"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen 
news:480b9784$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Det er jo lige netop det, ariklen i JP siger.
> HuT stiller jo bare ikke op, fordi de ikke
> har ret mange, <1000, i Danmark.
>
Nej, det er fordi det er forbudt (haram) at stemme ved danske valg. Deres 
opgave som parti er kun at befri trosfællerne fra de nuværende 
statsdannelser og genetablere kalifatet.
Jeg synes ikke HuT hører til blandt de ekstreme muhamedanere. Især fordi de 
kun bruger ord, ikke vold, i hvert fald indtil videre på vores breddegrader.
Mere ekstreme i ordvalget er de sufier, som er repræsenteret på nettet med 
siden 
www.islamidag.dk . De har også rundsendt en opfordring til at skabe et 
danskerfrit Nørrebro. Siden er ved at blive ændret, men teksterne findes 
endnu. Her hovedteksten:
http://islamidag.dk/islamidag.html
Shaykh Dr Abdalqadir as-Sufi
 Der er ingen magt og ingen styrke kun ved Allah, den Mægtige den Største.
I Allahs Sunna er der intet at forandre.
Muslimerne er de eneste der danner et fællesskab. Der er ikke noget som 'det 
internationale fællesskab'. International lov er en illusion. Internationale 
institutioner er blottet for indhold og realitet. Konstitutioner (grundlove) 
har ingen retfærdighed eller styrke. Styrke tilhører udelukkende Allah. 
Konstitutioner, som gjort af mand, har ingen autoritet og ingen sandhed. Ved 
deres ikke-eksisterende natur, må de have den modsatte effekt af det de står 
for.
De må, ved deres ikke-eksisterende natur, have til følge det modsatte af det 
de påstår.
En falsk sag vil have en falsk virkning.
En mand kan udnævne en mand som sin repræsentant. Autoritet kan overflyttes 
frit fra en mand til en anden. En hel masse mænd kan ikke udnævne en mand 
til at repræsentere dem, når denne igen må afstå sin autoritet til endnu en 
gruppe med en lignende udnævnelse fra mange andre. Denne grubbe kan igen 
ikke undgå at afstå dens kollektive autoritet til en indre gruppe der til 
slut vil være domineret af en af dens medlemmer. Redskabet der er udformet 
til at give 'medbestemmelses ret for alle' ender så med at være dikteret af 
den ene.
Autoritet til at styrer er prærogativet af en indre gruppe der på en eller 
anden måde må afstå denne magt til en mand.
En forhenværende leder kan udnævne den fremtidige leder.
Lederen kan udnævne en kollega til at designere den fremtidige leder.
Lederen kan stille et krav og fastholde det ved magt og anerkendelse.
Styrke kommer dog ikke neden fra, men må komme fra oven.
Lederskab kommer gennem Jihad og gennem en indre tvang. Når disse to kobles 
sammen er det uvægerligt og velsignet som i tilfældet af Khalif Mu'awwiyja 
om hvem Kadi Abu Bakr fra Granada sagde: "For os er han som den femte 
Khulafa Rashidun."
Mennesket har ingen rettigheder.
Børn har rettigheder fordi de ikke kan styrer deres egne affærer, derfor 
skylder man dem beskyttelse. De kræver dog også rettigheder, fordi de i 
deres eget rige hverken har autoritet eller forståelse for hvordan tingene 
er.
Menneskerettigheder er derfor et bedrag.
Mennesket har:
Forpligtelser,
Foretrukne handlinger
Misbilligede handlinger
Forbudte handlinger
og lovlige handlinger.
Det som ved Allah og Sunna ikke er ham forbudt er tilladt.
Det tilgrundliggende obligatoriske af et retfærdigt samfund er det følgende:
Voksen konfirmation af Allah's enhed og Budbringerskabet fra den Første af 
Menneskeligheden, må Allah velsigne ham og give ham fred.
Fem daglige sæt hengivelser i bøn som nedlagt.
En årlig skat taget fra ens rigdomme af lederen offentlige indsamlere.
En årlig daggry til tusmørke faste i den påpegede måned.
En årlig pilgrimsrejse til Allahs hus og Arafat i dens periode eller når man 
er i stand til at gå i dens periode.
Endnu en obligation er, med betingede undskyldninger, at slås i Jihad under 
en retmæssig leder.
Disse forpligtelser indebærer forpligtelser og disse igen udfylder det 
sociale mønster af den retfærdige civilisation, i harmoni med Guddommelig 
Lov.
Forpligtelserne af det forpligtende er det følgende:
Det Islamiske Fællesskab er nationen af Allahs noble slaver. De er derfor 
bundet til at beskytte hinanden og forsvare hinanden.
De er forpligtet til at lede andre til dette gode og at advare mod 
konsekvenserne af at forkaste Allah's styre. Resultatet i det Usete 
Kongerige er at de der forkastede det, deres skæbne er for ilden. Resultatet 
i det verdslige kongerige er at krig vil blive ført mod dem indtil de 
bekræfter Allah's enhed.
Ved præparation for disse to mulige veje har muslimerne endnu en 
forpligtelse. De er afskåret fra at tage jøder og kristne som deres venner 
fordi de er en fjende.
Også fordi at deres intellektuelle og spirituelle tilstand er defineret som 
kufr, at tildække sig, vil de gøre hvad som helst for at standse de troende 
i deres tro og vished i Allah. Allah har sågar advaret, at de ikke vil være 
tilfredsstillet før de får os til at følge deres livsmønster, som er kuf, 
bedrag og hykleri.
Derfor er der en vital forskel mellem muslim og kafir.
Denne forskel er ikke moralsk eller psykologisk, den er social og politisk.
Vi må undgå at blive trælbundet, udmyget, hånt og endelig slagtet af disse 
folk, der er blottet for retfærdighed fordi de er blottet for lov, og har 
opfundet deres egne love (humanismen) som vi har set resultere i det 
omvendte af deres påstande.
De påstår fraternitet men forvolder folkedrab.
De påstår frihed og gør så millioner til slaver i forbedrings- og 
koncentrations lejre.
De påstår lighed og lægger så verdenens rigdom i hænderne på få hundrede 
mænd og kondemnere millioner til fattigdom og sult.
De kalder til tolerance og den er: deklarationen af deres utolerance af os 
for ikke at besidde den tolerance de er parate til at tolerere. Derfor er 
deres doktrin om tolerance, utolerance.
Hver enkelt lov, udvikling, fremskridt, morale, og evolution de påstår viser 
sig at være dets egen modsætning.
Omfavnelsen af nihilismen som den eneste måde at tillade det evindelige 
tyveri af åger som de udøver på andre, nødvendiggør en genkendelse af at 
kafir samfundet står på dets egen selv destruktion. Vi kan ikke tillade 
dette fordi vores ordre er uniklig fra Allah og Hans Budbringer, må Allah 
velsigne ham og give ham fred.
Derfor er det en forpligtigelse at have en Emir i ethvert fællesskab, og en 
sultan over alle Ummaets folkeslag.
Dette medføre også en forpligtelse for Jihad.
Dette medføre en acceptering af det grundliggende fakta at muslimerne selv 
er en hær imod kuffar.
Dette medføre den livsopretholdende Zakat der må betales, i følge A'mal af 
Madina, i Islamiske Dinare og Dirhams så vel som den foreskrevne materielle 
værdi på ejer forhold.
Både Jihad og Zakat definerer en forpligtelse til at identificerer Ahl 
adh-Dhimma så at de betaler dhimmi-skatten, der frigør dem fra Zakat og 
militær tjeneste, og forsikre dem religiøs beskyttelse.
Idet valutaen for Zakat er den Islamiske Dinar og Dirham, er det derved 
ligeledes muslimernes valuta.
Alle financielle og handels metoder står for tur for fornyelse og renovation 
i en tilbagevenden til den retfærdige civilisation af de Islamiske folk.
Handel har dets forpligtelser, der projekteret fra Madina er væsentligt for 
en genoprettet helse for samfundet efter kafir monopolismens onde 
korruption, billiarderismen og afskaffelsen af handel og bytte ved 
super-makedernes kraft, netværk af varernes distribution fra en kilde, solgt 
fra en butik ikke et marked, der er spidsborger kapitalismens selve 
fundament.
Det direkte obligatoriske i Islam vedrørende handel indebærer ikke alene 
afskaffelsen af papir og elektronisk valuta men også af banker og 
børs-institutioner, også selvom de kalder sig Islamiske. Nye dynamiske og 
fungerende instrumenter af handel og rigdom, der ikke polarisere folk til 
billionære og tiggere kan skabes
Set fra denne verden er Islam, en maskine der giver folk en høj 
civilisation, og set fra den næste verden gives de Haven, og mødet med deres 
Herre.
Fra dette følger det at muslimernes Jihad, kombineret med den uundgåelige 
grumme skæbne der allerede falder på kuffar som fuldbyrdelse af det 
Guddommelige Ayat der melder krigs- deklarationen ved Budbringeren, må Allah 
velsigne ham og give ham fred (meningen er ved muslimsk styrke) og ved Allah 
Selv, æren er til Ham, (meningen er ved det uundgåelige af skæbnens væv) vil 
ødelægge ågersystemet.
Det vil så udløse de omfattende blokerede værdier af verdenens guld der nu 
er holdt i underjordiske befæstninger rundt om i verdenen i mens millioner 
sulter og fire hundrede tyranniserer menneskeheden.
Jihad'en, den forestående Jihad, under Profetens banner, vil være imod de 
der holder, kontrollerer og vogter denne tilbage holdt rigdom der må 
løslades som ghanam og så beskattes først ifølge Jihad reglerne, derefter 
ifølge Zakattens regler.
Den strømmende flod af Zakat vil være den materielle basis for den nye 
Islamiske civilisation.
Den sociale omvæltning og omplantning der i den kommende epoke vil ske, vil 
genetablere retfærdigheden og barmhjertigheden af Allahs vej.
Det har en kæmpemæssig frigivende styrke, og vil udskifte de skamfulde 
legaliteter af hedensk Romersk lov, revideret og korrumperet i uendelighed 
først af sadistiske cølibate kristne præster og dernæst af judeo-sekulære 
modernister. Denne selvsamme lov har fordømt tusinde af uskyldige til døden 
for mord, der kunne have levet under den klare og retfærdige Islamiske 
betingelse for en dødsstraf - vidner, direkte fysiske straffe, absolut bevis 
vedrørende skyld, domfældelse uden nogen økonomisk transaktion, doms 
afgivelser af jurister ikke ved ignorant flertals opinion af en mellem 
borgerne tilfældigt udvalgt gruppe, afskaffelse af forbedrings- og 
fængselsstraffe, er nogle af de direkte resultater af at genoprette 
Guddommelig retfærdighed i dens anvendelse af kvalificerede dommere.
I Islamisk lov, muslimerne, samfundet der kalder til det der er godt og til 
at undgå det onde, har altoverskyggende beskyttelse. Minoritets rettigheder 
er ikke et spørgsmål, Allahs lov er altoverskyggende men der er minoritets 
privilegium, der fastsætter og definerer, der igen både forsikre sikkerhed 
og forhindre omstyrtning af Islamisk overherredømme.
Islamisk styre er tjeneste. Magt er derfor fordelt på betjenende zoner.
Uddannelsen af dommere og lærde er overset af en Sheihk al-Islam. Han står 
også som protektor af legal anvendelse, og han tilser at ingen nye regler 
står i strid med lovens grundlæggende og konstante brede parameter.
Militærets overhoved er direkte ansvarlig til lederen.
Sufi tariqaerne er altid underlagt tidens over-sheik, der forsikre sig at 
der ikke er alvorlige innovationer eller shi'a fantasier. Denne rolle er 
vigtig siden tariqaernes kontaktflade er både med almindelige folk og med 
Laugenes medlemmer der genoprettet, vil forsikre eliminering af den 
kapitalistiske ramme til fordel for produktions processen.
De centrale landes styrelse og forhold til de mange Islamiske emirat 
satellitter, er alle under den koordinerende autoritet af Stor Waziren der 
er det udøvende fokus af samfundets autoritet.
Alle disse cirkler af integreret dynamisk social magt, cirkler omkring 
sultanens Kalifat autoritet. Han er ikke en enevældshersker, eller en 
diktator, han er rettere Haramanets tjener og formynder af muslimernes 
sikkerhed. Han står også som manifesterende bevis på Allahs velbehag med 
hans Din. Islam.
Hans forpligtelser er det følgende:
At beskytte Haramanet og sikre deres vedligeholdelse.
At tilsikre Hajj.
At fastsætte tiden for de to 'Eids; også tiderne for Ramadan.
At garanterer Jumu' aernes rette højtideligholdelse.
At tilsikre Dinarens og Dirhammens vægt og renhed samt de korrekte vægte og 
mål.
At erklære Jihad når og hvor nødvendigt i Dar al-Islam.
Til dette kunne man tilføje en forpligtelse om aldrig helt i stase at 
forlade de ydreliggende lande, men forblive vedvarende i at kalde til Islam 
rettet imod det stædige og uciviliserede kuffar.
Alt dette er det vibrerende og uundgåelige resultat af levende Islam der 
allerede er i færd med at ødelægge judeo-sekularismen. Dets økologiske 
katastrofe, dets sociale ruin, dets ødelæggelse af mandighed og 
kvindelighed, dets normer af urban mord, voldtægt, og anarki, dets ophøjelse 
af sex under for ægteskab, dets skrækkelige ondskab mod børn, dets 
gennemtrængende åger-system, dets beslavelse og fattiggørelse af millioner, 
dets folkedrabs krige imod Islam, dets styre af en lille banknings- og 
korporations oligarki, dets beslavende myte om demokrati, og dets uhyggelige 
stormløb mod selv ødelæggelse.
Islams genoprettelse, betyder genoprettelse af personligt herredømme 
indenfor retfærdige grænser, og afskaffelsen af fiskal (beskatnings) staten. 
Det er en ende på den katastrofale ateisme der for to hundrede år har ligget 
som en forbandelse over alle mænd, kvinder og børn.
Det bringer til folket gode nyheder og advarslen. Ilden er en realitet i det 
Usete, og med vores egne øjne har vi været vidner til det i hænderne på 
kuffaerne i den synlige verden. Haven er en realitet og folket af salat, 
faste, Hajj og Zakat har smagt det lovede i denne verden.
Vi er folket der er befriet for overtro, astrologi og dæmoner. Vi tror på 
det Usete.
Vi erklære at Allah, Herre over hele Universet, er En, og at intet er 
ligestillet med Ham.
Vi erklære at Muhammed er Hans Budbringer, sendt til hele menneskeheden.
Og det er i denne tro på Allah's Enhed og hans Budbringers sidste 
meddelelse, at vi tror på de andre åbenbarede Bøger, Budbringere og Engle, 
den Ypperste dag, handlingernes ligevægt, Dommen, og Skæbnens Kendelser.
Og til sidst at Allah's Islam vil overgå alle andre religioner, som Han 
lovede i Hans Bog der nu styrer verdenen til dens sidste time.
Web design:
by