/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
Printer til print med frugtfarve ?
Fra : Brian Vestergaard


Dato : 13-01-11 02:19

Hvor køber man en printer der kan printe med frugtfarve, og lave print
som dem her http://www.logokager.dk/?id=434 ?

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk



 
 
emjeppesen (13-01-2011)
Kommentar
Fra : emjeppesen


Dato : 13-01-11 07:19

Brian Vestergaard skrev:

>Hvor køber man en printer der kan printe med frugtfarve, og lave print
>som dem her http://www.logokager.dk/?id=434 ?
>
http://www.anycake.com/Printers-for-Cakes-p-1-c-274.html

Hilsen emj

Brian Vestergaard (13-01-2011)
Kommentar
Fra : Brian Vestergaard


Dato : 13-01-11 08:54

emjeppesen tastede følgende:
> Brian Vestergaard skrev:
>
>> Hvor køber man en printer der kan printe med frugtfarve, og lave print
>> som dem her http://www.logokager.dk/?id=434 ?
>>
> http://www.anycake.com/Printers-for-Cakes-p-1-c-274.html

Takker, men ville gerne have en butik i DK (ved godt at jeg ikke skrev
dette)

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk



emjeppesen (13-01-2011)
Kommentar
Fra : emjeppesen


Dato : 13-01-11 09:45

Brian Vestergaard skrev:

>> http://www.anycake.com/Printers-for-Cakes-p-1-c-274.html
>
>Takker, men ville gerne have en butik i DK (ved godt at jeg ikke skrev
>dette)

Altså printeren er jo til at købe her i landet.
Det specielle sukkerpapir eller rispapir + de specielle farvepatroner
kunne du jo prøve om du kan lokke Inkclub til at skaffe hjem. Jeg
tror, der er kunder til produkterne.

Hilsen emj

Bjarke Andersen (13-01-2011)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 13-01-11 09:47

Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> crashed Echelon writing
news:4d2eaf7d$0$32712$c3e8da3$fe7f15f4@news.astraweb.com:

> Takker, men ville gerne have en butik i DK (ved godt at jeg ikke skrev
> dette)

Har du prøvet at søge på de printere der kom i emjs besked.

IP3600 kan jeg finde i hvert fald 4 fysiske butikker.

Men umiddelbart uden at jeg har helt styr på dette er der vel blot tale om
du skal bruge "alm" inkjet printer, printerblæk, som er fordøjelig
(frugtfarve) og rispapir??

Dernæst bør man så overveje at dedikere printeren kun til kager, sådan man
ikke ender med rester af alm. blæk sammen med frugtfarven.

--
Bjarke Andersen

Max (13-01-2011)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 13-01-11 15:11

Hej Brian

> Takker, men ville gerne have en butik i DK (ved godt at jeg ikke skrev
> dette)

Måske ham her kan hjælpe

http://www.firma-info.dk/fotokage/

--
Mvh
Max



N Dude (14-01-2011)
Kommentar
Fra : N Dude


Dato : 14-01-11 02:33

Brian Vestergaard wrote.:

> Hvor køber man en printer der kan printe med frugtfarve, og lave print
> som dem her http://www.logokager.dk/?id=434 ?

Brug havd du vil, der er ingen lovkrav på området endnu i dk. Kun men hensyn
til papiret, ej blækket.



Leif (14-01-2011)
Kommentar
Fra : Leif


Dato : 14-01-11 19:27


"N Dude" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen
news:4d2fa7b8$0$23758$14726298@news.sunsite.dk...
> Brian Vestergaard wrote.:
>
>> Hvor køber man en printer der kan printe med frugtfarve, og lave print
>> som dem her http://www.logokager.dk/?id=434 ?
>
> Brug havd du vil, der er ingen lovkrav på området endnu i dk. Kun men hensyn til papiret, ej
> blækket.
>

Det er nok meningen kagen skal spises - er ikke sikker på
at alm. blæk er godt for kroppen...
Mvh, Leif


Bertel Lund Hansen (14-01-2011)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 14-01-11 19:57

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev:

> Det er nok meningen kagen skal spises - er ikke sikker på
> at alm. blæk er godt for kroppen...

Det kan være man får blåt blod.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/         FIDUSO: http://fiduso.dk/

N Dude (18-01-2011)
Kommentar
Fra : N Dude


Dato : 18-01-11 17:33

Leif wrote.:

> Det er nok meningen kagen skal spises - er ikke sikker på
> at alm. blæk er godt for kroppen...

EU har ingen indvendinger, og det er den højeste, lovgivende instans på
området.



Ivar (14-01-2011)
Kommentar
Fra : Ivar


Dato : 14-01-11 23:17

N Dude skrev:

> Brug havd du vil, der er ingen lovkrav på området endnu i dk. Kun men hensyn
> til papiret, ej blækket.

Hvad mener du med det?
Mener du, at der ikke er regler om hvilke farvestoffer, der må bruges
i kageglasur?


Ivar Magnusson



Leif (15-01-2011)
Kommentar
Fra : Leif


Dato : 15-01-11 08:42


"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen
news:mn.75747db1eb989c9d.31159@nozpamwebspeed.dk...
>N Dude skrev:
>
>> Brug havd du vil, der er ingen lovkrav på området endnu i dk. Kun men hensyn til papiret, ej
>> blækket.
>
> Hvad mener du med det?
> Mener du, at der ikke er regler om hvilke farvestoffer, der må bruges
> i kageglasur?
>
>
> Ivar Magnusson
>
>

Sakset fra www.anycake.com:

Are the edible inks EU approved?
Yes.

Mvh, Leif



Ivar (15-01-2011)
Kommentar
Fra : Ivar


Dato : 15-01-11 14:14

Leif skrev:

> Sakset fra www.anycake.com:

> Are the edible inks EU approved?
> Yes.

Ja, der er regler for farvestoffer i madvarer. De er endda skrappe.
Hvis det skal sælges i EU, skal der være deklaration med E-numre.
Man må absolut ikke bruge, hvad man vil.


Ivar Magnusson



Max (15-01-2011)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 15-01-11 15:04

Hej Ivar

> Ja, der er regler for farvestoffer i madvarer. De er endda skrappe.

Ja, men de gælder jo kun for konsumvare, hvad jeg
putter i mine gæster er der jo ikke nogen der
blander sig i.

--
Mvh
Max



Leif Neland (15-01-2011)
Kommentar
Fra : Leif Neland


Dato : 15-01-11 16:17

Den 15-01-2011 15:03, Max skrev:
> Hej Ivar
>
>> Ja, der er regler for farvestoffer i madvarer. De er endda skrappe.
>
> Ja, men de gælder jo kun for konsumvare, hvad jeg
> putter i mine gæster er der jo ikke nogen der
> blander sig i.
>
Ikke hvis de overlever.

Leif


--
Bevar P2, luk P3, der er nok P3'er i forvejen.

Bertel Lund Hansen (15-01-2011)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 15-01-11 17:20

Leif Neland skrev:

> > Ja, men de gælder jo kun for konsumvare, hvad jeg
> > putter i mine gæster er der jo ikke nogen der
> > blander sig i.

> Ikke hvis de overlever.

.... uden mén.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/         FIDUSO: http://fiduso.dk/

Bertel Lund Hansen (15-01-2011)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 15-01-11 18:04

Bertel Lund Hansen skrev:

> > > Ja, men de gælder jo kun for konsumvare, hvad jeg
> > > putter i mine gæster er der jo ikke nogen der
> > > blander sig i.

> > Ikke hvis de overlever.

> ... uden mén.

Straffeloven:

§ 252. Med fængsel indtil 8 år straffes den, der for vindings
skyld, af grov kådhed eller på lignende hensynsløs måde volder
nærliggende fare for nogens liv eller førlighed.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/         FIDUSO: http://fiduso.dk/

N Dude (18-01-2011)
Kommentar
Fra : N Dude


Dato : 18-01-11 17:35

Ivar wrote.:

> Hvad mener du med det?
> Mener du, at der ikke er regler om hvilke farvestoffer, der må bruges
> i kageglasur?

Jo da, lokale danske regler som ingen gyldighed har overhovedet. Det er EU's
direktiver, som er gældende, uanset hvad danskerne så end finder på!



Ivar (18-01-2011)
Kommentar
Fra : Ivar


Dato : 18-01-11 19:58

N Dude skrev:

> Jo da, lokale danske regler som ingen gyldighed har overhovedet. Det er EU's
> direktiver, som er gældende, uanset hvad danskerne så end finder på!

Du tager fejl. Borgerne i dette land skal rette sig efter de lokale
danske love. Direktiverne er ikke borgernes problem.

Mener du, at det ville være tilladt at komme printerblæk i fødevarer,
hvis Danmark ikke var medlem af EU?


Ivar Magnusson



N/A (15-01-2011)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 15-01-11 20:51



Leif (15-01-2011)
Kommentar
Fra : Leif


Dato : 15-01-11 20:51


"Robin" <robin_kiszka@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4d31cb9d$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://www.trykspar.dk/shop/index.php?main_page=index&cPath=160_174_177
>

De har vist ikke spiseligt papir - hvor får man det fra?

/Leif


Max (15-01-2011)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 15-01-11 22:19

Hej Leif

> De har vist ikke spiseligt papir - hvor får man det fra?


http://www.det-sode-liv.dk/

Sælges som rispapir, bruges f.eks. når man laver
fransk nougat.

--
Mvh
Max



Leif (15-01-2011)
Kommentar
Fra : Leif


Dato : 15-01-11 23:09


"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen
news:4d320f2a$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej Leif
>
>> De har vist ikke spiseligt papir - hvor får man det fra?
>
>
> http://www.det-sode-liv.dk/
>
> Sælges som rispapir, bruges f.eks. når man laver
> fransk nougat.
>
> --
> Mvh
> Max
>
Har du prøvet at printe p ådet?

Mvh, Leif


Max (17-01-2011)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 17-01-11 07:43

Hej Leif

>> Sælges som rispapir, bruges f.eks. når man laver
>> fransk nougat.

> Har du prøvet at printe p ådet?


Nej, egentlig ikke. Men jeg kan da prøve hvis du er
interesseret i at høre om det.

--
Mvh Max



Leif (17-01-2011)
Kommentar
Fra : Leif


Dato : 17-01-11 15:17


"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen
news:4d33e4ee$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej Leif
>
>>> Sælges som rispapir, bruges f.eks. når man laver
>>> fransk nougat.
>
>> Har du prøvet at printe p ådet?
>
>
> Nej, egentlig ikke. Men jeg kan da prøve hvis du er
> interesseret i at høre om det.
>
> --
> Mvh Max
>

Har du da det rigtige frugtfarve osv. til kageprint?
Leif


Max (17-01-2011)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 17-01-11 15:32

Hej Leif

> Har du da det rigtige frugtfarve osv. til kageprint?

Nej, kun almindelig blæk i en Pixma.

--
Mvh
Max



emjeppesen (17-01-2011)
Kommentar
Fra : emjeppesen


Dato : 17-01-11 21:04

Max skrev:

>> Har du da det rigtige frugtfarve osv. til kageprint?
>
>Nej, kun almindelig blæk i en Pixma.

Bare det ikke skal spises
Hilsen emj

Leif (17-01-2011)
Kommentar
Fra : Leif


Dato : 17-01-11 21:04


"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen
news:4d3452ee$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej Leif
>
>> Har du da det rigtige frugtfarve osv. til kageprint?
>
> Nej, kun almindelig blæk i en Pixma.
>
> --
> Mvh
> Max
>
Der aktiverede du så lige mit kill filter,
da du taler et underligt sprog herinde.

/Leif


Brian Vestergaard (18-01-2011)
Kommentar
Fra : Brian Vestergaard


Dato : 18-01-11 01:52

Leif har bragt dette til os:
> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen
> news:4d3452ee$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Hej Leif
>>
>>> Har du da det rigtige frugtfarve osv. til kageprint?
>>
>> Nej, kun almindelig blæk i en Pixma.
>>
>> -- Mvh
>> Max
>>
> Der aktiverede du så lige mit kill filter,
> da du taler et underligt sprog herinde.

Husk din sølvpapirshat

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk



Max (18-01-2011)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 18-01-11 07:55

Hej Leif

> Der aktiverede du så lige mit kill filter,
> da du taler et underligt sprog herinde.

Jeg ved godt at du ikke læser dette, med
du må have en underlig opfattelse af ting.

--
Mvh Max



Robin (16-01-2011)
Kommentar
Fra : Robin


Dato : 16-01-11 08:02

Jeg vil nødigt selv spiser noget blæk. Gad ved hvad der er deri,
holdbarhedsdato? Varedeklaration?
Åker ikke at finde mig et en endoskopi seance for at rette ting ud.


"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> wrote in message
news:4d31fa96$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Robin" <robin_kiszka@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> news:4d31cb9d$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> http://www.trykspar.dk/shop/index.php?main_page=index&cPath=160_174_177
>>
>
> De har vist ikke spiseligt papir - hvor får man det fra?
>
> /Leif



Max (18-01-2011)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 18-01-11 08:33

Hej Robin

> Jeg vil nødigt selv spiser noget blæk. Gad ved hvad der er deri,
> holdbarhedsdato? Varedeklaration?

Skriv til din printerleverandør og bed om et sikkerhedsdatablad
og en arbejdspladsbrugsanvisning på det blæk du bruger, så kan
du læse om blæk, og nej det egner sig ikke til indvortes brug.

--
Mvh Max



N Dude (18-01-2011)
Kommentar
Fra : N Dude


Dato : 18-01-11 17:43

Max wrote.:

> du læse om blæk, og nej det egner sig ikke til indvortes brug.

Og det gør nikotin, tjære, koffein og spiritus?!



Max (18-01-2011)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 18-01-11 17:48

Hej N Dude

>> du læse om blæk, og nej det egner sig ikke til indvortes brug.
>
> Og det gør nikotin, tjære, koffein og spiritus?!

Det må jeg så sandelig heller ikke udsætte dig for på
en arbejdsplads.

--
Mvh
Max



N Dude (18-01-2011)
Kommentar
Fra : N Dude


Dato : 18-01-11 17:41

Robin wrote.:

> Jeg vil nødigt selv spiser noget blæk. Gad ved hvad der er deri,
> holdbarhedsdato? Varedeklaration?

Men du vil gerne være i samme rum son rygere, gå en tur på rådhuspladsens
diselos, spise dårlige fødevarer med alt for stort fedt- og sukker indhold.
Og du vil osse gerne drikke vin, øl spiritus og måske ryge en fed...

Hvor stor en ignorant er det egentlig at være.....?

Hvor meget blæk tror du mon, der kommer ind i systemet ved at spise tre
stykker kage??



Brian Vestergaard (18-01-2011)
Kommentar
Fra : Brian Vestergaard


Dato : 18-01-11 20:42

N Dude udtrykte præcist:
> Hvor stor en ignorant er det egentlig at være.....?

It takes one, to know one...

> Hvor meget blæk tror du mon, der kommer ind i systemet ved at spise tre
> stykker kage??

Aner det ikke, men du har tydeligvis fået for meget...

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)
Ting billigt til salg på
www.you2me.dk



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste