivende samfunds
>>> attitude overfor det han ikke kan lide.
>>
>> Hvem har skrevet noget om det er en fornuftig reaktion (udover dig)?
>
> Det har ABB i et 1600 sider langt dokument, som du selv kan læse,
> hvis du kan læse.

Ok, så er i altså 2 der mener det var en fornuftig reaktion.

--
MVH. N_B_DK



Martin Larsen (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 24-07-11 12:37

On 24/07/11 09:35, Bo Warming wrote:
> EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)
> Jeg tror ikke at Oslo-skytten hadede dem han skød
> Jeg tror ikke han havde symptomer på psykose
> Det er billig bodega-jargon som EB-chef Poul Madsen bruger ved at
> kalde en særling-morder som ham for sindssyg

Er særling ikke bare BW-eufemisme for sindssyg

> Jeg tror han søgte at gøre indtryk på sin indre domstol men ikke på
> noget menneske
> Eneste vej til at forebygge gentagelser er radiosender i alle biler
> via gps-satelit til politistation og anden avanceret overvågning,
> net-scanning mm

Logisk forbindelse savnes.
Men politiet i Norge *kunne* have reddet de fleste menneskeliv på Utøya,
hvis de havde haft et par "rambo-typer" i en let armeret helikopter, som
kunne have været fremme på 5 min.
Det er meningsløst at sende tøsedrenge ud til fronten, som bare står og
skutter sig i deres skudsikre veste.

Mvh
Martin

@ (24-07-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-07-11 13:09

On Sun, 24 Jul 2011 13:36:32 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:


>Men politiet i Norge *kunne* have reddet de fleste menneskeliv på Utøya,


tåbelig og formynderisk våbenlovgivning hindrede at de unge kunne
forsvare sig selv


en ordenlig våbenlovgivning havde hindret at 84 forsvarsløse unge blot
kunne skydes ned


men så havde gerningsmanden sikkert fundet på noget andet



Vidal (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 24-07-11 17:13

Den 24-07-2011 14:09, @ skrev:
> On Sun, 24 Jul 2011 13:36:32 +0200, Martin Larsen
> <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>
>
>> Men politiet i Norge *kunne* have reddet de fleste menneskeliv på Utøya,
>
>
> tåbelig og formynderisk våbenlovgivning hindrede at de unge kunne
> forsvare sig selv
>
>
> en ordenlig våbenlovgivning havde hindret at 84 forsvarsløse unge blot
> kunne skydes ned
>
>
> men så havde gerningsmanden sikkert fundet på noget andet
>
>
Mener du nu, vi skal give muslimerne skydevåben, så de kan
forsvare sig mod sådan nogen som dig.

Det er en overraskende tankegang.

--


@ (24-07-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-07-11 17:23

On Sun, 24 Jul 2011 18:12:34 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Den 24-07-2011 14:09, @ skrev:
>> On Sun, 24 Jul 2011 13:36:32 +0200, Martin Larsen
>> <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>>
>>
>>> Men politiet i Norge *kunne* have reddet de fleste menneskeliv på Utøya,
>>
>>
>> tåbelig og formynderisk våbenlovgivning hindrede at de unge kunne
>> forsvare sig selv
>>
>>
>> en ordenlig våbenlovgivning havde hindret at 84 forsvarsløse unge blot
>> kunne skydes ned
>>
>>
>> men så havde gerningsmanden sikkert fundet på noget andet
>>
>>
>Mener du nu

jeg mener lovgivningen skal indrettes således at man hvis man selv
ønsker det kan have muligheden for at forsvare sig mod morderiske
galninge





DADK (24-07-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 24-07-11 18:05

On 24-07-2011 18:12, Vidal wrote:
> Den 24-07-2011 14:09, @ skrev:
>> On Sun, 24 Jul 2011 13:36:32 +0200, Martin Larsen
>> <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>>
>>
>>> Men politiet i Norge *kunne* have reddet de fleste menneskeliv på Utøya,
>>
>>
>> tåbelig og formynderisk våbenlovgivning hindrede at de unge kunne
>> forsvare sig selv
>>
>>
>> en ordenlig våbenlovgivning havde hindret at 84 forsvarsløse unge blot
>> kunne skydes ned
>>
>>
>> men så havde gerningsmanden sikkert fundet på noget andet
>>
>>
> Mener du nu, vi skal give muslimerne skydevåben, så de kan
> forsvare sig mod sådan nogen som dig.

Er @ da nu voldelig, en slags trussel? Hvad bedømmer du det på?

Men ideen er jo ikke ny. Rune Engelbreth Larsen skrev detaljeret om
hvordan indvandrere bla gennem skydeklubber kunne og burde anskaffe sig
våben, så de kunne forsvare sig imod "højreorienterede". "Sådan
anskaffer du legalt en pistol", som der stod i Faklen. Senere er det så
blevet modereret, teksten er blevet slebet til, og nu hedder det sig at
det var for "sjov" eller for at "bevidstgøre" om hvordan "højrefløjen"
åbenbart i 90'erne var voldelige imod muslimer.

"Faklen dokumenterer den eskalerende diskrimination, propaganda og
chikane mod indvandrere fra 1990-2000 og rejser spørgsmålet om, hvorvidt
udviklingen fortsat vil eskalere i 2000-2010, og indvandrere således
blive nødsaget til at overveje at forberede sig på selvforsvar - helt
legalt.«

Og det var vel at mærke tilbage i 2000, at REL og Faklen, der stod bag
blandt andet Minoritetspartiet, helt gravalvorligt mente det efterhånden
var nødvendigt for indvandrere at bevæbne sig ift "selvforsvar".

Atlså en opfordring til voldelig opstand imod samfundet pga bla
"propaganda" (!!!) Hvis der står noget ufordelagtigt i avisen eller en
politiker siger noget "propagandistisk" er det grund nok til at bevæbne
sig og slå voldeligt tilbage -"helt legalt". Altså, indvandrere burde
reagere voldeligt på negativ omtale i medierne. Det har indvandrere og i
særdeleshed muslimer så gjort siden 2000, som i så mange andre lande.
men det er jo lidt værd at bemærke, at vi her har en femtekolonne i
Danmark der for over 10 år siden "forberedte" indvandrere på en voldelig
konfrontation. Mon "imamerne" der rejste rundt og spredte had til
Danmark, og løgne, i forbindelse med Muhammedkrisen, ikke var inspireret
af bla Rune Engelbreth Larsen, og ligesindede, der nu i mange år havde
opfordret dem til at slå tilbage? Kan du garantere de ikke var, at ingen
indvandrer og muslim ikke had ladet sig inspirerere af venstrefløjens
hadefulde voldsforherligende retroik? Engelbreth julblede jo over
imamernes og muslimernes "kamp" ift muhammedtegningerne, han har sågar
skrevet en hel bog om det.

Jeg har aldrig set dig kritisere det helt grotesk vanvittigt
hjemstavnshadende overdrev, der nu i snart 20 år (!!!) HAR OPILDNET TIL
HAD IMELLEM INDVANDRERE OG DANSKERE.

Hvis nogle fremtrædende debattører, eller politikere, havde opfordret
"danskere" til at bevæbne sig imod indvandrere, så kan jeg love for at
vi ikke ville høre om andet i årevis, det ville blive brugt som argument
i alle debatter, udlandet ville fordømme Danmark (nogen ville selvsagt
sladre) osv - hvis det er venstrefløjen, ren tavshed.

Vi har aldrig hørt typer som dig henvise til at den yderste venstrefløj
havde et medansvar for danske muslimers radikalisering,
terrorkomplotter, had til samfndet osv. Der er jo ellers båret ved til
bålet i mange, mange år - man har tudet indvandrere ørerne fulde med
påstande om at de var forfulgte osv. For at pleje sin EGEN interne
politiske dagsorden. Det har næppe været helt uden effekt.

Der er i dag 2011 en del politikere og debattører der må leve under
politibeskyttelse, ikke pga trusler fra højrefløjen, men pga trusler fra
det muslimske miljø. alene fordi de har brugt deres demokratiske og
ytringsfrihedsmæssige ret til at diskutere indvandring og islam. Og
venstrefløjen har gennem alle årene klappet i deres hænder og mere eller
mindre åbent støttet chikane af "højreorienterede" politikere.

Det forbigår du også i tavshed.

Forestil dig at Rune Engelbreth måtte gå under jorden og have permanent
beskyttelse af PET fordi "højreekstremister" var efter ham og truede
ham. Gigant historie, fordømmelse i udlandet, det ville blive brugt som
bevis på hvor slem og styg "højrefløjen" er, uophørligt. Men når det er
politikere og debattører fra den anden fløj der rutinemæssigt trues, må
beskyttes - ja udsættes for overfald - så er det jo bare noget vi må
vænne os til, "de er selv ude om det" osv osv

Men du er mere end parat til at trække f.eks debattører i denne gruppe
ned i sølet som en slags moralsk medansvarlige, ift hvad der skete i
fredags - fordi Breinvik OGSÅ er skeptisk ift islam og multikultralitet.

Det er det med bjælken, splinten osv. Jeg har f.eks aldrig opfordret til
vold imod indvandrere, og det mener jeg heller ikke @ har. Jeg har
heller ikke opfordret til borgerkrig eller at man skulle bevæbne sig.

Men det har nogle af venstrefløjens skarpeste penne gjort gennem snart
en menneskealder, ligesom det jo er helt normalt at se begejstrede
blogindlæg, sympatierklæringer osv når "højreorienterede" tæskes sønder
og sammen af AFA-bander, det lykkes at "smadre et DF-møde", man får held
med at sabotere en demokratisk debat i et forsamlingshus eller lignende,
eller truer nogen til "at klappe kaje". Så er det bare en sejr.



Notion (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 24-07-11 18:19



"DADK" skrev i meddelelsen
news:4e2c50c6$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

<Men det har nogle af venstrefløjens skarpeste penne gjort gennem snart
<en menneskealder, ligesom det jo er helt normalt at se begejstrede
<blogindlæg, sympatierklæringer osv når "højreorienterede" tæskes sønder
<og sammen af AFA-bander, det lykkes at "smadre et DF-møde", man får held
<med at sabotere en demokratisk debat i et forsamlingshus eller lignende,
<eller truer nogen til "at klappe kaje". Så er det bare en sejr.

Også i Danmark forholder Politiets Efterretningstjeneste PET sig til
højreekstreme miljøer som en mulig kilde til terrorisme.


DADK (25-07-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 25-07-11 06:16

On 24-07-2011 19:19, Notion wrote:
>
>
> "DADK" skrev i meddelelsen
> news:4e2c50c6$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> <Men det har nogle af venstrefløjens skarpeste penne gjort gennem snart
> <en menneskealder, ligesom det jo er helt normalt at se begejstrede
> <blogindlæg, sympatierklæringer osv når "højreorienterede" tæskes sønder
> <og sammen af AFA-bander, det lykkes at "smadre et DF-møde", man får held
> <med at sabotere en demokratisk debat i et forsamlingshus eller lignende,
> <eller truer nogen til "at klappe kaje". Så er det bare en sejr.
>
> Også i Danmark forholder Politiets Efterretningstjeneste PET sig til
> højreekstreme miljøer som en mulig kilde til terrorisme.

Naturligvis gør de det. Det har de gjort til alle tider.

Vidal (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 24-07-11 21:07

Den 24-07-2011 19:05, DADK skrev:
> On 24-07-2011 18:12, Vidal wrote:
>> Den 24-07-2011 14:09, @ skrev:
>>> On Sun, 24 Jul 2011 13:36:32 +0200, Martin Larsen
>>> <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>>>
>>>
>>>> Men politiet i Norge *kunne* have reddet de fleste menneskeliv på Utøya,
>>>
>>>
>>> tåbelig og formynderisk våbenlovgivning hindrede at de unge kunne
>>> forsvare sig selv
>>>
>>>
>>> en ordenlig våbenlovgivning havde hindret at 84 forsvarsløse unge blot
>>> kunne skydes ned
>>>
>>>
>>> men så havde gerningsmanden sikkert fundet på noget andet
>>>
>>>
>> Mener du nu, vi skal give muslimerne skydevåben, så de kan
>> forsvare sig mod sådan nogen som dig.
>
> Er @ da nu voldelig, en slags trussel? Hvad bedømmer du det på?

Ikke på andet end det, han siger. Men det skal man måske
ikke tage i betragtning? Hvis nogen siger, de vil udrydde
alle muslimer (i @'s sprog - muhammedanere), skal man så
ikke opfatte det som en trussel?

> Men ideen er jo ikke ny. Rune Engelbreth Larsen skrev detaljeret om hvordan
> indvandrere bla gennem skydeklubber kunne og burde anskaffe sig våben, så de
> kunne forsvare sig imod "højreorienterede". "Sådan anskaffer du legalt en
> pistol", som der stod i Faklen. Senere er det så blevet modereret, teksten er
> blevet slebet til, og nu hedder det sig at det var for "sjov" eller for at
> "bevidstgøre" om hvordan "højrefløjen" åbenbart i 90'erne var voldelige imod
> muslimer.

Jeg er ikke med Rune Engelbreth, men imod. Demonstreret i
utallige indlæg.

> "Faklen dokumenterer den eskalerende diskrimination, propaganda og chikane mod
> indvandrere fra 1990-2000 og rejser spørgsmålet om, hvorvidt udviklingen fortsat
> vil eskalere i 2000-2010, og indvandrere således blive nødsaget til at overveje
> at forberede sig på selvforsvar - helt legalt.«
>
> Og det var vel at mærke tilbage i 2000, at REL og Faklen, der stod bag blandt
> andet Minoritetspartiet, helt gravalvorligt mente det efterhånden var nødvendigt
> for indvandrere at bevæbne sig ift "selvforsvar".

Det er ikke noget, jeg har bifaldet. Tværtimod. Det er
ikke mig, der taler for den slags, men @.

> Atlså en opfordring til voldelig opstand imod samfundet pga bla "propaganda"
> (!!!) Hvis der står noget ufordelagtigt i avisen eller en politiker siger noget
> "propagandistisk" er det grund nok til at bevæbne sig og slå voldeligt tilbage
> -"helt legalt". Altså, indvandrere burde reagere voldeligt på negativ omtale i
> medierne. Det har indvandrere og i særdeleshed muslimer så gjort siden 2000, som
> i så mange andre lande. men det er jo lidt værd at bemærke, at vi her har en
> femtekolonne i Danmark der for over 10 år siden "forberedte" indvandrere på en
> voldelig konfrontation. Mon "imamerne" der rejste rundt og spredte had til
> Danmark, og løgne, i forbindelse med Muhammedkrisen, ikke var inspireret af bla
> Rune Engelbreth Larsen, og ligesindede, der nu i mange år havde opfordret dem
> til at slå tilbage? Kan du garantere de ikke var, at ingen indvandrer og muslim
> ikke had ladet sig inspirerere af venstrefløjens hadefulde voldsforherligende
> retroik? Engelbreth julblede jo over imamernes og muslimernes "kamp" ift
> muhammedtegningerne, han har sågar skrevet en hel bog om det.

Som oftest tager jeg afstand til Rune Engelbreth, mens @ er
meget begejstret for ham. Morsomt nok? Så du er som sædvanligt
ved at presse mig ned i en kategori, jeg overhovedet ikke
passer ned i, @ har ytret sig vildt begejstret for REL i
masser af indlæg og brugt hans argumenter ukritisk.

> Jeg har aldrig set dig kritisere det helt grotesk vanvittigt hjemstavnshadende
> overdrev, der nu i snart 20 år (!!!) HAR OPILDNET TIL HAD IMELLEM INDVANDRERE OG
> DANSKERE.

Jeg kender det overhovedet ikke.

> Hvis nogle fremtrædende debattører, eller politikere, havde opfordret "danskere"
> til at bevæbne sig imod indvandrere, så kan jeg love for at vi ikke ville høre
> om andet i årevis, det ville blive brugt som argument i alle debatter, udlandet
> ville fordømme Danmark (nogen ville selvsagt sladre) osv - hvis det er
> venstrefløjen, ren tavshed.

Du er som sædvanligt, havde jeg nær skrevet, helt ved sidem af
virkeligheden. Jeg har talløse gange taget afstand til REL,
mens @ i mange, mange indlæg har sluttet sig til hans ord.

> Vi har aldrig hørt typer som dig henvise til at den yderste venstrefløj havde et
> medansvar for danske muslimers radikalisering, terrorkomplotter, had til
> samfndet osv. Der er jo ellers båret ved til bålet i mange, mange år - man har
> tudet indvandrere ørerne fulde med påstande om at de var forfulgte osv. For at
> pleje sin EGEN interne politiske dagsorden. Det har næppe været helt uden effekt.

Du vender alt på hovedet.

> Der er i dag 2011 en del politikere og debattører der må leve under
> politibeskyttelse, ikke pga trusler fra højrefløjen, men pga trusler fra det
> muslimske miljø. alene fordi de har brugt deres demokratiske og
> ytringsfrihedsmæssige ret til at diskutere indvandring og islam. Og
> venstrefløjen har gennem alle årene klappet i deres hænder og mere eller mindre
> åbent støttet chikane af "højreorienterede" politikere.
>
> Det forbigår du også i tavshed.

De har jo ikke slået nogen ihjel.

> Forestil dig at Rune Engelbreth måtte gå under jorden og have permanent
> beskyttelse af PET fordi "højreekstremister" var efter ham og truede ham. Gigant
> historie, fordømmelse i udlandet, det ville blive brugt som bevis på hvor slem
> og styg "højrefløjen" er, uophørligt. Men når det er politikere og debattører
> fra den anden fløj der rutinemæssigt trues, må beskyttes - ja udsættes for
> overfald - så er det jo bare noget vi må vænne os til, "de er selv ude om det"
> osv osv

Din ven @ er yderst begejstret for REL og citerer ham
jævnligt for at støtte sin sag. Jeg fatter rent ud sagt
ikke, hvad du er ude i her. Spørg da bare @ selv, om ikke
han og REL støtter samme sag. De er to alen ud af et stykke.

> Men du er mere end parat til at trække f.eks debattører i denne gruppe ned i
> sølet som en slags moralsk medansvarlige, ift hvad der skete i fredags - fordi
> Breinvik OGSÅ er skeptisk ift islam og multikultralitet.

Nej, fordi de udtrykker sig helt parallelt til ABB. Jeg
mener ikke andre end ABB er ansvarlig for massakren i
Norge, moralsk eller på anden måde.

> Det er det med bjælken, splinten osv. Jeg har f.eks aldrig opfordret til vold
> imod indvandrere, og det mener jeg heller ikke @ har. Jeg har heller ikke
> opfordret til borgerkrig eller at man skulle bevæbne sig.

Hvis du ikke har set @ udtrykke det, er det, fordi du lukker
øjnene.

> Men det har nogle af venstrefløjens skarpeste penne gjort gennem snart en
> menneskealder, ligesom det jo er helt normalt at se begejstrede blogindlæg,
> sympatierklæringer osv når "højreorienterede" tæskes sønder og sammen af
> AFA-bander, det lykkes at "smadre et DF-møde", man får held med at sabotere en
> demokratisk debat i et forsamlingshus eller lignende, eller truer nogen til "at
> klappe kaje". Så er det bare en sejr.

Det er ihvertfald ikke noget, du har set mig udtrykke. Så
endnu en gang, hus forbi.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Michael Weber (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 24-07-11 21:13

Den 24-07-2011 22:07, Vidal skrev:
> Ikke på andet end det, han siger. Men det skal man måske
> ikke tage i betragtning? Hvis nogen siger, de vil udrydde
> alle muslimer (i @'s sprog - muhammedanere), skal man så
> ikke opfatte det som en trussel?


Og @ ønsker tilsyneladende en mere liberal våbenlovgivning.
Citat @:
"tåbelig og formynderisk våbenlovgivning hindrede at de unge kunne
forsvare sig selv"

*gys*



@ (24-07-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-07-11 21:53

On Sun, 24 Jul 2011 22:12:32 +0200, Michael Weber
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Den 24-07-2011 22:07, Vidal skrev:
>> Ikke på andet end det, han siger. Men det skal man måske
>> ikke tage i betragtning? Hvis nogen siger, de vil udrydde
>> alle muslimer (i @'s sprog - muhammedanere), skal man så
>> ikke opfatte det som en trussel?
>
>
>Og @ ønsker tilsyneladende en mere liberal våbenlovgivning.
>Citat @:
>"tåbelig og formynderisk våbenlovgivning hindrede at de unge kunne
>forsvare sig selv"
>
>*gys

ja for socialister er det jo det rene mareridt at forestille sig et
samfund uden en hel horde af barnepiger



Michael Weber (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 24-07-11 21:58

Den 24-07-2011 22:52, @ skrev:
> On Sun, 24 Jul 2011 22:12:32 +0200, Michael Weber
> <michael@michaelweber.invalid> wrote:
>
>> Den 24-07-2011 22:07, Vidal skrev:
>>> Ikke på andet end det, han siger. Men det skal man måske
>>> ikke tage i betragtning? Hvis nogen siger, de vil udrydde
>>> alle muslimer (i @'s sprog - muhammedanere), skal man så
>>> ikke opfatte det som en trussel?
>>
>>
>> Og @ ønsker tilsyneladende en mere liberal våbenlovgivning.
>> Citat @:
>> "tåbelig og formynderisk våbenlovgivning hindrede at de unge kunne
>> forsvare sig selv"
>>
>> *gys
>
> ja for socialister er det jo det rene mareridt at forestille sig et
> samfund uden en hel horde af barnepiger


Sagde @, mens han pudsede sit maskingevær.

@ (24-07-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-07-11 22:59

On Sun, 24 Jul 2011 22:57:50 +0200, Michael Weber
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Den 24-07-2011 22:52, @ skrev:
>> On Sun, 24 Jul 2011 22:12:32 +0200, Michael Weber
>> <michael@michaelweber.invalid> wrote:
>>
>>> Den 24-07-2011 22:07, Vidal skrev:
>>>> Ikke på andet end det, han siger. Men det skal man måske
>>>> ikke tage i betragtning? Hvis nogen siger, de vil udrydde
>>>> alle muslimer (i @'s sprog - muhammedanere), skal man så
>>>> ikke opfatte det som en trussel?
>>>
>>>
>>> Og @ ønsker tilsyneladende en mere liberal våbenlovgivning.
>>> Citat @:
>>> "tåbelig og formynderisk våbenlovgivning hindrede at de unge kunne
>>> forsvare sig selv"
>>>
>>> *gys
>>
>> ja for socialister er det jo det rene mareridt at forestille sig et
>> samfund uden en hel horde af barnepiger
>
>
>Sagde @, mens han pudsede sit maskingevær.


maskingeværer er kun for folk som får sponseret ammunition

f.eks. militæret

os andre må nøjes med reperter'geværer



Ukendt (25-07-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-07-11 00:49

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
news:4e2c7cd4$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

> Og @ ønsker tilsyneladende en mere liberal våbenlovgivning.
> Citat @:
> "tåbelig og formynderisk våbenlovgivning hindrede at de unge kunne
> forsvare sig selv"

Våbenloven påvirker kun lovlydige borgere - de kriminelle vælter sig i alle
de våben de ønsker sig - og børn stikker hinanden ihjel med knive. Så kan vi
straffe håndværkeren der glemmer sit værktøj i bilen eller jægeren der
smutter forbi bageren på vej til jagten alt det vi vil - dem som rent
faktisk vil anvende våben til forbrydelser påvirker vi på ingen måde.

Mener du seriøst antallet af døde havde været blot tilnærmelsesvist så højt,
hvis blot 1% af de tilstedeværende havde båret våben?

Sagen demonstrerer helt klart og tydeligt at der er ikke andre til at redde
en fra den slags end een selv - det tager kun sekunder at dræbe; men det kan
tage politiet timer at mobilisere styrken til at blande sig.



DADK (25-07-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 25-07-11 06:19

On 25-07-2011 01:49, Carl Alex Friis Nielsen wrote:
> "Michael Weber"<michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
> news:4e2c7cd4$0$303$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Og @ ønsker tilsyneladende en mere liberal våbenlovgivning.
>> Citat @:
>> "tåbelig og formynderisk våbenlovgivning hindrede at de unge kunne
>> forsvare sig selv"
>
> Våbenloven påvirker kun lovlydige borgere - de kriminelle vælter sig i alle
> de våben de ønsker sig - og børn stikker hinanden ihjel med knive. Så kan vi
> straffe håndværkeren der glemmer sit værktøj i bilen eller jægeren der
> smutter forbi bageren på vej til jagten alt det vi vil - dem som rent
> faktisk vil anvende våben til forbrydelser påvirker vi på ingen måde.
>
> Mener du seriøst antallet af døde havde været blot tilnærmelsesvist så højt,
> hvis blot 1% af de tilstedeværende havde båret våben?
>
> Sagen demonstrerer helt klart og tydeligt at der er ikke andre til at redde
> en fra den slags end een selv - det tager kun sekunder at dræbe; men det kan
> tage politiet timer at mobilisere styrken til at blande sig.

Ja, men hvis alle havde våben ville mængden af skyderier, galninge der
går amok i indkøbscentre, på skoler eller udfører terrorlignende
aktioner alt andet end lige også være meget større.

@ (25-07-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 25-07-11 09:52

On Mon, 25 Jul 2011 07:19:00 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

>On 25-07-2011 01:49, Carl Alex Friis Nielsen wrote:
>> "Michael Weber"<michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:4e2c7cd4$0$303$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>>> Og @ ønsker tilsyneladende en mere liberal våbenlovgivning.
>>> Citat @:
>>> "tåbelig og formynderisk våbenlovgivning hindrede at de unge kunne
>>> forsvare sig selv"

>> Sagen demonstrerer helt klart og tydeligt at der er ikke andre til at redde
>> en fra den slags end een selv - det tager kun sekunder at dræbe; men det kan
>> tage politiet timer at mobilisere styrken til at blande sig.
>
>Ja, men hvis alle havde våben ville mængden af skyderier, galninge der
>går amok i indkøbscentre, på skoler eller udfører terrorlignende
>aktioner alt andet end lige også være meget større.


aha
så må det være derfor at steder som Svalbard, Arizona, Utah, New
Mexico og Schweiz er stort set mennesketomme - indbyggerne har i stor
stil skudt hinanden

hvorfor mener du at det er en så hel..... god ide' at det kun er
voldsforbryderne der er bevæbnede?


God created man - Colt made men even




DADK (26-07-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 26-07-11 01:37

On 25-07-2011 10:51, @ wrote:
> On Mon, 25 Jul 2011 07:19:00 +0200, DADK<DADK@webspeed.dk> wrote:
>
>> On 25-07-2011 01:49, Carl Alex Friis Nielsen wrote:
>>> "Michael Weber"<michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
>>> news:4e2c7cd4$0$303$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>>> Og @ ønsker tilsyneladende en mere liberal våbenlovgivning.
>>>> Citat @:
>>>> "tåbelig og formynderisk våbenlovgivning hindrede at de unge kunne
>>>> forsvare sig selv"
>
>>> Sagen demonstrerer helt klart og tydeligt at der er ikke andre til at redde
>>> en fra den slags end een selv - det tager kun sekunder at dræbe; men det kan
>>> tage politiet timer at mobilisere styrken til at blande sig.
>>
>> Ja, men hvis alle havde våben ville mængden af skyderier, galninge der
>> går amok i indkøbscentre, på skoler eller udfører terrorlignende
>> aktioner alt andet end lige også være meget større.
>
>
> aha
> så må det være derfor at steder som Svalbard, Arizona, Utah, New
> Mexico og Schweiz er stort set mennesketomme - indbyggerne har i stor
> stil skudt hinanden
>
> hvorfor mener du at det er en så hel..... god ide' at det kun er
> voldsforbryderne der er bevæbnede?

Fordi man så kun har det problem, at det er kriminelle der har våben, i
stedet for det problem at alle eller mange har våben.

> God created man - Colt made men even

Og er der våben vil de blive brugt! Det er sikkert som amen i
kirken. Du skal ikke bilde mig ind, at du tror, at hvis f.eks 200.000
"lovlydige" danskere fik et våben de kunne gå rundt med, at der så ville
forekomme færre eller kun lige så mange skyderier, som der ville være
hvis ikke de havde de våben.

@ (26-07-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 26-07-11 14:14

On Tue, 26 Jul 2011 02:37:06 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

>On 25-07-2011 10:51, @ wrote:

>> hvorfor mener du at det er en så hel..... god ide' at det kun er
>> voldsforbryderne der er bevæbnede?
>
>Fordi man så kun har det problem, at det er kriminelle der har våben


vil eller kan du ikke se at der er yderligere et stort problem?




DADK (29-07-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 29-07-11 00:18

On 26-07-2011 15:13, @ wrote:
> On Tue, 26 Jul 2011 02:37:06 +0200, DADK<DADK@webspeed.dk> wrote:
>
>> On 25-07-2011 10:51, @ wrote:
>
>>> hvorfor mener du at det er en så hel..... god ide' at det kun er
>>> voldsforbryderne der er bevæbnede?
>>
>> Fordi man så kun har det problem, at det er kriminelle der har våben
>
>
> vil eller kan du ikke se at der er yderligere et stort problem?
>

Jeg mener staten skal tage sig af de kriminelle med våben, ikke borgerne
- så ender de jo med selv at blive kriminelle.


@ (29-07-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 29-07-11 15:53

On Fri, 29 Jul 2011 01:17:46 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

>On 26-07-2011 15:13, @ wrote:
>> On Tue, 26 Jul 2011 02:37:06 +0200, DADK<DADK@webspeed.dk> wrote:
>>
>>> On 25-07-2011 10:51, @ wrote:
>>
>>>> hvorfor mener du at det er en så hel..... god ide' at det kun er
>>>> voldsforbryderne der er bevæbnede?
>>>
>>> Fordi man så kun har det problem, at det er kriminelle der har våben
>>
>>
>> vil eller kan du ikke se at der er yderligere et stort problem?
>>
>
>Jeg mener staten skal tage sig af de kriminelle med våben, ikke borgerne
>- så ender de jo med selv at blive kriminelle.


problemet er blot at politiet ikke kan være alle steder - og de har
mest travlt på steder hvor de kan kradse bøder ind i statskassen


enten er den grove kriminalitet som inkluderer våben og
personskade/død steget - eller medierne er bedre til at skrive om
det??

hvorfor mener du det er en god ting at lovgivningen afvæbner borgerne
-

det har jo ikke medført færre skyderier elle knivstikkerier?



DADK (09-08-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 09-08-11 13:14

On 29-07-2011 16:53, @ wrote:
> On Fri, 29 Jul 2011 01:17:46 +0200, DADK<DADK@webspeed.dk> wrote:
>
>> On 26-07-2011 15:13, @ wrote:
>>> On Tue, 26 Jul 2011 02:37:06 +0200, DADK<DADK@webspeed.dk> wrote:
>>>
>>>> On 25-07-2011 10:51, @ wrote:
>>>
>>>>> hvorfor mener du at det er en så hel..... god ide' at det kun er
>>>>> voldsforbryderne der er bevæbnede?
>>>>
>>>> Fordi man så kun har det problem, at det er kriminelle der har våben
>>>
>>>
>>> vil eller kan du ikke se at der er yderligere et stort problem?
>>>
>>
>> Jeg mener staten skal tage sig af de kriminelle med våben, ikke borgerne
>> - så ender de jo med selv at blive kriminelle.
>
>
> problemet er blot at politiet ikke kan være alle steder - og de har
> mest travlt på steder hvor de kan kradse bøder ind i statskassen
>
>
> enten er den grove kriminalitet som inkluderer våben og
> personskade/død steget - eller medierne er bedre til at skrive om
> det??
>
> hvorfor mener du det er en god ting at lovgivningen afvæbner borgerne

Det er indlysende. Vi har et demokrati hvor man har deponeret brugen af
våbenmagt til staten. Det giver ingen mening at sige, at civile også
skal have våben for at håndhæve den magt staten er blevet tildelt. Det
giver jo bare staten ekstra opgaver og hovedpiner, hvis de lige
pludselig skal slås med civilsamfundet også, udover de kriminelle.

> det har jo ikke medført færre skyderier elle knivstikkerier?

Færre i forhold til hvad?

@ (09-08-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 09-08-11 18:32

On Tue, 09 Aug 2011 14:14:13 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

>On 29-07-2011 16:53, @ wrote:
>> On Fri, 29 Jul 2011 01:17:46 +0200, DADK<DADK@webspeed.dk> wrote:
>>
>>> On 26-07-2011 15:13, @ wrote:
>>>> On Tue, 26 Jul 2011 02:37:06 +0200, DADK<DADK@webspeed.dk> wrote:
>>>>
>>>>> On 25-07-2011 10:51, @ wrote:
>>>>
>>>>>> hvorfor mener du at det er en så hel..... god ide' at det kun er
>>>>>> voldsforbryderne der er bevæbnede?
>>>>>
>>>>> Fordi man så kun har det problem, at det er kriminelle der har våben
>>>>
>>>>
>>>> vil eller kan du ikke se at der er yderligere et stort problem?
>>>>
>>>
>>> Jeg mener staten skal tage sig af de kriminelle med våben, ikke borgerne
>>> - så ender de jo med selv at blive kriminelle.
>>
>>
>> problemet er blot at politiet ikke kan være alle steder - og de har
>> mest travlt på steder hvor de kan kradse bøder ind i statskassen
>>
>>
>> enten er den grove kriminalitet som inkluderer våben og
>> personskade/død steget - eller medierne er bedre til at skrive om
>> det??
>>
>> hvorfor mener du det er en god ting at lovgivningen afvæbner borgerne
>
>Det er indlysende. Vi har et demokrati hvor man har deponeret brugen af
>våbenmagt til staten.


men "staten" har ikke mandskab nok til at sikre borgernes tryghed 100%

og problemet er at forbryderne bevæbner sig med hvad de selv finder
passende - og de bruger ligeledes denne bevæbning som de selv finder
passende -

hvilket gør at borgeren ikke har nogen legal mulighed for et effektivt
værn mod forbryderne


dine ømnskedrømme hjælper beviseligt ikke - da der så ike ville ske
voldelige(eller andre) forbrydelser overhovedet -

en statsmagt har aldrig beskyttet sine borgere ved at afvæbne disse -
tværtimod




>Det giver ingen mening at sige, at civile også
>skal have våben for at håndhæve den magt staten er blevet tildelt.


nej, men hvorfor påstår du så dette??

det har jeg nemlig ikke gjort -

lovhåndhævelse og selvforsvar er i denne sammenhæng to vidt
forskellige ting



> Det
>giver jo bare staten ekstra opgaver og hovedpiner, hvis de lige
>pludselig skal slås med civilsamfundet også, udover de kriminelle.


du kører nu ud ad en fantasifuld tangent - som ingen steder hører
hjemme


>> det har jo ikke medført færre skyderier elle knivstikkerier?
>
>Færre i forhold til hvad?

i forhold til før -

den nyligt vedtagne såkaldte knivlov har kun medført at hardcore
forbrydere bevæbner sig med skydevåben i stedet for med kniv - da
straffen stort set er den samme -

mener du i ramme alvor at sådant tiltag er en forbedring?



Ukendt (25-07-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-07-11 10:53

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:4e2cfcbf$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ja, men hvis alle havde våben ville mængden af skyderier, galninge der går
> amok i indkøbscentre, på skoler eller udfører terrorlignende aktioner alt
> andet end lige også være meget større.

Og hvad bygger du så den påstand på?

Der findes både samfund med nem adgang til lovlige våben hvor den slags IKKE
forekommer og samfund med svær adgang til lovlige våben hvor den slags
forekommer.

Der er INTET der dokumenterer at nem adgang til våben forårsager den slags
hændelser - dem der vil den slags kan altid skaffe sig dem.



DADK (26-07-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 26-07-11 01:33

On 25-07-2011 11:52, Carl Alex Friis Nielsen wrote:
> "DADK"<DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> news:4e2cfcbf$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Ja, men hvis alle havde våben ville mængden af skyderier, galninge der går
>> amok i indkøbscentre, på skoler eller udfører terrorlignende aktioner alt
>> andet end lige også være meget større.
>
> Og hvad bygger du så den påstand på?

På samme vis som man f.eks kan konstatere, at lader man folk købe
smertestillende medicin eller sovepiller i håndkøb får vi flere
selvmordsforsøg med piller, f.eks (og flere det lykkes for) Hvis de
fleste har et våben derhjemme VIL der opstå flere situationer hvor en
psykisk syg i en "krise", en mand der har drukket er blevet sur eller
sådan noget vil gå amok med våbnet. Der vil ikke ske færre situationer,
ikke lige så mange men flere, udelukkende fordi våbnene er der.

Som du skriver er det ikke relevant for de kriminelle, de har våben nok,
men endnu flere våben hos "private" (dvs civile lovlydige) vil jo gaså
give flere våben til de kriminelle (og til folk der planlægger terror)

> Der findes både samfund med nem adgang til lovlige våben hvor den slags IKKE
> forekommer og samfund med svær adgang til lovlige våben hvor den slags
> forekommer.

Ja, men jeg skrev vanen tro slavisk sådan en 3'er, dvs ubevidst fandt på
3 eksempler eller scenarier. Naturligvis vil der ske f.eks et par flere
skyderier i et indkøbscenter, men sådan set tænker jeg bare på flere
skyderier eller skudepisoder generelt.

> Der er INTET der dokumenterer at nem adgang til våben forårsager den slags
> hændelser - dem der vil den slags kan altid skaffe sig dem.

http://www.nationmaster.com/graph/cri_mur_wit_fir-crime-murders-with-firearms
Jeg har googlet de 6 første lande, dvs Sydafrika > Mexico - alle lande
har langt mere liberale våbenlovgivninger end i Danmark. Det er for
nylig lavet om i Sydafrika, men det handler om genregistrering mv, i
Mexico garanterer forfatningen retten til våben, i Thailand skal man
bare have et formål - selforsvar er et formål -
http://www.gunpolicy.org/firearms/region/thailand osv (du kan selv søge,
har desværre lavet det i samme faneblad) Så jeg synes godt man kan sige,
at der er belæg for at hævde, at desto mere liberal våbenlov man har, i
relation til skydevåben, desto flere skyderier får man.

Men om man får flere af de scenarier jeg listede, f.eks skoleskyderier,
det tror jeg rigtig nok ikke man kan sige overhovedet.

@ (25-07-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 25-07-11 09:47

On Mon, 25 Jul 2011 01:49:00 +0200, "Carl Alex Friis Nielsen"
<cafn*mail.dk> wrote:

>"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
>news:4e2c7cd4$0$303$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Og @ ønsker tilsyneladende en mere liberal våbenlovgivning.
>> Citat @:
>> "tåbelig og formynderisk våbenlovgivning hindrede at de unge kunne
>> forsvare sig selv"
>

>Mener du seriøst antallet af døde havde været blot tilnærmelsesvist så højt,
>hvis blot 1% af de tilstedeværende havde båret våben?

øhh - ?

jeg mener -

hvis lovlydige borgere havde muligheden for at anskaffe bære og bruge
de midler som de finder nødvendige for at forsvare sig selv så ville
et massemord som det på den norske ø slet ikke forekomme da en
eventuel massemorder ville være klar over at ham m/k ville blive
stoppet temmelig hurtigt



>Sagen demonstrerer helt klart og tydeligt at der er ikke andre til at redde
>en fra den slags end een selv - det tager kun sekunder at dræbe; men det kan
>tage politiet timer at mobilisere styrken til at blande sig.

lige netop -

folk som forestiller sig at myndighederne kan beskytte befolkningen
ved at afvæbne denne er ikke rigtig kloge


@ (24-07-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-07-11 21:51

On Sun, 24 Jul 2011 22:07:00 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:


>> Er @ da nu voldelig, en slags trussel? Hvad bedømmer du det på?
>
>Ikke på andet end det, han siger. Men det skal man måske
>ikke tage i betragtning? Hvis nogen siger, de vil udrydde
>alle muslimer (i @'s sprog - muhammedanere), skal man så
>ikke opfatte det som en trussel?


hvem siger de vil udrydde alle muhamedanere?


Muhamedananernes bog koranen foreskriver at muhamedanere skal bekæmpe
såkaldt vantro med alle midler -
det burde du nok bekymre dig om


>Du er som sædvanligt, havde jeg nær skrevet, helt ved sidem af
>virkeligheden. Jeg har talløse gange taget afstand til REL,
>mens @ i mange, mange indlæg har sluttet sig til hans ord.

det kan du jo så prøve at dokumentere


>> Der er i dag 2011 en del politikere og debattører der må leve under
>> politibeskyttelse, ikke pga trusler fra højrefløjen, men pga trusler fra det
>> muslimske miljø. alene fordi de har brugt deres demokratiske og
>> ytringsfrihedsmæssige ret til at diskutere indvandring og islam. Og
>> venstrefløjen har gennem alle årene klappet i deres hænder og mere eller mindre
>> åbent støttet chikane af "højreorienterede" politikere.
>>
>> Det forbigår du også i tavshed.
>
>De har jo ikke slået nogen ihjel.

var det virkelig alt du kunne diske op med -

det var ellers temmelig tæt på at lykkes for en terrorist at dræbe
Kurt Westergaard -

OG når PET vurderer at risikoen for overfald er yderst reel er det
eneste du kan komme op med:

"De har jo ikke slået nogen ihjel"

som om det har noget som helst med sagen at gøre


>> Det er det med bjælken, splinten osv. Jeg har f.eks aldrig opfordret til vold
>> imod indvandrere, og det mener jeg heller ikke @ har. Jeg har heller ikke
>> opfordret til borgerkrig eller at man skulle bevæbne sig.
>
>Hvis du ikke har set @ udtrykke det, er det, fordi du lukker
>øjnene.

dine gentagne løgne er efterhånden ved at blive kedsommelige -

prøv at påvise at jeg opfordrer til vold eller drab -

det kan du jo ikke - det eneste du kan er at lyve når du bliver trængt
i en debat -


lyve svine og komme med udeomsvås har altid været Vidals kendetegn



Vidal (25-07-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 25-07-11 20:36

Den 24-07-2011 22:50, @ skrev:
>
> hvem siger de vil udrydde alle muhamedanere?

Den, der siger sådan her:

--------------------
mit syn på løsning af problemet med de muhammedanske verdensforbrydere har været
postet
flere gange - ud af landet eller dræbes - hvis vi selv ønsker at
leve i et frit demokratisk land

jeg ser faktisk hellere at de alle til hobe forlader Europa, men
alternativet må være at aflive dem hvis de ikke kan finde ud af at
forsvinde
---------------------

Og det er jo som bekendt dig.

--

@ (25-07-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 25-07-11 22:39

On Mon, 25 Jul 2011 21:35:46 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Den 24-07-2011 22:50, @ skrev:
>>
>> hvem siger de vil udrydde alle muhamedanere?
>
>Den, der siger sådan her:
>
>--------------------
>mit syn på løsning af problemet med de muhammedanske verdensforbrydere har været
>postet
>flere gange - ud af landet eller dræbes - hvis vi selv ønsker at
>leve i et frit demokratisk land
>
>jeg ser faktisk hellere at de alle til hobe forlader Europa, men
>alternativet må være at aflive dem hvis de ikke kan finde ud af at
>forsvinde
>---------------------
>
>Og det er jo som bekendt dig.

og hvor siger(skriver jeg så at jeg vil udrydde nogen overhovedet?



Bo Warming (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 24-07-11 13:59

On Sun, 24 Jul 2011 13:36:32 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>On 24/07/11 09:35, Bo Warming wrote:
>> EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)
>> Jeg tror ikke at Oslo-skytten hadede dem han skød
>> Jeg tror ikke han havde symptomer på psykose
>> Det er billig bodega-jargon som EB-chef Poul Madsen bruger ved at
>> kalde en særling-morder som ham for sindssyg
>
>Er særling ikke bare BW-eufemisme for sindssyg


Nej sindsyge burde være hvor sygt væv i hjernen er påvist og det er
sjældent så lad os medtage
de voldelige +
de der ber om hjælp mod depession

Peter Nicolaysen (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Peter Nicolaysen


Dato : 24-07-11 18:30

On Sun, 24 Jul 2011 14:58:47 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:
> On Sun, 24 Jul 2011 13:36:32 +0200, Martin Larsen
> <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:


> >On 24/07/11 09:35, Bo Warming wrote:
> >> EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)
> >> Jeg tror ikke at Oslo-skytten hadede dem han skød
> >> Jeg tror ikke han havde symptomer på psykose
> >> Det er billig bodega-jargon som EB-chef Poul Madsen bruger ved at
> >> kalde en særling-morder som ham for sindssyg
> >
> >Er særling ikke bare BW-eufemisme for sindssyg




> Nej sindsyge burde være hvor sygt væv i hjernen er påvist og det er
> sjældent så lad os medtage
> de voldelige +
> de der ber om hjælp mod depession

Jeg er god Ond det hjaelper over det hele,
Jeg skulle til at skrive at de sindsyge sniffer
pulver for at undgaa miltbrand i brevik

Det er kvante mekanik, naar foerst ulogik
artilleriet bliver skudt ind!

Sane Peter

Peter Nicolaysen (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Peter Nicolaysen


Dato : 24-07-11 19:14

On Sun, 24 Jul 2011 19:30:26 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> On Sun, 24 Jul 2011 14:58:47 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:
> > On Sun, 24 Jul 2011 13:36:32 +0200, Martin Larsen
> > <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:




> > >On 24/07/11 09:35, Bo Warming wrote:
> > >> EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)
> > >> Jeg tror ikke at Oslo-skytten hadede dem han skød
> > >> Jeg tror ikke han havde symptomer på psykose
> > >> Det er billig bodega-jargon som EB-chef Poul Madsen bruger ved
at
> > >> kalde en særling-morder som ham for sindssyg
> > >
> > >Er særling ikke bare BW-eufemisme for sindssyg








> > Nej sindsyge burde være hvor sygt væv i hjernen er påvist og det
er
> > sjældent så lad os medtage
> > de voldelige +
> > de der ber om hjælp mod depession


> Jeg er god Ond det hjaelper over det hele,
> Jeg skulle til at skrive at de sindsyge sniffer
> pulver for at undgaa miltbrand i brevik


> Det er kvante mekanik, naar foerst ulogik
> artilleriet bliver skudt ind!


> Sane Peter

Det er den med Kursk og Nazister der vil lave fortiden om!
Se hvad der skete med Oscar(ogsaa) Kursk(Karsten/Skurken)

Nu er det Russerne/Nazisterne og andre der vil lave
fortiden om, Doede Roede, Utoej, Pulver og det hele!

Men der var en miniubaad denne gang!

Kun mig der maa paavirke i fortiden!
Det der er utoej, er hvis andre proever!
Panserslaget ved Kursk er mere energi kraevende
at beskytte end Kristus og Profod efterhaanden!

Sane Peter(Den store brandslukker)

Peter Nicolaysen (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Peter Nicolaysen


Dato : 24-07-11 19:28

On Sun, 24 Jul 2011 20:14:14 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> On Sun, 24 Jul 2011 19:30:26 +0200, Peter Nicolaysen
> <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > On Sun, 24 Jul 2011 14:58:47 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk>
wrote:
> > > On Sun, 24 Jul 2011 13:36:32 +0200, Martin Larsen
> > > <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:








> > > >On 24/07/11 09:35, Bo Warming wrote:
> > > >> EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)
> > > >> Jeg tror ikke at Oslo-skytten hadede dem han skød
> > > >> Jeg tror ikke han havde symptomer på psykose
> > > >> Det er billig bodega-jargon som EB-chef Poul Madsen bruger
ved
> at
> > > >> kalde en særling-morder som ham for sindssyg
> > > >
> > > >Er særling ikke bare BW-eufemisme for sindssyg
















> > > Nej sindsyge burde være hvor sygt væv i hjernen er påvist og
det
> er
> > > sjældent så lad os medtage
> > > de voldelige +
> > > de der ber om hjælp mod depession




> > Jeg er god Ond det hjaelper over det hele,
> > Jeg skulle til at skrive at de sindsyge sniffer
> > pulver for at undgaa miltbrand i brevik




> > Det er kvante mekanik, naar foerst ulogik
> > artilleriet bliver skudt ind!




> > Sane Peter


> Det er den med Kursk og Nazister der vil lave fortiden om!
> Se hvad der skete med Oscar(ogsaa) Kursk(Karsten/Skurken)


> Nu er det Russerne/Nazisterne og andre der vil lave
> fortiden om, Doede Roede, Utoej, Pulver og det hele!


> Men der var en miniubaad denne gang!


> Kun mig der maa paavirke i fortiden!
> Det der er utoej, er hvis andre proever!
> Panserslaget ved Kursk er mere energi kraevende
> at beskytte end Kristus og Profod efterhaanden!


> Sane Peter(Den store brandslukker)

Og der er ikke nogen dims i min hoved der kan plukkes
Ud!

Udover maaske en polyp og et eller andet glemt
tortur implantat, som min brainstem vil have vaek!

Ja de har altid vaeret meget onde Nazisterne,
Nu myrder de Norske boern og alt muligt!

Og himmlen er blevet myrdet af Peter og kommer
lige lugt i helvede det kvante mekaniske mareridt!

Jeg er ikke en Nazist, det er bare Nor Ge der faar
det ene laes lort efter det andet, fordi der underskud
paa min bankkonto!

Det er ikke ligefrem en fiskekutter sunket af vandmaend!

De var virkelig nogen okkulte roevhuller dernede i tiden!

Og i saa pisse skraemte, at i siger lad gud sortere dem!

Men Det Peter der er GUD!

Sane Peter

Peter Nicolaysen (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Peter Nicolaysen


Dato : 24-07-11 19:55

On Sun, 24 Jul 2011 20:14:14 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> On Sun, 24 Jul 2011 19:30:26 +0200, Peter Nicolaysen
> <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > On Sun, 24 Jul 2011 14:58:47 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk>
wrote:
> > > On Sun, 24 Jul 2011 13:36:32 +0200, Martin Larsen
> > > <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:








> > > >On 24/07/11 09:35, Bo Warming wrote:
> > > >> EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)
> > > >> Jeg tror ikke at Oslo-skytten hadede dem han skød
> > > >> Jeg tror ikke han havde symptomer på psykose
> > > >> Det er billig bodega-jargon som EB-chef Poul Madsen bruger
ved
> at
> > > >> kalde en særling-morder som ham for sindssyg
> > > >
> > > >Er særling ikke bare BW-eufemisme for sindssyg
















> > > Nej sindsyge burde være hvor sygt væv i hjernen er påvist og
det
> er
> > > sjældent så lad os medtage
> > > de voldelige +
> > > de der ber om hjælp mod depession




> > Jeg er god Ond det hjaelper over det hele,
> > Jeg skulle til at skrive at de sindsyge sniffer
> > pulver for at undgaa miltbrand i brevik




> > Det er kvante mekanik, naar foerst ulogik
> > artilleriet bliver skudt ind!




> > Sane Peter


> Det er den med Kursk og Nazister der vil lave fortiden om!
> Se hvad der skete med Oscar(ogsaa) Kursk(Karsten/Skurken)


> Nu er det Russerne/Nazisterne og andre der vil lave
> fortiden om, Doede Roede, Utoej, Pulver og det hele!


> Men der var en miniubaad denne gang!


> Kun mig der maa paavirke i fortiden!
> Det der er utoej, er hvis andre proever!
> Panserslaget ved Kursk er mere energi kraevende
> at beskytte end Kristus og Profod efterhaanden!


> Sane Peter(Den store brandslukker)

Jeg hader det dumme svin Bjoernholt!

Nu er jeg den onde og et dumt svin i folks oejne,
og uvenner med nabo landet!
(Det hjaelper ikke engang saerligt meget syntes jeg!)

Sane Peter

Peter Nicolaysen (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Peter Nicolaysen


Dato : 24-07-11 20:09

On Sun, 24 Jul 2011 20:55:19 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> On Sun, 24 Jul 2011 20:14:14 +0200, Peter Nicolaysen
> <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > On Sun, 24 Jul 2011 19:30:26 +0200, Peter Nicolaysen
> > <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > > On Sun, 24 Jul 2011 14:58:47 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk>
> wrote:
> > > > On Sun, 24 Jul 2011 13:36:32 +0200, Martin Larsen
> > > > <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
















> > > > >On 24/07/11 09:35, Bo Warming wrote:
> > > > >> EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)
> > > > >> Jeg tror ikke at Oslo-skytten hadede dem han skød
> > > > >> Jeg tror ikke han havde symptomer på psykose
> > > > >> Det er billig bodega-jargon som EB-chef Poul Madsen bruger
> ved
> > at
> > > > >> kalde en særling-morder som ham for sindssyg
> > > > >
> > > > >Er særling ikke bare BW-eufemisme for sindssyg
































> > > > Nej sindsyge burde være hvor sygt væv i hjernen er påvist og
> det
> > er
> > > > sjældent så lad os medtage
> > > > de voldelige +
> > > > de der ber om hjælp mod depession








> > > Jeg er god Ond det hjaelper over det hele,
> > > Jeg skulle til at skrive at de sindsyge sniffer
> > > pulver for at undgaa miltbrand i brevik








> > > Det er kvante mekanik, naar foerst ulogik
> > > artilleriet bliver skudt ind!








> > > Sane Peter




> > Det er den med Kursk og Nazister der vil lave fortiden om!
> > Se hvad der skete med Oscar(ogsaa) Kursk(Karsten/Skurken)




> > Nu er det Russerne/Nazisterne og andre der vil lave
> > fortiden om, Doede Roede, Utoej, Pulver og det hele!




> > Men der var en miniubaad denne gang!




> > Kun mig der maa paavirke i fortiden!
> > Det der er utoej, er hvis andre proever!
> > Panserslaget ved Kursk er mere energi kraevende
> > at beskytte end Kristus og Profod efterhaanden!




> > Sane Peter(Den store brandslukker)


> Jeg hader det dumme svin Bjoernholt!


> Nu er jeg den onde og et dumt svin i folks oejne,
> og uvenner med nabo landet!
> (Det hjaelper ikke engang saerligt meget syntes jeg!)


> Sane Peter

Ja der kan i bare se, nu vil Jyderne sku pille en dims ud af
mit hoved som ikke eksistere og korsfaeste mig!

Der er slet ikke raad til den slags!

De ved deres ondskab, men har virkelig meget lyst
til det!

Hvis der er noge saa er det en polyp eller et eller andet
Tortur implantat sat ind af Dj Aevl!

Sane Peter

Peter Nicolaysen (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Peter Nicolaysen


Dato : 24-07-11 20:34

On Sun, 24 Jul 2011 21:08:41 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> On Sun, 24 Jul 2011 20:55:19 +0200, Peter Nicolaysen
> <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > On Sun, 24 Jul 2011 20:14:14 +0200, Peter Nicolaysen
> > <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > > On Sun, 24 Jul 2011 19:30:26 +0200, Peter Nicolaysen
> > > <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > > > On Sun, 24 Jul 2011 14:58:47 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk>
> > wrote:
> > > > > On Sun, 24 Jul 2011 13:36:32 +0200, Martin Larsen
> > > > > <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
































> > > > > >On 24/07/11 09:35, Bo Warming wrote:
> > > > > >> EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)
> > > > > >> Jeg tror ikke at Oslo-skytten hadede dem han skød
> > > > > >> Jeg tror ikke han havde symptomer på psykose
> > > > > >> Det er billig bodega-jargon som EB-chef Poul Madsen
bruger
> > ved
> > > at
> > > > > >> kalde en særling-morder som ham for sindssyg
> > > > > >
> > > > > >Er særling ikke bare BW-eufemisme for sindssyg
































































> > > > > Nej sindsyge burde være hvor sygt væv i hjernen er påvist
og
> > det
> > > er
> > > > > sjældent så lad os medtage
> > > > > de voldelige +
> > > > > de der ber om hjælp mod depession
















> > > > Jeg er god Ond det hjaelper over det hele,
> > > > Jeg skulle til at skrive at de sindsyge sniffer
> > > > pulver for at undgaa miltbrand i brevik
















> > > > Det er kvante mekanik, naar foerst ulogik
> > > > artilleriet bliver skudt ind!
















> > > > Sane Peter








> > > Det er den med Kursk og Nazister der vil lave fortiden om!
> > > Se hvad der skete med Oscar(ogsaa) Kursk(Karsten/Skurken)








> > > Nu er det Russerne/Nazisterne og andre der vil lave
> > > fortiden om, Doede Roede, Utoej, Pulver og det hele!








> > > Men der var en miniubaad denne gang!








> > > Kun mig der maa paavirke i fortiden!
> > > Det der er utoej, er hvis andre proever!
> > > Panserslaget ved Kursk er mere energi kraevende
> > > at beskytte end Kristus og Profod efterhaanden!








> > > Sane Peter(Den store brandslukker)




> > Jeg hader det dumme svin Bjoernholt!




> > Nu er jeg den onde og et dumt svin i folks oejne,
> > og uvenner med nabo landet!
> > (Det hjaelper ikke engang saerligt meget syntes jeg!)




> > Sane Peter


> Ja der kan i bare se, nu vil Jyderne sku pille en dims ud af
> mit hoved som ikke eksistere og korsfaeste mig!


> Der er slet ikke raad til den slags!


> De ved deres ondskab, men har virkelig meget lyst
> til det!


> Hvis der er noge saa er det en polyp eller et eller andet
> Tortur implantat sat ind af Dj Aevl!


> Sane Peter

Hvis de er roede af det, saa kan det vaere Sennep
Fra wwII istedet for Miltbrand i Brevik og de bare
sidder og lyver i medierne, for at Al Ked
ikke render rundt og leder efter gamle tyske ting?

I ved selv hvad der kan ske, hvis en a500 emulere en C64
Og folk lige pludselig indser at den A500 er emuleret
paa en Quadcore som koere paa hvad?

Det kan ogsaa godt vaere at ham der hed Brevik
egentlig bare var en morder

Sane Peter

Peter Nicolaysen (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Peter Nicolaysen


Dato : 24-07-11 21:25

On Sun, 24 Jul 2011 21:34:06 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> On Sun, 24 Jul 2011 21:08:41 +0200, Peter Nicolaysen
> <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > On Sun, 24 Jul 2011 20:55:19 +0200, Peter Nicolaysen
> > <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > > On Sun, 24 Jul 2011 20:14:14 +0200, Peter Nicolaysen
> > > <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > > > On Sun, 24 Jul 2011 19:30:26 +0200, Peter Nicolaysen
> > > > <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > > > > On Sun, 24 Jul 2011 14:58:47 +0200, Bo Warming
<bwng@bwng.dk>
> > > wrote:
> > > > > > On Sun, 24 Jul 2011 13:36:32 +0200, Martin Larsen
> > > > > > <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
































































> > > > > > >On 24/07/11 09:35, Bo Warming wrote:
> > > > > > >> EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)
> > > > > > >> Jeg tror ikke at Oslo-skytten hadede dem han skød
> > > > > > >> Jeg tror ikke han havde symptomer på psykose
> > > > > > >> Det er billig bodega-jargon som EB-chef Poul Madsen
> bruger
> > > ved
> > > > at
> > > > > > >> kalde en særling-morder som ham for sindssyg
> > > > > > >
> > > > > > >Er særling ikke bare BW-eufemisme for sindssyg
































































































































> > > > > > Nej sindsyge burde være hvor sygt væv i hjernen er påvist
> og
> > > det
> > > > er
> > > > > > sjældent så lad os medtage
> > > > > > de voldelige +
> > > > > > de der ber om hjælp mod depession
































> > > > > Jeg er god Ond det hjaelper over det hele,
> > > > > Jeg skulle til at skrive at de sindsyge sniffer
> > > > > pulver for at undgaa miltbrand i brevik
































> > > > > Det er kvante mekanik, naar foerst ulogik
> > > > > artilleriet bliver skudt ind!
































> > > > > Sane Peter
















> > > > Det er den med Kursk og Nazister der vil lave fortiden om!
> > > > Se hvad der skete med Oscar(ogsaa) Kursk(Karsten/Skurken)
















> > > > Nu er det Russerne/Nazisterne og andre der vil lave
> > > > fortiden om, Doede Roede, Utoej, Pulver og det hele!
















> > > > Men der var en miniubaad denne gang!
















> > > > Kun mig der maa paavirke i fortiden!
> > > > Det der er utoej, er hvis andre proever!
> > > > Panserslaget ved Kursk er mere energi kraevende
> > > > at beskytte end Kristus og Profod efterhaanden!
















> > > > Sane Peter(Den store brandslukker)








> > > Jeg hader det dumme svin Bjoernholt!








> > > Nu er jeg den onde og et dumt svin i folks oejne,
> > > og uvenner med nabo landet!
> > > (Det hjaelper ikke engang saerligt meget syntes jeg!)








> > > Sane Peter




> > Ja der kan i bare se, nu vil Jyderne sku pille en dims ud af
> > mit hoved som ikke eksistere og korsfaeste mig!




> > Der er slet ikke raad til den slags!




> > De ved deres ondskab, men har virkelig meget lyst
> > til det!




> > Hvis der er noge saa er det en polyp eller et eller andet
> > Tortur implantat sat ind af Dj Aevl!




> > Sane Peter


> Hvis de er roede af det, saa kan det vaere Sennep
> Fra wwII istedet for Miltbrand i Brevik og de bare
> sidder og lyver i medierne, for at Al Ked
> ikke render rundt og leder efter gamle tyske ting?


> I ved selv hvad der kan ske, hvis en a500 emulere en C64
> Og folk lige pludselig indser at den A500 er emuleret
> paa en Quadcore som koere paa hvad?


> Det kan ogsaa godt vaere at ham der hed Brevik
> egentlig bare var en morder

Hvis folk analysere min terrorisme
Som er logik drevet, saa finder i ud af
Det egentlig er en slags Teologi!

Logik/Ulogik

Sane Peter

Peter Nicolaysen (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Peter Nicolaysen


Dato : 24-07-11 21:32

On Sun, 24 Jul 2011 22:25:23 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> On Sun, 24 Jul 2011 21:34:06 +0200, Peter Nicolaysen
> <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > On Sun, 24 Jul 2011 21:08:41 +0200, Peter Nicolaysen
> > <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > > On Sun, 24 Jul 2011 20:55:19 +0200, Peter Nicolaysen
> > > <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > > > On Sun, 24 Jul 2011 20:14:14 +0200, Peter Nicolaysen
> > > > <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > > > > On Sun, 24 Jul 2011 19:30:26 +0200, Peter Nicolaysen
> > > > > <peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> > > > > > On Sun, 24 Jul 2011 14:58:47 +0200, Bo Warming
> <bwng@bwng.dk>
> > > > wrote:
> > > > > > > On Sun, 24 Jul 2011 13:36:32 +0200, Martin Larsen
> > > > > > > <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
































































































































> > > > > > > >On 24/07/11 09:35, Bo Warming wrote:
> > > > > > > >> EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)
> > > > > > > >> Jeg tror ikke at Oslo-skytten hadede dem han skød
> > > > > > > >> Jeg tror ikke han havde symptomer på psykose
> > > > > > > >> Det er billig bodega-jargon som EB-chef Poul Madsen
> > bruger
> > > > ved
> > > > > at
> > > > > > > >> kalde en særling-morder som ham for sindssyg
> > > > > > > >
> > > > > > > >Er særling ikke bare BW-eufemisme for sindssyg
































































































































































































































































> > > > > > > Nej sindsyge burde være hvor sygt væv i hjernen er
påvist
> > og
> > > > det
> > > > > er
> > > > > > > sjældent så lad os medtage
> > > > > > > de voldelige +
> > > > > > > de der ber om hjælp mod depession
































































> > > > > > Jeg er god Ond det hjaelper over det hele,
> > > > > > Jeg skulle til at skrive at de sindsyge sniffer
> > > > > > pulver for at undgaa miltbrand i brevik
































































> > > > > > Det er kvante mekanik, naar foerst ulogik
> > > > > > artilleriet bliver skudt ind!
































































> > > > > > Sane Peter
































> > > > > Det er den med Kursk og Nazister der vil lave fortiden om!
> > > > > Se hvad der skete med Oscar(ogsaa) Kursk(Karsten/Skurken)
































> > > > > Nu er det Russerne/Nazisterne og andre der vil lave
> > > > > fortiden om, Doede Roede, Utoej, Pulver og det hele!
































> > > > > Men der var en miniubaad denne gang!
































> > > > > Kun mig der maa paavirke i fortiden!
> > > > > Det der er utoej, er hvis andre proever!
> > > > > Panserslaget ved Kursk er mere energi kraevende
> > > > > at beskytte end Kristus og Profod efterhaanden!
































> > > > > Sane Peter(Den store brandslukker)
















> > > > Jeg hader det dumme svin Bjoernholt!
















> > > > Nu er jeg den onde og et dumt svin i folks oejne,
> > > > og uvenner med nabo landet!
> > > > (Det hjaelper ikke engang saerligt meget syntes jeg!)
















> > > > Sane Peter








> > > Ja der kan i bare se, nu vil Jyderne sku pille en dims ud af
> > > mit hoved som ikke eksistere og korsfaeste mig!








> > > Der er slet ikke raad til den slags!








> > > De ved deres ondskab, men har virkelig meget lyst
> > > til det!








> > > Hvis der er noge saa er det en polyp eller et eller andet
> > > Tortur implantat sat ind af Dj Aevl!








> > > Sane Peter




> > Hvis de er roede af det, saa kan det vaere Sennep
> > Fra wwII istedet for Miltbrand i Brevik og de bare
> > sidder og lyver i medierne, for at Al Ked
> > ikke render rundt og leder efter gamle tyske ting?




> > I ved selv hvad der kan ske, hvis en a500 emulere en C64
> > Og folk lige pludselig indser at den A500 er emuleret
> > paa en Quadcore som koere paa hvad?




> > Det kan ogsaa godt vaere at ham der hed Brevik
> > egentlig bare var en morder


> Hvis folk analysere min terrorisme
> Som er logik drevet, saa finder i ud af
> Det egentlig er en slags Teologi!


> Logik/Ulogik


> Sane Peter

I kan se hvor ondt det er hvis jeg bliver tvunget
til at gi fordi i nor gi!!

Jeg vil have en erstatning, fra det dumme svin Karsten Bjoernholts
tidligere arbejdsplads!

Maagi er forbudt!

Sane Peter

Bo Warming (24-07-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 24-07-11 17:37

On Sun, 24 Jul 2011 13:36:32 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>On 24/07/11 09:35, Bo Warming wrote:
>> EB kalder Breivik EN GAL MAND (24.7)
>> Jeg tror ikke at Oslo-skytten hadede dem han skød
>> Jeg tror ikke han havde symptomer på psykose
>> Det er billig bodega-jargon som EB-chef Poul Madsen bruger ved at
>> kalde en særling-morder som ham for sindssyg
>
>Er særling ikke bare BW-eufemisme for sindssyg
>

Du er vel mand for en god definition af sindsyge - ikke?

En særling er en excentriker Hvis Mozart havde Tourette og det gav han
en spore til genial musik, var han så sindsyg?

Hvis fuldmåne får mig til at hyle som en varulv, men jeg ved at det er
en tvangstanke, er jeg så sindsyg?

Skal jeg høre stemmer der afføder vold, før disse hallucinationer
tæller som skitzo?

Jeg vil forbeholde ordet de der søger hjælp eller volder pga
særlingeadfærd eller har målelig hjernedefekt

Breivik er voldskriminel men ikke pga anden sygdom end stærke meninger
så - hvis ikke medicin virker gavnligt, så ej syg

Hvis medicin er kemisk spændetrøje der virker, så er ALLE sindsyge
hvis de vil lave en sjælden skurkestreg og nogen medicinerer dem til
passivitet

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste