| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Niels Holck skal ikke udleveres til straff~ Fra : Kim Larsen \(på AltB~ | 
  Dato :  01-11-10 15:17 |  
  |  
 
            Niels Holck skal ikke udleveres til retsforfølgelse i Indien. Men denne 
 afgørelse er kæret af anklagemyndigheden til Østre Landsret. Den danske 
 anklagemyndighed går åbenbart så varmt ind for tortur at den føler det meget 
 vigtigt at Niels Holck bliver udleveret til et af verdens mest 
 torturberygtede lande, Indien. Det finder jeg yderst beskæmmende. Det er 
 muligt at Niels Holck har gjort noget strafbart men i så fald kunne man vel 
 strafforfølge ham i Danmark hvor vi er sikre på at han ikke bliver slået 
 halvt ihjel af myndighederne. Jeg har sagt det mange gange før og jeg siger 
 det igen og igen: Jeg er stinkende imod at Danmark udleverer nogen som helst 
 danske statsborgere til andre lande uanset hvilke lande som der er tale om. 
 Danske statsborgere skal retsforfølges i Danmark uanset hvad der er foregået 
 og hvor det er foregået henne.
 Link:  http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/01/140613.htm
-- 
 Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
 Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
 Tag et kig på:  http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU !  E-mail: kl2607@gmail.com
 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           S.A.Thomsen (01-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : S.A.Thomsen | 
  Dato :  01-11-10 15:19 |  
  |  
 
            On Mon, 1 Nov 2010 15:16:33 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
 Datemas.de) wrote:
 > Niels Holck skal ikke udleveres til retsforfølgelse i Indien. Men denne 
 > afgørelse er kæret af anklagemyndigheden til Østre Landsret. Den danske 
 > anklagemyndighed går åbenbart så varmt ind for tortur at den føler det meget 
 > vigtigt at Niels Holck bliver udleveret til et af verdens mest 
 > torturberygtede lande, Indien. Det finder jeg yderst beskæmmende. Det er 
 > muligt at Niels Holck har gjort noget strafbart men i så fald kunne man vel 
 > strafforfølge ham i Danmark hvor vi er sikre på at han ikke bliver slået 
 > halvt ihjel af myndighederne. Jeg har sagt det mange gange før og jeg siger 
 > det igen og igen: Jeg er stinkende imod at Danmark udleverer nogen som helst 
 > danske statsborgere til andre lande uanset hvilke lande som der er tale om. 
 > Danske statsborgere skal retsforfølges i Danmark uanset hvad der er foregået 
 > og hvor det er foregået henne.
 > 
 > Link:  http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/01/140613.htm
Skal han så retsforfølges i Danmark efter indisk eller dansk lov.?
 Hint: Der er en fælde i spørgsmålet.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Kim Larsen \(på AltB~ (01-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Larsen \(på AltB~ | 
  Dato :  01-11-10 17:43 |  
  |  
 
            "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
 news:1rz8xotro9ixs.mlp170vlxggc$.dlg@40tude.net
 > On Mon, 1 Nov 2010 15:16:33 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
 > eller Datemas.de) wrote:
 >
 >> Niels Holck skal ikke udleveres til retsforfølgelse i Indien. Men
 >> denne afgørelse er kæret af anklagemyndigheden til Østre Landsret.
 >> Den danske anklagemyndighed går åbenbart så varmt ind for tortur at
 >> den føler det meget vigtigt at Niels Holck bliver udleveret til et
 >> af verdens mest torturberygtede lande, Indien. Det finder jeg yderst
 >> beskæmmende. Det er muligt at Niels Holck har gjort noget strafbart
 >> men i så fald kunne man vel strafforfølge ham i Danmark hvor vi er
 >> sikre på at han ikke bliver slået halvt ihjel af myndighederne. Jeg
 >> har sagt det mange gange før og jeg siger det igen og igen: Jeg er
 >> stinkende imod at Danmark udleverer nogen som helst danske
 >> statsborgere til andre lande uanset hvilke lande som der er tale om.
 >> Danske statsborgere skal retsforfølges i Danmark uanset hvad der er
 >> foregået og hvor det er foregået henne.
 >>
 >> Link:  http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/01/140613.htm
>
 > Skal han så retsforfølges i Danmark efter indisk eller dansk lov.?
 >
 > Hint: Der er en fælde i spørgsmålet.
 Du kan hinte mig skråt op.
 Hvis der er dobbelt strafbarhed i hvad han anklages for fra indisk side, så 
 kan han retsforfølges efter dansk straffelov. Hvis der ikke er det kan 
 inderne rende os i r*ven. Helt enkelt er det.
 -- 
 Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
 Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
 Tag et kig på:  http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU !  E-mail: kl2607@gmail.com
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            S.A.Thomsen (01-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : S.A.Thomsen | 
  Dato :  01-11-10 19:12 |  
  |  
 
            On Mon, 1 Nov 2010 17:42:49 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
 Datemas.de) wrote:
 >>> Link:  http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/01/140613.htm
>>
 >> Skal han så retsforfølges i Danmark efter indisk eller dansk lov.?
 >>
 >> Hint: Der er en fælde i spørgsmålet.
 > 
 > Du kan hinte mig skråt op.
 Du faldt som forventet i med begge ben.
 > Hvis der er dobbelt strafbarhed i hvad han anklages for fra indisk side, så 
 > kan han retsforfølges efter dansk straffelov. Hvis der ikke er det kan 
 > inderne rende os i r*ven. Helt enkelt er det.
 Du mener altså at det IKKE bør straffes, hvis en persom overtræder loven i
 det land som han/hun besøger, HVIS det altså ikke er en forbrydelse i
 hjemlandet.
 Altså at det bør være straffrit at stene en utro kvinde i Danmark, eller
 voldtage 9-årige piger, så længe at den der gør det når at forlade Danmark
 før han bliver fanget.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Kim Larsen \(på AltB~ (01-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Larsen \(på AltB~ | 
  Dato :  01-11-10 21:16 |  
  |  
 
            "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
 news:xa504hbv4vun.1eg6a7v1b0qlc.dlg@40tude.net
 > On Mon, 1 Nov 2010 17:42:49 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
 > eller Datemas.de) wrote:
 >
 >>>> Link:  http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/01/140613.htm
>>>
 >>> Skal han så retsforfølges i Danmark efter indisk eller dansk lov.?
 >>>
 >>> Hint: Der er en fælde i spørgsmålet.
 >>
 >> Du kan hinte mig skråt op.
 >
 > Du faldt som forventet i med begge ben.
 Nej. Ingen faldt i vandet ud over dig selv. Det er den slags man kalder 
 projicering, det eneste som du mestrer 100 %.
 >> Hvis der er dobbelt strafbarhed i hvad han anklages for fra indisk
 >> side, så kan han retsforfølges efter dansk straffelov. Hvis der ikke
 >> er det kan inderne rende os i r*ven. Helt enkelt er det.
 >
 > Du mener altså at det IKKE bør straffes, hvis en persom overtræder
 > loven i det land som han/hun besøger, HVIS det altså ikke er en
 > forbrydelse i hjemlandet.
 Det har jeg svaret på et utal af gange før: NEJ, absolut NEJ !  Fes den ind 
 nu ?
 > Altså at det bør være straffrit at stene en utro kvinde i Danmark,
 > eller voldtage 9-årige piger, så længe at den der gør det når at
 > forlade Danmark før han bliver fanget.
 Ja, det er sådan tingene er. Siger man A må man også sige B. Det er ligesom 
 når du ligger og nasser året rundt på kontanthjælpssofaen, så er det ikke 
 smart at stemme på de partier som er modstander af den slags, ligesom du 
 gør. Det er det der hedder konsekvens.
 -- 
 Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
 Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
 Tag et kig på:  http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU !  E-mail: kl2607@gmail.com
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              S.A.Thomsen (01-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : S.A.Thomsen | 
  Dato :  01-11-10 21:55 |  
  |  
 
            On Mon, 1 Nov 2010 21:16:08 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
 Datemas.de) wrote:
 >>>>> Link:  http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/01/140613.htm
>>>>
 >>>> Skal han så retsforfølges i Danmark efter indisk eller dansk lov.?
 >>>>
 >>>> Hint: Der er en fælde i spørgsmålet.
 >>>
 >>> Du kan hinte mig skråt op.
 >>
 >> Du faldt som forventet i med begge ben.
 > 
 > Nej. Ingen faldt i vandet ud over dig selv. Det er den slags man kalder 
 > projicering, det eneste som du mestrer 100 %.
 Det er da ellers DIG der leverer "projiceringerne".   
>>> Hvis der er dobbelt strafbarhed i hvad han anklages for fra indisk
 >>> side, så kan han retsforfølges efter dansk straffelov. Hvis der ikke
 >>> er det kan inderne rende os i r*ven. Helt enkelt er det.
 >>
 >> Du mener altså at det IKKE bør straffes, hvis en persom overtræder
 >> loven i det land som han/hun besøger, HVIS det altså ikke er en
 >> forbrydelse i hjemlandet.
 > 
 > Det har jeg svaret på et utal af gange før: NEJ, absolut NEJ !  Fes den ind 
 > nu ?
 > 
 >> Altså at det bør være straffrit at stene en utro kvinde i Danmark,
 >> eller voldtage 9-årige piger, så længe at den der gør det når at
 >> forlade Danmark før han bliver fanget.
 > 
 > Ja, det er sådan tingene er. Siger man A må man også sige B. 
 Så er det fandeme godt at du IKKE har nogen indflydelse på politik.
 Jeg mener derimod at man selvfølgelig skal overholde de love i det land man
 befinder sig i, eller også skal man blive hjemme.  
 Skik (lov) følge eller land fly.
 >Det er ligesom 
 > når du ligger og nasser året rundt på kontanthjælpssofaen, så er det ikke 
 > smart at stemme på de partier som er modstander af den slags, ligesom du 
 > gør. Det er det der hedder konsekvens.
 Hvad i alverden har dit barnlige mudderkast, med emnet at gøre.?
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Kert Rats (01-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kert Rats | 
  Dato :  01-11-10 22:04 |  
  |   
            
"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse 
 news:n0i4pizxujes.7db8tjf55cif$.dlg@40tude.net...
 > On Mon, 1 Nov 2010 21:16:08 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
 > Datemas.de) wrote:
 >
 >>>>>> Link:  http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/01/140613.htm
>>>>>
 >>>>> Skal han så retsforfølges i Danmark efter indisk eller dansk lov.?
 >>>>>
 >>>>> Hint: Der er en fælde i spørgsmålet.
 >>>>
 >>>> Du kan hinte mig skråt op.
 >>>
 >>> Du faldt som forventet i med begge ben.
 >>
 >> Nej. Ingen faldt i vandet ud over dig selv. Det er den slags man kalder
 >> projicering, det eneste som du mestrer 100 %.
 >
 > Det er da ellers DIG der leverer "projiceringerne".   
>
 >>>> Hvis der er dobbelt strafbarhed i hvad han anklages for fra indisk
 >>>> side, så kan han retsforfølges efter dansk straffelov. Hvis der ikke
 >>>> er det kan inderne rende os i r*ven. Helt enkelt er det.
 >>>
 >>> Du mener altså at det IKKE bør straffes, hvis en persom overtræder
 >>> loven i det land som han/hun besøger, HVIS det altså ikke er en
 >>> forbrydelse i hjemlandet.
 >>
 >> Det har jeg svaret på et utal af gange før: NEJ, absolut NEJ !  Fes den 
 >> ind
 >> nu ?
 >>
 >>> Altså at det bør være straffrit at stene en utro kvinde i Danmark,
 >>> eller voldtage 9-årige piger, så længe at den der gør det når at
 >>> forlade Danmark før han bliver fanget.
 >>
 >> Ja, det er sådan tingene er. Siger man A må man også sige B.
 >
 > Så er det fandeme godt at du IKKE har nogen indflydelse på politik.
 >
 > Jeg mener derimod at man selvfølgelig skal overholde de love i det land 
 > man
 > befinder sig i, eller også skal man blive hjemme.
 >
 > Skik (lov) følge eller land fly.
 >
 >>Det er ligesom
 >> når du ligger og nasser året rundt på kontanthjælpssofaen, så er det ikke
 >> smart at stemme på de partier som er modstander af den slags, ligesom du
 >> gør. Det er det der hedder konsekvens.
 >
 > Hvad i alverden har dit barnlige mudderkast, med emnet at gøre.?
 Kim er blot misundelig over, at der er nogle dygtige folk, der tjener mere, 
 end han selv tjener   
Venligst
 Kert Rats
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Kim Larsen \(på AltB~ (02-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Larsen \(på AltB~ | 
  Dato :  02-11-10 00:21 |  
  |  
 
            "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
 news:n0i4pizxujes.7db8tjf55cif$.dlg@40tude.net
 > On Mon, 1 Nov 2010 21:16:08 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
 > eller Datemas.de) wrote:
 >
 >>>>>> Link:  http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/01/140613.htm
>>>>>
 >>>>> Skal han så retsforfølges i Danmark efter indisk eller dansk lov.?
 >>>>>
 >>>>> Hint: Der er en fælde i spørgsmålet.
 >>>>
 >>>> Du kan hinte mig skråt op.
 >>>
 >>> Du faldt som forventet i med begge ben.
 >>
 >> Nej. Ingen faldt i vandet ud over dig selv. Det er den slags man
 >> kalder projicering, det eneste som du mestrer 100 %.
 >
 > Det er da ellers DIG der leverer "projiceringerne".   
>
 >>>> Hvis der er dobbelt strafbarhed i hvad han anklages for fra indisk
 >>>> side, så kan han retsforfølges efter dansk straffelov. Hvis der
 >>>> ikke er det kan inderne rende os i r*ven. Helt enkelt er det.
 >>>
 >>> Du mener altså at det IKKE bør straffes, hvis en persom overtræder
 >>> loven i det land som han/hun besøger, HVIS det altså ikke er en
 >>> forbrydelse i hjemlandet.
 >>
 >> Det har jeg svaret på et utal af gange før: NEJ, absolut NEJ !  Fes
 >> den ind nu ?
 >>
 >>> Altså at det bør være straffrit at stene en utro kvinde i Danmark,
 >>> eller voldtage 9-årige piger, så længe at den der gør det når at
 >>> forlade Danmark før han bliver fanget.
 >>
 >> Ja, det er sådan tingene er. Siger man A må man også sige B.
 >
 > Så er det fandeme godt at du IKKE har nogen indflydelse på politik.
 >
 > Jeg mener derimod at man selvfølgelig skal overholde de love i det
 > land man befinder sig i, eller også skal man blive hjemme.
 >
 > Skik (lov) følge eller land fly.
 >
 >> Det er ligesom
 >> når du ligger og nasser året rundt på kontanthjælpssofaen, så er det
 >> ikke smart at stemme på de partier som er modstander af den slags,
 >> ligesom du gør. Det er det der hedder konsekvens.
 >
 > Hvad i alverden har dit barnlige mudderkast, med emnet at gøre.?
 Konsekvens, hr. kontanthjælpsmodtager, konsekvens. Et begreb som du ikke 
 aner betydningen af, endsige eksistensen af.
 -- 
 Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
 Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
 Tag et kig på:  http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU !  E-mail: kl2607@gmail.com
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                DADK (02-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : DADK | 
  Dato :  02-11-10 02:06 |  
  |   
            Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
 
 > 
 > Konsekvens, hr. kontanthjælpsmodtager, konsekvens. Et begreb som du ikke 
 > aner betydningen af, endsige eksistensen af.
 
 Jeg håber en dag at kunne få dig til mærke begrebet konsekvens.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                S.A.Thomsen (02-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : S.A.Thomsen | 
  Dato :  02-11-10 08:36 |  
  |  
 
            On Tue, 2 Nov 2010 00:20:34 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
 Datemas.de) wrote:
 >>> Ja, det er sådan tingene er. Siger man A må man også sige B.
 >>
 >> Så er det fandeme godt at du IKKE har nogen indflydelse på politik.
 >>
 >> Jeg mener derimod at man selvfølgelig skal overholde de love i det
 >> land man befinder sig i, eller også skal man blive hjemme.
 >>
 >> Skik (lov) følge eller land fly.
 >>
 >>> Det er ligesom
 >>> når du ligger og nasser året rundt på kontanthjælpssofaen, så er det
 >>> ikke smart at stemme på de partier som er modstander af den slags,
 >>> ligesom du gør. Det er det der hedder konsekvens.
 >>
 >> Hvad i alverden har dit barnlige mudderkast, med emnet at gøre.?
 > 
 > Konsekvens, hr. kontanthjælpsmodtager, konsekvens. Et begreb som du ikke 
 > aner betydningen af, endsige eksistensen af.
 Altså har dit barnlige mudderkast INTET med sagen at gøre, men er bare
 udtryk for at du ikke evner at diskutere på et seriøst plan.   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 DADK (02-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : DADK | 
  Dato :  02-11-10 09:57 |  
  |  
 
            S.A.Thomsen wrote:
 > On Tue, 2 Nov 2010 00:20:34 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
 > Datemas.de) wrote:
 > 
 >>>> Ja, det er sådan tingene er. Siger man A må man også sige B.
 >>> Så er det fandeme godt at du IKKE har nogen indflydelse på politik.
 >>>
 >>> Jeg mener derimod at man selvfølgelig skal overholde de love i det
 >>> land man befinder sig i, eller også skal man blive hjemme.
 >>>
 >>> Skik (lov) følge eller land fly.
 >>>
 >>>> Det er ligesom
 >>>> når du ligger og nasser året rundt på kontanthjælpssofaen, så er det
 >>>> ikke smart at stemme på de partier som er modstander af den slags,
 >>>> ligesom du gør. Det er det der hedder konsekvens.
 >>> Hvad i alverden har dit barnlige mudderkast, med emnet at gøre.?
 >> Konsekvens, hr. kontanthjælpsmodtager, konsekvens. Et begreb som du ikke 
 >> aner betydningen af, endsige eksistensen af.
 > 
 > Altså har dit barnlige mudderkast INTET med sagen at gøre, men er bare
 > udtryk for at du ikke evner at diskutere på et seriøst plan.   
Niels Holck er en pisseekstrem terrorist som ik'ke engang i dag tager 
 afstand til det faktum, at han smed for $100 mio våben ned til 
 terrorister som skulle bekæmpe dem vi er venner med.
 Jeg har talt med ham flere gange, som sagt. Og Niels Holck er en flink 
 mand.
 Han er også gammel guldhandler, ikke? Og hvem er det lige der hiver 
 guldet op af minerne, Niels Holck?
 Jeg vil mere henvise til Nils Holgersens rejse, på gæssene og udover 
 landskabet. Sådan ser jeg dig, Holck. Glæder mig til at læse din bog.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                  P.N. (02-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : P.N. | 
  Dato :  02-11-10 10:12 |  
  |   
            
 "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse 
 news:4ccfd26d$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >
 > Niels Holck er en pisseekstrem terrorist som ik'ke engang i dag tager 
 > afstand til det faktum, at han smed for $100 mio våben ned til terrorister 
 > som skulle bekæmpe dem vi er venner med.
 >
 
 Hvor ekstrem Niels Holck er ved vi ikke, men den dag hvor Niels Holck kom i 
 aviserne pga af våben nedkastningen i Indien kunne man i BT læse Johs 
 Aagaard fortælle at når man havde nået en vis status i Ananda Marga Niels 
 Holck´s sekt så kunne man ikke komme ud af sekten igen og Aagaard nævnte 
 nogle svenske medlemmer der havde forladt A.M. og nogle år efter forsvandt 
 de sporløst, man fandt deres lig i nogle svenske søer og da de åbnede de 
 plasicposer som de lå i havde hakket ligene i småstykker!!. Så mit problem 
 med Niels holck er ikke at han kastede 4 ton våben ned, men det han muligvis 
 gjorde før våben-nedkastningen.
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   Bo Warming (02-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Warming | 
  Dato :  02-11-10 17:55 |  
  |   
            On Tue, 2 Nov 2010 10:11:34 +0100, "P.N." <la@hotmail.com> wrote:
 
 >
 >"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse 
 >news:4ccfd26d$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >>
 >> Niels Holck er en pisseekstrem terrorist som ik'ke engang i dag tager 
 >> afstand til det faktum, at han smed for $100 mio våben ned til terrorister 
 >> som skulle bekæmpe dem vi er venner med.
 >>
 >
 >Hvor ekstrem Niels Holck er ved vi ikke, men den dag hvor Niels Holck kom i 
 >aviserne pga af våben nedkastningen i Indien kunne man i BT læse Johs 
 >Aagaard fortælle at når man havde nået en vis status i Ananda Marga Niels 
 >Holck´s sekt så kunne man ikke komme ud af sekten igen og Aagaard nævnte 
 >nogle svenske medlemmer der havde forladt A.M. og nogle år efter forsvandt 
 >de sporløst, man fandt deres lig i nogle svenske søer og da de åbnede de 
 >plasicposer som de lå i havde hakket ligene i småstykker!!. Så mit problem 
 >med Niels holck er ikke at han kastede 4 ton våben ned, men det han muligvis 
 >gjorde før våben-nedkastningen.
 >
 Niels Holcks venner lemlester med landminer og behøver de 4 tons
 automatvåben for ikke at blive stoppet i skade på de lovlydige indere
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   DADK (03-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : DADK | 
  Dato :  03-11-10 05:51 |  
  |   
            P.N. wrote:
 > "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse 
 > news:4ccfd26d$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >> Niels Holck er en pisseekstrem terrorist som ik'ke engang i dag tager 
 >> afstand til det faktum, at han smed for $100 mio våben ned til terrorister 
 >> som skulle bekæmpe dem vi er venner med.
 >>
 > 
 > Hvor ekstrem Niels Holck er ved vi ikke, men den dag hvor Niels Holck kom i 
 > aviserne pga af våben nedkastningen i Indien kunne man i BT læse Johs 
 > Aagaard fortælle at når man havde nået en vis status i Ananda Marga Niels 
 > Holck´s sekt så kunne man ikke komme ud af sekten igen og Aagaard nævnte 
 > nogle svenske medlemmer der havde forladt A.M. og nogle år efter forsvandt 
 > de sporløst, man fandt deres lig i nogle svenske søer og da de åbnede de 
 > plasicposer som de lå i havde hakket ligene i småstykker!!. Så mit problem 
 > med Niels holck er ikke at han kastede 4 ton våben ned, men det han muligvis 
 > gjorde før våben-nedkastningen.
 
 Jeg gad godt se et link eller to til de oplysninger / påstande..?
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                    P.N. (03-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : P.N. | 
  Dato :  03-11-10 09:31 |  
  |   
            
 "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse 
 news:4cd0ea41$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 > P.N. wrote:
 >> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse 
 >> news:4ccfd26d$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >>> Niels Holck er en pisseekstrem terrorist som ik'ke engang i dag tager 
 >>> afstand til det faktum, at han smed for $100 mio våben ned til 
 >>> terrorister som skulle bekæmpe dem vi er venner med.
 >>>
 >>
 >> Hvor ekstrem Niels Holck er ved vi ikke, men den dag hvor Niels Holck kom 
 >> i aviserne pga af våben nedkastningen i Indien kunne man i BT læse Johs 
 >> Aagaard fortælle at når man havde nået en vis status i Ananda Marga Niels 
 >> Holck´s sekt så kunne man ikke komme ud af sekten igen og Aagaard nævnte 
 >> nogle svenske medlemmer der havde forladt A.M. og nogle år efter 
 >> forsvandt de sporløst, man fandt deres lig i nogle svenske søer og da de 
 >> åbnede de plasicposer som de lå i havde hakket ligene i småstykker!!. Så 
 >> mit problem med Niels holck er ikke at han kastede 4 ton våben ned, men 
 >> det han muligvis gjorde før våben-nedkastningen.
 >
 > Jeg gad godt se et link eller to til de oplysninger / påstande..?
 
 Tvivler du? jae artilen er 13-14 år gammel, men dialogcentret eksisterer 
 endnu ring tlf 86105411 og spørg. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           P.N. (01-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : P.N. | 
  Dato :  01-11-10 15:22 |  
  |   
            
"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev 
 i en meddelelse news:2  .2132$AT2.1768@newsfe01.iad...
 > Niels Holck skal ikke udleveres til retsforfølgelse i Indien.
 Inden nogen jubler så tjeck lige navnet på Niels Holcks sekt "Ananda Marga" 
 og se hvad de har begået, det er virkelig uhyggelige sager. 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           /Peter (01-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : /Peter | 
  Dato :  01-11-10 16:56 |  
  |   
            
"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> 
 skrev i en meddelelse news:2  .2132$AT2.1768@newsfe01.iad...
 > Niels Holck skal ikke udleveres til retsforfølgelse i Indien. Men 
 > denne afgørelse er kæret af anklagemyndigheden til Østre Landsret. Den 
 > danske anklagemyndighed går åbenbart så varmt ind for tortur at den 
 > føler det meget vigtigt at Niels Holck bliver udleveret til et af 
 > verdens mest torturberygtede lande, Indien. Det finder jeg yderst 
 > beskæmmende. Det er muligt at Niels Holck har gjort noget strafbart 
 > men i så fald kunne man vel strafforfølge ham i Danmark hvor vi er 
 > sikre på at han ikke bliver slået halvt ihjel af myndighederne. Jeg 
 > har sagt det mange gange før og jeg siger det igen og igen: Jeg er 
 > stinkende imod at Danmark udleverer nogen som helst danske 
 > statsborgere til andre lande uanset hvilke lande som der er tale om. 
 > Danske statsborgere skal retsforfølges i Danmark uanset hvad der er 
 > foregået og hvor det er foregået henne.
 >
 > Link:  http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/01/140613.htm
>
 > -- 
 > Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
 > Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
 > Tag et kig på:  http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
> Stop Danmarks krige NU !  E-mail: kl2607@gmail.com
 >
 >
 Kunne han ikke bare blive "kørt ned" af en løbsk lastbil, på vej ud af 
 retslokalet, så var man lidt fri for hans slags? 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Bo Warming (01-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Warming | 
  Dato :  01-11-10 17:16 |  
  |   
            On Mon, 1 Nov 2010 15:16:33 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
 eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:
 
 >Niels Holck skal ikke udleveres til retsforfølgelse i Indien. Men denne 
 >afgørelse er kæret af anklagemyndigheden til Østre Landsret. Den danske 
 >anklagemyndighed går åbenbart så varmt ind for tortur at den føler det meget 
 >vigtigt at Niels Holck bliver udleveret til et af verdens mest 
 >torturberygtede lande, Indien. Det finder jeg yderst beskæmmende. Det er 
 >muligt at Niels Holck har gjort noget strafbart men i så fald kunne man vel 
 >strafforfølge ham i Danmark hvor vi er sikre på at han ikke bliver slået 
 >halvt ihjel af myndighederne. Jeg har sagt det mange gange før og jeg siger 
 >det igen og igen: Jeg er stinkende imod at Danmark udleverer nogen som helst 
 >danske statsborgere til andre lande uanset hvilke lande som der er tale om. 
 >Danske statsborgere skal retsforfølges i Danmark uanset hvad der er foregået 
 >og hvor det er foregået henne.
 >
 
 Intet kan berettige mistillid til at Indiens behandling af en
 højtprofileret fange vil omfatte tortur, årtier efter at Niels Holck
 lemlestede indere i stort antal pr nedkast af 4 ton våben.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           \"@' (01-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : \"@' | 
  Dato :  01-11-10 19:38 |  
  |   
            On Mon, 1 Nov 2010 15:16:33 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
 eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:
 
 >Niels Holck skal ikke udleveres til retsforfølgelse i Indien. Men denne 
 >afgørelse er kæret af anklagemyndigheden til Østre Landsret.
 
 Fint,
 
 det kan umuligt være ret at forbrydere blot ved at flygte til et andet
 land undgår retsforfølgelse i det land hvor de har begået en
 forbrydelse.
 
 
 -- 
 Si vis pacem - para bellum
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           DADK (01-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : DADK | 
  Dato :  01-11-10 21:36 |  
  |  
 
            Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
 > Niels Holck skal ikke udleveres til retsforfølgelse i Indien. Men denne 
 > afgørelse er kæret af anklagemyndigheden til Østre Landsret. Den danske 
 > anklagemyndighed går åbenbart så varmt ind for tortur at den føler det meget 
 > vigtigt at Niels Holck bliver udleveret til et af verdens mest 
 > torturberygtede lande, Indien. Det finder jeg yderst beskæmmende. Det er 
 > muligt at Niels Holck har gjort noget strafbart men i så fald kunne man vel 
 > strafforfølge ham i Danmark hvor vi er sikre på at han ikke bliver slået 
 > halvt ihjel af myndighederne. Jeg har sagt det mange gange før og jeg siger 
 > det igen og igen: Jeg er stinkende imod at Danmark udleverer nogen som helst 
 > danske statsborgere til andre lande uanset hvilke lande som der er tale om. 
 > Danske statsborgere skal retsforfølges i Danmark uanset hvad der er foregået 
 > og hvor det er foregået henne.
 > 
 > Link:  http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/01/140613.htm
> 
 Min uforbeholdne mening er, at han er en terrorist der bør udleveres til 
 de indiske myndigheder.
 Men hvis ikke man kan udlevere tunesere som er i landet på en 
 opholdstilladelse og som konspirerer om at dræbe danskere, så kan man 
 vel ikke udlevere Holck.
 Jeg har i øvrigt mødt ham flere gange, han har jo et bådefirma. Han er 
 et rigtig flinkt menneske, men ser man f.eks interviewene for flere år 
 siden, den dokumentar DR strikkede sammen osv, så er det jo billedet af 
 en komplet kørt-af-sporet-terrorist som end ikke angrer sine gerninger, 
 men den dag i dag ville støtte en marxistisk terrorbevægelse som sætter 
 sagen højere end livet.
 Så alene ved at skrive sådan, frygter jeg for mit liv. Han er ikke til 
 at spøge med.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Lyrik (02-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lyrik | 
  Dato :  02-11-10 04:27 |  
  |  
 
            On 1 Nov., 15:16, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
 <kl2...@gmail.com> wrote:
 > Niels Holck skal ikke udleveres til retsforfølgelse i Indien. Men denne
 > afgørelse er kæret af anklagemyndigheden til Østre Landsret. Den danske
 > anklagemyndighed går åbenbart så varmt ind for tortur at den føler det meget
 > vigtigt at Niels Holck bliver udleveret til et af verdens mest
 > torturberygtede lande, Indien. Det finder jeg yderst beskæmmende. Det er
 > muligt at Niels Holck har gjort noget strafbart men i så fald kunne man vel
 > strafforfølge ham i Danmark hvor vi er sikre på at han ikke bliver slået
 > halvt ihjel af myndighederne. Jeg har sagt det mange gange før og jeg siger
 > det igen og igen: Jeg er stinkende imod at Danmark udleverer nogen som helst
 > danske statsborgere til andre lande uanset hvilke lande som der er tale om.
 > Danske statsborgere skal retsforfølges i Danmark uanset hvad der er foregået
 > og hvor det er foregået henne.
 >
 > Link: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/01/140613.htm
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 Det er glædeligt at det gik sådan. Fra den politiske ledelse som
 bedømmer alt til at være lige godt og alle regeringer og styreformer
 til at være kompetente til at tage vare på mennesker, lyder
 parolen:"Udlevér alle til et hvert styre bare det hedder demokrati!"
 Ananda Marga er en tilladt bevægelse, som har status af NGO i FN. Den
 er også tilladt i Indien, således at det ikke diskvalificerer et
 regeringsmedlem at være medlem af Ananda Marga.
 Men på Niels Holks tid var det anderledes! En fjendtlig indisk delstat
 ønskede at dræbe alle Ananda Marga-tilhængere og deres leder var
 fængslet på falske anklager. I fængslet forgiftede man ham!
 I dette dilemma ønskede Niels Holk at give Ananda Marga -folket
 mulighed for at forsvare sig imod udslettelse! Han arrangerede en
 våbennedkastning til dem. Meningen var at de kunne forsvare sig hvis
 man prøvede at etnisk udrense dem! Nedkastet mislykkedes. Det er det
 han skal udleveres for!
 Udover at det er en indisk filosofisk skole, så går det ud på at bygge
 skoler og læreanstalter samt udvikle samfundet via uddannelse af
 mænd,kvinder og børn. Det har nok især været den massive uddannelse af
 kvinder der har trigget delstatens ønske om at dræbe dem!
 Jeg synes man skal give Niels Holk en medalje! Uansét at jeg er
 kristen og ikke medlem af en indisk sekt. Der var gode humane
 intentioner bag Ananda Marga. Det højeste de har svunget sig op til på
 terrorismens løbebane, var at forsøge at ombringe en af deres
 modstandere, som ville etnisk udrense dem. Men modet svigtede
 "attentatmanden". Han kunne ikke få sig selv til det.
 Det var mange sociale tiltag som mødte en mur af autokratisk despoti!
 Lad Niels Holk være i Danmark.
 Jens
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           P.N. (02-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : P.N. | 
  Dato :  02-11-10 11:47 |  
  |   
            
 "Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:852c1c05-0235-48f0-ba76-4617c349e747@d8g2000yqf.googlegroups.com...
 
 >Jeg synes man skal give Niels Holk en medalje! Uansét at jeg er
 kristen og ikke medlem af en indisk sekt. Der var gode humane
 intentioner bag Ananda Marga. Det højeste de har svunget sig op til på
 terrorismens løbebane, var at forsøge at ombringe en af deres
 modstandere, som ville etnisk udrense dem. Men modet svigtede
 "attentatmanden". Han kunne ikke få sig selv til det.
 
 Det var mange sociale tiltag som mødte en mur af autokratisk despoti!
 
 Lad Niels Holk være i Danmark.
 
 Jens
 
 Kære Lyrik, jeg har læst din artikel om Niels Holck sagen. Jeg kan ikke 
 forstå hvorfor Niels Holck er blevet til en slags dansk "Che Guevara" som 
 der kun skrives pæne ting om. Nu hævdes det at de 4 ton våben skulle bruges 
 til et vagtværn !!!!!!!!!!!!! 4 ton det lyder lidt meget i min ører.
 
  For 10 15 år siden ringede jeg til Johs Aagaard på dialogcentret og spurgte 
 ham "hvorfor har du aldrig skrevet en artikel om "Ananda Marga" Holck´s 
 sekt. Johs forklarede mig at det ville han aldrig gøre af hensyn til sin 
 personlige sikkerhed, manden var simpelthen bange for at blive slået ihjel 
 af Niels Holcks venner.
 
 I 2004 mødte jeg den kendte medie præst Ole Skærbæk Madsen på en bagtrappe i 
 falconercentret, jeg spugte ham om det var sandt at han var dialogcenterets 
 ekspert på Ananda Marga.
 
 Ole fik et regulært chock, han blev helt hvid i hovedet og forklarede helt 
 febrilsk at det der, det havde han helt sikkert intet med at gøre og han 
 aldrig havde haft noget med det at gøre. Det var helt tydeligt at Ole troede 
 at hans sidste time var kommet og at han var meget bange for at han nu 
 skulle slås ihjel.
 
 Jeg syntes du skulle prøve at undersøge hvorfor folk med ekspertise på 
 området er så bange for de her mennesker, jeg er bange for at helte-glorien 
 vil krakelere.
 
 MVH P.N. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Lyrik (02-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lyrik | 
  Dato :  02-11-10 07:42 |  
  |  
 
            On 2 Nov., 11:46, "P.N." <l...@hotmail.com> wrote:
 > "Lyrik" <jenserikb...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:852c1c05-0235-48f0-ba76-4617c349e747@d8g2000yqf.googlegroups.com...
 >
 > >Jeg synes man skal give Niels Holk en medalje! Uans t at jeg er
 >
 > kristen og ikke medlem af en indisk sekt. Der var gode humane
 > intentioner bag Ananda Marga. Det h jeste de har svunget sig op til p
 > terrorismens l bebane, var at fors ge at ombringe en af deres
 > modstandere, som ville etnisk udrense dem. Men modet svigtede
 > "attentatmanden". Han kunne ikke f sig selv til det.
 >
 > Det var mange sociale tiltag som m dte en mur af autokratisk despoti!
 >
 > Lad Niels Holk v re i Danmark.
 >
 > Jens
 >
 > K re Lyrik, jeg har l st din artikel om Niels Holck sagen. Jeg kan ikke
 > forst hvorfor Niels Holck er blevet til en slags dansk "Che Guevara" som
 > der kun skrives p ne ting om. Nu h vdes det at de 4 ton v ben skulle bruges
 > til et vagtv rn !!!!!!!!!!!!! 4 ton det lyder lidt meget i min rer.
 >
 >  For 10 15 r siden ringede jeg til Johs Aagaard p dialogcentret og spurgte
 > ham "hvorfor har du aldrig skrevet en artikel om "Ananda Marga" Holck s
 > sekt. Johs forklarede mig at det ville han aldrig g re af hensyn til sin
 > personlige sikkerhed, manden var simpelthen bange for at blive sl et ihjel
 > af Niels Holcks venner.
 >
 > I 2004 m dte jeg den kendte medie pr st Ole Sk rb k Madsen p en bagtrappe i
 > falconercentret, jeg spugte ham om det var sandt at han var dialogcenterets
 > ekspert p Ananda Marga.
 >
 > Ole fik et regul rt chock, han blev helt hvid i hovedet og forklarede helt
 > febrilsk at det der, det havde han helt sikkert intet med at g re og han
 > aldrig havde haft noget med det at g re. Det var helt tydeligt at Ole troede
 > at hans sidste time var kommet og at han var meget bange for at han nu
 > skulle sl s ihjel.
 >
 > Jeg syntes du skulle pr ve at unders ge hvorfor folk med ekspertise p
 > omr det er s bange for de her mennesker, jeg er bange for at helte-glorien
 > vil krakelere.
 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 Hej Poul!
 Prøv og læs artiklen på Wikipedia.
 Når en dansk dommer nægter at udlevere ham, så må det have sin
 begrundelse. Jeg bryder mig generelt ikke om at danskere udleveres til
 bananstater. Amerikanerne går foran! De udleverer aldrig en
 amerikaner. Det kan vi godt lære af. Vi er så højt civiliserede at
 selv et amerikansk retssystem er for underlødigt til at vi kan
 udlevere vore dyrebare landsmænd til dem!
 Vi behandler mennesker skånsomt. Det gør de andre ikke.
 At Ole Skærbæk Madsen blev angst for dine motiver til at udspørge ham
 om AM, er bare et udslag af en god fantasi! Den har den ultra-højkirke-
 konservative hr. Madsen helt sikkert rigelig af!  ))
 Du siger selv en dansk Che Guevara? Hvad hjertet er fuldt af løber
 munden over med.   Der er måske noget om det?
 MvH
 Jens
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            P.N. (02-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : P.N. | 
  Dato :  02-11-10 14:50 |  
  |   
            
"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:1cb8b85e-97e6-4710-8d60-fd133834eba4@u17g2000yqi.googlegroups.com...
 On 2 Nov., 11:46, "P.N." <l...@hotmail.com> wrote:
 > "Lyrik" <jenserikb...@gmail.com> skrev i en 
 > meddelelsenews:852c1c05-0235-48f0-ba76-4617c349e747@d8g2000yqf.googlegroups.com...
 >
 > >Jeg synes man skal give Niels Holk en medalje! Uans t at jeg er
 >
 > kristen og ikke medlem af en indisk sekt. Der var gode humane
 > intentioner bag Ananda Marga. Det h jeste de har svunget sig op til p
 > terrorismens l bebane, var at fors ge at ombringe en af deres
 > modstandere, som ville etnisk udrense dem. Men modet svigtede
 > "attentatmanden". Han kunne ikke f sig selv til det.
 >
 > Det var mange sociale tiltag som m dte en mur af autokratisk despoti!
 >
 > Lad Niels Holk v re i Danmark.
 >
 > Jens
 >
 > K re Lyrik, jeg har l st din artikel om Niels Holck sagen. Jeg kan ikke
 > forst hvorfor Niels Holck er blevet til en slags dansk "Che Guevara" som
 > der kun skrives p ne ting om. Nu h vdes det at de 4 ton v ben skulle 
 > bruges
 > til et vagtv rn !!!!!!!!!!!!! 4 ton det lyder lidt meget i min rer.
 >
 > For 10 15 r siden ringede jeg til Johs Aagaard p dialogcentret og spurgte
 > ham "hvorfor har du aldrig skrevet en artikel om "Ananda Marga" Holck s
 > sekt. Johs forklarede mig at det ville han aldrig g re af hensyn til sin
 > personlige sikkerhed, manden var simpelthen bange for at blive sl et ihjel
 > af Niels Holcks venner.
 >
 > I 2004 m dte jeg den kendte medie pr st Ole Sk rb k Madsen p en bagtrappe 
 > i
 > falconercentret, jeg spugte ham om det var sandt at han var 
 > dialogcenterets
 > ekspert p Ananda Marga.
 >
 > Ole fik et regul rt chock, han blev helt hvid i hovedet og forklarede helt
 > febrilsk at det der, det havde han helt sikkert intet med at g re og han
 > aldrig havde haft noget med det at g re. Det var helt tydeligt at Ole 
 > troede
 > at hans sidste time var kommet og at han var meget bange for at han nu
 > skulle sl s ihjel.
 >
 > Jeg syntes du skulle pr ve at unders ge hvorfor folk med ekspertise p
 > omr det er s bange for de her mennesker, jeg er bange for at helte-glorien
 > vil krakelere.
 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 Hej Poul!
 Prøv og læs artiklen på Wikipedia.
 Når en dansk dommer nægter at udlevere ham, så må det have sin
 begrundelse. Jeg bryder mig generelt ikke om at danskere udleveres til
 bananstater. Amerikanerne går foran! De udleverer aldrig en
 amerikaner. Det kan vi godt lære af. Vi er så højt civiliserede at
 selv et amerikansk retssystem er for underlødigt til at vi kan
 udlevere vore dyrebare landsmænd til dem!
 Vi behandler mennesker skånsomt. Det gør de andre ikke.
 At Ole Skærbæk Madsen blev angst for dine motiver til at udspørge ham
 om AM, er bare et udslag af en god fantasi! Den har den ultra-højkirke-
 konservative hr. Madsen helt sikkert rigelig af!  ))
 Du siger selv en dansk Che Guevara? Hvad hjertet er fuldt af løber
 munden over med.   Der er måske noget om det?
 MvH
 Jens
 Men Jens hvad med de 11 Europæiske piger som Ananda Marga bevægelsen 
 overtalte til at begå selvmord i 1978, for at presse den Indiske regering 
 til at løslade Ananda Murti, A.M. bevægelsen leder. 11 unge kvinder der 
 ringede til pressen og når pressen dukkede op hældte de benzin over sig og 
 tændte ild og kapuum så var der 11 piger mindre i verden, er jeg den eneste 
 her der stadigvæk kan huske den historie. Er åndelig djævelskab også en del 
 af din kristendom.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Bo Warming (02-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Warming | 
  Dato :  02-11-10 15:39 |  
  |  
 
            On Tue, 2 Nov 2010 06:42:17 -0700 (PDT), Lyrik
 <jenserikbech@gmail.com> wrote:
 >On 2 Nov., 11:46, "P.N." <l...@hotmail.com> wrote:
 >> "Lyrik" <jenserikb...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:852c1c05-0235-48f0-ba76-4617c349e747@d8g2000yqf.googlegroups.com...
 >>
 >> >Jeg synes man skal give Niels Holk en medalje! Uans t at jeg er
 >>
 >> kristen og ikke medlem af en indisk sekt. Der var gode humane
 >> intentioner bag Ananda Marga. Det h jeste de har svunget sig op til p
 >> terrorismens l bebane, var at fors ge at ombringe en af deres
 >> modstandere, som ville etnisk udrense dem. Men modet svigtede
 >> "attentatmanden". Han kunne ikke f sig selv til det.
 >>
 >> Det var mange sociale tiltag som m dte en mur af autokratisk despoti!
 >>
 >> Lad Niels Holk v re i Danmark.
 >>
 >> Jens
 >>
 >> K re Lyrik, jeg har l st din artikel om Niels Holck sagen. Jeg kan ikke
 >> forst hvorfor Niels Holck er blevet til en slags dansk "Che Guevara" som
 >> der kun skrives p ne ting om. Nu h vdes det at de 4 ton v ben skulle bruges
 >> til et vagtv rn !!!!!!!!!!!!! 4 ton det lyder lidt meget i min rer.
 Muslimerne i Indien ku kun lemleste bengalske børn i tusindvis hvis de
 fik de automatvåben som Holck leverede 4 tons af
 >>  For 10 15 r siden ringede jeg til Johs Aagaard p dialogcentret og spurgte
 >> ham "hvorfor har du aldrig skrevet en artikel om "Ananda Marga" Holck s
 >> sekt. Johs forklarede mig at det ville han aldrig g re af hensyn til sin
 >> personlige sikkerhed, manden var simpelthen bange for at blive sl et ihjel
 >> af Niels Holcks venner.
 Hvilket motiv sku de ha - Åagaard fik kirketjener Steen Ribers
 ekskluderet pga reinkarnation - Aagård er en selviscenesættende nar
 >Du siger selv en dansk Che Guevara? 
 GOD SAMMENLIGNING
 Hvad hjertet er fuldt af løber
 >munden over med.   Der er måske noget om det?
 >
 Holck er også en middelmådig selviscenesætter uden integritet og
 gennemtænkt budskab
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Bo Warming (02-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Warming | 
  Dato :  02-11-10 17:40 |  
  |  
 
            On Tue, 2 Nov 2010 03:26:48 -0700 (PDT), Lyrik
 <jenserikbech@gmail.com> wrote:
 >On 1 Nov., 15:16, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
 ><kl2...@gmail.com> wrote:
 >> Niels Holck skal ikke udleveres til retsforfølgelse i Indien. Men denne
 >> afgørelse er kæret af anklagemyndigheden til Østre Landsret. Den danske
 >> anklagemyndighed går åbenbart så varmt ind for tortur at den føler det meget
 >> vigtigt at Niels Holck bliver udleveret til et af verdens mest
 >> torturberygtede lande, Indien. Det finder jeg yderst beskæmmende. Det er
 >> muligt at Niels Holck har gjort noget strafbart men i så fald kunne man vel
 >> strafforfølge ham i Danmark hvor vi er sikre på at han ikke bliver slået
 >> halvt ihjel af myndighederne. Jeg har sagt det mange gange før og jeg siger
 >> det igen og igen: Jeg er stinkende imod at Danmark udleverer nogen som helst
 >> danske statsborgere til andre lande uanset hvilke lande som der er tale om.
 >> Danske statsborgere skal retsforfølges i Danmark uanset hvad der er foregået
 >> og hvor det er foregået henne.
 >>
 >> Link: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/01/140613.htm
>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 >
 >Det er glædeligt at det gik sådan. Fra den politiske ledelse som
 >bedømmer alt til at være lige godt og alle regeringer og styreformer
 >til at være kompetente til at tage vare på mennesker, lyder
 >parolen:"Udlevér alle til et hvert styre bare det hedder demokrati!"
 >
 >Ananda Marga er en tilladt bevægelse, som har status af NGO i FN. Den
 >er også tilladt i Indien, således at det ikke diskvalificerer et
 >regeringsmedlem at være medlem af Ananda Marga.
 >
 >Men på Niels Holks tid var det anderledes! En fjendtlig indisk delstat
 >ønskede at dræbe alle Ananda Marga-tilhængere og deres leder var
 >fængslet på falske anklager. I fængslet forgiftede man ham!
 >
 >I dette dilemma ønskede Niels Holk at give Ananda Marga -folket
 >mulighed for at forsvare sig imod udslettelse! Han arrangerede en
 >våbennedkastning til dem. Meningen var at de kunne forsvare sig hvis
 >man prøvede at etnisk udrense dem! Nedkastet mislykkedes. Det er det
 >han skal udleveres for!
 >
 >Udover at det er en indisk filosofisk skole, så går det ud på at bygge
 >skoler og læreanstalter samt udvikle samfundet via uddannelse af
 >mænd,kvinder og børn. Det har nok især været den massive uddannelse af
 >kvinder der har trigget delstatens ønske om at dræbe dem!
 >
 >Jeg synes man skal give Niels Holk en medalje! Uansét at jeg er
 >kristen og ikke medlem af en indisk sekt. Der var gode humane
 >intentioner bag Ananda Marga. Det højeste de har svunget sig op til på
 >terrorismens løbebane, var at forsøge at ombringe en af deres
 >modstandere, som ville etnisk udrense dem. Men modet svigtede
 >"attentatmanden". Han kunne ikke få sig selv til det.
 >
 >Det var mange sociale tiltag som mødte en mur af autokratisk despoti!
 >
 >Lad Niels Holk være i Danmark.
 >
 Og hvis vor tjetjenske terrorist stikker af til Indien, så kan vi ikke
 bede om udlevering hvis JensLyrik-egoisme har hersket i dansk
 tåbediplomati og interpol-foragt
 Indiske universiteter er bedre end RUC, ofte
 De blir rigere end os hvis vi kører økonomien sænk som nu via høj skat
 Selvom inderne ikke når Kina til sokkeholderne er de sundere mht
 erhvervsforkælelse end os
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Lyrik (02-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lyrik | 
  Dato :  02-11-10 14:35 |  
  |  
 
            On 2 Nov., 14:50, "P.N." <l...@hotmail.com> wrote:
 > "Lyrik" <jenserikb...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:1cb8b85e-97e6-4710-8d60-fd133834eba4@u17g2000yqi.googlegroups.com...
 > On 2 Nov., 11:46, "P.N." <l...@hotmail.com> wrote:
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 > > "Lyrik" <jenserikb...@gmail.com> skrev i en
 > > meddelelsenews:852c1c05-0235-48f0-ba76-4617c349e747@d8g2000yqf.googlegroups.com...
 >
 > > >Jeg synes man skal give Niels Holk en medalje! Uans t at jeg er
 >
 > > kristen og ikke medlem af en indisk sekt. Der var gode humane
 > > intentioner bag Ananda Marga. Det h jeste de har svunget sig op til p
 > > terrorismens l bebane, var at fors ge at ombringe en af deres
 > > modstandere, som ville etnisk udrense dem. Men modet svigtede
 > > "attentatmanden". Han kunne ikke f sig selv til det.
 >
 > > Det var mange sociale tiltag som m dte en mur af autokratisk despoti!
 >
 > > Lad Niels Holk v re i Danmark.
 >
 > > Jens
 >
 > > K re Lyrik, jeg har l st din artikel om Niels Holck sagen. Jeg kan ikke
 > > forst hvorfor Niels Holck er blevet til en slags dansk "Che Guevara" som
 > > der kun skrives p ne ting om. Nu h vdes det at de 4 ton v ben skulle
 > > bruges
 > > til et vagtv rn !!!!!!!!!!!!! 4 ton det lyder lidt meget i min rer.
 >
 > > For 10 15 r siden ringede jeg til Johs Aagaard p dialogcentret og spurgte
 > > ham "hvorfor har du aldrig skrevet en artikel om "Ananda Marga" Holck s
 > > sekt. Johs forklarede mig at det ville han aldrig g re af hensyn til sin
 > > personlige sikkerhed, manden var simpelthen bange for at blive sl et ihjel
 > > af Niels Holcks venner.
 >
 > > I 2004 m dte jeg den kendte medie pr st Ole Sk rb k Madsen p en bagtrappe
 > > i
 > > falconercentret, jeg spugte ham om det var sandt at han var
 > > dialogcenterets
 > > ekspert p Ananda Marga.
 >
 > > Ole fik et regul rt chock, han blev helt hvid i hovedet og forklarede helt
 > > febrilsk at det der, det havde han helt sikkert intet med at g re og han
 > > aldrig havde haft noget med det at g re. Det var helt tydeligt at Ole
 > > troede
 > > at hans sidste time var kommet og at han var meget bange for at han nu
 > > skulle sl s ihjel.
 >
 > > Jeg syntes du skulle pr ve at unders ge hvorfor folk med ekspertise p
 > > omr det er s bange for de her mennesker, jeg er bange for at helte-glorien
 > > vil krakelere.
 >
 > ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 > Hej Poul!
 > Pr v og l s artiklen p Wikipedia.
 > N r en dansk dommer n gter at udlevere ham, s m det have sin
 > begrundelse. Jeg bryder mig generelt ikke om at danskere udleveres til
 > bananstater. Amerikanerne g r foran! De udleverer aldrig en
 > amerikaner. Det kan vi godt l re af. Vi er s h jt civiliserede at
 > selv et amerikansk retssystem er for underl digt til at vi kan
 > udlevere vore dyrebare landsm nd til dem!
 > Vi behandler mennesker sk nsomt. Det g r de andre ikke.
 > At Ole Sk rb k Madsen blev angst for dine motiver til at udsp rge ham
 > om AM, er bare et udslag af en god fantasi! Den har den ultra-h jkirke-
 > konservative hr. Madsen helt sikkert rigelig af!  ))
 > Du siger selv en dansk Che Guevara? Hvad hjertet er fuldt af l ber
 > munden over med.   Der er m ske noget om det?
 >
 > MvH
 > Jens
 >
 > Men Jens hvad med de 11 Europ iske piger som Ananda Marga bev gelsen
 > overtalte til at beg selvmord i 1978, for at presse den Indiske regering
 > til at l slade Ananda Murti, A.M. bev gelsen leder. 11 unge kvinder der
 > ringede til pressen og n r pressen dukkede op h ldte de benzin over sig og
 > t ndte ild og kapuum s var der 11 piger mindre i verden, er jeg den eneste
 > her der stadigv k kan huske den historie. Er ndelig dj velskab ogs en del
 > af din kristendom.
 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 Hold dig til emnet. Niels Holck blev ikke udleveret. Må jeg minde dig
 om at buddistiske munke ligeledes brændte sig selv i protest. Det har
 intet med udlevering af Niels Holck at gøre at nogle har brændt sig i
 protest over den uretfærdige fængsling af deres leder. Og nu gider jeg
 ikke tærske langhalm på det mere. <Punktum>EOD.
 MvH
 Jens
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            P.N. (02-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : P.N. | 
  Dato :  02-11-10 23:32 |  
  |   
            
 "Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:3f8eec1a-4d6e-46bc-b538-5f879d818f28@l32g2000yqc.googlegroups.com...
 On 2 Nov., 14:50, "P.N." <l...@hotmail.com> wrote:
 > "Lyrik" <jenserikb...@gmail.com> skrev i en 
 > meddelelsenews:1cb8b85e-97e6-4710-8d60-fd133834eba4@u17g2000yqi.googlegroups.com...
 > On 2 Nov., 11:46, "P.N." <l...@hotmail.com> wrote:
 > > For 10 15 r siden ringede jeg til Johs Aagaard p dialogcentret og 
 > > spurgte
 > > ham "hvorfor har du aldrig skrevet en artikel om "Ananda Marga" Holck s
 > > sekt. Johs forklarede mig at det ville han aldrig g re af hensyn til sin
 > > personlige sikkerhed, manden var simpelthen bange for at blive sl et 
 > > ihjel
 > > af Niels Holcks venner.
 >
 > > I 2004 m dte jeg den kendte medie pr st Ole Sk rb k Madsen p en 
 > > bagtrappe
 > > i
 > > falconercentret, jeg spugte ham om det var sandt at han var
 > > dialogcenterets
 > > ekspert p Ananda Marga.
 >
 > > Ole fik et regul rt chock, han blev helt hvid i hovedet og forklarede 
 > > helt
 > > febrilsk at det der, det havde han helt sikkert intet med at g re og han
 > > aldrig havde haft noget med det at g re. Det var helt tydeligt at Ole
 > > troede
 > > at hans sidste time var kommet og at han var meget bange for at han nu
 > > skulle sl s ihjel.
 >
 > > Jeg syntes du skulle pr ve at unders ge hvorfor folk med ekspertise p
 > > omr det er s bange for de her mennesker, jeg er bange for at 
 > > helte-glorien
 > > vil krakelere.
 >
 > MvH
 > Jens
 >,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 Hold dig til emnet. Niels Holck blev ikke udleveret. Må jeg minde dig
 om at buddistiske munke ligeledes brændte sig selv i protest. Det har
 intet med udlevering af Niels Holck at gøre at nogle har brændt sig i
 protest over den uretfærdige fængsling af deres leder. Og nu gider jeg
 ikke tærske langhalm på det mere. <Punktum>EOD.
 
 MvH
 Jens
 
 Jamen du fabler op om at han ikke må udleveres, jamen hvor ser du at jeg 
 skriver at han skal udleveres??. det er slet ikke det som det handler om, 
 men at du skal se i øjnene at denne her mand er en psykopat der beviseligt 
 har begået væbnede røverier, han har formodentlig været med til at slå folk 
 ihjel og du ævler løs om en mand der skal ha medaljer fordi han støttet den 
 rene ondskab, du mener at han er helt forsi han har kastet 4 ton våben ned 
 til en terrorgruppe der vil myrde indiske politifolk. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           DADK (04-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : DADK | 
  Dato :  04-11-10 19:54 |  
  |  
 
            Lyrik wrote:
 > On 1 Nov., 15:16, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
 > <kl2...@gmail.com> wrote:
 >> Niels Holck skal ikke udleveres til retsforfølgelse i Indien. Men denne
 >> afgørelse er kæret af anklagemyndigheden til Østre Landsret. Den danske
 >> anklagemyndighed går åbenbart så varmt ind for tortur at den føler det meget
 >> vigtigt at Niels Holck bliver udleveret til et af verdens mest
 >> torturberygtede lande, Indien. Det finder jeg yderst beskæmmende. Det er
 >> muligt at Niels Holck har gjort noget strafbart men i så fald kunne man vel
 >> strafforfølge ham i Danmark hvor vi er sikre på at han ikke bliver slået
 >> halvt ihjel af myndighederne. Jeg har sagt det mange gange før og jeg siger
 >> det igen og igen: Jeg er stinkende imod at Danmark udleverer nogen som helst
 >> danske statsborgere til andre lande uanset hvilke lande som der er tale om.
 >> Danske statsborgere skal retsforfølges i Danmark uanset hvad der er foregået
 >> og hvor det er foregået henne.
 >>
 >> Link: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/01/140613.htm
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 > 
 > Det er glædeligt at det gik sådan. Fra den politiske ledelse som
 > bedømmer alt til at være lige godt og alle regeringer og styreformer
 > til at være kompetente til at tage vare på mennesker, lyder
 > parolen:"Udlevér alle til et hvert styre bare det hedder demokrati!"
 > 
 > Ananda Marga er en tilladt bevægelse, som har status af NGO i FN. Den
 > er også tilladt i Indien, således at det ikke diskvalificerer et
 > regeringsmedlem at være medlem af Ananda Marga.
 > 
 > Men på Niels Holks tid var det anderledes! En fjendtlig indisk delstat
 > ønskede at dræbe alle Ananda Marga-tilhængere og deres leder var
 > fængslet på falske anklager. 
 Det har du naturligvis ret i, Lyrik. Det er en nuanceret verden vi lever
 i, en voldsmand kan være en befrier i en særlig optik - men det ændrer
 altså ikke på, at Holck (uanset hvor flink jeg mener han er, med sin
 lille husbådegesjæft) ER terrorist, og har støttet bekæmpelsen af en
 lovlig valgt demokratisk regering.
 > I fængslet forgiftede man ham!
 > I dette dilemma ønskede Niels Holk at give Ananda Marga -folket
 > mulighed for at forsvare sig imod udslettelse! Han arrangerede en
 > våbennedkastning til dem. Meningen var at de kunne forsvare sig hvis
 > man prøvede at etnisk udrense dem! Nedkastet mislykkedes. Det er det
 > han skal udleveres for!
 Kan man dermed foretage "Mandela-testen" på ham, mener du?
 > Udover at det er en indisk filosofisk skole, så går det ud på at bygge
 > skoler og læreanstalter samt udvikle samfundet via uddannelse af
 > mænd,kvinder og børn. Det har nok især været den massive uddannelse af
 > kvinder der har trigget delstatens ønske om at dræbe dem!
 Det virker lidt søgt. Jeg har et andet bud. Niels Holck er en ekstremist
 som uanset hvor han var endt i verden havde fattet sympati for en
 hvilken som helst sag hvor han kunne udleve sine ekstremistiske
 synspunkter. Han er revnende ligeglad med om kvinder uddannes, så længe
 man har en regering at kæmpe imod, har man en sag at kæmpe for, en fjende.
 > Jeg synes man skal give Niels Holk en medalje! Uansét at jeg er
 > kristen og ikke medlem af en indisk sekt. Der var gode humane
 > intentioner bag Ananda Marga. Det højeste de har svunget sig op til på
 > terrorismens løbebane, var at forsøge at ombringe en af deres
 > modstandere, som ville etnisk udrense dem. Men modet svigtede
 > "attentatmanden". Han kunne ikke få sig selv til det.
 Jeg gover dig i princippet ret. Men man er ikke uskyldig når man kaster 
 hardcore-våben ned til en "indisk sekt der har gode humane intentioner" 
 - det hænger ikke logisk sammen.
 > Det var mange sociale tiltag som mødte en mur af autokratisk despoti!
 > 
 > Lad Niels Holk være i Danmark.
 Ja, fint nok. Fred være med det. Er i grunden græsk-katolsk. Som sagt er 
 han et rigtig sympatisk menneske, sådan ansigt til ansigt.
            
              |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |