|
| Forbrugerjura: Harddiskoptager Fra : oz1sej |
Dato : 03-07-10 01:14 |
|
Jeg købte i april en harddiskoptager, og konstaterede hurtigt, at den
ikke kunne timeshifte, hvilket ellers stod i manualen. Jeg var på
nippet til at sende den retur, men tænkte, som det nogenlunde IT-
kyndige menneske jeg er, "Måske er det en kendt fejl. Måske er der en
firmwareopgradering." Ganske rigtigt: På Samsungs website lå der en
upgrade-fil og vejledning.
Jeg har så ikke haft tid til at kigge på det før nu, men nu har jeg så
udført opgraderingen. Jeg har fulgt manualen til punkt og prikke, og
nu er harddiskoptageren fuldstændig uanvendelig. Man kan tænde og
slukke for dem, men så kan man heller ikke andet.
Har jeg mistet retten til reklamation/reparation, fordi jeg har
opgraderet firmwaren selv?
| |
Hans Kjaergaard (03-07-2010)
| Kommentar Fra : Hans Kjaergaard |
Dato : 03-07-10 09:31 |
|
On Sat, 3 Jul 2010 00:13:36 -0700 (PDT), oz1sej <oz1sej@gmail.com>
wrote:
>Har jeg mistet retten til reklamation/reparation, fordi jeg har
>opgraderet firmwaren selv?
Nej, men du har muligvis vundet en opgave med at overbevise sælger om
at du ikke har mistet nogle rettigheder i den hensende.
/Hans
| |
alexbo (03-07-2010)
| Kommentar Fra : alexbo |
Dato : 03-07-10 10:33 |
| | |
|
|