Den 08-06-2010 13:57, Hekto skrev:
> On 8 Jun., 10:03, Armand<arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:
>> Jan A Jensen skrev:> "Thomas Andersen"<tho...@andersen.invalid> skrev i meddelelsen
>>> news:1dsz9rnvho1jl$.dlg@giganews.com...
>>>> Hvordan g r man det smartest?
>>
>>>> --
>>>> Hilsen Thomas Andersen
>>
>>> jeg har set et v rksted s tte en donkraft ind under motoren og l fte
>>> s ledes
>>> at motorcyklen faktisk st r p forhjul samt sidest tteben og s p den
>>> m de kunne f baghjulet af..
>>
>>> dette var p en custom mc med kardan.!
>>
>> Det kan v re b vlet nok at f gelejdet baghjulet p plads n r man har et
>> central-st tteben og med motorcyklen p skr p d n m de er det n rmest
>> umuligt hvis man er alene om jobbet!
>>
>> Hvis man er i f rd med at spare penge ved selv at k be, s lad en
>> 300,-kr's mer-udgift til en baghjulsl fter v re en del af (total)regnskabet!
>> Det er en sk n ting at have st ende - ogs ved k desm ring og hjul-vask!
>> N r det s bliver ford kkets tid til at skulle skiftes kan man g re
>> liges med et mellemstykke til at stikke under-op i kronr ret!
>>
>> --
>> Armand.
>
> En bag- og forhjulsløfter er en god investering - helt uden tvivl!
>
> I en snæver vending kan man bruge dunkraften eller sidestøttebenet til
> at få den ene elelr bedre, begge fodhvilere op på et par bil-bukke.
>
> Hvis ikke den står stabilt, så risikerer man den vælter ... og så
> græder man! (mere end for de 300,- baghkulsløfteren koster)
>
Fuldstændig enig med de herre
Det er uden sammenligning en af de bedste investeringer man kan foretage
--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld
DMC - MCTC - DFMC