/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Endnu en markant hastighedsoverskridelse !
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 28-05-10 16:14

http://ekstrabladet.dk/112/article1353793.ece
Bliver de da aldrig klogere

"Ifølge Ekstra Bladets oplysninger har bilejeren kørt 89 kilometer i timen
på en strækning, hvor fartgrænsen er 50 km/t. Desuden skulle bilejeren have
overhalet en bil med trailer på et sted, hvor der var overhaling forbudt"




 
 
Ivan Madsen (28-05-2010)
Kommentar
Fra : Ivan Madsen


Dato : 28-05-10 16:22

On Fri, 28 May 2010 17:13:50 +0200, "Mogens \(K\)"
<nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/112/article1353793.ece
>Bliver de da aldrig klogere
>
>"Ifølge Ekstra Bladets oplysninger har bilejeren kørt 89 kilometer i timen
>på en strækning, hvor fartgrænsen er 50 km/t. Desuden skulle bilejeren have
>overhalet en bil med trailer på et sted, hvor der var overhaling forbudt"
>
>

så kan det da være, der bliver behov for den berømte cykelhjelm

Karsten Andersen (28-05-2010)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 28-05-10 17:19

Fri, 28 May 2010 17:13:50 +0200, skrev Mogens (K), på 9 linier, i
<4bffddac$0$285$14726298@news.sunsite.dk>, :

>http://ekstrabladet.dk/112/article1353793.ece
>Bliver de da aldrig klogere
>
>"Ifølge Ekstra Bladets oplysninger har bilejeren kørt 89 kilometer i timen
>på en strækning, hvor fartgrænsen er 50 km/t. Desuden skulle bilejeren have
>overhalet en bil med trailer på et sted, hvor der var overhaling forbudt"
>
>

Og hvem har ikke kørt for stærkt?

--
MVH Karsten
Horsens

Christian B. Andrese~ (28-05-2010)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 28-05-10 12:53

On 28 Maj, 18:19, Karsten Andersen <jyden_n...@bitmanmail.dk> wrote:
> Fri, 28 May 2010 17:13:50 +0200, skrev Mogens (K), på 9 linier, i
> <4bffddac$0$285$14726...@news.sunsite.dk>, :
>
> >http://ekstrabladet.dk/112/article1353793.ece
> >Bliver de da aldrig klogere
>
> >"Ifølge Ekstra Bladets oplysninger har bilejeren kørt 89 kilometer i timen
> >på en strækning, hvor fartgrænsen er 50 km/t. Desuden skulle bilejeren have
> >overhalet en bil med trailer på et sted, hvor der var overhaling forbudt"
>
> Og hvem har ikke kørt for stærkt?

Jeg har i hvert fald ikke kørt 89 hvor der er 50 km/t begrænsning,
hverken reelt eller på speedometeret.

--
Christian

Mogens \(K\) (28-05-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 28-05-10 20:00

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i meddelelsen
news:f1ca67fb-3fb5-407b-a7ed-8d896dc16f78@c11g2000vbe.googlegroups.com...

> Jeg har i hvert fald ikke kørt 89 hvor der er 50 km/t begrænsning,
> hverken reelt eller på speedometeret.

Journalisten skriver, det var på vej ud i sommerhuset - altså kommer Nyrup
fra Hillerødsiden og dermed ned ad bakke. Politiet har sikkert stået i
afslutningen af byen ved bygrænsen således, at de har snuppet de
trafikanter, som havde en tung fod som følge af bakke og udsigten til den
frie vej.

Men der er jo 80 km/t begrænsning på landevej udenfor bymæssig bebyggelse,
så Nyrup har jo virkeligt vadet i det


Ivan Madsen (28-05-2010)
Kommentar
Fra : Ivan Madsen


Dato : 28-05-10 20:04

On Fri, 28 May 2010 20:59:39 +0200, "Mogens \(K\)"
<nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> wrote:

>"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i meddelelsen
>news:f1ca67fb-3fb5-407b-a7ed-8d896dc16f78@c11g2000vbe.googlegroups.com...
>
>> Jeg har i hvert fald ikke kørt 89 hvor der er 50 km/t begrænsning,
>> hverken reelt eller på speedometeret.
>
>Journalisten skriver, det var på vej ud i sommerhuset - altså kommer Nyrup
>fra Hillerødsiden og dermed ned ad bakke. Politiet har sikkert stået i
>afslutningen af byen ved bygrænsen således, at de har snuppet de
>trafikanter, som havde en tung fod som følge af bakke og udsigten til den
>frie vej.
>
>Men der er jo 80 km/t begrænsning på landevej udenfor bymæssig bebyggelse,
>så Nyrup har jo virkeligt vadet i det

Den er uanset forklaring ikke god - så'eh cykelhjelmen kalder ) Den
er faktisk nogenting værre end Jakob Buksti og hans berømte 177.

Mogens \(K\) (28-05-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 28-05-10 20:32

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:ar4006hvcrcp220b6deahsbeoj0a8o785u@4ax.com...

> Den er faktisk nogenting værre end Jakob Buksti og hans berømte 177.

Naturligvis.
"Frie danskere i et frit samfund ønsker fri hastighed - på motorvejen"


Nicolai Lang (28-05-2010)
Kommentar
Fra : Nicolai Lang


Dato : 28-05-10 21:44

On Fri, 28 May 2010 20:59:39 +0200, "Mogens \(K\)"
<nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> wrote:

>Journalisten skriver, det var på vej ud i sommerhuset - altså kommer Nyrup
>fra Hillerødsiden og dermed ned ad bakke. Politiet har sikkert stået i
>afslutningen af byen ved bygrænsen således, at de har snuppet de
>trafikanter, som havde en tung fod som følge af bakke og udsigten til den
>frie vej.
>

De gange jeg har set fartkontroller har de stået midt i byen ved
Kagerup Stationsvej, inden det går nedad ud af byen.

Jeg kører aldrig mere end 52-55 igennem Kagerup (tager turen 2*dagl),
men holdaop hvor er der mange der bliver frustrerede over at skulle
ligge bag mig.

Og nej, det er ikke fordi mit speedometer viser for meget - jeg bruger
GPS'en som fartangiver.


Med venlig hilsen
Nicolai

--
Jeg blogger om Mb. Crohn, sundhed m.m.
http://nicolai.hjorth.com

Karsten Andersen (29-05-2010)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 29-05-10 09:05

Fri, 28 May 2010 11:52:51 -0700 (PDT), skrev Christian B. Andresen, på
21 linier, i
<f1ca67fb-3fb5-407b-a7ed-8d896dc16f78@c11g2000vbe.googlegroups.com>, :

>> Og hvem har ikke kørt for stærkt?
>
>Jeg har i hvert fald ikke kørt 89 hvor der er 50 km/t begrænsning,
>hverken reelt eller på speedometeret.

Så er du en af de "få" hellige i danmark.

--
MVH Karsten
Horsens

Jens Olsen (29-05-2010)
Kommentar
Fra : Jens Olsen


Dato : 29-05-10 12:18

On Sat, 29 May 2010 10:04:38 +0200, Karsten Andersen
<jyden_news@bitmanmail.dk> wrote:

>Fri, 28 May 2010 11:52:51 -0700 (PDT), skrev Christian B. Andresen, på
>21 linier, i
><f1ca67fb-3fb5-407b-a7ed-8d896dc16f78@c11g2000vbe.googlegroups.com>, :
>
>>> Og hvem har ikke kørt for stærkt?
>>
>>Jeg har i hvert fald ikke kørt 89 hvor der er 50 km/t begrænsning,
>>hverken reelt eller på speedometeret.
>
>Så er du en af de "få" hellige i danmark.


Det gamle ordsprog: "Tyv tror hver mand stjæler" har åbenbart stadig
berettigelse.

Jens

Troels [around 9000] (30-05-2010)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 30-05-10 15:10

> Det gamle ordsprog: "Tyv tror hver mand stjæler" har åbenbart stadig
> berettigelse.

Nej. Tyv VED hver mand stjæler

Troels


alexbo (30-05-2010)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 30-05-10 10:03


"Karsten Andersen" skrev

> Så er du en af de "få" hellige i danmark.

Jeg synes Danmark er fyldt med hellige bilister.

Bilister der ikke kører alt for stærkt
Bilister der ikke kører når de har drukket
Bilister der ikke smutter over for rødt.
Bilister der sørger for at ungerne er i sele.
Bilister der cykler mens kortet er inddraget.

Sådan kan man blive ved, en bunke hellige sataner er hvad de er,
de prøver at stille os andre i et dårligt lys.

mvh
Alex Christensen






Martin Bak (30-05-2010)
Kommentar
Fra : Martin Bak


Dato : 30-05-10 18:40


"Karsten Andersen" <jyden_news@bitmanmail.dk> skrev i en meddelelse
news:eji106ts7tnts4a27n4n12kc39ve1k2ntl@4ax.com...
> Fri, 28 May 2010 11:52:51 -0700 (PDT), skrev Christian B. Andresen, på
> 21 linier, i
> <f1ca67fb-3fb5-407b-a7ed-8d896dc16f78@c11g2000vbe.googlegroups.com>, :
>
>>> Og hvem har ikke kørt for stærkt?
>>
>>Jeg har i hvert fald ikke kørt 89 hvor der er 50 km/t begrænsning,
>>hverken reelt eller på speedometeret.
>
> Så er du en af de "få" hellige i danmark.
>
Jeg kan da melde mig i klubben.

--
Martin
www.martinbak.dk/



Christian B. Andrese~ (30-05-2010)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 30-05-10 13:28

On 28 Maj, 22:20, "Martin [6000]" <marti...@tiscali.dk> wrote:
> > Jeg har i hvert fald ikke kørt 89 hvor der er 50 km/t begrænsning,
> > hverken reelt eller på speedometeret.
>
> Og det kan du skrive uden at fnise? Imponerende

Det kan jeg, og synes ikke det er imponerende. 89 km/t i bymæssig
bebyggelse er MEGET.

--
Christian

Christian B. Andrese~ (30-05-2010)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 30-05-10 13:28

On 29 Maj, 10:04, Karsten Andersen <jyden_n...@bitmanmail.dk> wrote:
> Fri, 28 May 2010 11:52:51 -0700 (PDT), skrev Christian B. Andresen, på
> 21 linier, i
> <f1ca67fb-3fb5-407b-a7ed-8d896dc16...@c11g2000vbe.googlegroups.com>, :
>
> >> Og hvem har ikke kørt for stærkt?
>
> >Jeg har i hvert fald ikke kørt 89 hvor der er 50 km/t begrænsning,
> >hverken reelt eller på speedometeret.
>
> Så er du en af de "få" hellige i danmark.

Nej det er jeg ikke. Der er ikke ret mange som kører 89 km/t i
bymæssig bebyggelse.

--
Christian

Karsten Andersen (31-05-2010)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 31-05-10 06:50

Sun, 30 May 2010 12:28:21 -0700 (PDT), skrev Christian B. Andresen, på
17 linier, i
<8e18f4b2-bcfb-4e88-841e-f78d76776931@11g2000prv.googlegroups.com>, :

>On 29 Maj, 10:04, Karsten Andersen <jyden_n...@bitmanmail.dk> wrote:
>> Fri, 28 May 2010 11:52:51 -0700 (PDT), skrev Christian B. Andresen, på
>> 21 linier, i
>> <f1ca67fb-3fb5-407b-a7ed-8d896dc16...@c11g2000vbe.googlegroups.com>, :
>>
>> >> Og hvem har ikke kørt for stærkt?
>>
>> >Jeg har i hvert fald ikke kørt 89 hvor der er 50 km/t begrænsning,
>> >hverken reelt eller på speedometeret.
>>
>> Så er du en af de "få" hellige i danmark.
>
>Nej det er jeg ikke. Der er ikke ret mange som kører 89 km/t i
>bymæssig bebyggelse.

nej de få køre stærkere.
Jeg siger heller ikke de gør det. Men de fleste har gjort det.


Bymæssigt bebyggelse er jo så meget sagt.
Der kan jo være kæmpe forskel på omgivelserne.
Kender da steder hvis de holdt fartkontrol, ville hver 4 nok skulle op
til generhvervelse.


--
MVH Karsten
Horsens

Christian B. Andrese~ (30-05-2010)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 30-05-10 13:29

On 30 Maj, 11:03, "alexbo" <ale...@email.dk> wrote:
> "Karsten Andersen"  skrev
>
> > Så er du en af de "få" hellige i danmark.
>
> Jeg synes Danmark er fyldt med hellige bilister.
>
> Bilister der ikke kører alt for stærkt
> Bilister der ikke kører når de har drukket
> Bilister der ikke smutter over for rødt.
> Bilister der sørger for at ungerne er i sele.
> Bilister der cykler mens kortet er inddraget.
>
> Sådan kan man blive ved, en bunke hellige sataner er hvad de er,
> de prøver at stille os andre i et dårligt lys.



--
Christian

Christian B. Andrese~ (31-05-2010)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 31-05-10 00:25

On 30 Maj, 22:08, "Martin [6000]" <marti...@tiscali.dk> wrote:
> > Det kan jeg, og synes ikke det er imponerende. 89 km/t i bymæssig
> > bebyggelse er MEGET.
>
> Der er flere veje her i byen hvor det ikke er noget "specielt".
>
> Jeg går ud fra du med "bymæssig bebyggelse" mener inden for bymuren/
> skiltet?
>
> Der er stor forskel på et villakvarter med 50km/t og et øde
> industriområde med 50 km/t begrænsning - begge dele inde for byskiltet,
> begge dele lige ulovligt med 89 km/t men begge dele med vidt forskellig
> fare-indhold.

Ja fare-indholdet er meget forskelligt, men, hellig eller ej, jeg vil
aldrig køre 89 nogen af de steder.

--
Christian

Kent Friis (31-05-2010)
Kommentar
Fra : Kent Friis


Dato : 31-05-10 15:48

Den Sun, 30 May 2010 23:24:57 -0700 (PDT) skrev Christian B. Andresen:
> On 30 Maj, 22:08, "Martin [6000]" <marti...@tiscali.dk> wrote:
>> > Det kan jeg, og synes ikke det er imponerende. 89 km/t i bymæssig
>> > bebyggelse er MEGET.
>>
>> Der er flere veje her i byen hvor det ikke er noget "specielt".
>>
>> Jeg går ud fra du med "bymæssig bebyggelse" mener inden for bymuren/
>> skiltet?
>>
>> Der er stor forskel på et villakvarter med 50km/t og et øde
>> industriområde med 50 km/t begrænsning - begge dele inde for byskiltet,
>> begge dele lige ulovligt med 89 km/t men begge dele med vidt forskellig
>> fare-indhold.
>
> Ja fare-indholdet er meget forskelligt, men, hellig eller ej, jeg vil
> aldrig køre 89 nogen af de steder.

Det er vel så pga. den orienterende køreprøve?

For hvis man ikke mener det er forsvarligt at køre mere end 50 km/t i
et øde industriområde, kan man da heller ikke påstå at det er forsvarligt
at køre mere end 25 km/t i villakvarteret, uanset at der står det samme
på skiltet.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Christian B. Andrese~ (01-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 01-06-10 04:55

On 31 Maj, 16:48, Kent Friis <nos...@nospam.invalid> wrote:
> Den Sun, 30 May 2010 23:24:57 -0700 (PDT) skrev Christian B. Andresen:
>
>
>
>
>
> > On 30 Maj, 22:08, "Martin [6000]" <marti...@tiscali.dk> wrote:
> >> > Det kan jeg, og synes ikke det er imponerende. 89 km/t i bymæssig
> >> > bebyggelse er MEGET.
>
> >> Der er flere veje her i byen hvor det ikke er noget "specielt".
>
> >> Jeg går ud fra du med "bymæssig bebyggelse" mener inden for bymuren/
> >> skiltet?
>
> >> Der er stor forskel på et villakvarter med 50km/t og et øde
> >> industriområde med 50 km/t begrænsning - begge dele inde for byskiltet,
> >> begge dele lige ulovligt med 89 km/t men begge dele med vidt forskellig
> >> fare-indhold.
>
> > Ja fare-indholdet er meget forskelligt, men, hellig eller ej, jeg vil
> > aldrig køre 89 nogen af de steder.
>
> Det er vel så pga. den orienterende køreprøve?

Det er det vel.

> For hvis man ikke mener det er forsvarligt at køre mere end 50 km/t i
> et øde industriområde, kan man da heller ikke påstå at det er forsvarligt
> at køre mere end 25 km/t i villakvarteret, uanset at der står det samme
> på skiltet.

Jeg kører bestemt også oftest meget mindre end 50 i villakvarterer.

--
Christian

Peter Dalgaard (28-05-2010)
Kommentar
Fra : Peter Dalgaard


Dato : 28-05-10 17:40

On Fri, 28 May 2010 18:19:12 +0200, Karsten Andersen wrote:

> Fri, 28 May 2010 17:13:50 +0200, skrev Mogens (K), på 9 linier, i
> <4bffddac$0$285$14726298@news.sunsite.dk>, :
>
>>http://ekstrabladet.dk/112/article1353793.ece Bliver de da aldrig
>>klogere
>>
>>"Ifølge Ekstra Bladets oplysninger har bilejeren kørt 89 kilometer i
>>timen på en strækning, hvor fartgrænsen er 50 km/t. Desuden skulle
>>bilejeren have overhalet en bil med trailer på et sted, hvor der var
>>overhaling forbudt"
>>
>>
>>
> Og hvem har ikke kørt for stærkt?


Mjo, men hvor gik det galt? På vej ind eller ud af Kagerup, eller midt i
byen? Man må håbe at det ikke var førstnævnte (prøv og kik med Google
Street View).


--
Peter Dalgaard
Center for Statistics, Copenhagen Business School
Phone: (+45)38153501
Email: pd.mes@cbs.dk Priv: PDalgd@gmail.com

Mogens \(K\) (28-05-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 28-05-10 19:45

>"Peter Dalgaard" <PDalgd@gmail.com> skrev i meddelelsen
>news:4bfff1c8$0$36583
> On Fri, 28 May 2010 18:19:12 +0200, Karsten Andersen wrote:

>> Og hvem har ikke kørt for stærkt?

> Mjo, men hvor gik det galt? På vej ind eller ud af Kagerup, eller midt i
> byen? Man må håbe at det ikke var førstnævnte

Forskellen er, at Nyrups fart var dræbende
http://politiken.dk/politik/article982354.ece



Troels [around 9000] (30-05-2010)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 30-05-10 15:09

> Forskellen er, at Nyrups fart var dræbende
> http://politiken.dk/politik/article982354.ece

"»Hvis han kører med 86 km/t, så vil han ikke kunne nå at reagere og stoppe,
og bilen vil ramme med mere end 80 km/t«, siger Jesper Sølund"

Well, duh. Kører du 86 km/t, kører du mere end 80. Han har sgu haft
matematik på A-niveau, gutten!

Troels


Mogens \(K\) (30-05-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 30-05-10 16:40

"Troels [around 9000]" <denne.fjern@computer.dk> skrev i meddelelsen
news:4c027173$0$275$14726298@news.sunsite.dk...

>> Forskellen er, at Nyrups fart var dræbende
>> http://politiken.dk/politik/article982354.ece
>
> "»Hvis han kører med 86 km/t, så vil han ikke kunne nå at reagere og
> stoppe, og bilen vil ramme med mere end 80 km/t«, siger Jesper Sølund"
>
> Well, duh. Kører du 86 km/t, kører du mere end 80. Han har sgu haft
> matematik på A-niveau, gutten!

Det handler vist om bremse- og standselængder IMO...


Troels [around 9000] (01-06-2010)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 01-06-10 22:43

>> "»Hvis han kører med 86 km/t, så vil han ikke kunne nå at reagere og
>> stoppe, og bilen vil ramme med mere end 80 km/t«, siger Jesper Sølund"
>>
>> Well, duh. Kører du 86 km/t, kører du mere end 80. Han har sgu haft
>> matematik på A-niveau, gutten!
>
> Det handler vist om bremse- og standselængder IMO...

Ikke helt. Det handler om at Jesper ikke mener man reagerer. Hvis man når at
reagere og påbegynde opbremsningen tror jeg ikke på man "kun" barberer 5
km/t eller mindre af.

Aka: "Joke".

Troels


Kent Friis (02-06-2010)
Kommentar
Fra : Kent Friis


Dato : 02-06-10 18:05

Den Tue, 1 Jun 2010 23:43:18 +0200 skrev Troels [around 9000]:
>>> "»Hvis han kører med 86 km/t, så vil han ikke kunne nå at reagere og
>>> stoppe, og bilen vil ramme med mere end 80 km/t«, siger Jesper Sølund"
>>>
>>> Well, duh. Kører du 86 km/t, kører du mere end 80. Han har sgu haft
>>> matematik på A-niveau, gutten!
>>
>> Det handler vist om bremse- og standselængder IMO...
>
> Ikke helt. Det handler om at Jesper ikke mener man reagerer. Hvis man når at
> reagere og påbegynde opbremsningen tror jeg ikke på man "kun" barberer 5
> km/t eller mindre af.

Jeg troede heller ikke på det. Så hev jeg regnearket frem, og kom frem til
en kollisionshastighed på omkring 79 km/t.

Lidt bedre end deres "mere end 80 km/t", men ikke ret meget.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Ukendt (28-05-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-05-10 17:51

Mogens (K) wrote:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1353793.ece
> Bliver de da aldrig klogere
>
> "Ifølge Ekstra Bladets oplysninger har bilejeren kørt 89 kilometer i
> timen på en strækning, hvor fartgrænsen er 50 km/t. Desuden skulle
> bilejeren have overhalet en bil med trailer på et sted, hvor der var
> overhaling forbudt"

Ja, vi hører jo ikke noget når det er dig
for du er jo mister nobody



Mogens \(K\) (28-05-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 28-05-10 19:31

<Just> skrev i meddelelsen
news:TvSLn.96196$Cq2.13592@unlimited.newshosting.com...

> Ja, vi hører jo ikke noget, når det er dig, for du er jo mister nobody

HVAD ??



P (30-05-2010)
Kommentar
Fra : P


Dato : 30-05-10 11:06

On Fri, 28 May 2010 18:51:14 +0200, <Just> wrote:

>Mogens (K) wrote:
>> http://ekstrabladet.dk/112/article1353793.ece
>> Bliver de da aldrig klogere
>>
>> "Ifølge Ekstra Bladets oplysninger har bilejeren kørt 89 kilometer i
>> timen på en strækning, hvor fartgrænsen er 50 km/t. Desuden skulle
>> bilejeren have overhalet en bil med trailer på et sted, hvor der var
>> overhaling forbudt"
>
>Ja, vi hører jo ikke noget når det er dig
>for du er jo mister nobody
>
PLONK!!!!!

Troels [around 9000] (30-05-2010)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 30-05-10 15:10

> PLONK!!!!!

Hvad siger det i grunden når man piller en person ud af filteret? KNOLP?

Hvad står PLONK i grunden for... Hm..

Troels


Mogens \(K\) (30-05-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 30-05-10 16:42

"Troels [around 9000]" <denne.fjern@computer.dk> skrev i meddelelsen
news:4c0271d7$0$277$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvad står PLONK i grunden for... Hm..

Måske http://en.wikipedia.org/wiki/Plonk_(Usenet)
F.eks. "please leave our newsgroup killfile"


ShutEye (01-06-2010)
Kommentar
Fra : ShutEye


Dato : 01-06-10 21:00

>> Hvad står PLONK i grunden for... Hm..
>
> Måske http://en.wikipedia.org/wiki/Plonk_(Usenet)
> F.eks. "please leave our newsgroup killfile"

Halløjsa den der sidste sætning giver den helt modsatte mening, du har glemt
et kolon.
"please leave our newsgroup: killfile" :)

Man kan komme så frygtelig galt afsted:
"I'm watching my little sister having a shower and then going out."
Indsæt selv komma et ...passende... sted :)



Martin [6000] (28-05-2010)
Kommentar
Fra : Martin [6000]


Dato : 28-05-10 21:20

> Jeg har i hvert fald ikke kørt 89 hvor der er 50 km/t begrænsning,
> hverken reelt eller på speedometeret.

Og det kan du skrive uden at fnise? Imponerende

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Martin [6000] (30-05-2010)
Kommentar
Fra : Martin [6000]


Dato : 30-05-10 21:08

> Det kan jeg, og synes ikke det er imponerende. 89 km/t i bymæssig
> bebyggelse er MEGET.

Der er flere veje her i byen hvor det ikke er noget "specielt".

Jeg går ud fra du med "bymæssig bebyggelse" mener inden for bymuren/
skiltet?

Der er stor forskel på et villakvarter med 50km/t og et øde
industriområde med 50 km/t begrænsning - begge dele inde for byskiltet,
begge dele lige ulovligt med 89 km/t men begge dele med vidt forskellig
fare-indhold.

--
Martin

Martin [6000] (31-05-2010)
Kommentar
Fra : Martin [6000]


Dato : 31-05-10 16:57

> Ja fare-indholdet er meget forskelligt, men, hellig eller ej, jeg vil
> aldrig køre 89 nogen af de steder.

Personligt gør jeg det heller ikke selv - har ikke bilen der er sjov at
fyre af + jeg ikke gider risikoen for nyt kørekort. Men ellers rager det
mig altså en høstblomst om jeg kører 100 eller 50 i et øde
industriområde.. ligesom det rager mig en høstblomst om jeg ligger med
160 på motorvejen.. forskellen er hvornår man gør det under hvilke
forhold. Jeg behøver ikke en statisk færdselslov til at fortælle mig hvad
der er forsvarligt eller ej.

Har vel bare nået den alder hvor jeg trykker SET og så holder computeren
farten på de 50

Men før i tiden... uha.

Jeg tror ikke nogen kan sige sig fri for det, uanset de gode intentioner
om at være lovlydig bilist. Jeg siger ikke folk lyver.. jeg tror blot
ikke på dem der siger de aldrig har.

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Peter Dalgaard (01-06-2010)
Kommentar
Fra : Peter Dalgaard


Dato : 01-06-10 21:31

On Tue, 01 Jun 2010 21:59:59 +0200, ShutEye wrote:

>>> Hvad står PLONK i grunden for... Hm..
>>
>> Måske http://en.wikipedia.org/wiki/Plonk_(Usenet) F.eks. "please leave
>> our newsgroup killfile"
>
> Halløjsa den der sidste sætning giver den helt modsatte mening, du har
> glemt et kolon.
> "please leave our newsgroup: killfile" :)
>
> Man kan komme så frygtelig galt afsted: "I'm watching my little sister
> having a shower and then going out." Indsæt selv komma et ...passende...
> sted :)

Skydes ikke benådes....



--
Peter Dalgaard
Center for Statistics, Copenhagen Business School
Phone: (+45)38153501
Email: pd.mes@cbs.dk Priv: PDalgd@gmail.com

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408938
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste