/ Forside / Interesser / Dyr / Katte / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Katte
#NavnPoint
dova 9788
akle 7186
Jernladyen 3710
ans 2627
miritdk 2457
Nordsted1 2217
taliskoko 2188
mulberry 1779
cdripper 1530
10  HelleBirg.. 1440
kat alene hjemme i flere måneder
Fra : lh


Dato : 24-10-08 14:03

Til min store overraskelse ser jeg i dag en kat, der stadig er på ejendommen
til en genbo, jeg ved har været rejst væk siden i august. Katten har adgang
til huset via en kattelem (håber jeg da), og jeg ved at naboer vel ser til
huset og vel så også fodre katten.
Men jeg syntes faktisk det er uanstændigt at en kat er overladt til sig selv
i så lang tid. En uge kan måske gå hvis man er 110% sikker på nogen ser til
katten, men 3-4 måneder indtil nu, det er uacceptabelt i min verden.
Hvad hvis katten bliver syg, eller kommer til skade, en uerfaren kattepasser
som bare kommer og fodre kan ikke se en kat er syg, hvis det ikke er meget
synligt.
Samtidig er det da synd at den slet ingen kontakt har til sine
mennesker/ejere. Sådan set utroligt den bliver der, at den ikke søger
selskab andre steder. Men den virker sky hvis man går forbi.
Jeg er harm og har ondt af sådan en kat. Også selvom den formentlig kan
komme ind og bliver fodret.
Er det mig der er pylret med sådan noget? Skal sige det ikke er en gårdkat,
men en ganske almindelig kælekat som dem de fleste af os har.....

lh
www.lene1960.dk


 
 
Ben (24-10-2008)
Kommentar
Fra : Ben


Dato : 24-10-08 17:48

Hej lh.



Trist at læse din beretning om denne kat

Det er meget sandsynligt at du er pylret, hvis du er det så er jeg det også
og det vil jeg hvis det er tilfældet gerne være.

Endnu mere trist at det er en virkelighed som du beskriver.

Ligeså gode mennesker kan være, ligeså uansvarlige kan de også være overfor
i dette tilfælde en mis.



Venlige hilsener fra

BennyJ


"lh" <le_ha@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4901c782$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Til min store overraskelse ser jeg i dag en kat, der stadig er på
> ejendommen til en genbo, jeg ved har været rejst væk siden i august.
> Katten har adgang til huset via en kattelem (håber jeg da), og jeg ved at
> naboer vel ser til huset og vel så også fodre katten.
> Men jeg syntes faktisk det er uanstændigt at en kat er overladt til sig
> selv i så lang tid. En uge kan måske gå hvis man er 110% sikker på nogen
> ser til katten, men 3-4 måneder indtil nu, det er uacceptabelt i min
> verden.
> Hvad hvis katten bliver syg, eller kommer til skade, en uerfaren
> kattepasser som bare kommer og fodre kan ikke se en kat er syg, hvis det
> ikke er meget synligt.
> Samtidig er det da synd at den slet ingen kontakt har til sine
> mennesker/ejere. Sådan set utroligt den bliver der, at den ikke søger
> selskab andre steder. Men den virker sky hvis man går forbi.
> Jeg er harm og har ondt af sådan en kat. Også selvom den formentlig kan
> komme ind og bliver fodret.
> Er det mig der er pylret med sådan noget? Skal sige det ikke er en
> gårdkat, men en ganske almindelig kælekat som dem de fleste af os har.....
>
> lh
> www.lene1960.dk



Heidi, Miver, Mulle ~ (24-10-2008)
Kommentar
Fra : Heidi, Miver, Mulle ~


Dato : 24-10-08 22:12


"lh" <le_ha@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4901c782$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Til min store overraskelse ser jeg i dag en kat, der stadig er på
> ejendommen til en genbo, jeg ved har været rejst væk siden i august.
> Katten har adgang til huset via en kattelem (håber jeg da), og jeg ved at
> naboer vel ser til huset og vel så også fodre katten.
> Men jeg syntes faktisk det er uanstændigt at en kat er overladt til sig
> selv i så lang tid. En uge kan måske gå hvis man er 110% sikker på nogen
> ser til katten, men 3-4 måneder indtil nu, det er uacceptabelt i min
> verden.
> Hvad hvis katten bliver syg, eller kommer til skade, en uerfaren
> kattepasser som bare kommer og fodre kan ikke se en kat er syg, hvis det
> ikke er meget synligt.
> Samtidig er det da synd at den slet ingen kontakt har til sine
> mennesker/ejere. Sådan set utroligt den bliver der, at den ikke søger
> selskab andre steder. Men den virker sky hvis man går forbi.
> Jeg er harm og har ondt af sådan en kat. Også selvom den formentlig kan
> komme ind og bliver fodret.
> Er det mig der er pylret med sådan noget? Skal sige det ikke er en
> gårdkat, men en ganske almindelig kælekat som dem de fleste af os har.....
>
> lh
> www.lene1960.dk
Prøv at kontakte Dyrenes Beskyttelses i dit område og hør deres mening


--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=817



Søren LH (26-10-2008)
Kommentar
Fra : Søren LH


Dato : 26-10-08 10:51


"lh" <le_ha@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:4901c782$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Til min store overraskelse ser jeg i dag en kat, der stadig er på
> ejendommen til en genbo, jeg ved har været rejst væk siden i august.
> Katten har adgang til huset via en kattelem (håber jeg da), og jeg ved at
> naboer vel ser til huset og vel så også fodre katten.
> Men jeg syntes faktisk det er uanstændigt at en kat er overladt til sig
> selv i så lang tid. En uge kan måske gå hvis man er 110% sikker på nogen
> ser til katten, men 3-4 måneder indtil nu, det er uacceptabelt i min
> verden.
> Hvad hvis katten bliver syg, eller kommer til skade, en uerfaren
> kattepasser som bare kommer og fodre kan ikke se en kat er syg, hvis det
> ikke er meget synligt.
> Samtidig er det da synd at den slet ingen kontakt har til sine
> mennesker/ejere. Sådan set utroligt den bliver der, at den ikke søger
> selskab andre steder. Men den virker sky hvis man går forbi.
> Jeg er harm og har ondt af sådan en kat. Også selvom den formentlig kan
> komme ind og bliver fodret.
> Er det mig der er pylret med sådan noget? Skal sige det ikke er en
> gårdkat, men en ganske almindelig kælekat som dem de fleste af os har.....

Hej Lene,

Ja, jeg synes det er dig der er pylret. Masser af katte og vilde dyr i
øvrigt her i verden lever uden kontakt med mennesker og uden et menneske til
at tage sig af dem, hvis de bliver syge eller kommer til skade. Katte er dyr
og ikke mennesker. Katte er ikke sociale dyr og savner ikke selskab. Vi kan
ikke redde alle verdens dyr mod skader og sygdom.

Når jeg kommer hjem til mine katte efter at have været væk f.ex. en uge, ser
jeg ikke skyggen af varm velkomst og gensynsglæde med den "længe savnede
far" .

Mvh
Søren


ager (27-10-2008)
Kommentar
Fra : ager


Dato : 27-10-08 08:04


"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i meddelelsen
news:5e84e$49043c8d$3e3d9faa$6608@news.arrownet.dk...

> Ja, jeg synes det er dig der er pylret. Masser af katte og vilde dyr i
> øvrigt her i verden lever uden kontakt med mennesker og uden et menneske
> til
> at tage sig af dem, hvis de bliver syge eller kommer til skade. Katte er
> dyr
> og ikke mennesker.

Der er da forskel på en tamkat, som bliver overladt til sig selv, og et
vildt dyr, kat som egern..

Katte er ikke sociale dyr og savner ikke selskab.

det vil jeg heller ikke give dig ret i, mine går da helt bananas hvis de
efterlades alene, de følges da også ad og ligger tæt og sover, vil helst
være hvor vi er osv. så det er vist meget individuelt.

Vi kan
> ikke redde alle verdens dyr mod skader og sygdom.

selvfølgelig ikke!

>
> Når jeg kommer hjem til mine katte efter at have været væk f.ex. en uge,
> ser
> jeg ikke skyggen af varm velkomst og gensynsglæde med den "længe savnede
> far" .
>

Her bliver vi nu budt velkommen af både katte og hunde, tit sidder der en
kat og spejder i vinduet, der vender mod porten hvor vi kommer ind, det gør
han ellers aldrig, med mindre han venter på en af os.
så jo, her er gensynsglæde!.

Og lh, jeg ville da, hvis jeg var dig, lige liste en tur rundt om huset,
for at se om der er mulighed for katten for at komme ind, bare for at
berolige mig selv, -elller det modsatte.

Mvh. Marie


Tove Krieger (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Tove Krieger


Dato : 27-10-08 11:38

In news:ge3p56$1fh9$1@newsbin.cybercity.dk,
ager <big@city.dk> typed:
>>
>
> Her bliver vi nu budt velkommen af både katte og hunde, tit sidder
> der en kat og spejder i vinduet, der vender mod porten hvor vi kommer
> ind, det gør han ellers aldrig, med mindre han venter på en af os.
> så jo, her er gensynsglæde!.

Det samme gør sig gældende her. Vi er altid blevet budt velkommen hjem af
vore katte. Selvfølgelig ikke på samme måde som en hund, der bliver helt
ellevild, men Mini kan da høre når det er vores bil der kommer, og så står
hun lige inden for døren og venter til vi kommer og tager hende op til et
kæl.

>
> Og lh, jeg ville da, hvis jeg var dig, lige liste en tur rundt om
> huset, for at se om der er mulighed for katten for at komme ind, bare
> for at berolige mig selv, -elller det modsatte.

Det ville jeg nok også gøre. Det kan der jo ikke ske noget ved.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats


Søren LH (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Søren LH


Dato : 27-10-08 21:23


"ager" <big@city.dk> skrev i meddelelsen
news:ge3p56$1fh9$1@newsbin.cybercity.dk...
>
> "Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i meddelelsen
> news:5e84e$49043c8d$3e3d9faa$6608@news.arrownet.dk...
>
>> Ja, jeg synes det er dig der er pylret. Masser af katte og vilde dyr i
>> øvrigt her i verden lever uden kontakt med mennesker og uden et menneske
>> til
>> at tage sig af dem, hvis de bliver syge eller kommer til skade. Katte er
>> dyr
>> og ikke mennesker.
>
> Der er da forskel på en tamkat, som bliver overladt til sig selv, og et
> vildt dyr, kat som egern..
>
> Katte er ikke sociale dyr og savner ikke selskab.
>
> det vil jeg heller ikke give dig ret i, mine går da helt bananas hvis de
> efterlades alene, de følges da også ad og ligger tæt og sover, vil helst
> være hvor vi er osv. så det er vist meget individuelt.

Det gør mine ikke. To af de tre lader sig kun allernådigst kæle med, og ikke
for længe. Ingen af de tre katte er interesseret i nogen af de andre.

Mvh
Søren


Spilopmager (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Spilopmager


Dato : 27-10-08 10:40



"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i meddelelsen
news:5e84e$49043c8d$3e3d9faa$6608@news.arrownet.dk...

>
> Når jeg kommer hjem til mine katte efter at have været væk f.ex. en uge,
> ser
> jeg ikke skyggen af varm velkomst og gensynsglæde med den "længe savnede
> far" .
>
> Mvh
> Søren
>

Nej det tror da pokker med sådan en "far"

/Spilopmager



Søren LH (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Søren LH


Dato : 27-10-08 21:24


"Spilopmager" <spilopmager@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:49058c89$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
> "Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i meddelelsen
> news:5e84e$49043c8d$3e3d9faa$6608@news.arrownet.dk...
>
>>
>> Når jeg kommer hjem til mine katte efter at have været væk f.ex. en uge,
>> ser
>> jeg ikke skyggen af varm velkomst og gensynsglæde med den "længe savnede
>> far" .
>>
>> Mvh
>> Søren
>>
>
> Nej det tror da pokker med sådan en "far"

Vaffor en far? Hvad har jeg gjort mod mine katte, som ikke er ok?


Niels Pein (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Niels Pein


Dato : 28-10-08 00:14

"Spilopmager" skrev ...
>
> "Søren LH" skrev ...
>
>>
>> Når jeg kommer hjem til mine katte efter at have været væk f.ex. en uge,
>> ser jeg ikke skyggen af varm velkomst og gensynsglæde med den "længe
>> savnede far" .
>>
>
> Nej det tror da pokker med sådan en "far"
>
Nu kender vi jo ikke årsagen, men hvis de er alene en uge, er det da vist
lidt i overkanten, hvis man samtidig gerne vil have at katten binder sig
socialt til een.

Hos mig er det heldigvis anderledes. Misser følger med hele tiden. Jeg går
ud på badeværelset, hun følger med. Jeg går ind i stuen, hun følger med. Jeg
går ovenpå, Misser følger med. Hun lægger sig bare i en stol i nærheden,
eller op i sengen eller lignende, men hun holder sig i nærheden. Det er da
enormt socialt, og har ikke noget med fodringstider at gøre.
Det har jeg oplevet med alle mine katte, og hvis de ikke var sådan, ville
jeg ikke synes det var helt så hyggeligt at have kat.

Faktisk har Misser en sjov lille vane: Hun har mad i madskålen, men kalder
alligevel på mig. Jeg kommer og ser hvad hun vil, og så sidder hun bare ved
sin madskål og kigger på mig.
Hun vil have at jeg skal komme helt hen og "sidde med til bords" og ae
hende, så begynder hun at spise. Af samme årsag står madskålen oppe på et
bord, for det er lidt lettere for mig, så jeg ikke skal kravle rundt på
gulvet.
Enormt hyggeligt. Men heldigvis _kan_ hun også godt spise alene, hvis jeg
ikke lige er i nærheden.
http://pein.dk/misser2008071202.jpg
--
Niels



Kate (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Kate


Dato : 28-10-08 18:42

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.landekode> wrote in
news:49064b31$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hos mig er det heldigvis anderledes. Misser følger med hele tiden.
> Jeg går ud på badeværelset, hun følger med. Jeg går ind i stuen,
> hun følger med. Jeg går ovenpå, Misser følger med.

Sådan er Mowgli også Han fortæller iøvrigt også at han går med mig
rundt. Når han er ude kommer han ind ca hvert 15-20 min. og skal lige
op og gnide sit hoved mod min hånd, hvorefter han går ud igen.
Jeg synes altså også det er en hyggelig vane han har

--
Kate

Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,
gerne ældre.

Kate (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Kate


Dato : 27-10-08 16:13

Søren LH <slh@DELETEcity.dk> wrote in
news:5e84e$49043c8d$3e3d9faa$6608@news.arrownet.dk:

> Ja, jeg synes det er dig der er pylret. Masser af katte og vilde
> dyr i øvrigt her i verden lever uden kontakt med mennesker og uden
> et menneske til at tage sig af dem, hvis de bliver syge eller
> kommer til skade. Katte er dyr og ikke mennesker. Katte er ikke
> sociale dyr og savner ikke selskab. Vi kan ikke redde alle verdens
> dyr mod skader og sygdom.

Som Marie, må jeg sige at der er kæmpe forskel på et vildtlevende dyr
og vores huskræ.

Det vildtlevende dyr har ikke behov for kontakt for de har jo altid
lært at mennesker er noget farligt skidt man skal holde sig fra.
Hvorimod en tamkat har lært at maden kommer fra mennesket og dem kan
man forvente noget godt fra. Disse dyr kan man ikke bare efterlade til
deres egen skæbne for den er noget mere grum en de dyrs der altid har
være vildtlevende.

> Når jeg kommer hjem til mine katte efter at have været væk f.ex.
> en uge, ser jeg ikke skyggen af varm velkomst og gensynsglæde med
> den "længe savnede far" .

det er der så åbenbart stor forskel. Her er der en velkomstkomité hver
dag, fortrinsvis består den af Mowgli, men Lante kommer skam også og
vil hilse på. Naturlgvis vil de da også gerne have madskålen fyldt, men
de nusser også når de er blevet mætte.

--
Kate

Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,
gerne ældre.

Søren LH (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Søren LH


Dato : 27-10-08 21:30


"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i meddelelsen
news:Xns9B44A4FD6E118doughnutoliwerinvali@130.225.247.90...
> Søren LH <slh@DELETEcity.dk> wrote in
> news:5e84e$49043c8d$3e3d9faa$6608@news.arrownet.dk:
>
>> Ja, jeg synes det er dig der er pylret. Masser af katte og vilde
>> dyr i øvrigt her i verden lever uden kontakt med mennesker og uden
>> et menneske til at tage sig af dem, hvis de bliver syge eller
>> kommer til skade. Katte er dyr og ikke mennesker. Katte er ikke
>> sociale dyr og savner ikke selskab. Vi kan ikke redde alle verdens
>> dyr mod skader og sygdom.
>
> Som Marie, må jeg sige at der er kæmpe forskel på et vildtlevende dyr
> og vores huskræ.
>
> Det vildtlevende dyr har ikke behov for kontakt for de har jo altid
> lært at mennesker er noget farligt skidt man skal holde sig fra.

Nogle dyr er sociale, som f.ex. hunde, andre er ikke, som f.ex. katte. Sådan
er deres natur. Katte holder sig i naturen for sig selv. Det gør min egen
vildkat også. Så at det skulle være uansvarligt at en kat ikke får kontakt
med mennesker er jeg ikke enig i. Det er at tillægge katten
menneske-egenskaber.

> Hvorimod en tamkat har lært at maden kommer fra mennesket og dem kan
> man forvente noget godt fra. Disse dyr kan man ikke bare efterlade til
> deres egen skæbne for den er noget mere grum en de dyrs der altid har
> være vildtlevende.

Jeg har da ikke sagt noget om at katten ikke skal sørges for hvad angår mad,
evt. ly og andet.

>> Når jeg kommer hjem til mine katte efter at have været væk f.ex.
>> en uge, ser jeg ikke skyggen af varm velkomst og gensynsglæde med
>> den "længe savnede far" .
>
> det er der så åbenbart stor forskel. Her er der en velkomstkomité hver
> dag, fortrinsvis består den af Mowgli, men Lante kommer skam også og
> vil hilse på.

Det må være dejligt

> Naturlgvis vil de da også gerne have madskålen fyldt, men
> de nusser også når de er blevet mætte.

Jo, jo, er det mod madtide, så er de der også her. Og så har jeg én kælen
kat.

Mvh
Søren


Ukendt (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-10-08 23:15


"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev bla i en meddelelse
news:5e84e$49043c8d$3e3d9faa$6608@news.arrownet.dk...
> Hej Lene,
>
> Ja, jeg synes det er dig der er pylret. Masser af katte og vilde dyr i
> øvrigt her i verden lever uden kontakt med mennesker og uden et menneske
> til
> at tage sig af dem, hvis de bliver syge eller kommer til skade. Katte er
> dyr
> og ikke mennesker. Katte er ikke sociale dyr og savner ikke selskab. Vi
> kan
> ikke redde alle verdens dyr mod skader og sygdom.
>
> Når jeg kommer hjem til mine katte efter at have været væk f.ex. en uge,
> ser
> jeg ikke skyggen af varm velkomst og gensynsglæde med den "længe savnede
> far" .
>
> Mvh
> Søren

Mine sidder pænt i vinduet og kigger efter mig. Når jeg har været væk et par
timer.
Højst et døgn.
Når jeg så er kommet hjem, ja så løber de ud i haven.
For så har de jo styr på hvor jeg er

Mvh Allan



Ben (31-10-2008)
Kommentar
Fra : Ben


Dato : 31-10-08 18:34


"Søren LH" skrev i en meddelelse

.. Katte er ikke sociale dyr og savner ikke selskab.

Ben svarer her:
Hvem Søren er ved jeg ikke , det er forsåvidt også ligermeget.
Men jeg er glad for at han ikke er katte vejleder for eller lignende, han
har tilsyneladende ikke kendsjab til en kattes adfæd siden han skiver bla.
at en kat ikke er et socialt dyr.
..

Når jeg kommer hjem til mine katte efter at have været væk f.ex. en uge, ser
jeg ikke skyggen af varm velkomst og gensynsglæde med den "længe savnede
far" .

Mine misser har altid kommet og budt mig velkommen hjem på en ller anden
måde.
Det er jo nok den såkaldte boomerang effekt der går igen i den forbindelse
som i mange af livets andre forbindelser i relation til det enkelte
individs kontakt med sine omgivelser, forsåvidt angår både dyr og
mennesker....
......Som alle ved at det kommer det tilbage, som man smider ud...eller noget
i den retning....

Mvh
Ben





Winther (01-11-2008)
Kommentar
Fra : Winther


Dato : 01-11-08 12:48

Ben wrote:
> "Søren LH" skrev i en meddelelse
>
> . Katte er ikke sociale dyr og savner ikke selskab.
>
> Ben svarer her:
> Hvem Søren er ved jeg ikke , det er forsåvidt også ligermeget.
> Men jeg er glad for at han ikke er katte vejleder for eller
> lignende, han har tilsyneladende ikke kendsjab til en kattes
> adfæd siden han skiver bla. at en kat ikke er et socialt dyr.
> .
>
> Når jeg kommer hjem til mine katte efter at have været væk
> f.ex. en uge, ser jeg ikke skyggen af varm velkomst og
> gensynsglæde med den "længe savnede far" .
>
> Mine misser har altid kommet og budt mig velkommen hjem på en
> ller anden måde.
> Det er jo nok den såkaldte boomerang effekt der går igen i den
> forbindelse som i mange af livets andre forbindelser i
> relation til det enkelte individs kontakt med sine
> omgivelser, forsåvidt angår både dyr og mennesker....
> .....Som alle ved at det kommer det tilbage, som man smider
> ud...eller noget i den retning....
>
> Mvh
> Ben

Mine katte er da bestemt sociale dyr, også i højere grad end nogle af mine
hunde har været. Jeg har også været hjemmefra og hvor de frit kunne gå ud og
ind som de ville. Hvor de normalt bruger en stor del af dagen med at sove og
snakke, ja så var de ofte væk et par dage inden de fandt ud af at vi var
kommet hjem. Så ja, de mangler os helt bestemt.

--

Vh. Winther

Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16463&ipc=61734


























































Dikte (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Dikte


Dato : 28-10-08 16:00

On 28 Okt., 18:42, Kate <dough...@oliwer.invalid> wrote:
> "Niels Pein" <forn...@efternavn.landekode> wrote innews:49064b31$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>
> > Hos mig er det heldigvis anderledes. Misser følger med hele tiden.
> > Jeg går ud på badeværelset, hun følger med. Jeg går ind i stuen,
> > hun følger med. Jeg går ovenpå, Misser følger med.
>
> Sådan er Mowgli også Han fortæller iøvrigt også at han går med mig
> rundt. Når han er ude kommer han ind ca hvert 15-20 min. og skal lige
> op og gnide sit hoved mod min hånd, hvorefter han går ud igen.
> Jeg synes altså også det er en hyggelig vane han har
>
> --
> Kate
>
> Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,
> gerne ældre.

Han skal vel se om du er blevet kidnappet

Venlig hilsen Dikte

Kate (29-10-2008)
Kommentar
Fra : Kate


Dato : 29-10-08 19:03

Dikte <benedikte.brisson@gmail.com> wrote in
news:735a9f21-da1a-4f8e-ad12-5d1c7914e736@k37g2000hsf.googlegroups.co
m:

>> Sådan er Mowgli også Han fortæller iøvrigt også at han gå
> r med mig
>> rundt. Når han er ude kommer han ind ca hvert 15-20 min. og skal
>> lige op og gnide sit hoved mod min hånd, hvorefter han går ud
>> igen. Jeg synes altså også det er en hyggelig vane han har

> Han skal vel se om du er blevet kidnappet
>
> Venlig hilsen Dikte

Hahahahaha, det kan godt være det er det

--
Kate

Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,
gerne ældre.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste