/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
TDC Bredbånd ADSL problemer
Fra : Sebastian Nielsen


Dato : 06-08-01 21:34

Hejsa.

Jeg søger hjælp til at få afklaret et problem med TDC Bredbånd ADSL.

Min PC er forbundet korrekt til Siemens ADSL-modemet via. mit
Ethernet-netkort, og skillefilter er sat imellem vægforbindelse og modem.
Alle de rigtige dioder lyser (grønt), men trods dette har jeg problemer med
forbindelsen, som på intet tidspunkt siden installationen 1. August har
virket.

Min PC får tildelt en IP i området 169.254.x.x, og denne er forskellig hver
gang - jeg har dynamiske IPer. Men selvom jeg får tildelt en IP, kan jeg
hverken modtage eller sende data.

Ifølge TDC skal jeg ikke ændre noget i Windows' opsætning af TCP/IP andet
end at jeg skal lade den hente en IP selv, hvilket den er sat til at gøre.

Jeg har haft fat i TDC, og endsige sendt en klage, men de har efter 5 dage
endnu ikke fået fingeren ud af bagdelen.

Nu er mine spørgsmål om der er andre som har oplevet disse problemer, eller
som måske har en løsning / løsningsforslag til hvor problemet monstro kan
sidde?

På forhånd tak.

Sebastian Nielsen
/ Harlev, udenfor Århus



 
 
HotRod#01 \(Morten G~ (07-08-2001)
Kommentar
Fra : HotRod#01 \(Morten G~


Dato : 07-08-01 06:34

Hej

Jeg kører nu på 4 uge som test person på Ericsson udstyret, og det spiller
bare perfekt. Jeg har en 512/128 forbindelse. Downloader med op til 57 kb/s
(for det meste 54 kb/s) Det er meget stabilt USB udstyr. Det erneste
"problem" har været at TDC havde lidt problemer med at udvide forbindelses
fra 256 til 512, men det blev løst ganske hurtigt. Jeg har på 4 uger IKKE
haft flow stop en eneste gang.


MGJ

"Sebastian Nielsen" <casm@mail.tele.dk> wrote in message
news:3b6efed9$0$255$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa.
>
> Jeg søger hjælp til at få afklaret et problem med TDC Bredbånd ADSL.
>
> Nu er mine spørgsmål om der er andre som har oplevet disse problemer,
eller
> som måske har en løsning / løsningsforslag til hvor problemet monstro kan
> sidde?





*Xray (07-08-2001)
Kommentar
Fra : *Xray


Dato : 07-08-01 08:21


"HotRod#01 (Morten Graabeck Jensen)" <Xbuggy@sport.dkX> skrev i en
meddelelse news:3b6f7e5a$0$240$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Jeg kører nu på 4 uge som test person på Ericsson udstyret, og det spiller
> bare perfekt. Jeg har en 512/128 forbindelse. Downloader med op til 57
kb/s
> (for det meste 54 kb/s) Det er meget stabilt USB udstyr. Det erneste
> "problem" har været at TDC havde lidt problemer med at udvide forbindelses
> fra 256 til 512, men det blev løst ganske hurtigt. Jeg har på 4 uger IKKE
> haft flow stop en eneste gang.

Tror faktisk at de fleste ikke oplever de store problemer med ADSL. Vi hører
jo næsten kun om problemerne i denne gruppe =)

*Xray



SoulWalker (07-08-2001)
Kommentar
Fra : SoulWalker


Dato : 07-08-01 08:25

Jeg har også tdc bredbånd 1024/256 med fast ip og jeg er rigtig glad for
det. Det kører hammer godt!
Men ang. problemet så prøv at gå ind i kontrolpanel -> system ->
enhedshåndtering og fjern netkortet. Genopstart og lad den finde den igen
selv og se om det måske hjælper. Det gør det i nogen tilfælde.

SoulWalker

"*Xray" <mrsmooth@nospam.privat.dk> wrote in message
news:3b6f96c4$0$247$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "HotRod#01 (Morten Graabeck Jensen)" <Xbuggy@sport.dkX> skrev i en
> meddelelse news:3b6f7e5a$0$240$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hej
> >
> > Jeg kører nu på 4 uge som test person på Ericsson udstyret, og det
spiller
> > bare perfekt. Jeg har en 512/128 forbindelse. Downloader med op til 57
> kb/s
> > (for det meste 54 kb/s) Det er meget stabilt USB udstyr. Det erneste
> > "problem" har været at TDC havde lidt problemer med at udvide
forbindelses
> > fra 256 til 512, men det blev løst ganske hurtigt. Jeg har på 4 uger
IKKE
> > haft flow stop en eneste gang.
>
> Tror faktisk at de fleste ikke oplever de store problemer med ADSL. Vi
hører
> jo næsten kun om problemerne i denne gruppe =)
>
> *Xray
>
>



*Xray (07-08-2001)
Kommentar
Fra : *Xray


Dato : 07-08-01 08:49


"SoulWalker" <No@WAY.4u> skrev i en meddelelse
news:3b6f97bb$0$235$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg har også tdc bredbånd 1024/256 med fast ip og jeg er rigtig glad for
> det. Det kører hammer godt!
> Men ang. problemet så prøv at gå ind i kontrolpanel -> system ->
> enhedshåndtering og fjern netkortet. Genopstart og lad den finde den igen
> selv og se om det måske hjælper. Det gør det i nogen tilfælde.

Eller muligvis en geninstallation af Netværkskomponenterme, men det lyder
lidt som et centralproblem.

*Xray



Morten Grouleff (07-08-2001)
Kommentar
Fra : Morten Grouleff


Dato : 07-08-01 08:51

"Sebastian Nielsen" <casm@mail.tele.dk> writes:

> Jeg søger hjælp til at få afklaret et problem med TDC Bredbånd ADSL.
>
> Min PC er forbundet korrekt til Siemens ADSL-modemet via. mit
> Ethernet-netkort, og skillefilter er sat imellem vægforbindelse og modem.
> Alle de rigtige dioder lyser (grønt), men trods dette har jeg problemer med
> forbindelsen, som på intet tidspunkt siden installationen 1. August har
> virket.
>
> Min PC får tildelt en IP i området 169.254.x.x, og denne er forskellig hver
> gang - jeg har dynamiske IPer. Men selvom jeg får tildelt en IP, kan jeg
> hverken modtage eller sende data.

Samme her...

De IP-er vi ser er valgt af windows (Eller er det modemet?), men de
stammer ikke fra en DHCP server. "ipconfig /all" skriver 255.255.255.255
som adressen på DHCP serveren. "ipconfig /renew" siger efter nogen tid
at den ikke kan komme i kontakt med DHCP serveren. Der kommer heller
ikke nogen default gateway, og heller ingen DNS. Der er tale om en
WIN2000, helt nyinstalleret, efter at forbindelsen blev etableret.

Jeg har fået den besked af 80808017-1 at jeg kan få en tid med en
supporter på torsdag. Alt ser fint ud fra deres synspunkt.

PS. Der er noget vist underligt med 80808017-1: Nogen gange giver den
mig bare stilhed, andre gange bare uendelig mængde ringetone, andre
gange ventemusik. Igår havde jeg fornøjelsen af 45 minutter ventemusik,
bare for at få at vide at der ikke var nogen til stede, der kunne
hjælpe. Det ville være meget rarere med en service, hvor man lagde sit
nummer, og de ringede tilbage, når det blev ens tur...

Mvh.
--
Morten Grouleff.

John Hinge (08-08-2001)
Kommentar
Fra : John Hinge


Dato : 08-08-01 08:50

Morten Grouleff wrote:
>
> PS. Der er noget vist underligt med 80808017-1: Nogen gange giver den
> mig bare stilhed, andre gange bare uendelig mængde ringetone, andre
> gange ventemusik.

Jeg har hørt mumlen om at den software, der styrer telefonsystemet og
underholder kunden under ventetiden, har et problem.
Det kan vise sig hvis der er mange køer med mange kunder.
Så er der nogle af kunderne som går glip af musikken.
Det betyder ikke at de er blevet væk inde i telefonen ! Bare at de
altså bliver snydt for Shubidua eller hvad det nu er der er på Cd'en.

Så vidt jeg ved har man mumlet både for og imod et system som hele
tiden afbryder musikken med et 'du er nummer x i køen, hæng på..'
Men man har altså valgt ikke at gøre det.

Desuden, det ku være værre ! Det ku være ligesom hos mange andre
TDC selskaber.. et Kaare Norge nummer på 45 sekunder som bare
gentages igen og igen og igen og igen og... ARGH

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
Repræsenterer ikke nogensomhelst fra sin private IP
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs
http://www.spoon-demogroup.net

Morten Grouleff (10-08-2001)
Kommentar
Fra : Morten Grouleff


Dato : 10-08-01 08:31

Morten Grouleff <morten-nospam010807@grouleff.com> writes:

> "Sebastian Nielsen" <casm@mail.tele.dk> writes:
>
> > Jeg søger hjælp til at få afklaret et problem med TDC Bredbånd ADSL.
> >
> > Min PC er forbundet korrekt til Siemens ADSL-modemet via. mit
> > Ethernet-netkort, og skillefilter er sat imellem vægforbindelse og modem.
> > Alle de rigtige dioder lyser (grønt), men trods dette har jeg problemer med
> > forbindelsen, som på intet tidspunkt siden installationen 1. August har
> > virket.
> >
> > Min PC får tildelt en IP i området 169.254.x.x, og denne er forskellig hver
> > gang - jeg har dynamiske IPer. Men selvom jeg får tildelt en IP, kan jeg
> > hverken modtage eller sende data.
>
> Samme her...

Fundet!

Jeg prøvede lige med en anden maskine (med linux istedet). Den virkede
med det samme. Konklusion: Mit netkort må være brændt af...

Mvh.
--
Morten Grouleff.

Peter T. (10-08-2001)
Kommentar
Fra : Peter T.


Dato : 10-08-01 09:48

Morten Grouleff <morten-nospam010810@grouleff.com> wrote in
news:m3k80cweuo.fsf@port.grouleff.com:

>> >
>> > Min PC får tildelt en IP i området 169.254.x.x, og denne er
>> > forskellig hver gang - jeg har dynamiske IPer. Men selvom jeg får
>> > tildelt en IP, kan jeg hverken modtage eller sende data.
>>
>> Samme her...
>
> Fundet!
>
> Jeg prøvede lige med en anden maskine (med linux istedet). Den virkede
> med det samme. Konklusion: Mit netkort må være brændt af...


Hej. Jeg har samme netkort (surecom) som dig og havde nøjagtig samme
problemer i starten (har læst dine andre indlæg). På trods af at jeg kører
win2000, skal jeg bruge driverne fra winME-kataloget på disketten, der
fulgte med. Men hvis du smider det ud, står jeg faktisk og mangler et
ekstra. :)

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

A. Anonym (07-08-2001)
Kommentar
Fra : A. Anonym


Dato : 07-08-01 15:24

snip
> Min PC får tildelt en IP i området 169.254.x.x, og denne er forskellig
hver
> gang - jeg har dynamiske IPer. Men selvom jeg får tildelt en IP, kan jeg
> hverken modtage eller sende data.
>
> Ifølge TDC skal jeg ikke ændre noget i Windows' opsætning af TCP/IP andet
> end at jeg skal lade den hente en IP selv, hvilket den er sat til at gøre.

Du kan se om det kunne være en DNS fejl:
Prøv at gå til en DOS prompt (start-run, skriv "command" og trykke ENTER) og
skriv "ping 64.58.76.176" - hvilket er en af de IP adresser man får ved at
pinge www.yahoo.com. Hvis det ikke virker så prøv fra en fungerende internet
forbindelse at pinge www.yahoo.com "ping www.yahoo.com" og bruge den IP
adresse.

Hvis den ikke timeout'er, så er det med 99% sikkerhed et DNS problem.



Morten Grouleff (07-08-2001)
Kommentar
Fra : Morten Grouleff


Dato : 07-08-01 22:32

"A. Anonym" <jxdkrthjsdhjksh@ksudhskdf.om> writes:

> > Min PC får tildelt en IP i området 169.254.x.x, og denne er forskellig
> hver
> > gang - jeg har dynamiske IPer. Men selvom jeg får tildelt en IP, kan jeg
> > hverken modtage eller sende data.
> >
> > Ifølge TDC skal jeg ikke ændre noget i Windows' opsætning af TCP/IP andet
> > end at jeg skal lade den hente en IP selv, hvilket den er sat til at gøre.
>
> Du kan se om det kunne være en DNS fejl:
> Prøv at gå til en DOS prompt (start-run, skriv "command" og trykke ENTER) og
> skriv "ping 64.58.76.176" - hvilket er en af de IP adresser man får ved at
> pinge www.yahoo.com. Hvis det ikke virker så prøv fra en fungerende internet
> forbindelse at pinge www.yahoo.com "ping www.yahoo.com" og bruge den IP
> adresse.

Det er ikke en DNS fejl. Den kan ikke få kontakt med DHCP serveren, så
den få ikke et IP nummer, men finder selv på et istedet. Den har derfor
ikke mulighed for at talke med DNS serveren. Her er output af "ipconfig
/all":

Windows 2000 IP Configuration

Host Name . . . . . . . . . . . . : morten
Primary DNS Suffix . . . . . . . :
Node Type . . . . . . . . . . . . : Broadcast
IP Routing Enabled. . . . . . . . : No
WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No

Ethernet adapter Local Area Connection:

Connection-specific DNS Suffix . :
Description . . . . . . . . . . . : SURECOM EP-320X-R 100/10/M...
Physical Address. . . . . . . . . : 00-00-21-DD-2C-65
DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
Autoconfiguration IP Address. . . : 169.254.65.233
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.0.0
Default Gateway . . . . . . . . . :
DNS Servers . . . . . . . . . . . : 194.239.134.83
193.162.153.164

Som det fremgår mangler der en gateway, og IP-addr+maske er vist ikke
nogen TDC deler ud af?

"ipconfig /renew" fortæller at den ikke kan få en adresse fra DHCP serveren.
Mvh.
--
Morten Grouleff.

Thomas Larsen (08-08-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Larsen


Dato : 08-08-01 19:03

On 07 Aug 2001 23:31:33 +0200, Morten Grouleff
<morten-nospam010807@grouleff.com> wrote:

>
>Windows 2000 IP Configuration
>
> Host Name . . . . . . . . . . . . : morten
> Primary DNS Suffix . . . . . . . :
> Node Type . . . . . . . . . . . . : Broadcast
> IP Routing Enabled. . . . . . . . : No
> WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No
>
>Ethernet adapter Local Area Connection:
>
> Connection-specific DNS Suffix . :
> Description . . . . . . . . . . . : SURECOM EP-320X-R 100/10/M...
> Physical Address. . . . . . . . . : 00-00-21-DD-2C-65
> DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
> Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
> Autoconfiguration IP Address. . . : 169.254.65.233
> Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.0.0
> Default Gateway . . . . . . . . . :
> DNS Servers . . . . . . . . . . . : 194.239.134.83
> 193.162.153.164
>
>Som det fremgår mangler der en gateway, og IP-addr+maske er vist ikke
>nogen TDC deler ud af?

Der er i det hele taget ikke nogen der deler de adresser ud, det er en
del af DHCP standarden. Det foregår således at hosts der er
konfigureret til at modtage IP konfiguration med DHCP og som af den
ene eller anden grund ikke kan få fat i en DHCP server (sådan en får
man fat i ved at sende et broadcasted request på ip konfiguration)
vælger en tilfældig(?) ip i 169.254/16 rangen. Dette er med den tanke
i baghovedet at så kan de hosts der er på samme lan i det mindste se
hinanden (De kan dog ikke noget som helst andet da de ingen gateway
har fået)

/Thomas

007½ (07-08-2001)
Kommentar
Fra : 007½


Dato : 07-08-01 21:11

Prøv at geninstallere din TCP/IP. Evt geninstaller Windows
"Sebastian Nielsen" <casm@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3b6efed9$0$255$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa.
>
> Jeg søger hjælp til at få afklaret et problem med TDC Bredbånd ADSL.
>
> Min PC er forbundet korrekt til Siemens ADSL-modemet via. mit
> Ethernet-netkort, og skillefilter er sat imellem vægforbindelse og modem.
> Alle de rigtige dioder lyser (grønt), men trods dette har jeg problemer
med
> forbindelsen, som på intet tidspunkt siden installationen 1. August har
> virket.
>
> Min PC får tildelt en IP i området 169.254.x.x, og denne er forskellig
hver
> gang - jeg har dynamiske IPer. Men selvom jeg får tildelt en IP, kan jeg
> hverken modtage eller sende data.
>
> Ifølge TDC skal jeg ikke ændre noget i Windows' opsætning af TCP/IP andet
> end at jeg skal lade den hente en IP selv, hvilket den er sat til at gøre.
>
> Jeg har haft fat i TDC, og endsige sendt en klage, men de har efter 5 dage
> endnu ikke fået fingeren ud af bagdelen.
>
> Nu er mine spørgsmål om der er andre som har oplevet disse problemer,
eller
> som måske har en løsning / løsningsforslag til hvor problemet monstro kan
> sidde?
>
> På forhånd tak.
>
> Sebastian Nielsen
> / Harlev, udenfor Århus
>
>



Jess Torp (08-08-2001)
Kommentar
Fra : Jess Torp


Dato : 08-08-01 11:58

Har du trukket et andet kabel mellem din PC og "modemet" - hvis ja, kan
problemet være der (Det her jeg selv oplevet) - ret banalt, men angiveligt
ikke en fejl som TDC support er i stand til at pege på.

Jess Torp

"Sebastian Nielsen" <casm@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3b6efed9$0$255$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa.
>
> Jeg søger hjælp til at få afklaret et problem med TDC Bredbånd ADSL.
>
> Min PC er forbundet korrekt til Siemens ADSL-modemet via. mit
> Ethernet-netkort, og skillefilter er sat imellem vægforbindelse og modem.
> Alle de rigtige dioder lyser (grønt), men trods dette har jeg problemer
med
> forbindelsen, som på intet tidspunkt siden installationen 1. August har
> virket.
>
> Min PC får tildelt en IP i området 169.254.x.x, og denne er forskellig
hver
> gang - jeg har dynamiske IPer. Men selvom jeg får tildelt en IP, kan jeg
> hverken modtage eller sende data.
>
> Ifølge TDC skal jeg ikke ændre noget i Windows' opsætning af TCP/IP andet
> end at jeg skal lade den hente en IP selv, hvilket den er sat til at gøre.
>
> Jeg har haft fat i TDC, og endsige sendt en klage, men de har efter 5 dage
> endnu ikke fået fingeren ud af bagdelen.
>
> Nu er mine spørgsmål om der er andre som har oplevet disse problemer,
eller
> som måske har en løsning / løsningsforslag til hvor problemet monstro kan
> sidde?
>
> På forhånd tak.
>
> Sebastian Nielsen
> / Harlev, udenfor Århus
>
>



Sebastian Nielsen (08-08-2001)
Kommentar
Fra : Sebastian Nielsen


Dato : 08-08-01 13:36

Hej igen. Først en undskyldning for at have svaret direkte til ham, og ikke
selve nyhedsgruppen. Jeg er nybegynder på Usenet.

Efter at have haft fat i TDC ikke mindre end 5 (!) gange og at have indsent
en skriftlig klage til direktionen kom der gang i sagerne.

Jeg har prøvet alt - ALT. Ren installation af Win98, to forskellige netkort,
tre (!) forskellige bundkort / systemer, forskellige drivere til netkortene,
har leget med PPPoE, gateway, DHCP og hvad det nu ellers hedder.

Her til morgen havde jeg en aftale med TDC om at de ringede mig op, så vi
kunne tale det hele igennem. Alt så ud til at virke inde fra dem af, og
herude lyste alting stadigvæk grønt. Trods det, virkede forbindelsen ikke da
jeg talte med den rare supporter. Ærgeligt.

3 minutter efter han har lagt på, åbner jeg mit Outlook ... og ser her 4 nye
mails. Uden at have tjekket min post med modem, som jeg jo har været nødt
til. Jeg starter IExplorer ... og minsandten .... skidtet virker.

27,9 Kb downstream ... Mums. Tre minutter før havde supporteren rådet mig
til at købe et nyt 3Com netværkskort. ;)

Og ærligt talt ... jeg aner ikke hvem og hvad det var som løste problemet.
Ét er bare sikkert - med TDC som partner bliver man nødt til at væbne sig
med tålmodighed.

Mvh.

Sebastian Nielsen




Sebastian Nielsen (08-08-2001)
Kommentar
Fra : Sebastian Nielsen


Dato : 08-08-01 13:38

> Hej igen. Først en undskyldning for at have svaret direkte til ham, og
ikke
> selve nyhedsgruppen. Jeg er nybegynder på Usenet.

Ovenstående skulle have været :

"Hej igen. Først en undskyldning for at have svaret direkte til 007½, og
ikke selve nyhedsgruppen. Jeg er nybegynder på Usenet."

Jeg beklager de unødige postings.

- Sebastian




Morten Kjaer Nielsen (08-08-2001)
Kommentar
Fra : Morten Kjaer Nielsen


Dato : 08-08-01 13:40

Den Wed, 8 Aug 2001 14:35:46 +0200 skrev "Sebastian Nielsen"
<casm@mail.tele.dk> :

>jeg aner ikke hvem og hvad det var som løste problemet

Så vælger jeg at tro at det ikke var TDC fejlede.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
- Er du ny på usenet, så kunne http://www.usenet.dk/ måske være stedet for dig.
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/

Sebastian Nielsen (08-08-2001)
Kommentar
Fra : Sebastian Nielsen


Dato : 08-08-01 14:34

Morten Kjaer Nielsen <mortens.usenet.spamtrap.fra.15112000@gummiand.dk>
skrev
> Så vælger jeg at tro at det ikke var TDC fejlede.
>

Så kan du roligt tro om igen. TDC fejlede, og indrømmede det også. En
tekniker havde tilsluttet forbindelse fysisk forkert på centralen, og fik
det rettet til sidst, uden at det dog løste problemet
(som bekendt først "løste sig selv" her til morgen).

- Sebastian



Kenneth Rasmussen (10-08-2001)
Kommentar
Fra : Kenneth Rasmussen


Dato : 10-08-01 01:09

Hej Sebastian, hej gruppe !!

Vær ekstra opmærksomme, når/hvis I ændrer jeres bestillinger hos TDC.
Jeg havde først bestilt fast IP, men ændrede dette til 2 dynamiske, i
særdeles god tid (ca. 1 måned) før installation/modtagelse af ADSL.
Ved installation af ADSL kæmpede jeg i 3-4 dage med min opsætning (inkl.
mindst lige så mange opkald til TDC/BREDBÅND/HOTLINE), hvorefter HOTLINE
fandt ud af, at jeg havde ændret min bestilling (som jo var afgivet ca. 1
måned forinden).
Min 'linie' blev korrigeret på 5 minutter og jeg har en fantastisk god og
rimelig stabil forbindelse nu.

Kenras




"Sebastian Nielsen" <casm@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3b713fec$0$379$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Morten Kjaer Nielsen <mortens.usenet.spamtrap.fra.15112000@gummiand.dk>
> skrev
> > Så vælger jeg at tro at det ikke var TDC fejlede.
> >
>
> Så kan du roligt tro om igen. TDC fejlede, og indrømmede det også. En
> tekniker havde tilsluttet forbindelse fysisk forkert på centralen, og fik
> det rettet til sidst, uden at det dog løste problemet
> (som bekendt først "løste sig selv" her til morgen).
>
> - Sebastian
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste