Jeg mener lige præcis at en sober information med firmanavn og
omstændigheder er helt på sin plads, selvom det kun er oplevet en gang.
Årelange smæderier om den samme oplevelser er en hets, der ikke hører nogle
steder hjemme. Jeg synes det var et godt indlæg og jeg er glad for vi har
fået navn på firmaet.
Bjarke
--
Afsendt fra båden:
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige
Position:
http://www.maximalt.dk/dkfritidsejlads.htm
"claus b.p." <cbp33@hotmail.com> wrote in message
news:4a11e81f$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> Bjarke@Escape wrote:
>> Uenig. Hvis han har lavet en fejl, så kan det vel også tåles at blive
>> nævnt 1 gang.
>>
>> Jeg synes kun du har ret når forurettede personer bliver ved med at
>> fremsætte den samme kritik fra en enkelt oplevelse i årevis....
>>
>>>
>>> Min holdning til indlæg som ovenstående er at man nok skal være mere
>>> forsigtig med at dømme nogen på et enkelt "fejltrin"!
>>>
> Det bliver en underlig tråd, når folk begynder at svare "foroven"!!!
> Hvad er du uenig i, Bjarke?
>
> Jeg synes ikke det er så dårligt, at få information om dårlige oplevelser
> hos leverandører og servicefirmaer, selv om det altid skal læses som et
> subjektivt partsindlæg. Nogle gange følges tråden op af kunder som har
> været tilfredse, og så får man den side med. Men forudsætningen for at det
> overhovedet har nogen værdi er, at 1: Firmaet nævnes ved navn, og 2:
> Situationen beskrives bedst muligt.
> Brok har vi nok af, - men forbrugerinformation, det kan vi godt bruge.
>
> Mvh. Claus
>