/ Forside / Teknologi / Internet / Sikkerhed / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Sikkerhed
#NavnPoint
stl_s 37026
arlet 26827
miritdk 20260
o.v.n. 12167
als 8951
refi 8694
tedd 8272
BjarneD 7338
Klaudi 7257
10  molokyle 6481
DeepFreeze iconet er væk - hvad nu ?
Fra : Erik Greve


Dato : 23-03-09 11:59

Ældremobiliseringens datastue - Ældre Hjælper Ældre - i Odense har lige nu 6
PC'ere, der kører under

DeepFreeze ver 5.40, det har vi været rigtig glad for. Maskinerne kører
Windows XP.



På en af maskinerne er DeepFreeze iconet pludselig forsvundet - vi ved ikke
hvorfor - og desværre skete det

medens maskinen var frosset.

Alle forsøg på at finde iconet eller på at geninstallere Deepfreeze er
indtil nu mislykkedes.

Man kan godt ved nogle genvejskommandoer få startet installationen som ny
installation, men når den er afsluttet,

genstarter maskinen jo og den 'frosne version' af Windows træder i kraft !!



Vores maskine er altså virkelig dybfrossen og vi kan hverken lave
opdateringer eller installere ny

programmer.



Håber, der er oplysninger nok, og især at I kan hjælpe med en løsning.



Venlig hilsen

Erik Greve



 
 
Ole C (23-03-2009)
Kommentar
Fra : Ole C


Dato : 23-03-09 13:30

Erik Greve skrev blandt andet:

> Ældremobiliseringens datastue - Ældre Hjælper Ældre - i Odense har
> lige nu 6 PC'ere, der kører under
>
> DeepFreeze ver 5.40, det har vi været rigtig glad for. Maskinerne
> kører Windows XP.
>
> På en af maskinerne er DeepFreeze iconet pludselig forsvundet - vi
> ved ikke hvorfor - og desværre skete det
> medens maskinen var frosset.
>
> Alle forsøg på at finde iconet eller på at geninstallere Deepfreeze er
> indtil nu mislykkedes.
>
> Man kan godt ved nogle genvejskommandoer få startet installationen
> som ny installation, men når den er afsluttet,
> genstarter maskinen jo og den 'frosne version' af Windows træder i
> kraft !!
> Vores maskine er altså virkelig dybfrossen og vi kan hverken lave
> opdateringer eller installere ny
> programmer.
>
> Håber, der er oplysninger nok, og især at I kan hjælpe med en løsning.

Det lyder som en ny installation af Windows - altså helt forfra.

--
vh
Ole C


Poul Erik Lindaa (23-03-2009)
Kommentar
Fra : Poul Erik Lindaa


Dato : 23-03-09 15:34

On Mon, 23 Mar 2009 11:58:55 +0100, "Erik Greve" <eg@erikgreve.dk>
wrote:

>Ældremobiliseringens datastue - Ældre Hjælper Ældre - i Odense har lige nu 6
>PC'ere, der kører under
>
>DeepFreeze ver 5.40, det har vi været rigtig glad for. Maskinerne kører
>Windows XP.
>
>På en af maskinerne er DeepFreeze iconet pludselig forsvundet - vi ved ikke
>hvorfor - og desværre skete det
>
>medens maskinen var frosset.
>
>Alle forsøg på at finde iconet eller på at geninstallere Deepfreeze er
>indtil nu mislykkedes.
>
>Man kan godt ved nogle genvejskommandoer få startet installationen som ny
>installation, men når den er afsluttet,
>
>genstarter maskinen jo og den 'frosne version' af Windows træder i kraft !!
>
>Vores maskine er altså virkelig dybfrossen og vi kan hverken lave
>opdateringer eller installere ny
>
>programmer.
>
>Håber, der er oplysninger nok, og især at I kan hjælpe med en løsning.

Virker DeepFreeze endnu?

Hvis set gør, kan du komme i kontakt med det, ved at holde
<Crtl>+<alt>+<Shift> og så trykke på <F6>


--
Slet transportmidlet før eu
__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: poulerik@lindaa.cykeleu
==== (¤)/ (¤) Home: www.lindaa.eu
------------------------------------------------------------
http://pop.nu/en/show_collection.asp?user=9968&type=1

Erik Greve (23-03-2009)
Kommentar
Fra : Erik Greve


Dato : 23-03-09 19:59


"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i meddelelsen
news:a87fs4h492d752pl0er9j5oc7hj63ig3r9@4ax.com...
> On Mon, 23 Mar 2009 11:58:55 +0100, "Erik Greve" <eg@erikgreve.dk>
> wrote:
>
>>Ældremobiliseringens datastue - Ældre Hjælper Ældre - i Odense har lige nu
>>6
>>PC'ere, der kører under
>>
>>DeepFreeze ver 5.40, det har vi været rigtig glad for. Maskinerne kører
>>Windows XP.
>>
>>På en af maskinerne er DeepFreeze iconet pludselig forsvundet - vi ved
>>ikke
>>hvorfor - og desværre skete det
>>
>>medens maskinen var frosset.
>>
>>Alle forsøg på at finde iconet eller på at geninstallere Deepfreeze er
>>indtil nu mislykkedes.
>>
>>Man kan godt ved nogle genvejskommandoer få startet installationen som ny
>>installation, men når den er afsluttet,
>>
>>genstarter maskinen jo og den 'frosne version' af Windows træder i kraft
>>!!
>>
>>Vores maskine er altså virkelig dybfrossen og vi kan hverken lave
>>opdateringer eller installere ny
>>
>>programmer.
>>
>>Håber, der er oplysninger nok, og især at I kan hjælpe med en løsning.
>
> Virker DeepFreeze endnu?
>
> Hvis set gør, kan du komme i kontakt med det, ved at holde
> <Crtl>+<alt>+<Shift> og så trykke på <F6>
>
Tak for forslaget - desværre ser det ud til at tastekombinationen ikke
virker,
når computeren er frosset, der kommer i hvert fald ingen reaktion.
Har du andre forslag er jeg meget modtagelig.

Venlig hilsen Erik




> --
> Slet transportmidlet før eu
> __o
> Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: poulerik@lindaa.cykeleu
> ==== (¤)/ (¤) Home: www.lindaa.eu
> ------------------------------------------------------------
> http://pop.nu/en/show_collection.asp?user=9968&type=1


Jørgen Nielsen (10-04-2009)
Kommentar
Fra : Jørgen Nielsen


Dato : 10-04-09 19:01


"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> wrote in message
news:49c76b6e$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Ældremobiliseringens datastue - Ældre Hjælper Ældre - i Odense har lige nu
> 6 PC'ere, der kører under
>
> DeepFreeze ver 5.40, det har vi været rigtig glad for. Maskinerne kører
> Windows XP.
>
>
>
> På en af maskinerne er DeepFreeze iconet pludselig forsvundet - vi ved
> ikke hvorfor - og desværre skete det
>
> medens maskinen var frosset.
>
> Alle forsøg på at finde iconet eller på at geninstallere Deepfreeze er
> indtil nu mislykkedes.
>
> Man kan godt ved nogle genvejskommandoer få startet installationen som ny
> installation, men når den er afsluttet,
>
> genstarter maskinen jo og den 'frosne version' af Windows træder i kraft
> !!
>
>
>
> Vores maskine er altså virkelig dybfrossen og vi kan hverken lave
> opdateringer eller installere ny
>
> programmer.
>
>
>
> Håber, der er oplysninger nok, og især at I kan hjælpe med en løsning.

Hej.

Har du prøvet at afinstallere DeepFreeze?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.
www.jbsn.dk



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste