|
| the-worlds-most-powerful-production-motorc~ Fra : Arne Lorenzen |
Dato : 29-01-10 17:29 |
| | |
Hekto (30-01-2010)
| Kommentar Fra : Hekto |
Dato : 30-01-10 13:58 |
| | |
Armand (31-01-2010)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 31-01-10 15:44 |
|
Hekto skrev:
> On Jan 29, 5:29 pm, Arne Lorenzen <arne.loren...@fjerngmail.com>
> wrote:
>> Somme kender ikke denne?
>>
>> http://www.gizmag.com/the-vyrus-987-c3-4vv-the-worlds-most-powerful-
>> production-motorcycle/13975/
>>
>> --
>> Mvh - Arne Lorenzen
>
> Jo da?
>
> Meget få klilogram, der for powerfuld.
>
Men med kun 100hk's skulle den jo være nede på ca. 100kg for at
vægt/kraft skulle være et argument :-|
--
Armand.
| |
Armand (01-02-2010)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 01-02-10 16:34 |
|
Armand skrev:
> Hekto skrev:
>> On Jan 29, 5:29 pm, Arne Lorenzen <arne.loren...@fjerngmail.com>
>> wrote:
>>>
>>> http://www.gizmag.com/the-vyrus-987-c3-4vv-the-worlds-most-powerful-
>>> production-motorcycle/13975/
>>>
>>
>> Meget få klilogram, der for powerfuld.
>>
> Men med kun 100hk's skulle den jo være nede på ca. 100kg for at
> vægt/kraft skulle være et argument :-|
>
OK - Jeg kunne jo også have læst et par sætninger længere ned i teksten,
frem for den første linie hvor ydelse indgår
--
Armand.
| |
Arne Lorenzen (31-01-2010)
| Kommentar Fra : Arne Lorenzen |
Dato : 31-01-10 07:25 |
|
On 30 Jan., 21:58, Hekto <hektobl...@gmail.com> wrote:
> On Jan 29, 5:29 pm, Arne Lorenzen <arne.loren...@fjerngmail.com>
> wrote:
>
> > Somme kender ikke denne?
>
> > http://www.gizmag.com/the-vyrus-987-c3-4vv-the-worlds-most-powerful-
> > production-motorcycle/13975/
>
> > --
> > Mvh - Arne Lorenzen
>
> Jo da?
Godt så
> Meget få klilogram, der for powerfuld.
Den har vel de kræfter den har uanset vægt? Det opsigtsvækkende er vel
den mulige acceleration betinget af vægt/kraft forholdet. Tænkte der
var nogen der kunne give sig til at drømme lidt her mellem
snestormene
--
Mvh - Arne Lorenzen
BMW 1200GS med forgæves vinterdækning.......
| |
Hekto (31-01-2010)
| Kommentar Fra : Hekto |
Dato : 31-01-10 14:45 |
|
On Jan 31, 3:43 pm, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:
> Hekto skrev:> On Jan 29, 5:29 pm, Arne Lorenzen <arne.loren...@fjerngmail..com>
> > wrote:
> >> Somme kender ikke denne?
>
> >> http://www.gizmag.com/the-vyrus-987-c3-4vv-the-worlds-most-powerful-
> >> production-motorcycle/13975/
>
> >> --
> >> Mvh - Arne Lorenzen
>
> > Jo da?
>
> > Meget få klilogram, der for powerfuld.
>
> Men med kun 100hk's skulle den jo være nede på ca. 100kg for at
> vægt/kraft skulle være et argument :-|
>
> --
> Armand.
Nu er det så vidt jeg husker quadro valvole og omkring 150 Hk ... men
det er jo heller ikke så ophidsende nu om dage.
Jeg ville da gerne nøjes med en desmodue, til bare at have stående i
stuen!
--
/Hekto
| |
Intet Navn (01-02-2010)
| Kommentar Fra : Intet Navn |
Dato : 01-02-10 13:52 |
| | |
"J.C.Kløve" (01-02-2010)
| Kommentar Fra : "J.C.Kløve" |
Dato : 01-02-10 14:26 |
|
Den 01-02-2010 13:52, Intet Navn skrev:
> Arne Lorenzen wrote:
>
>> http://www.gizmag.com/the-vyrus-987-c3-4vv-the-worlds-most-powerful-
>> production-motorcycle/13975/
>
> Men med 'kun' 211 BHP (?), hvordan kan det så være "the world's most
> powerful production motorcycle", når selvsamme side har et link til en
> der påstås at levere 280 BHP..!?? (Linket er nede til højre og hører til
> billedet, der i sær grad ligner julemanden på en sort motorcykel...)
>
> ( http://www.gizmag.com/asphaltfighter-stormbringer-280-bhp-motorcycle/13648/)
>
>
> Lidt forvirrende koncept, at så forholdsvis mange motorcyker skulle være
> 'verdens kraftigste', men måske "Gizmag" bare ikke er et specielt
> pålideligt medie, når det kommer til den slags..!?
>
>
+1
vyrus er jo heller ikke ligefrem ukendt - og overtog rettighederne til
Bimotas tesi koncept, sidst Bimota var alvorligt på måsen.
--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld
DMC - MCTC - DFMC
| |
Arne Lorenzen (04-02-2010)
| Kommentar Fra : Arne Lorenzen |
Dato : 04-02-10 08:08 |
|
J.C.Kløve skrev den 01 feb 2010 i
news:4b66d66d$0$276$14726298@news.sunsite.dk:
> vyrus er jo heller ikke ligefrem ukendt - og overtog rettighederne
> til Bimotas tesi koncept, sidst Bimota var alvorligt på måsen.
Så man bruger altså ikke Gizmag som reference når man vil bringe
"Særlig viden" til torvs. Det var da godt at så mange allerede kendte
til Vyrussen
--
Mvh - Arne Lorenzen
| |
"J.C.Kløve" (04-02-2010)
| Kommentar Fra : "J.C.Kløve" |
Dato : 04-02-10 16:47 |
|
Den 04-02-2010 08:07, Arne Lorenzen skrev:
> J.C.Kløve skrev den 01 feb 2010 i
> news:4b66d66d$0$276$14726298@news.sunsite.dk:
>
>> vyrus er jo heller ikke ligefrem ukendt - og overtog rettighederne
>> til Bimotas tesi koncept, sidst Bimota var alvorligt på måsen.
>
> Så man bruger altså ikke Gizmag som reference når man vil bringe
> "Særlig viden" til torvs. Det var da godt at så mange allerede kendte
> til Vyrussen
>
Naahajaa det første vil jeg give dig ret i
Magacin bragte nyheden til torvs om Vyrussen som "super maskinen over
alle super maskiner" i oktober 09
http://www.magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=604
Måske der er hold i det med en kraftig MC (jeg ser ikke ofte på netop
denne feature, da de fleste MC'er har "nok" til mit temperament )
Vyrus "snagede" jeg lidt i, da jeg spottede den i MCTC's "MC revy" for 2009
--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld
DMC - MCTC - DFMC
| |
Arne Lorenzen (02-02-2010)
| Kommentar Fra : Arne Lorenzen |
Dato : 02-02-10 06:43 |
|
On 1 Feb., 13:52, Intet Navn <no...@nowhere.undeliverable> wrote:
> Lidt forvirrende koncept, at så forholdsvis mange motorcyker skulle være
> 'verdens kraftigste', men måske "Gizmag" bare ikke er et specielt
> pålideligt medie, når det kommer til den slags..!?
Right - er tilbøjelig til at give dig ret efter dagens omtale af
bluetooth samtaleanlægget til indbygning i hjelme, det må da siges at
være en ældre nyhed
--
Mvh - Arne Lorenzen
| |
|
|