"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i meddelelsen
news:a87fs4h492d752pl0er9j5oc7hj63ig3r9@4ax.com...
> On Mon, 23 Mar 2009 11:58:55 +0100, "Erik Greve" <eg@erikgreve.dk>
> wrote:
>
>>Ældremobiliseringens datastue - Ældre Hjælper Ældre - i Odense har lige nu
>>6
>>PC'ere, der kører under
>>
>>DeepFreeze ver 5.40, det har vi været rigtig glad for. Maskinerne kører
>>Windows XP.
>>
>>På en af maskinerne er DeepFreeze iconet pludselig forsvundet - vi ved
>>ikke
>>hvorfor - og desværre skete det
>>
>>medens maskinen var frosset.
>>
>>Alle forsøg på at finde iconet eller på at geninstallere Deepfreeze er
>>indtil nu mislykkedes.
>>
>>Man kan godt ved nogle genvejskommandoer få startet installationen som ny
>>installation, men når den er afsluttet,
>>
>>genstarter maskinen jo og den 'frosne version' af Windows træder i kraft
>>!!
>>
>>Vores maskine er altså virkelig dybfrossen og vi kan hverken lave
>>opdateringer eller installere ny
>>
>>programmer.
>>
>>Håber, der er oplysninger nok, og især at I kan hjælpe med en løsning.
>
> Virker DeepFreeze endnu?
>
> Hvis set gør, kan du komme i kontakt med det, ved at holde
> <Crtl>+<alt>+<Shift> og så trykke på <F6>
>
Tak for forslaget - desværre ser det ud til at tastekombinationen ikke
virker,
når computeren er frosset, der kommer i hvert fald ingen reaktion.
Har du andre forslag er jeg meget modtagelig.
Venlig hilsen Erik
> --
> Slet transportmidlet før eu
> __o
> Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: poulerik@lindaa.cykeleu
> ==== (¤)/ (¤) Home:
www.lindaa.eu
> ------------------------------------------------------------
>
http://pop.nu/en/show_collection.asp?user=9968&type=1