|
| Mandtal opgørelse for 2009 Fra : "J.C.Kløve" |
Dato : 31-01-10 12:16 |
|
Så er Januar overstået, og det er tid til at gøre status.
De senere år har vi nået ca 160 *pingende* skribenter og "skabslæsere",
og på trods af et stærkt faldende antal indlæg ser det ud til at
antallet af *pingere* holder stand.
Antallet af indlæg beløb sig til 9846 indlæg for 2009, 9237 indlæg færre
ned året før :-\ (2008: 19083 indlæg)
Nuvel resultatet som optalt af undertegnede :
163
- *ping* / *plong* / *klonk* og lignende tilkendegivelser er hvad det
kan blive til, det er faktisk flere end for 2007, der endte på 161
Tallet er justeret, så de der har *pinget* i såvel OT tråden, som
mandtalstråden er talt med (7 der ikke var dubletter)
Med ønsket om sneens snarlige forsvinden, og forårets tidlige komme -
--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld
DMC - MCTC - DFMC
| |
Jes Vestervang (06-02-2010)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 06-02-10 16:32 |
|
On Jan 31, 12:16 pm, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:
> Så er Januar overstået, og det er tid til at gøre status.
>
> De senere år har vi nået ca 160 *pingende* skribenter og "skabslæsere",
> og på trods af et stærkt faldende antal indlæg ser det ud til at
> antallet af *pingere* holder stand.
....og jeg nåede vist ikke engang at pinge med. Det er ikke sådan at
blive ejer at et nedlagt landbrug, det kniber lidt med tiden til at
skrive herinde.
--
Mvh Jes Vestervang - med en voksende samling køretøjer: sv1000s,
dt125r, xs250, Mitsubishi Lancer '92, BMW 540i fra '94 og et par
havetraktorer. Det er godt at have en stor lade
| |
Armand (07-02-2010)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 07-02-10 02:44 |
|
Jes Vestervang skrev:
> On Jan 31, 12:16 pm, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:
>> Så er Januar overstået, og det er tid til at gøre status.
>>
>> De senere år har vi nået ca 160 *pingende* skribenter og "skabslæsere",
>> og på trods af et stærkt faldende antal indlæg ser det ud til at
>> antallet af *pingere* holder stand.
>
> ...og jeg nåede vist ikke engang at pinge med. Det er ikke sådan at
> blive ejer at et nedlagt landbrug, det kniber lidt med tiden til at
> skrive herinde.
>
Alene at komme væk fra studiets solide internetforbindelse og ud i det
pulserende arbejdsliv, er tilsyneladende dræbende for mange ellers
solide skribenter.
Prøv bare at tænke på hvor massive de Aalborgensiske motortosser var i
en periode (læs: 'mens de læste')
--
Armand.
| |
Motortosse - Mads (16-02-2010)
| Kommentar Fra : Motortosse - Mads |
Dato : 16-02-10 12:52 |
|
> Prøv bare at tænke på hvor massive de Aalborgensiske motortosser var i
> en periode (læs: 'mens de læste')
Hov hov, hr Armand. Vi er skam stadig i live, omend døgnets 24 timer
måske prioriteres en kende anderledes
Jeg bruger f.eks en del tid på at færdiggøre mit byggeri med 55 kvm
opvarmet garage, så min nyindkøte 996SPS kan få sig et hyggeligt hjem..
Og så er mellemtiden siden mit sidste login blevet brugt på bla.
offroad i den thailandske jungle, DMU guld i sidevognen, utallige
hudafskrabninger på slaggerne, tilsvarende antal blå mærker i
sidevognscrosseren og for nuværende en plan om at komme lidt mere på
gaden og måske begynde med lidt RR igen.
Mads
| |
Armand (16-02-2010)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 16-02-10 22:03 |
|
Motortosse - Mads skrev:
>> Prøv bare at tænke på hvor massive de Aalborgensiske motortosser var i
>> en periode (læs: 'mens de læste')
>
> Hov hov, hr Armand. Vi er skam stadig i live, omend døgnets 24 timer
> måske prioriteres en kende anderledes
>
Heeey - it's alive!!!
Hej Mads. Det er sq helt rart at se et indlæg fra dig!
> Jeg bruger f.eks en del tid på at færdiggøre mit byggeri med 55 kvm
> opvarmet garage, så min nyindkøte 996SPS kan få sig et hyggeligt hjem.
> Og så er mellemtiden siden mit sidste login blevet brugt på bla.
> offroad i den thailandske jungle....
>
Jeg har ikke på noget tidspunkt troet at du sover dagen væk, og dét
holder stik, kan jeg se
> DMU guld i sidevognen, utallige hudafskrabninger på
> slaggerne, tilsvarende antal blå mærker i sidevognscrosseren...
>
Hæ!
Godt gået - Tænk sig at det fredags-bars projekt skulle kunne føre en
titel med sig
> og for nuværende en plan om at komme lidt mere på gaden
> og måske begynde med lidt RR igen.
>
Neat!
Keep on rocking!
--
Armand.
| |
Ukendt (17-02-2010)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 17-02-10 06:34 |
|
>>
>> Hov hov, hr Armand. Vi er skam stadig i live, omend døgnets 24 timer
>> måske prioriteres en kende anderledes
>>
>
>> og for nuværende en plan om at komme lidt mere på gaden
>> og måske begynde med lidt RR igen.
>>
Hej Mads
Dejligt at høre fra dig igen.
Glemmer aldrig vores møde på Knudtorp. Lige så hyggeligt om aftenen, som om
dagen
Foreløbig skal jeg jeg af sted på 3 baner i år, måske vi mødes
Hygge PD CBR1100t + CBR1000rr (baneged)
| |
Morten Dahl (19-02-2010)
| Kommentar Fra : Morten Dahl |
Dato : 19-02-10 10:12 |
|
"Poul Dam" <pouldamhyggeadslhome.dk> skrev i meddelelsen
news:4b7b7fd4$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> og for nuværende en plan om at komme lidt mere på gaden
>>> og måske begynde med lidt RR igen.
>>>
>
> Hej Mads
>
> Dejligt at høre fra dig igen.
> Glemmer aldrig vores møde på Knudtorp. Lige så hyggeligt om aftenen, som
> om dagen
> Foreløbig skal jeg jeg af sted på 3 baner i år, måske vi mødes
> Hygge PD CBR1100t + CBR1000rr (baneged)
>
Det er sjovt Mads, det er satme ikke en måned siden jeg sidst tænkte på dig,
og 9´n..
Og vores tur til Rock under Broen :)
Ja ved i hvad.. sikke da en dag vi kunne få..
I kan godt regne med mig.. Det er helt sikkert...
jeg arrangerer min. 3 dage på PP i år, og PD og undertegnede plejer at være
rigtigt gode til at hygge i pitten :)
PD´s blade skal også have lov at lege med min nybyggede 1000K8 :)
Hvad Sturup angår, så bliver det på Supermoto for mit vedkomne, jeg kører
ikke Superbike derovre..
Men hvad faen, sidelæns er også den hurtigste vej rundt på Sturup..
Måske man skulle holde en hygge/planlægningsdag ?
Jeg ligger gerne øller og bardisk til :)
MVH
Morten Dahl
- med alt alt for meget 2hjulet grej
| |
Armand (19-02-2010)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 19-02-10 12:46 |
|
Morten Dahl skrev:
>
Shit, hvor skeletterne pludselig vælter frem!
--
Armand.
| |
"J.C.Kløve" (19-02-2010)
| Kommentar Fra : "J.C.Kløve" |
Dato : 19-02-10 18:57 |
|
Den 19-02-2010 12:45, Armand skrev:
> Morten Dahl skrev:
>>
> Shit, hvor skeletterne pludselig vælter frem!
>
ja det skal jeg da lige love for :)
--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld
DMC - MCTC - DFMC
| |
Morten Dahl (19-02-2010)
| Kommentar Fra : Morten Dahl |
Dato : 19-02-10 21:47 |
|
""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen
news:4b7ed102$0$272$14726298@news.sunsite.dk...
> Den 19-02-2010 12:45, Armand skrev:
>> Morten Dahl skrev:
>>>
>> Shit, hvor skeletterne pludselig vælter frem!
>>
> ja det skal jeg da lige love for :)
Ja ja, helt skeletter er vi nu ikke :)
Men Armand, hvis den gode M.Lund vil med tilbage på RR banerne, PD har jo
huseret på dem et stykke tid..
Så burde det vel også være tids for dig at få samlet en eller anden maskine
færdig, og tage med os ud og lege.
Der er sku da ved at være nok til en hel OldBoys klasse ;)
Og hvis de giver ligeså meget gas som PD, så bliver det sku en fed klasse,
så vil jeg med på dispentation.
-
Morten Dahl
| |
Armand (20-02-2010)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 20-02-10 00:54 |
|
Morten Dahl skrev:
>
> ""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen
> news:4b7ed102$0$272$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den 19-02-2010 12:45, Armand skrev:
>>> Morten Dahl skrev:
>>>>
>>> Shit, hvor skeletterne pludselig vælter frem!
>>>
>> ja det skal jeg da lige love for :)
>
> Ja ja, helt skeletter er vi nu ikke :)
>
> Men Armand, hvis den gode M.Lund vil med tilbage på RR banerne, PD har
> jo huseret på dem et stykke tid..
>
> Så burde det vel også være tids for dig at få samlet en eller anden
> maskine færdig, og tage med os ud og lege.
>
Hej dér.
Jeg var forbi mit gamle idol, champ'en med #34, på et todages kursus
forrige år - Og dér fandt jeg sq ud af at det dér er en saga blot =
Jeg nøjes med at råbe efter møgungerne i det lokale RR-projekt (der
efterhånden kører 100% CBR125) og dér bruge min hårdt fortjente #34-cap
som magtmiddel
--
Armand.
(Rigtig old-boy)
| |
N/A (18-02-2010)
| Kommentar Fra : N/A |
Dato : 18-02-10 00:47 |
|
| |
N/A (16-02-2010)
| Kommentar Fra : N/A |
Dato : 16-02-10 22:03 |
|
| |
Motortosse - Mads (17-02-2010)
| Kommentar Fra : Motortosse - Mads |
Dato : 17-02-10 15:17 |
|
> Hygge PD CBR1100t + CBR1000rr (baneged)
Helt rart at "møde" jer gamle drenge.
Speaking of banedag, så hvade jeg egentligt scheduleret at hente
996'eren i uk til april så jeg kunne få en aften på cadwell med i
købet. Men nu tvinger mit job mig til at tager derover i uge 11, så
der er banen netop ikke åbnet, og 17 marts er måske også lige til den
friske side med en banedag i midtengland. Så nu pønser jeg mere på og
jeg skal tage 996'eren og rs125'eren med til sturup på DKD's
uoficielle trackday. Omend de beretninger og film jeg har set fra
sturup får en crossbane til at virke jævn. Men det kan jo være
speedwaygenet der set syner (når man kører stivstel bliver man lidt
sart).
| |
Kai Harrekilde-Peter~ (18-02-2010)
| Kommentar Fra : Kai Harrekilde-Peter~ |
Dato : 18-02-10 10:29 |
|
Motortosse - Mads <mads@vejnoe.com> writes:
>> Hygge PD CBR1100t + CBR1000rr (baneged)
>
> Helt rart at "møde" jer gamle drenge.
>
> Speaking of banedag, så hvade jeg egentligt scheduleret at hente
> 996'eren i uk til april så jeg kunne få en aften på cadwell med i
> købet. Men nu tvinger mit job mig til at tager derover i uge 11, så
> der er banen netop ikke åbnet, og 17 marts er måske også lige til den
> friske side med en banedag i midtengland. Så nu pønser jeg mere på og
> jeg skal tage 996'eren og rs125'eren med til sturup på DKD's
> uoficielle trackday. Omend de beretninger og film jeg har set fra
> sturup får en crossbane til at virke jævn.
Der er godt nok noget bølget asfalt i indgangen til et af svingene,
men jeg mener ikke at det kan sammenlignes med en crossbane (selvom
jeg aldrig har kørt cross).
FYI, så har http://www.sydskanesemse.nu Sturup som hjemmebane og har
mange arrangementer derovre.
Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)
Yamaha YZF-R6 '08 (blå el. sort) http://dfmc.dk/?id=29
| |
Motortosse - Mads (17-02-2010)
| Kommentar Fra : Motortosse - Mads |
Dato : 17-02-10 15:26 |
|
> Hæ!
> Godt gået - Tænk sig at det fredags-bars projekt skulle kunne føre en
> titel med sig
Jep og jeg har med garanti danmarks mest potente GS500 motor. Dog en
2'nd generation som er svagt detunet ifht. den første. Men den gik 160
kmt på GPS'en med knopdæk, sidevogn og 120 kg cykel + 165 kg dødvægt.
Desværre havde jeg ikke haf tid til at montere omdrejningsbegrænseren,
såååå et kikset gearskifte og vupti flettede ventiler og knald...
største fragment af stempel og ventiler var 1x0,8 cm som jeg naturligt
har gemt i en af de mange pokaler cyklen siden har vundet. Faktisk er
det det eneste heat mod cykler i samme klasse hvor den ikke har
krydset linien som nr 1. (ups glemte lige et heat i tyskland hvor der
var en urutineret sandsæk ombord, som lagde vægten agterud lidt
tidligt i svinget , og det med at styre en sidevogn uden kontakt med
forhjulet er rumgeometri hvor mine evner ikke slår til. Men vi endte
med at slæbe masser af sand ind på det fine tyske hospital. Jeg kom
dog ud at køre igen om eftermiddagen med 2 brækkede fingre tapet
behændigt sammen
Ja der er sku kommet mange barduelige historier til i tiden der er
gået.
| |
Armand (18-02-2010)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 18-02-10 00:47 |
|
Motortosse - Mads skrev:
>> Hæ!
>> Godt gået - Tænk sig at det fredags-bars projekt skulle kunne føre en
>> titel med sig
>
> Jep og jeg har med garanti danmarks mest potente GS500 motor.....
>
Øhh?
Som jeg husker ærke-motortosse-historien var det da en GS450'er ??
Hvad med de gamle knopdæks-udøvere? Kan du få lov at eksistere uden
mængder af brødnid?
Eller du er måske ligefrem begyndt at fremstille motorer på serie til
dém også?
--
Armand.
| |
HKL (19-02-2010)
| Kommentar Fra : HKL |
Dato : 19-02-10 19:42 |
|
"Motortosse - Mads" <mads@vejnoe.com> skrev i en meddelelse
news:2b85543a-026b-4f0e-9f82-58d9a155d4bc@j27g2000yqn.googlegroups.com...
>Ja der er sku kommet mange barduelige historier til i tiden der er
>gået.
Der må sgu også være nogle historier om 9'eren der var voldtunet med turbo
fra en Saab (som jeg husker det). Husker en rulning i Randers til Powermeet
som ente i røg og damp
/HKL, ZX10R - TS185ER
| |
Morten Dahl (19-02-2010)
| Kommentar Fra : Morten Dahl |
Dato : 19-02-10 21:42 |
|
"HKL" <zx10r"FJERNDETTE"@lynnePUNKTdk> skrev i meddelelsen
news:4b7edb00$0$277$14726298@news.sunsite.dk...
> "Motortosse - Mads" <mads@vejnoe.com> skrev i en meddelelse
> news:2b85543a-026b-4f0e-9f82-58d9a155d4bc@j27g2000yqn.googlegroups.com...
>
>>Ja der er sku kommet mange barduelige historier til i tiden der er
>>gået.
>
> Der må sgu også være nogle historier om 9'eren der var voldtunet med turbo
> fra en Saab (som jeg husker det). Husker en rulning i Randers til
> Powermeet som ente i røg og damp
Du skulle bare vide...
Den 9´r havde sku for vane at sprede sine safter ud over det ganske land :)
Bare spørg oppe ved Rydberg, den får ALDRIG lov at komme derop igen..
Den har også skudt køleren i Kolding..
Du åbner for en STOR STOR pose med hstorier :)
-
Morten Dahl
- Med alt for meget racergrej.
| |
Ole Hansen (19-02-2010)
| Kommentar Fra : Ole Hansen |
Dato : 19-02-10 21:48 |
|
Morten Dahl wrote:
> Du skulle bare vide...
>
> Den 9´r havde sku for vane at sprede sine safter ud over det ganske land :)
Og jeg mindes da vist en Aalborg-tur, hvor den gik på græs..
> Morten Dahl
--
Ole Hansen
| |
Hekto (18-02-2010)
| Kommentar Fra : Hekto |
Dato : 18-02-10 06:14 |
|
On 17 Feb., 23:16, Motortosse - Mads <m...@vejnoe.com> wrote:
> > Hygge PD CBR1100t + CBR1000rr (baneged)
>
> Helt rart at "møde" jer gamle drenge.
>
> Speaking of banedag, så hvade jeg egentligt scheduleret at hente
> 996'eren i uk til april så jeg kunne få en aften på cadwell med i
> købet. Men nu tvinger mit job mig til at tager derover i uge 11, så
> der er banen netop ikke åbnet, og 17 marts er måske også lige til den
> friske side med en banedag i midtengland. Så nu pønser jeg mere på og
> jeg skal tage 996'eren og rs125'eren med til sturup på DKD's
> uoficielle trackday. Omend de beretninger og film jeg har set fra
> sturup får en crossbane til at virke jævn. Men det kan jo være
> speedwaygenet der set syner (når man kører stivstel bliver man lidt
> sart).
Jamen så ses vi derovre.
Sturup er en smule ujævn visse steder; men ikke noget der generer
voldsomt med de hastigheder der opnås på de forholdsvis korte
strækninger hvor man kan give gas. Lars E. har da overhalet indenom
efter langsiden ved at tage kurben i brug, så ikke alle lader sig
distrahere af en smule buler på asfalten.
--
/Hekto
| |
Motortosse - Mads (20-02-2010)
| Kommentar Fra : Motortosse - Mads |
Dato : 20-02-10 15:01 |
|
Ak ja den gamle 9'er... hvad den kunne fortælle. Men den er snart på
vej til en ny tilværelse, midt i marts tager jeg til UK for at hente
996'eren og så napper jeg lige en low milage 9'er med hjem som donor.
Så der er snart en ordentlig dynge 9'er stumper til salg, bl.a helt
nye magnesium hjul, FCR karburatorer, banan bagsvinger, WP SBK
bagdæmper, USD forgaffel og en lettere pisket motor
-Mads
| |
"J.C.Kløve" (07-02-2010)
| Kommentar Fra : "J.C.Kløve" |
Dato : 07-02-10 07:31 |
|
Den 31-01-2010 12:16, "J.C.Kløve" skrev:
> Så er Januar overstået, og det er tid til at gøre status.
>
> De senere år har vi nået ca 160 *pingende* skribenter og "skabslæsere",
> og på trods af et stærkt faldende antal indlæg ser det ud til at
> antallet af *pingere* holder stand.
>
> Antallet af indlæg beløb sig til 9846 indlæg for 2009, 9237 indlæg færre
> ned året før :-\ (2008: 19083 indlæg)
>
> Nuvel resultatet som optalt af undertegnede :
>
> 163
>
> - *ping* / *plong* / *klonk* og lignende tilkendegivelser er hvad det
> kan blive til, det er faktisk flere end for 2007, der endte på 161
>
> Tallet er justeret, så de der har *pinget* i såvel OT tråden, som
> mandtalstråden er talt med (7 der ikke var dubletter)
>
> Med ønsket om sneens snarlige forsvinden, og forårets tidlige komme -
>
der var lige 3 ekstra, så *166* Alles
--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld
DMC - MCTC - DFMC
| |
|
|