/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Det er ikke rimeligt at S betaler skat i D~
Fra : N_B_DK


Dato : 02-07-10 10:15

To gamle socialdemokratiske ministre, Erling Olsen og Thorkild Simonsen,
roser Helle Thorning-Schmidt for beslutningen om at lade hendes mand betale
skat.

- Hendes familie bliver tilsyneladende beskattet hårdere end, hvad der er
rimeligt, og det virker som et personangreb frem for noget andet. Men når
det er sagt, så er det klogt, at hun gør det her, siger Thorkild Simonsen.


Sjovt som det ikke er rimeligt, men det er helt rimeligt at andre skal
betale så meget i skat, kom deres holdning dog bare som en overraskelse.

--
MVH. N_B_DK


 
 
N_B_DK (02-07-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-07-10 10:19

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
news:4c2dae23$0$278$14726298@news.sunsite.dk
> To gamle socialdemokratiske ministre, Erling Olsen og Thorkild
> Simonsen, roser Helle Thorning-Schmidt for beslutningen om at lade
> hendes mand betale skat.

http://www.bt.dk/politik/gamle-socialdemokrater-roser-thorning

--
MVH. N_B_DK

\"@' (03-07-2010)
Kommentar
Fra : \"@'


Dato : 03-07-10 07:35

On Fri, 2 Jul 2010 11:15:02 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>To gamle socialdemokratiske ministre, Erling Olsen og Thorkild Simonsen,
>roser Helle Thorning-Schmidt for beslutningen om at lade hendes mand betale
>skat.
>
>- Hendes familie bliver tilsyneladende beskattet hårdere end, hvad der er
>rimeligt, og det virker som et personangreb frem for noget andet. Men når
>det er sagt, så er det klogt, at hun gør det her, siger Thorkild Simonsen.
>
>
>Sjovt som det ikke er rimeligt, men det er helt rimeligt at andre skal
>betale så meget i skat, kom deres holdning dog bare som en overraskelse.


hvorfor mener du at HTS's mand skal beskattes hårdere end andre?


--
Si vis pacem - para bellum

N_B_DK (03-07-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-07-10 08:41

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> wrote in message
news:9fmt26h3j8g5mkjjgsr7lo3noopb6evagr@4ax.com

> hvorfor mener du at HTS's mand skal beskattes hårdere end andre?

Fordi det har Soc det så fint med, bare det kun gælder alle andre, så det er
helt fint at deres egen politik rammer dem selv, men det er ikke det der er
sagens kerne, men at man siger et, og gør det stik modsatte, og det er kun
godt at hendes mange løgne udstilles for vælgerne.

--
MVH. N_B_DK


Jens Bruun (03-07-2010)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 03-07-10 16:32

"@' <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen
9fmt26h3j8g5mkjjgsr7lo3noopb6evagr@4ax.com:

> hvorfor mener du at HTS's mand skal beskattes hårdere end andre?

Det mener familien så, han skal.

Men du mener ikke, der påhviler en politiker med statsministerambitioner et
særligt ansvar for at leve op til egne ord og ikke bare overholde lovens
yderste bogstav?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



\"@' (03-07-2010)
Kommentar
Fra : \"@'


Dato : 03-07-10 18:11

On Sat, 3 Jul 2010 17:32:19 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"@' <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen
>9fmt26h3j8g5mkjjgsr7lo3noopb6evagr@4ax.com:
>
>> hvorfor mener du at HTS's mand skal beskattes hårdere end andre?
>
>Det mener familien så, han skal.
>
>Men du mener ikke, der påhviler en politiker med statsministerambitioner et
>særligt ansvar for at leve op til egne ord og ikke bare overholde lovens
>yderste bogstav?

jeg mener at lovgivning skal overholdes, hvad enten jeg er enig eller
ej,

og

jeg mener også at skattelovene skal overholdes, men ikke at blot fordi
ens hustru tilfældigvis er medlem af et bestemt parti skal manden
"straffes" ved at skulle betale mere i skat end reglerne foreskriver


alt dette nonsens skyldes i bund og grund tåbelige skatteregler her
ilandet, men ikke mindst misundelse og jantelovsmentalitet


--
Si vis pacem - para bellum

Jens Bruun (03-07-2010)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 03-07-10 19:22

"@' <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen
4kru2697i0ojfvujjllpobg39s49e31lf5@4ax.com:

> alt dette nonsens skyldes i bund og grund tåbelige skatteregler her
> ilandet, men ikke mindst misundelse og jantelovsmentalitet

Nej, det gør det ikke. Alt dette "nonsens" skyldes, at
oppositionspolitikere, der drømmer om regeringsmagten, har mere end
almindeligt svært ved at leve op til de idealer, de giver udtryk af at have.

HTS, eller Gucci-Helle, som hun så rammende blev kaldt af en partifælle, går
vist mere op i at promovere sig selv og sikre sig *sin* plads på solsiden,
end hun går op i de vælgere (og deres situation), hun angiveligt appellerer
til. Og der er ikke noget galt i at promovere sig selv og i at sikre sig en
plads på solsiden. Det er først, når man i adfærd bryder med al det, man
politisk står for, at kæden hopper af.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Jens G (03-07-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 03-07-10 22:20

On Sat, 03 Jul 2010 19:11:25 +0200, "\"@'" <1@iindnaavalid.invavvlid>
wrote:

>On Sat, 3 Jul 2010 17:32:19 +0200, "Jens Bruun"
><bruun_jens@hotmail.com> wrote:
>
>>"@' <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen
>>9fmt26h3j8g5mkjjgsr7lo3noopb6evagr@4ax.com:
>>
>>> hvorfor mener du at HTS's mand skal beskattes hårdere end andre?
>>
>>Det mener familien så, han skal.
>>
>>Men du mener ikke, der påhviler en politiker med statsministerambitioner et
>>særligt ansvar for at leve op til egne ord og ikke bare overholde lovens
>>yderste bogstav?
>
>jeg mener at lovgivning skal overholdes, hvad enten jeg er enig eller
>ej,
>
Jeg er fuldstændig enig med dig her.

Hvis HTS og manden mener skatten betales efter reglerne, ser jeg ingen
som helst grund til at betale anderledes end de hele tiden har gjort.

Jeg forstår slet ikke den kovending der er sket fra HTS og mandens
side. Det ene øjeblik er alt efter reglerne. Pludselig vil man betale
skat i Danmark også, selv om man stadig mener at have fulgt reglerne.
Man vil ikke være i en gråzone som man slet ikke var i.

Det må da være muligt at forsvare, også over for socialdemokratiske
vælgere, at man har overholdt landets love og regler.

At betale mange 100.000 ekstra skat til den danske stat er fuldstændg
hul i hovedet hvis man ikke skal.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Jens Bruun (03-07-2010)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 03-07-10 22:33

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen
4c30a666.1842484@dtext.news.tele.dk:

> At betale mange 100.000 ekstra skat til den danske stat er fuldstændg
> hul i hovedet hvis man ikke skal.

Netop. Hvem fanden giver en rygende fis for idealer, solidaritet,
sammenhængskraft og lysten til at give et nogenlunde samfund videre til vore
børn og børnebørn? Nædu, hvis reglerne giver *mig* mulighed for at berige
mig selv, skal det selvfølgelig udnyttes. Til yderste grænse. Det er jo
lovligt. Og dermed også rimeligt. Dét siger sig selv!

Og skam få den, der tænker ilde derom.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Thorbjørn Ravn Ander~ (03-07-2010)
Kommentar
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~


Dato : 03-07-10 23:02

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

>> At betale mange 100.000 ekstra skat til den danske stat er fuldstændg
>> hul i hovedet hvis man ikke skal.
>
> Netop. Hvem fanden giver en rygende fis for idealer, solidaritet,
> sammenhængskraft og lysten til at give et nogenlunde samfund videre til vore
> børn og børnebørn? Nædu, hvis reglerne giver *mig* mulighed for at berige
> mig selv, skal det selvfølgelig udnyttes. Til yderste grænse. Det er jo
> lovligt. Og dermed også rimeligt. Dét siger sig selv!

Er du _sikker_ på du ikke er socialdemokrat?

Her gik jeg lige og troede du mente at pengene havde det bedst i
borgernes egne lommer - det må vel også gælde her?
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Jens Bruun (03-07-2010)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 03-07-10 23:17

"Thorbjørn" Ravn Andersen <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen
m2sk40w7fw.fsf@gmail.com:

>> Netop. Hvem fanden giver en rygende fis for idealer, solidaritet,
>> sammenhængskraft og lysten til at give et nogenlunde samfund videre
>> til vore børn og børnebørn? Nædu, hvis reglerne giver *mig* mulighed
>> for at berige mig selv, skal det selvfølgelig udnyttes. Til yderste
>> grænse. Det er jo lovligt. Og dermed også rimeligt. Dét siger sig
>> selv!
>
> Er du _sikker_ på du ikke er socialdemokrat?

Ja. Det er jeg *helt* sikker på.

> Her gik jeg lige og troede du mente at pengene havde det bedst i
> borgernes egne lommer - det må vel også gælde her?

Jada. Jeg er klar over, du ikke er helt med, når det bliver lidt subtilt,
men nu har socialdemokraterne jo ikke monopol på at mene, at det er en god
idé at tænke lidt på de næste generationer - vel? Jeg vil faktisk gå så
langt som til at sige, at socialdemokraterne har sat en ære i at overlade et
forgældet lortesamfund til de næste generationer.

Kan du rumme, at man godt kan mene, at pengene har det bedst i borgernes
egne lommer samtidig med, at man ikke bryder sig om hykleri og rendyrket
egoisme - eller er det *for* subtilt?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Ukendt (04-07-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-07-10 10:50


"Jens Bruun"
>> Er du _sikker_ på du ikke er socialdemokrat?
> Ja. Det er jeg *helt* sikker på.

Det er jeg også!
Jens er (ude af kontrol) super-liberalist!

>> Her gik jeg lige og troede du mente at pengene havde det bedst i
>> borgernes egne lommer - det må vel også gælde her?
> Jada. Jeg er klar over, du ikke er helt med, når det bliver lidt subtilt,
> men nu har socialdemokraterne jo ikke monopol på at mene, at det er en god
> idé at tænke lidt på de næste generationer - vel? Jeg vil faktisk gå så
> langt som til at sige, at socialdemokraterne har sat en ære i at overlade
> et forgældet lortesamfund til de næste generationer.

Øøhh, nu er det vel socialdemokraterne der har den største aktie i
det velfærdssamfund der er bygget op efter de fik indflydelse, ikk'?
Altså skabte det moderne velfærdssamfund - på TRODS af - og i
direkte kamp med de konservative og liberalisterne.
Og nu vil du ha' at socialdemokraterne skulle have ændret deres
politik 180grader??????????????????????????

> Kan du rumme, at man godt kan mene, at pengene har det bedst i borgernes
> egne lommer samtidig med, at man ikke bryder sig om hykleri og rendyrket
> egoisme - eller er det *for* subtilt?

Det lyder jo helt progressivt socialdemokratisk!!!

En rendyrket liberalist giver fanden i velfærdsamfundet og mener at,
hvis bare han får ubegrænset frihed til sine gøremål, så vil hans
ansatte nok profitere af det!

Mvh Eyvind


Martin Larsen (04-07-2010)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 04-07-10 15:24

On 2010-07-04 11:49, Eyvind Dk wrote:
>
> "Jens Bruun"
>>> Er du _sikker_ på du ikke er socialdemokrat?
>> Ja. Det er jeg *helt* sikker på.
>
> Det er jeg også!
> Jens er (ude af kontrol) super-liberalist!
>
>>> Her gik jeg lige og troede du mente at pengene havde det bedst i
>>> borgernes egne lommer - det må vel også gælde her?
>> Jada. Jeg er klar over, du ikke er helt med, når det bliver lidt
>> subtilt, men nu har socialdemokraterne jo ikke monopol på at mene, at
>> det er en god idé at tænke lidt på de næste generationer - vel? Jeg
>> vil faktisk gå så langt som til at sige, at socialdemokraterne har sat
>> en ære i at overlade et forgældet lortesamfund til de næste generationer.
>
> Øøhh, nu er det vel socialdemokraterne der har den største aktie i
> det velfærdssamfund der er bygget op efter de fik indflydelse, ikk'?

Hvis du mener at Sosserne minder om hysteriske kællinger, så måske.
Ellers er det teknologi og sammenhængskraft der skaber udvikling.

Mvh
Martin

Ukendt (04-07-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-07-10 21:09


"Martin Larsen"
>> Øøhh, nu er det vel socialdemokraterne der har den største aktie i
>> det velfærdssamfund der er bygget op efter de fik indflydelse, ikk'?
> Hvis du mener at Sosserne minder om hysteriske kællinger, så måske. Ellers
> er det teknologi og sammenhængskraft der skaber udvikling.

Sammenhængskraften kan du takke socialdemokraterne for!

Lad mig i flæng nævne; folkepension, sygesikring, almennyttige boliger,
kildeskat, skolereformer, børnehaver, arb.marekedsreformer osv osv osv

"plads for dem alle,
plads for alle, der vil
Danmark for folket."

Mvh Eyvind


Jens Bruun (04-07-2010)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-07-10 21:24

Eyvind Dk <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i meddelelsen
4c30ea57$0$283$14726298@news.sunsite.dk:

> Sammenhængskraften kan du takke socialdemokraterne for!

Nej. Sammenhængskraften kan vi takke et lille land, med totalt fravær af
etniske modsætninger, for.

Jeg tror, du skal bruge lidt af sommeren på at læse op på, hvorfor Danmark
ser ud, som Danmark ser ud. Og det er tid, givet godt ud.

> Lad mig i flæng nævne; folkepension, sygesikring, almennyttige
> boliger, kildeskat, skolereformer, børnehaver, arb.marekedsreformer
> osv osv osv
> "plads for dem alle,
> plads for alle, der vil
> Danmark for folket."

Lad mig i flæng nævne: 1849, tab af Slesvig-Holsten, Grundtvig,
andelsbevægelse, lille land uden etniske forskelle osv. osv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Ukendt (04-07-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-07-10 22:26


"Jens Bruun"
>> Sammenhængskraften kan du takke socialdemokraterne for!
> Nej. Sammenhængskraften kan vi takke et lille land, med totalt fravær af
> etniske modsætninger, for.

Vås, der findes masser af små stater uden etniske modsætninger,
men uden sammenhængskraft.
Sammenhængskraften er kommet sammen med udbygningen af
velfærdssamfundet, som især socialdemokraterne og arbejderbevægelsen
stod i spidsen for.
(Jeg medgiver gerne at socialdemokraterne og arbejderbevægelsen har
store problemer med at finde fodfæste idag, men det er en anden diskution)

> Jeg tror, du skal bruge lidt af sommeren på at læse op på, hvorfor Danmark
> ser ud, som Danmark ser ud. Og det er tid, givet godt ud.

Åh, mon ikke jeg HAR læst det allerede!!!
Måske du skulle læse lidt om socialdemokraterne og arbejderbevægelsens
fortjenester indtil ca. mid 90erne!

>> Lad mig i flæng nævne; folkepension, sygesikring, almennyttige
>> boliger, kildeskat, skolereformer, børnehaver, arb.marekedsreformer
>> osv osv osv
>> "plads for dem alle,
>> plads for alle, der vil
>> Danmark for folket."

> Lad mig i flæng nævne: 1849, tab af Slesvig-Holsten, Grundtvig,
> andelsbevægelse, lille land uden etniske forskelle osv. osv.

Andelsbevægelsen har medvirket, og Grundtvig var en sympatisk herre.
Ellers er det sager som; folkepension, sygesikring, almennyttige
boliger, kildeskat, skolereformer, børnehaver, arb.marekedsreformer
osv osv osv - der har stået for opbygningen af velfærdsstaten med
verdens største sammenhængskraft!!!

Mvh Eyvind



Martin Larsen (04-07-2010)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 04-07-10 23:25

On 2010-07-04 23:26, Eyvind Dk wrote:
>
>
> Andelsbevægelsen har medvirket, og Grundtvig var en sympatisk herre.
> Ellers er det sager som; folkepension, sygesikring, almennyttige
> boliger, kildeskat, skolereformer, børnehaver, arb.marekedsreformer
> osv osv osv - der har stået for opbygningen af velfærdsstaten med
> verdens største sammenhængskraft!!!
>
Alene det faktum at de røde ligger forrest i kapløbet om at afskaffe
nationalstaten fx vha /indvandring/ burde få dig til at stoppe op et
øjeblik og glemme flosklerne fra Arbejdersangbogen. Og så har der altså
været udmærket forsorg for fattige og syge i DK længe før Karl Marx og
de røde eksisterede. Men studer den frafaldne sosse Karen Jespersens ord
om sammenhængskraft...

Mvh
Martin



Ukendt (05-07-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 05-07-10 12:26


"Martin Larsen"
>> Andelsbevægelsen har medvirket, og Grundtvig var en sympatisk herre.
>> Ellers er det sager som; folkepension, sygesikring, almennyttige
>> boliger, kildeskat, skolereformer, børnehaver, arb.marekedsreformer
>> osv osv osv - der har stået for opbygningen af velfærdsstaten med
>> verdens største sammenhængskraft!!!
>>
> Alene det faktum at de røde ligger forrest i kapløbet om at afskaffe
> nationalstaten fx vha /indvandring/ burde få dig til at stoppe op et
> øjeblik og glemme flosklerne fra Arbejdersangbogen.

Jeg indrømmer gerne at socialdemokraterne og arbejderbevægelsen har
et problem med at forstå problemet med indvandring af folk der IKKE
vil integrere sig og hader danskere og alt dansk.
Men der adskiller socialdemokraterne og arbejderbevægelsen sig ikke fra
venstre og konservative og endnu værre de radikale. Disse var ALLE
med til at lave de forfærdelige indvandrelove i 80erne og 90erne!
Det meste af befolkningen var naive dengang og er det stadigvæk!
Bevægelsen går dog i den rigtige retning og jeg begynder at være svagt
optimistisk. Det samme gør sig forresten gældende i Holland, Sveits,
Østrig, Norge osv Så der er håb!

>Og så har der altså været udmærket forsorg for fattige og syge i DK længe
>før Karl Marx og de røde eksisterede.

Det er så dumt vås at det diskvalificerer dig som seriøs debatør!

>Men studer den frafaldne sosse Karen Jespersens ord om sammenhængskraft...

Jeg er en blandt MANGE andre socialdemokrater der MEGET stærkt
beklager behandlingen af Karen Jespersen hos socialdemokraterne.
Jeg lader ingen lejlighed gå til spilde for at udtrykke dette - eksternt
såvel som internt.
Er hun på min stemmeseddel tror jeg at jeg sætter krydset der!!!
Men det ændre ikke på:
"plads for dem alle,
plads for alle, der vil."
"Danmark for folket."

Mvh Eyvind


Martin Larsen (05-07-2010)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 05-07-10 14:29

On 2010-07-05 13:25, Eyvind Dk wrote:
>
> "Martin Larsen"
>
>> Og så har der altså været udmærket forsorg for fattige og syge i DK
>> længe før Karl Marx og de røde eksisterede.
>
> Det er så dumt vås at det diskvalificerer dig som seriøs debatør!
>
I lige måde. Men sådan er det med jer rødfjolser - ingen historisk viden
og fastlåsning i forstenede vrangforestillinger om særlig indsigt i
humanisme og empati. I lever på en fed livsløgn af fordrukkent pis!




Ukendt (05-07-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 05-07-10 15:37


"Martin Larsen"
> I lige måde. Men sådan er det med jer rødfjolser - ingen historisk viden
> og fastlåsning i forstenede vrangforestillinger om særlig indsigt i
> humanisme og empati. I lever på en fed livsløgn af fordrukkent pis!

Chatnar!


J. Nielsen (05-07-2010)
Kommentar
Fra : J. Nielsen


Dato : 05-07-10 17:36

On Sun, 4 Jul 2010 23:26:22 +0200, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind
punktum dk> wrote:

>Andelsbevægelsen har medvirket, og Grundtvig var en sympatisk herre.
>Ellers er det sager som; folkepension, sygesikring, almennyttige
>boliger, kildeskat, skolereformer, børnehaver, arb.marekedsreformer
>osv osv osv - der har stået for opbygningen af velfærdsstaten med
>verdens største sammenhængskraft!!!

Den danske nationalitetsfølelse var et fasttømret faktum, længe inden de
begreber du her opremser.
--

-JN-

Ukendt (06-07-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 06-07-10 00:22


"J. Nielsen"
>>Andelsbevægelsen har medvirket, og Grundtvig var en sympatisk herre.
>>Ellers er det sager som; folkepension, sygesikring, almennyttige
>>boliger, kildeskat, skolereformer, børnehaver, arb.marekedsreformer
>>osv osv osv - der har stået for opbygningen af velfærdsstaten med
>>verdens største sammenhængskraft!!!
> Den danske nationalitetsfølelse var et fasttømret faktum, længe inden de
> begreber du her opremser.

Nu var det ikke nationalitetsfølelse men sammenhængskraft vi diskuterede!

Mvh Eyvind


Jens G (04-07-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 04-07-10 07:33

On Sat, 3 Jul 2010 23:32:40 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen
>4c30a666.1842484@dtext.news.tele.dk:
>
>> At betale mange 100.000 ekstra skat til den danske stat er fuldstændg
>> hul i hovedet hvis man ikke skal.
>
>Netop. Hvem fanden giver en rygende fis for idealer, solidaritet,
>sammenhængskraft og lysten til at give et nogenlunde samfund videre til vore
>børn og børnebørn? Nædu, hvis reglerne giver *mig* mulighed for at berige
>mig selv, skal det selvfølgelig udnyttes. Til yderste grænse. Det er jo
>lovligt. Og dermed også rimeligt. Dét siger sig selv!

De allerfleste vil da gerne have så meget som muligt til sig selv, og
det er der da ikke noget underligt i.

Vi trækker f.eks. rask væk fradragsberettigede renter fra i skat, selv
om det ikke hedder fradragspligtige renter.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408937
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste