/ Forside / Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Rejser & Udflugter
#NavnPoint
Nordsted1 10159
refi 6552
ans 4342
HelleBirg.. 2810
katekismus 2544
piaskov 2400
dova 2399
svendgive.. 2305
Teil 2130
10  jakjoe 1830
Rejseforsikring ved flyveforbudet?
Fra : Jens Rasmussen


Dato : 26-04-10 22:15

Hej

Er der nogen der kan fortælle hvordan dækningen har været ved deres
ufrivillige forlængelse af deres rejse i forbindelse med flyveforbudet, har
flyselskabet betalt hotel mv. eller er det forsikringen eller dem selv?

mvh

Jens



 
 
Kim Ludvigsen (27-04-2010)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 27-04-10 02:33

Den 27-04-2010 04:14, Jens Rasmussen skrev:

> Er der nogen der kan fortælle hvordan dækningen har været ved deres
> ufrivillige forlængelse af deres rejse i forbindelse med flyveforbudet, har
> flyselskabet betalt hotel mv. eller er det forsikringen eller dem selv?

Europæiske meldte meget hurtigt ud i pressen, at de dækker.
Jeg har Tryg, og jeg sendte dem en e-mail for fem dage
siden,hvor jeg spurgte. De skriver på hjemmesiden, at de
svarer på e-mails inden for 24 timer. Jeg venter stadig på svar.

En lignende service har jeg oplevet hos Supersaver.dk, hvor
jeg købte min billet og hos SAS. Supersaver.dk tog tre dage
for at svare - og undgik lige netop at besvare mit
spørgsmål. En ny e-mail blev sendt, men der er knap nok gået
et døgn fra jeg sendte den, så det varer nok lidt endnu før
jeg får svar.

Jeg er interesseret i at få refunderet min billet.
Supersaver fortæller på hjemmesiden, at de følger SAS's
regler herom. SAS kan/vil ikke svare på spørgsmål om deres
regler, men henviser til Supersaver.dk. Og Supersaver.dk kan
ikke finde ud af at besvare et simpelt sørgsmål.

Jeg er ikke imponeret.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Imponér familie og venner med ny viden om danske ord og
ordsprog.
http://ordforklaring.dk

MC (27-04-2010)
Kommentar
Fra : MC


Dato : 27-04-10 12:46


"Jens Rasmussen" <jens@razmussen.dk> skrev i en meddelelse
news:4bd6023d$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej
>
> Er der nogen der kan fortælle hvordan dækningen har været ved deres
> ufrivillige forlængelse af deres rejse i forbindelse med flyveforbudet,
> har flyselskabet betalt hotel mv. eller er det forsikringen eller dem
> selv?
>
> mvh
>
Europæiske Danmark har været ude at sige, at de dækker.
Mit selskab Alm Brand dækker max. 3 dage a 500 kroner. Men det er alligevel
tilstrækkeligt til at dække de 10 dages ekstraophold vi har haft i BKK.

Det er forskelligt fra selskab til selskab.

mht flyselskab. Vi skulle med Thai, og de har været helt kolde.
Det er ikke et EU registreret selskab, og skal dermed ikke følge deres
regler.



Kim Ludvigsen (27-04-2010)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 27-04-10 20:42

Den 27-04-2010 18:45, MC skrev:

> Mit selskab Alm Brand dækker max. 3 dage a 500 kroner. Men det er alligevel
> tilstrækkeligt til at dække de 10 dages ekstraophold vi har haft i BKK.

Den skal du nok lige vende med selskabet. Umiddelbart
betyder det, at du vil få dækket udgifterne i 3 dage. Du kan
ikke overføre penge herfra til de resterende dage. Det kan
dog være, selskabet vil være fleksible, men det er en helt
anden snak.

Jeg har langt om længe hørt fra Tryg, og de dækker op til
1.000 kroner pr. dag i 5 dage.

> mht flyselskab. Vi skulle med Thai, og de har været helt kolde.
> Det er ikke et EU registreret selskab, og skal dermed ikke følge deres
> regler.

Det gør nu ikke den store forskel. SAS er også kolde, og
supersaver.dk, hvor jeg købte billetten, er om muligt endnu
koldere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Det nemmeste komma:
http://ordforklaring.dk/ordforklaring.php?forklaring=decimalkomma

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste