| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Hvad sker der lige for Sonofon ?? (lang..) Fra : Kim | 
  Dato :  16-02-09 19:50 |  
  |   
            Den 8. januar var vi i en Sonofonbutik for at opsige et abonnement,
 samme butik som abonnementet blev tegnet i.
 Butikken udfyldte en opsigelse som vi fik en kopi af.
 De lovede  herefter at ordne det videre forløb, og abonnementet skulle
 ophøre den 8. feb. Det står på opsigelsen...
 Vi har en "officiel" opsigelse, udfyldt af butikken, hvor der står at
 abb. udløber den 8. februar. Den er dog ikke underskrevet, der er kun
 nogle ulæselige initialer på.
 Derfor undrede det os, at abb. stadig var aktivt den 10. februar,
 og vi tog derfor ud i butikken igen.
 Ekspedienten ringede til kundeservice (formoder jeg),
 og fik at vide at de ikke havde modtaget nogen opsigelse...
 Vi fik herefter besked om, at vi måtte lave en ny opsigelse,
 og så vente en måned.
 Det ville vi ikke høre tale om, Men butikken kunne (ville) ikke hjælpe os
 yderligere, så vi fik besked om at kontakte kundeservice.
 Jeg ringede så til kundeservice og fik her besked om, at det var 
 forretningens ansvar,
 og de kunne godskrive os den måned, da det jo måtte være butikken der ikke
 havde indsendt opsigelsen.
 Med den besked dragede vi igen til butikken. Og her var beskeden at de ikke
 kunne gøre noget, men vi måtte kontakte kundeservice.
 De kunne dog sende opsigelsen igen...
 Jeg skrev herefter en klage til kundeservice. Den svarede de telefonisk på
 dagen efter: De kunne ikke behandle klagen, da det var mig og ikke min 
 datter
 der havde skrevet den... Doohh....
 Vi føler os ærlig talt til grin, og bliver sendt fra den ene til den anden.
 Vi har fra start gjort tingene så korrekt vi kan, ved at henvende os der
 hvor aftalen i første omgang blev indgået og mener ikke problemet er vores.
 Man hvad kan vi gøre, og hvad kunne vi have gjort anderledes ?
 
 Mvh, Kim
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           JBH (17-02-2009) 
         
	
            | Kommentar Fra : JBH | 
  Dato :  17-02-09 23:13 |  
  |   
            "Kim" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse 
 news:4999b562$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
 > Den 8. januar var vi i en Sonofonbutik for at opsige et abonnement,
 > samme butik som abonnementet blev tegnet i.
 > Butikken udfyldte en opsigelse som vi fik en kopi af.
 > De lovede  herefter at ordne det videre forløb, og abonnementet skulle
 > ophøre den 8. feb. Det står på opsigelsen...
 > Vi har en "officiel" opsigelse, udfyldt af butikken, hvor der står at
 > abb. udløber den 8. februar. Den er dog ikke underskrevet, der er kun
 > nogle ulæselige initialer på.
 > Derfor undrede det os, at abb. stadig var aktivt den 10. februar,
 > og vi tog derfor ud i butikken igen.
 > Ekspedienten ringede til kundeservice (formoder jeg),
 > og fik at vide at de ikke havde modtaget nogen opsigelse...
 > Vi fik herefter besked om, at vi måtte lave en ny opsigelse,
 > og så vente en måned.
 > Det ville vi ikke høre tale om, Men butikken kunne (ville) ikke hjælpe os
 > yderligere, så vi fik besked om at kontakte kundeservice.
 > Jeg ringede så til kundeservice og fik her besked om, at det var 
 > forretningens ansvar,
 > og de kunne godskrive os den måned, da det jo måtte være butikken der ikke
 > havde indsendt opsigelsen.
 > Med den besked dragede vi igen til butikken. Og her var beskeden at de 
 > ikke
 > kunne gøre noget, men vi måtte kontakte kundeservice.
 > De kunne dog sende opsigelsen igen...
 > Jeg skrev herefter en klage til kundeservice. Den svarede de telefonisk på
 > dagen efter: De kunne ikke behandle klagen, da det var mig og ikke min 
 > datter
 > der havde skrevet den... Doohh....
 > Vi føler os ærlig talt til grin, og bliver sendt fra den ene til den 
 > anden.
 > Vi har fra start gjort tingene så korrekt vi kan, ved at henvende os der
 > hvor aftalen i første omgang blev indgået og mener ikke problemet er 
 > vores.
 > Man hvad kan vi gøre, og hvad kunne vi have gjort anderledes ?
 >
 
 Produktet er købt i butikken, så det mest nærliggende er at punke butikken 
 igen, de har som regel et "direkte nummer" og  kan faxe/maile en opsigelse 
 til Sonofon , hvor de i modsætning til private kunder også har nemmere ved 
 at blive taget alvorlig  hos det ikke eksisterende "kundeservice".
 
 PS.
 Sonofon blev et skod-selskab efter de gik sammen med Cybercity....Nu er de 
 omtrent som Viasat, dvs. umulige at lave mundtlige aftaler med, ALT skal man 
 have på skrift da de ellers render fra aftalerne, og ord som f.eks. 
 kundeservice findes ikke længere...
 
 
 
 mvh
 JBH 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           -=Madsen=- (21-02-2009) 
         
	
            | Kommentar Fra : -=Madsen=- | 
  Dato :  21-02-09 11:26 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           Janner (20-02-2009) 
         
	
            | Kommentar Fra : Janner | 
  Dato :  20-02-09 13:17 |  
  |   
            
 > Man hvad kan vi gøre, og hvad kunne vi have gjort anderledes ?
 >
 > Mvh, Kim
 
 
 Ikke en særlig saglig begrundelse, men skulle det være anderledes skulle i 
 ikke have valgt Sonofon fra starten.
 
 /JAn 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |