/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Jeg var lige en smut på tanken......
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 28-11-08 21:57

Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.

Det er fanneme godt at man ikke er vognmand, og skal betale den
regning.

Den var næsten tørlagt, så spørgsmålene til gruppen er:

Hvor meget slugte den?

Hvad lød regningen på?

Bare sådan i runde tal.

--

Venlig hilsen
Folmer

 
 
Mogens (28-11-2008)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 28-11-08 22:02

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:jhm0j4p0cje9d2q8g1s95q93d9n8jt917t@4ax.com...

> Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.
> Det er fanneme godt at man ikke er vognmand, og skal betale den
> regning.
> Den var næsten tørlagt, så spørgsmålene til gruppen er:
> Hvor meget slugte den?
> Hvad lød regningen på?
> Bare sådan i runde tal.

Aner det ikke, men jeg har lige været i Stockholm et par dage (i min bil) og
blev fotograferet grundet trængselskat på 10 kr, stod der. Hvordan hæves de
peng' ?



Folmer Rasmussen (28-11-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 28-11-08 22:40

On Fri, 28 Nov 2008 21:02:13 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>news:jhm0j4p0cje9d2q8g1s95q93d9n8jt917t@4ax.com...
>
>> Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.
>> Det er fanneme godt at man ikke er vognmand, og skal betale den
>> regning.
>> Den var næsten tørlagt, så spørgsmålene til gruppen er:
>> Hvor meget slugte den?
>> Hvad lød regningen på?
>> Bare sådan i runde tal.
>
>Aner det ikke, men jeg har lige været i Stockholm et par dage (i min bil) og
>blev fotograferet grundet trængselskat på 10 kr, stod der. Hvordan hæves de
>peng' ?

>--

Hvis du har danske nummerplader, sker der ikke noget som helst.

Hvis de derimod er svenske, såe..................

--

Venlig hilsen
Folmer

Mogens (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 29-11-08 07:43

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:o4p0j4t2shufunvsnoofnlg1l1aqokj1kn@4ax.com...

> Hvis du har danske nummerplader, sker der ikke noget som helst.
> Hvis de derimod er svenske, såe..................

Det var så i min danske bil. Kom også til at spekulere på, om jeg måske
skulle ha haft en miljøting i forruden. "Forleden" var jeg jo i London i
bilen, og der har man jo den slags miljøgrej - så jeg bagefter



Ivan Madsen (28-11-2008)
Kommentar
Fra : Ivan Madsen


Dato : 28-11-08 22:24

On Fri, 28 Nov 2008 21:56:46 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.
>
>Det er fanneme godt at man ikke er vognmand, og skal betale den
>regning.
>
>Den var næsten tørlagt, så spørgsmålene til gruppen er:
>
>Hvor meget slugte den?
>
>Hvad lød regningen på?
>
>Bare sådan i runde tal.

600L?
5000 bobs?

Folmer Rasmussen (28-11-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 28-11-08 22:41

On Fri, 28 Nov 2008 22:24:02 +0100, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>On Fri, 28 Nov 2008 21:56:46 +0100, Folmer Rasmussen
><folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
>
>>Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.
>>
>>Det er fanneme godt at man ikke er vognmand, og skal betale den
>>regning.
>>
>>Den var næsten tørlagt, så spørgsmålene til gruppen er:
>>
>>Hvor meget slugte den?
>>
>>Hvad lød regningen på?
>>
>>Bare sådan i runde tal.
>
>600L?
>5000 bobs?

>--

Tror du at min tid er til pjat?

Jeg render jo ikke rundt og tanker sjatter, vel?

--

Venlig hilsen
Folmer

Finn Guldmann (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 29-11-08 17:47

Folmer Rasmussen skrev:
>>> Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.
>>> Det er fanneme godt at man ikke er vognmand, og skal betale den
>>> regning.
>>> Den var næsten tørlagt, så spørgsmålene til gruppen er:
>>> Hvor meget slugte den?
>>> Hvad lød regningen på?
>>> Bare sådan i runde tal.
>> 600L?
>> 5000 bobs?
> Tror du at min tid er til pjat?
> Jeg render jo ikke rundt og tanker sjatter, vel?
>
Nåååh nej, du mangler jo en aksel, så det er nok 925 l og 79,- kr36

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk
Med mobilt internet i DK-S-N fra ICE.

Per Beer Hansen (28-11-2008)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 28-11-08 22:47



"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
news:jhm0j4p0cje9d2q8g1s95q93d9n8jt917t@4ax.com...
> Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.
>
> Det er fanneme godt at man ikke er vognmand, og skal betale den
> regning.
>
> Den var næsten tørlagt, så spørgsmålene til gruppen er:
>
> Hvor meget slugte den?

Jeg har været med til at lave sådan nogle "træk-ænder" en gang, for nogle år
siden og jeg mener at der sad 1600L tanke på dem fra fabrikken.
Så måske deromkring ?

>
> Hvad lød regningen på?

1577 X dagsprisen på diesel = regningens størrelse

>
> Bare sådan i runde tal.

Var det rundt nok ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:
http://www.youtube.com/results?search_query=perbeer+crash&search_type=&aq=f


Folmer Rasmussen (28-11-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 28-11-08 22:51

On Fri, 28 Nov 2008 22:46:54 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>
>
>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
>news:jhm0j4p0cje9d2q8g1s95q93d9n8jt917t@4ax.com...
>> Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.
>>
>> Det er fanneme godt at man ikke er vognmand, og skal betale den
>> regning.
>>
>> Den var næsten tørlagt, så spørgsmålene til gruppen er:
>>
>> Hvor meget slugte den?
>
>Jeg har været med til at lave sådan nogle "træk-ænder" en gang, for nogle år
>siden og jeg mener at der sad 1600L tanke på dem fra fabrikken.
>Så måske deromkring ?

>--

Nu skal du jo lige huske at det altsammen indgår i totalvægten, og den
del som brændstoffet udgør, kan ikke faktureres til nogen.

>--

>> Hvad lød regningen på?
>
>1577 X dagsprisen på diesel = regningens størrelse

>--

Lige rigeligt.

>--

>> Bare sådan i runde tal.
>
>Var det rundt nok ?

>--

Lidt for rundt til mig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Klaus G. (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 29-11-08 00:16

> Hvor meget slugte den?
~1250 liter

> Hvad lød regningen på?
~1250 x prisen på standeren :)


--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery



Klaus D. Mikkelsen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 29-11-08 00:23

Folmer Rasmussen skriver:
>
> Hvor meget slugte den?

Lige til den selv slog fra og var fuld.

> Hvad lød regningen på?

Standerpris for diesel - 1,3 kr i rabat x muligt tankindhold

> Bare sådan i runde tal.

7500 kr.


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Anders Houmark (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Anders Houmark


Dato : 29-11-08 07:40


"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:jhm0j4p0cje9d2q8g1s95q93d9n8jt917t@4ax.com...
> Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.
>
> Det er fanneme godt at man ikke er vognmand, og skal betale den
> regning.
>
> Den var næsten tørlagt, så spørgsmålene til gruppen er:
>
> Hvor meget slugte den?

42
> Hvad lød regningen på?

42
> Bare sådan i runde tal.
42



Klaus D. Mikkelsen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 29-11-08 10:53

Anders Houmark skriver:
>
> > Hvor meget slugte den?
>
> 42
> > Hvad lød regningen på?
>
> 42
> > Bare sådan i runde tal.
> 42

Det må jo så være korrekt

42 er svaret på alt!

Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Ukendt (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-11-08 10:50

Da du jo nok ikke når over 10 timers køretid i gennemsnit, må det blive til
900 km. på en dag (i meget runde tal)
Hvis du kan køre 2 km. pr. liter, er det ca. 450 liter og så selvfølgelig en
sjat i reserve. Så mit bedste gæt må være omkring 500 liter i tanken til
omkring 8,50 kr. literen (rabatten bliver nok trukket senere da vognmanden
nok har en eller anden storkøbsaftale)
Det kan være det er groft i underkanten, men hvis du kun bruger 500 liter på
en dag, så har du jo ikke behov for mere og alt derover må være vægt til
ingen nytte og det går jo både ud over totalvægten og dermed også
brændstofforbruget.
Jo mere der er i tanken jo sjældnere skal du selvfølgelig besøge tanken, men
da pumpen jo skal bruge længere tid til at pumpe flere liter i tanken så er
det jo kun den tid det tager at betale som du kan spare (+ selvfølgelig evt.
ventetid mm.)

Hvad er præmien ?



Per.



"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:jhm0j4p0cje9d2q8g1s95q93d9n8jt917t@4ax.com...
> Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.
>
> Det er fanneme godt at man ikke er vognmand, og skal betale den
> regning.
>
> Den var næsten tørlagt, så spørgsmålene til gruppen er:
>
> Hvor meget slugte den?
>
> Hvad lød regningen på?
>
> Bare sådan i runde tal.
>
> --
>
> Venlig hilsen
> Folmer



Brian Lund (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Brian Lund


Dato : 29-11-08 11:04

> Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.
>
> Det er fanneme godt at man ikke er vognmand, og skal betale den
> regning.
>
> Den var næsten tørlagt, så spørgsmålene til gruppen er:
>
> Hvor meget slugte den?
>
> Hvad lød regningen på?
>
> Bare sådan i runde tal.

7408 kr og 80 øre?

(42*42*4,2)


Brian



Ib Jakobsen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Ib Jakobsen


Dato : 29-11-08 12:21

Folmer Rasmussen skrev:
> Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.

Hov hov. En tulipantraktor er en Bovabus. Det burde du vide. Som du
måske har bemærket så har den en lem mellem forlygterne. Den er beregnet
til at fjerne nå man kører i tulipanmarkerne. Derefter sidder der folk
på alle sæder og plukker tulipanerne. De smider så de færdige bundter
hen til en der står ved bagdøren. Denne dypper så enden af bundterne
lukommet for at de skal holde længere. Til sidst smides de ud af
bagdøren hvor der er nogen er samler dem om. Det er ganske vist for jeg
har selv kørt Bova og fået det fortalt af en vognmand.

--
MVH

Ib Jakobsen

Folmer Rasmussen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-11-08 12:44

On Sat, 29 Nov 2008 12:20:46 +0100, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk>
wrote:

>Folmer Rasmussen skrev:
>> Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.
>
>Hov hov. En tulipantraktor er en Bovabus. Det burde du vide. Som du
>måske har bemærket så har den en lem mellem forlygterne. Den er beregnet
>til at fjerne nå man kører i tulipanmarkerne. Derefter sidder der folk
>på alle sæder og plukker tulipanerne. De smider så de færdige bundter
>hen til en der står ved bagdøren. Denne dypper så enden af bundterne
>lukommet for at de skal holde længere. Til sidst smides de ud af
>bagdøren hvor der er nogen er samler dem om. Det er ganske vist for jeg
>har selv kørt Bova og fået det fortalt af en vognmand.

>--

Den historie har ingen sandhedsværdi...........overhovedet.

Sagen omkring Bova er en ganske anden.

På samme vej, nede i Valkenswaard lige udenfor Eindhoven, ligger der 2
busfabrikker. Ganske vist i hver sin ende af gaden, men alligevel.

Den ene hedder Berkhof, og den anden Bova.

Som alle andre steder er man af og til på Berkhof udsat for, at man
får leveret dele fra underleverandører der ikke virker, eller på anden
måde ikke overholder kvalitetskravene.

Disse dele smider man ud over hegnet med en roegreb, og nogle af dem
lander så i forskellige Bova'er. Det ses bl.a. tydeligt på
instrumenteringen især i de lidt ældre modeller, hvor
tilfældighedernes spil råder, m.h.t. placeringen af diverse
instrumenter.

Det lykkes heller ikke for folkene fra Berkhof at smide defekte
førerstole ud på en måde, så chaufføren i en Bova sidder lige ud for
rattet.

Din historie med tulipanerne må skyldes, at din vognmand har tilbragt
mere tid på de caféer hvor der handles med fniseurt, end han har brugt
på at pudse vinduer i Bova'en.

Alt i alt kan jeg konstatere, at du er på Herrens Mark, og ikke som du
selv tror, på en tilfældig tulipanmark i Holland.

Så skulle den ged vist være barberet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Ib Jakobsen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Ib Jakobsen


Dato : 29-11-08 14:45

Folmer Rasmussen skrev:

>
> Disse dele smider man ud over hegnet med en roegreb, og nogle af dem
> lander så i forskellige Bova'er. Det ses bl.a. tydeligt på
> instrumenteringen især i de lidt ældre modeller, hvor
> tilfældighedernes spil råder, m.h.t. placeringen af diverse
> instrumenter.

Ha, ja. Firmaet rådede over fire styk. Tre af dem var købt samtidig. De
må have nogle højt uddannede matematikere der beregnede placeringen af
kontakter og instrumenter. Der var ikke lykkedes for dem at placere bare
en kontakt på samme plads i nogen af dem. Lidt overdrevet.

Til gengæld lå første gear præcist ud bremsepedalen, og 6. midt for
midtergangen. og faldt i hak mellem 2. og 3. stolerække. Fandens til
bøvl når folk faldt over gearstangen.

> Alt i alt kan jeg konstatere, at du er på Herrens Mark, og ikke som du
> selv tror, på en tilfældig tulipanmark i Holland.


Hmm, hvad dælen er så den klap i fronten til?.


--
MVH

Ib Jakobsen

Folmer Rasmussen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-11-08 15:13

On Sat, 29 Nov 2008 14:44:34 +0100, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk>
wrote:

>Folmer Rasmussen skrev:
>
>>
>> Disse dele smider man ud over hegnet med en roegreb, og nogle af dem
>> lander så i forskellige Bova'er. Det ses bl.a. tydeligt på
>> instrumenteringen især i de lidt ældre modeller, hvor
>> tilfældighedernes spil råder, m.h.t. placeringen af diverse
>> instrumenter.
>
>Ha, ja. Firmaet rådede over fire styk. Tre af dem var købt samtidig. De
>må have nogle højt uddannede matematikere der beregnede placeringen af
>kontakter og instrumenter. Der var ikke lykkedes for dem at placere bare
>en kontakt på samme plads i nogen af dem. Lidt overdrevet.

>--

Det er jo det jeg siger.

>--

>Til gengæld lå første gear præcist ud bremsepedalen, og 6. midt for
>midtergangen. og faldt i hak mellem 2. og 3. stolerække. Fandens til
>bøvl når folk faldt over gearstangen.

>--

Uha ja. Det var præcision i særklasse.

Vi havde en chauffør, som havde fået lidt rigeligt bukket om til
fødder, og derfor ikke var særligt synlig udefra når han styrede bus.


Når han skulle mobbes, sagde vi altid: "Jørgen, nu har de igen ringet
fra politiet om at vi har en førerløs bus kørende rundt, men som altid
sagde vi til dem, at det var dig der var ude og køre, og at du bare
var nede for at skifte gear." )

>--

>> Alt i alt kan jeg konstatere, at du er på Herrens Mark, og ikke som du
>> selv tror, på en tilfældig tulipanmark i Holland.
>
>
>Hmm, hvad dælen er så den klap i fronten til?.

>--

Det er den du bruger til at sidde på, evt. med en plaid på, når du har
taget kuglegrillen frem, når du har lange ventetider.

Det kan jo godt tage sin tid for sådan et halvt hundrede pensionister
at komme igennem et af de store museer.

--

Venlig hilsen
Folmer

Folmer Rasmussen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-11-08 12:51

On Fri, 28 Nov 2008 21:56:46 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.
>
>Det er fanneme godt at man ikke er vognmand, og skal betale den
>regning.
>
>Den var næsten tørlagt, så spørgsmålene til gruppen er:
>
>Hvor meget slugte den?
>
>Hvad lød regningen på?
>
>Bare sådan i runde tal.

>--

Jeg tankede en bagatel af 1078 liter diesel, og dertil 48 liter
AdBlue, og regningen lød i runde tal på 9300 kr.

Det er da alligevel en sjat penge.

Gennemsnitsforbruget var på 3.74 km/l. Det skyldes at der har været en
del vind her på det sidste. Den kan godt gå over 4 når det er stille
vejr.

Den der udråber sig selv som vinder har vundet den sædvanlige fodtur
til Roskilde, uden ledsagelse.

--

Venlig hilsen
Folmer

Klaus G. (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 29-11-08 13:09

> Jeg tankede en bagatel af 1078 liter diesel, og dertil 48 liter
> AdBlue, og regningen lød i runde tal på 9300 kr.
Hvad er AdBlue?


--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery



Hr. Jensen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 29-11-08 13:12

On Sat, 29 Nov 2008 13:09:20 +0100, "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com>
wrote:

>> Jeg tankede en bagatel af 1078 liter diesel, og dertil 48 liter
>> AdBlue, og regningen lød i runde tal på 9300 kr.
>Hvad er AdBlue?

Glidecreme...

--
Now Yousee it...Now You don't!

Folmer Rasmussen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-11-08 13:57

On Sat, 29 Nov 2008 13:09:20 +0100, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

>> Jeg tankede en bagatel af 1078 liter diesel, og dertil 48 liter
>> AdBlue, og regningen lød i runde tal på 9300 kr.
>Hvad er AdBlue?

>--

Sådan noget her:

http://www.air1.info/en/air1/adblue/specifications/index.html

Lastbilen ryger ikke mere, den damper.

--

Venlig hilsen
Folmer

Ib Jakobsen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Ib Jakobsen


Dato : 29-11-08 14:48

Folmer Rasmussen skrev:

>
> Sådan noget her:
>
> http://www.air1.info/en/air1/adblue/specifications/index.html
>
> Lastbilen ryger ikke mere, den damper.

Det forklarer en del. Fordi det vistnok er udvundet af urinsyre. Gad
vide om man bare kan pisse i tanken?.

Det giver udtrykket "pisseøse" et nyt perspektiv.





--
MVH

Ib Jakobsen

Folmer Rasmussen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-11-08 15:19

On Sat, 29 Nov 2008 14:47:30 +0100, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk>
wrote:

>Folmer Rasmussen skrev:
>
>>
>> Sådan noget her:
>>
>> http://www.air1.info/en/air1/adblue/specifications/index.html
>>
>> Lastbilen ryger ikke mere, den damper.
>
>Det forklarer en del. Fordi det vistnok er udvundet af urinsyre. Gad
>vide om man bare kan pisse i tanken?.

>--

Det må i hvert fald være et oplagt diskussionsgrundlag ved de næste
lønforhandlinger, at vognmanden skal stå for udgifterne til
fyraftensbajerne, for at sikre leverencerne.

>--

>Det giver udtrykket "pisseøse" et nyt perspektiv.

>--

Unægteligt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Jens C. Hansen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Jens C. Hansen


Dato : 29-11-08 14:12

Folmer Rasmussen wrote:
> Gennemsnitsforbruget var på 3.74 km/l. Det skyldes at der har været en
> del vind her på det sidste. Den kan godt gå over 4 når det er stille
> vejr.

Hvis det har så meget at sige, skulle du prøve dem her:

http://www.airtab.com/en/

Folmer Rasmussen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-11-08 14:42

On Sat, 29 Nov 2008 14:11:30 +0100, "Jens C. Hansen"
<*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> wrote:

>Folmer Rasmussen wrote:
>> Gennemsnitsforbruget var på 3.74 km/l. Det skyldes at der har været en
>> del vind her på det sidste. Den kan godt gå over 4 når det er stille
>> vejr.
>
>Hvis det har så meget at sige, skulle du prøve dem her:
>
>http://www.airtab.com/en/

>--

Jamen det er vidunderet allerede udstyret med. I tillæg er den også
lukket mellem akslerne med sideskørter, og traileren er også med
glatte sider, så der er ikke noget at hente på den konto....mere.

Udstyret er dog af et andet fabrikat.

Du kan jo selv forsøge dig med at holde en masonitplade på 4X17 meter
op mod vinden, og se hvor du havner.

Og det er "bare" i sidevind.

--

Venlig hilsen
Folmer

Jens C. Hansen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Jens C. Hansen


Dato : 29-11-08 14:45

Folmer Rasmussen wrote:
> Udstyret er dog af et andet fabrikat.

Link? Kan de købes her i Europa?

Folmer Rasmussen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-11-08 15:16

On Sat, 29 Nov 2008 14:45:00 +0100, "Jens C. Hansen"
<*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> wrote:

>Folmer Rasmussen wrote:
>> Udstyret er dog af et andet fabrikat.
>
>Link? Kan de købes her i Europa?

>--

Du kan linke mig i rø...! Jeg arbejder s'gu ikke for dig.

Ethvert aut. værksted for de respektive mærker har spoiler- og
skørtesæt til deres modeller.

--

Venlig hilsen
Folmer

Jens C. Hansen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Jens C. Hansen


Dato : 29-11-08 16:03

Folmer Rasmussen wrote:
> On Sat, 29 Nov 2008 14:45:00 +0100, "Jens C. Hansen"
> <*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> wrote:
>
>> Folmer Rasmussen wrote:
>>> Udstyret er dog af et andet fabrikat.
>> Link? Kan de købes her i Europa?
>
> Du kan linke mig i rø...! Jeg arbejder s'gu ikke for dig.

Så bare et navn på det andet fabrikat, så jeg selv kan finde dem?

oz3bto (29-11-2008)
Kommentar
Fra : oz3bto


Dato : 29-11-08 14:46


"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:jhm0j4p0cje9d2q8g1s95q93d9n8jt917t@4ax.com...
> Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.
>
> Det er fanneme godt at man ikke er vognmand, og skal betale den
> regning.
>
> Den var næsten tørlagt, så spørgsmålene til gruppen er:
>
> Hvor meget slugte den?
>
> Hvad lød regningen på?
>
> Bare sådan i runde tal.
>
> --
>
> Venlig hilsen
> Folmer

Hvis du har en tank så skyder jeg på 550 liter a 8kr/l (naa vel nærmere
7,50)
Har du 2 tanke så har det været 2 x 400 L a de 7,50 ..

Billig har det ihvertfald ikke været



Finn Guldmann (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 29-11-08 17:44

Folmer Rasmussen skrev:
> Jeg måtte på tanken og fylde på "Tulipantraktoren" forleden aften.
> Det er fanneme godt at man ikke er vognmand, og skal betale den
> regning. >
> Den var næsten tørlagt, så spørgsmålene til gruppen er:
> Hvor meget slugte den?
> Hvad lød regningen på?
> Bare sådan i runde tal.
>
505 l 4333,- kr

Minus naturligvis den rabat vognmanden får.

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk
Med mobilt internet i DK-S-N fra ICE.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408934
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste