|
| Onlinechancen Fra : BNielsen |
Dato : 30-01-10 14:11 |
|
Hej
I december måned fik jeg et girokort fra Onlinechancen, hvori der stod
noget i retning af, at prøvetiden for medlemskabet nu var udløbet og
jeg skulle betale for den kommende måneds abonnement.
Det var meget overraskende at få sådan en regning, da jeg ikke kan
huske overhovedet at skulle have tilmeldt mig - det skulle da lige
være igennem een eller anden konkurrence på nettet.
På fakturaen stod der ingen datoer om, hvornår et sådant abonnement
udløber/begynder.
Siden har jeg fået en rykker og 2 uger efter endnu en rykker.
Det er en meget usmagelig forretningstaktik!
Er der nogen med erfaring fra en lignende oplevelse, og som kan give
et godt råd om, hvad jeg skal gøre??
| |
Kasper Demant (30-01-2010)
| Kommentar Fra : Kasper Demant |
Dato : 30-01-10 22:32 |
|
BNielsen skrev:
> Hej
> I december måned fik jeg et girokort fra Onlinechancen, hvori der stod
> noget i retning af, at prøvetiden for medlemskabet nu var udløbet og
> jeg skulle betale for den kommende måneds abonnement.
> Det var meget overraskende at få sådan en regning, da jeg ikke kan
> huske overhovedet at skulle have tilmeldt mig - det skulle da lige
> være igennem een eller anden konkurrence på nettet.
> På fakturaen stod der ingen datoer om, hvornår et sådant abonnement
> udløber/begynder.
> Siden har jeg fået en rykker og 2 uger efter endnu en rykker.
> Det er en meget usmagelig forretningstaktik!
> Er der nogen med erfaring fra en lignende oplevelse, og som kan give
> et godt råd om, hvad jeg skal gøre??
Du skal da i hvertfald ikke bare forholde dig passivt overfor sådanne
regninger. Undersøg hvad de er for, gør indsigelser overfor kreditor og
betal hvis det rent faktisk er dig som har været lidt letsindig i din
afkrydsning på nettet.
--
Vh.
Kasper Demant
stud.jur
| |
|
|