/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
MC forhandler! er de bange for nettet?
Fra : Henrik


Dato : 08-06-09 20:26

Jeg er så uheldig at bo i et område der ikke flyder med MC forhandlere,
så jeg bruger ofte nettet til at søge efter cykler, for herefter at
maile til forhandlerne før at høre til dem, før de har en evne til at
undlade detaljerne! Men jeg oplever i 9 af 10 tilfælde at de ikke gider
svare, eller at cyklerne er solgt, og siden bare ikke er blevet
opdateret. Er det bare normen for mc forhandlere? Før jeg syntes ikke
det er sådan i andre brancher!


--
Henrik

 
 
Carsten (08-06-2009)
Kommentar
Fra : Carsten


Dato : 08-06-09 20:32

"Henrik" <dyk@mil.dk> skrev i en meddelelse
news:1642310266181557.357708dyk-mil.dk@news.sunsite.dk...
> undlade detaljerne! Men jeg oplever i 9 af 10 tilfælde at de ikke gider
> svare, eller at cyklerne er solgt, og siden bare ikke er blevet
> opdateret. Er det bare normen for mc forhandlere? Før jeg syntes ikke
> det er sådan i andre brancher!

Det er i hvert fald også sådan for autoforhandlere - ingen svar eller først
svar efter ca. en uges tid. De har ikke lige fattet ideen med at have en
mailadresse på deres website.

For MC forhandlere drejer det sig dog nok ofte om at "forhandleren" fungerer
både som sælger og medhjælp i værksted og så er der ikke meget tid til at
svare på mails. Du skal nok også skrive dine emails kort og koncist. Altså
"har den CBR 600 du har til salg original udstødning med i handlen ?". Ikke
noget med "du skriver at den har EXUP ventil. Hvad er det for en anordning
?"

Carsten



Kai Harrekilde-Peter~ (08-06-2009)
Kommentar
Fra : Kai Harrekilde-Peter~


Dato : 08-06-09 21:45

Henrik <dyk@mil.dk> writes:

> Jeg er så uheldig at bo i et område der ikke flyder med MC forhandlere,
> så jeg bruger ofte nettet til at søge efter cykler, for herefter at
> maile til forhandlerne før at høre til dem, før de har en evne til at
> undlade detaljerne! Men jeg oplever i 9 af 10 tilfælde at de ikke gider
> svare, eller at cyklerne er solgt, og siden bare ikke er blevet
> opdateret. Er det bare normen for mc forhandlere? Før jeg syntes ikke
> det er sådan i andre brancher!

Min oplevelse er ikke langt fra din. Hvis jeg kigger rundt på diverse
MC forhandlere og værksteders hjemmesider, virker det ret klart at det
er ikke var for at lave websider, svare email og lege med Internet, at
de startede deres butik - det var fordi de havde en interesse omkring
motorcykler.

Så ring til dem, så plejer de at være meget hjælpsomme.


Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)
Yamaha YZF-R6 '08 (blå el. sort) http://dfmc.dk/?id=29

Henrik Palshøj (09-06-2009)
Kommentar
Fra : Henrik Palshøj


Dato : 09-06-09 05:30

On 2009-06-08 22:45:03 +0200, Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> said:

> Henrik <dyk@mil.dk> writes:
>
>
> Min oplevelse er ikke langt fra din. Hvis jeg kigger rundt på diverse
> MC forhandlere og værksteders hjemmesider, virker det ret klart at det
> er ikke var for at lave websider, svare email og lege med Internet, at
> de startede deres butik - det var fordi de havde en interesse omkring
> motorcykler.

Jamen det har jeg skam fuld forståelse for. Men Men Men, hvis jeg
skriver til dem (det er lettest når man er på job) så kan de svare når
de har tid. Så forstyrre man dem ikke mens de står og skruer etc.

Jeg syntes bare det kunne være rart hvis de svaret, selv om det kun var
to stavelses mail.

Hilsen Henrik
>
> Så ring til dem, så plejer de at være meget hjælpsomme.
>
>
> Kai



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408924
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste