/ Forside / Interesser / Hus og have / Hus og have / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Hus og have
#NavnPoint
Nordsted1 30351
3773 24011
pbp_et 20871
dova 19847
ans 15297
stig54 12614
vagnr 12599
transor 11828
katekismus 10999
10  trimare46 9702
Garanti/ombytning?
Fra : Ejnar Nielsen


Dato : 12-05-09 15:45

Mit termostatreg. brusebatteri i badeværelset gik i stykker inden for
garantiperioden.
Byggemarkedet, hvor den er købt, oplyser, at leverandøren pr. "kulance" vil
sende mig et nyt brusebatteri.
Har jeg krav på en ny kvittering, og dermed 2 års reklamationsret,nu da
batteriet jo er helt nyt.? (leverandøren sender jo direkte til mig)
mvh
Ejnar Nielsen



 
 
Andy Dufresne (14-05-2009)
Kommentar
Fra : Andy Dufresne


Dato : 14-05-09 18:55

Jeg tror dit spørgsmål hører til i DK-JURA... Men ja, der er to års
reklamationsret på det nye også.

Ejnar Nielsen skrev:
> Mit termostatreg. brusebatteri i badeværelset gik i stykker inden for
> garantiperioden.
> Byggemarkedet, hvor den er købt, oplyser, at leverandøren pr. "kulance" vil
> sende mig et nyt brusebatteri.
> Har jeg krav på en ny kvittering, og dermed 2 års reklamationsret,nu da
> batteriet jo er helt nyt.? (leverandøren sender jo direkte til mig)
> mvh
> Ejnar Nielsen
>
>

Armand (14-05-2009)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 14-05-09 20:05

Ejnar Nielsen skrev:
> Mit termostatreg. brusebatteri i badeværelset gik i stykker inden for
> garantiperioden.
> Byggemarkedet, hvor den er købt, oplyser, at leverandøren pr. "kulance" vil
> sende mig et nyt brusebatteri.
> Har jeg krav på en ny kvittering, og dermed 2 års reklamationsret,nu da
> batteriet jo er helt nyt.? (leverandøren sender jo direkte til mig)
>
Mon ikke der mindst ligger en dateret fakture/følgeseddel i forsendelsen :-/
En sådan er i praksis fornyet kvittering!

--
Armand.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste