"Jens" <jens.joensson@_FJERNDETTE_gmail.com> skrev i en meddelelse
news:48c51296$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> "sprint" <sprint@comxnet.dk> skrev i meddelelsen
> news:aaa5d$48c3af89$57480a0f$15575@news.comxnet.dk...
>> Jeg har en Cisco 1711 købt brugt.
>> Kan ikke få kontakt med den via konsol kabel.
>> Den har siddet i firma-netværk som repeater. Booter blinkende på OK i 2
>> min for at gå over i klar mode. Det eneste jeg indtil nu har fundet ud af
>> om den er, en MAC adresse og at dhcp er aktiveret men tildeler ikke IPer.
>> Den giver ikke nogen ip på netværket overhovedet. Den svarer ikke via det
>> originale console cable i console porten eller AUX porten heller. Den har
>> været tilgået konfiguration via netværk men hvad gør jeg når ikke har en
>> ip, login eller password ? jeg har sat en tftp server op men er i tvivl
>> om skal prøve med xmodem eller tftp.
>> Jeg kan godt finde ud af at breake en opstart, men consollen der
>> formentlig er sat rigtigt op giver stadig ikke så meget som et tegn
>> tilbage fra routeren.
>
>
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Password+recovery+Cisco+1711&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
>
> Måske der er noget du kan bruge ?
>
>
Jens
jeg har ikke fået liv i routeren endnu.
Alle vejledninger bortset fra en voldelig en, går ud på at man skriver i
console window terminal. Jeg ved hvordan man gør dette, men der er ingen
response fra routeren til vinduet.
Routeren skriver simpelthen ikke noget i vinduet. Hvis ikke både konsol og
aux er brændt af ved statisk elektricitet, så er de porte de-aktiverede af
den som har programmeret routeren. Jeg har stadig ikke ip men måske en mac.
Hvis nogen skulle være i tvivl: Jeg har prod. nr. og serie nr. på routeren
samt navn og adresse på sælger som dog ikke kan oplyse meget om routeren.
Der er intet "uhæderligt" ved denne router.