Moral for madolie-afbrændere
 
 
 
 Det lyder hårdt, at folk sulter i ulande, der producerer mad nok - men maden 
 er bl.a. palmeolie der bruges som biobrændstof for at glæde 
 AlGore-klimatosser, der vil påvirke global warming, så ikke havene stiger
 
 
 
 Det er i strid med den moral vi lærte af vore forældre, men den var baseret 
 på nærhedsprincip - og ser vi på de overbefolkede ulande så gælder 
 afstandsprincip.
 
 
 
 Skurken er ulands-moderen, der fødte flere børn end der var mad til.
 
 Hun har ingen ret til at kræve mad til sin egoistiske avl af uønskede 
 babyer.
 
 Hun burde have født kun, når en mand havde giftet sig med hende og har råd 
 til at være skafferdyr og forsørge børnene.
 
 Hun er et uundskyldeligt skadedyr ved, at hun ikke insisterede på brug af 
 kondom, så hun kunne undgå at gøre sig land fattigt ved at føde arbejdsløse, 
 der nedsætter gennemsnitsindkomsten til det livsfarlige. Lær af Kina, der 
 ædelt har bekæmpet overbefolkning og lærer Tibet det samme.
 
 
 
 Det skaber størst mulig lykke for flest mulig, når man som Mao gennemtvinger 
 etbarnspolitik.
 
 
 
 Det er stor retfærdighed i at man ikke sælger madolien til mad, så de 
 uansvarlige mødre føder ekstra befolkningsoverskud
 
 De der har investeret i forbedrede landbrug er dem,  der kører bil, og de 
 har brug for biobrændstof, så det ville være kortsiget og uretfærdigt imod 
 kommende generationer, hvis de solgte madolien under markedspris til de 
 fattige.
 
 Det ville give mindre sult nu, men mere sult i næste generation, for jo mere 
 mad man giver de asociale tabere, jo mere overbefolker disse svinemikler vor 
 klode
 
 
 
 Immanuel Kant var med på dette og hans omfattende og gennemtænkte kristne og 
 ateistiske etik påbød hensyntagen bl.a. til landsfadere der skal bruge 
 fæstebønders arbejdsindsats for at få penge til at forsvare landt mod dets 
 plyndrende fjender.
 
 
 
 
 
 "Retten til at bruge en mand i husholdningen er analog med ejendomsretten 
 til ting. Et tyende (fx FÆSTEBØNDER) har ikke ret til at unddrage sig sin 
 arbejdsplads og kan derfor indfanges og hentes tilbage med magt. 
 Immanuel Kant
 
 
 
 "Pligtens majestæt stiler ikke mod livets lykke Kant
 
 
 
 Kant teoretiserede selvmodsigende om at man ikke må bruge medmennesker som 
 OBJEKT. Men adelen brugte fæstebønder som pligtmaskiner, der skabte lykke 
 for alle ved at skabe penge til oprustning så ikke tysk-østrigsk 
 civilisation blev smadret af den tids tyrkiske invasionsforsøg.
 
 Kant var adelens og dermed Tysklands velgører - at tilgodese dovne 
 slavebønder havde været så ondt som at forkæle ulandsmødre der føder 
 skadeligt mange børn.
 
 
 
 SF er umoralsk i extrem grad når de lyver at havstigning er skabt af de rige 
 lande og vi skal bekæmpe global opvarmning. Hvis vi overlader der til det 
 fri marked, bliver alle så lykkelige som mulig. Og havene stiger jo ikke så 
 meget at det gør noget og sker det har vi råd til at flytte ind i landet på 
 højere jord.
 
 
 
  
            
             |