/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Dækningsproblemer ved mast på den a
Fra : Z


Dato : 16-05-09 22:07

Jeg har pt. Bibob som mobiludbyder. Jeg mener at have oplevet
dækningsproblemer ligesiden der blev sat en sonofonmast op på taget på
den anden side af gaden. Jeg bor på 4. sal, så den starter lige i
øjenhøjde.

Kan det have en sammenhæng?

Mvh

 
 
Chano Andersen (17-05-2009)
Kommentar
Fra : Chano Andersen


Dato : 17-05-09 12:31

Z wrote:
> Jeg har pt. Bibob som mobiludbyder. Jeg mener at have oplevet
> dækningsproblemer ligesiden der blev sat en sonofonmast op på taget på
> den anden side af gaden. Jeg bor på 4. sal, så den starter lige i
> øjenhøjde.
>
> Kan det have en sammenhæng?

Du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener faktisk godt et
radiosignal kan være for kraftigt, og det kunne vel meget vel have noget
med problemet at gøre. Prøv at kontakte kundeservice, eventuelt direkte
hos Sonofon, frem for BiBob, da det jo er Sonofon der har teknikkerene
siddende. (Sonofon kundeservice har 7212 7212.)

- Chano Andersen.

Carsten Riis (17-05-2009)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 17-05-09 16:17

Chano Andersen skrev den 17-05-2009 13:31:
> Z wrote:
>> Jeg har pt. Bibob som mobiludbyder. Jeg mener at have oplevet
>> dækningsproblemer ligesiden der blev sat en sonofonmast op på taget på
>> den anden side af gaden. Jeg bor på 4. sal, så den starter lige i
>> øjenhøjde.
>>
>> Kan det have en sammenhæng?
>
> Du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener faktisk godt et
> radiosignal kan være for kraftigt, og det kunne vel meget vel have noget
> med problemet at gøre. Prøv at kontakte kundeservice, eventuelt direkte
> hos Sonofon, frem for BiBob, da det jo er Sonofon der har teknikkerene
> siddende. (Sonofon kundeservice har 7212 7212.)

Kontakter du også Arla, når det er Føtex som har solgt en mælk som er
for dårlig?

sagt på en anden måde: Man kontakter naturligvis sin serviceudbyder,
som ved leverandørforhold naturligvis kontakter sin leverandør.
Leverandøren har intet med slutbrugerens kunde at gøre.


--
Med venlig hilsen
Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Chano Andersen (18-05-2009)
Kommentar
Fra : Chano Andersen


Dato : 18-05-09 19:47

Carsten Riis wrote:
> Kontakter du også Arla, når det er Føtex som har solgt en mælk som er
> for dårlig?

Nej, men i brugsen når der står Xtra på mælken ville jeg godt kunne
finde på at kontakte Arla, hvis den er dårlig, for det er TYDELIGT det
er dem der laver det.

> sagt på en anden måde: Man kontakter naturligvis sin serviceudbyder,
> som ved leverandørforhold naturligvis kontakter sin leverandør.
> Leverandøren har intet med slutbrugerens kunde at gøre.

Det kommer an på hvordan man har lavet arrangementet. Hvor jeg arbejder
fungere det på begge måder, både hvor vi er skjult leverandør og ikke
har kundekontakten, og hvor vi har den direkte kundekontakt, og kunderne
ved vi står bag.

- Chano Andersen

Leif Neland (18-05-2009)
Kommentar
Fra : Leif Neland


Dato : 18-05-09 18:36

Z skrev:
> Jeg har pt. Bibob som mobiludbyder. Jeg mener at have oplevet
> dækningsproblemer ligesiden der blev sat en sonofonmast op på taget på
> den anden side af gaden. Jeg bor på 4. sal, så den starter lige i
> øjenhøjde.
>
> Kan det have en sammenhæng?
>
> Mvh

Prøv at pakke telefonen ind i sølvpapir

Leif

Z (19-05-2009)
Kommentar
Fra : Z


Dato : 19-05-09 00:02

> Prøv at pakke telefonen ind i sølvpapir

Ja, eller bare lave en spids hat af sølvpapir med det samme?

Bjarke Hansen (18-05-2009)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 18-05-09 11:44

On 16 Maj, 23:06, Z <sv...@gruppen.invalid> wrote:
> Jeg har pt. Bibob som mobiludbyder. Jeg mener at have oplevet
> dækningsproblemer ligesiden der blev sat en sonofonmast op på taget på
> den anden side af gaden. Jeg bor på 4. sal, så den starter lige i
> øjenhøjde.
>
> Kan det have en sammenhæng?

Det kan måske tænkes at masten ikke er aktiveret endnu, men måske
sender ud på nettet og derfor overstyre de andre master der ligger
længere væk?

Chano Andersen (18-05-2009)
Kommentar
Fra : Chano Andersen


Dato : 18-05-09 19:48

Bjarke Hansen wrote:
> Det kan måske tænkes at masten ikke er aktiveret endnu, men måske
> sender ud på nettet og derfor overstyre de andre master der ligger
> længere væk?

Det ville være temmelig dumt af udbyderen at tænde for en mast, så den
kan forstyrre andre. Mon ikke man forhindre at telefoner melder sig på
master de ikke kan bruge til noget?

- Chano Andersen

Z (20-05-2009)
Kommentar
Fra : Z


Dato : 20-05-09 12:51

> Det ville være temmelig dumt af udbyderen at tænde for en mast, så den
> kan forstyrre andre. Mon ikke man forhindre at telefoner melder sig på
> master de ikke kan bruge til noget?

Nå, Sonofon mener ikke at det burde være et problem.
Takker for svar i gruppen.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste