/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Hvad skal jeg stille op med sonofon
Fra : Bo Mørch Mogensen


Dato : 29-05-08 16:00

de bliver ved med at opkræve mig for udenrigs opkald til indlands opkald ,
de lægger f.eks 945 for an nr , de har gjort det før dog uden at ligge noget
foran telefon nr hvor jeg blev opkrævet for opkald til et sted i Afrika for
sms til min søster Telia mobil nr på Nørrebro :(- der er selvf tele
styrelsen ... men er der andre forslag prøv lige at se den her regning :


Dato Kl. Type Til Antal DKK i alt
08.05.08 21:33 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
08.05.08 21:33 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
08.05.08 21:33 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
02.05.08 16:14 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
02.05.08 16:14 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
02.05.08 16:14 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
02.05.08 16:14 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:03 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:03 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:03 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:03 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:03 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:03 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:02 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:02 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:02 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 20:23 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
26.04.08 21:50 Sri Lanka 94522010107 1 stk. 2,70
26.04.08 21:50 Sri Lanka 94522010107 1 stk. 2,70
25.04.08 15:05 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
25.04.08 15:05 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
25.04.08 15:05 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
25.04.08 15:05 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
23.04.08 17:27 Uganda 2561200700 1 stk. 2,70
23.04.08 17:27 Uganda 2561200700 1 stk. 2,70
22.04.08 23:49 Sri Lanka 94522010107 1 stk. 2,70
22.04.08 23:49 Sri Lanka 94522010107 1 stk. 2,70
22.04.08 23:49 Sri Lanka 94522010107 1 stk. 2,70
22.04.08 23:47 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
22.04.08 23:47 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
22.04.08 23:47 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70

Besked til 94521400710
24 stk.
64,80
Dato Kl. Type Til Antal DKK i alt
08.05.08 21:33 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
08.05.08 21:33 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
08.05.08 21:33 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
02.05.08 16:14 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
02.05.08 16:14 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
02.05.08 16:14 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
02.05.08 16:14 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:03 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:03 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:03 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:03 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:03 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:03 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:02 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:02 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 23:02 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
27.04.08 20:23 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
25.04.08 15:05 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
25.04.08 15:05 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
25.04.08 15:05 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
25.04.08 15:05 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
22.04.08 23:47 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
22.04.08 23:47 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
22.04.08 23:47 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70

Besked til 94522010107
5 stk.
13,50
Dato Kl. Type Til Antal DKK i alt
26.04.08 21:50 Sri Lanka 94522010107 1 stk. 2,70
26.04.08 21:50 Sri Lanka 94522010107 1 stk. 2,70
22.04.08 23:49 Sri Lanka 94522010107 1 stk. 2,70
22.04.08 23:49 Sri Lanka 94522010107 1 stk. 2,70
22.04.08 23:49 Sri Lanka 94522010107 1 stk. 2,70

Besked til 2561200700
2 stk.
5,40
Dato Kl. Type Til Antal DKK i alt
23.04.08 17:27 Uganda 2561200700 1 stk. 2,70
23.04.08 17:27 Uganda 2561200700 1 stk. 2,70


Deres fejl koster altid kunden penge !

Bedste hilsner
Bo M Mogensen

--
--
signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185



 
 
Holst (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 29-05-08 16:17


Bo Mørch Mogensen wrote:

> Deres fejl koster altid kunden penge !

Primært lægger man jo kun mærke til de fejl, som koster kunden penge.
Kunderne lægger typisk ikke mærke til de omvendte fejl.

Skift selskab er mit råd.

Ole C (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Ole C


Dato : 29-05-08 16:18

Bo Mørch Mogensen skrev blandt andet:

> de bliver ved med at opkræve mig for udenrigs opkald til indlands
> opkald , de lægger f.eks 945 for an nr , de har gjort det før dog
> uden at ligge noget foran telefon nr hvor jeg blev opkrævet for
> opkald til et sted i Afrika for sms til min søster Telia mobil nr på
> Nørrebro

Skift til et andet - og billigere - selskab

--
vh
Ole C


Anders (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 29-05-08 16:24

Hvad vil han få ud af det, han hænger jo stadigvæk på en regning ?

Det nemmeste er da bare at betale de ca, 80,- det drejer sig om,og så kan
han skifte selskab bagefter.

Så er der gjort ''rent bord''.

A

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse
news:483ec925$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> Bo Mørch Mogensen skrev blandt andet:
>
>> de bliver ved med at opkræve mig for udenrigs opkald til indlands
>> opkald , de lægger f.eks 945 for an nr , de har gjort det før dog
>> uden at ligge noget foran telefon nr hvor jeg blev opkrævet for
>> opkald til et sted i Afrika for sms til min søster Telia mobil nr på
>> Nørrebro
>
> Skift til et andet - og billigere - selskab
>
> --
> vh
> Ole C



Ole C (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Ole C


Dato : 29-05-08 20:44

Anders skrev blandt andet:

> Hvad vil han få ud af det, han hænger jo stadigvæk på en regning ?
>
> Det nemmeste er da bare at betale de ca, 80,- det drejer sig om,og så
> kan han skifte selskab bagefter.
>
> Så er der gjort ''rent bord''.


Og hvad giver dig det indtryk, at jeg skulle mene, at han skal "løbe"
fra regningen inden han skifter selskab?

--
vh
Ole C


Anders (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 30-05-08 02:33

Intet

A

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse
news:483f079c$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> Anders skrev blandt andet:
>
>> Hvad vil han få ud af det, han hænger jo stadigvæk på en regning ?
>>
>> Det nemmeste er da bare at betale de ca, 80,- det drejer sig om,og så
>> kan han skifte selskab bagefter.
>>
>> Så er der gjort ''rent bord''.
>
>
> Og hvad giver dig det indtryk, at jeg skulle mene, at han skal "løbe" fra
> regningen inden han skifter selskab?
>
> --
> vh
> Ole C



Snakee (01-06-2008)
Kommentar
Fra : Snakee


Dato : 01-06-08 16:42

Anders skrev:

> Det nemmeste er da bare at betale de ca, 80,- det drejer sig om,og så kan
> han skifte selskab bagefter.

Det nemmeste ja men så absolut også det dummeste. Hvorfor er det at
manden skal betale for noget han ikke har fået.

Min idé:

Start med at ringe til Skodafon og snak venligt med dem. Er de fine i
kanten vil de slette det fra regningen, er de det ikke så trækker du dem
gennem forbrugerrådet og lader dem betale ALLE sagsomkostninger når du
får ret, for det gør du garanteret, og de skiderikker fra Skodafon har
godt af at betale en hulens masse penge. Det er nemlig ikke første gang
jeg har hørt om at de laver det nummer med at taksere for ting man IKKE
har fået. Men de kører åbenbart deres børnearbejdsfirma efter devisen
"går den, så går den"

Husk i øvrigt at skifte til Telmore derefter.


Snakee


--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam
til adressen er adressen væk.

Anders (01-06-2008)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 01-06-08 17:45

Det kan da ikke betale sig at slæbe dem igennem FS.
For det koster jo også penge at oprette en sag, og skal
man ikke forvente at du får svar lige med det samme.

Der kan godt gå op til 2 år (måske mere) inden der kommer en afklaring.

Hvoffor skal han skifte til Telmore ?


A
"Snakee" <blingbling@trashmail.net> skrev i en meddelelse
news:4842c349$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Anders skrev:
>
>> Det nemmeste er da bare at betale de ca, 80,- det drejer sig om,og så kan
>> han skifte selskab bagefter.
>
> Det nemmeste ja men så absolut også det dummeste. Hvorfor er det at
> manden skal betale for noget han ikke har fået.
>
> Min idé:
>
> Start med at ringe til Skodafon og snak venligt med dem. Er de fine i
> kanten vil de slette det fra regningen, er de det ikke så trækker du dem
> gennem forbrugerrådet og lader dem betale ALLE sagsomkostninger når du
> får ret, for det gør du garanteret, og de skiderikker fra Skodafon har
> godt af at betale en hulens masse penge. Det er nemlig ikke første gang
> jeg har hørt om at de laver det nummer med at taksere for ting man IKKE
> har fået. Men de kører åbenbart deres børnearbejdsfirma efter devisen
> "går den, så går den"
>
> Husk i øvrigt at skifte til Telmore derefter.
>
>
> Snakee
>
>
> --
> Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
> men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
> tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam
> til adressen er adressen væk.



Snakee (01-06-2008)
Kommentar
Fra : Snakee


Dato : 01-06-08 21:41

Anders skrev:
> Det kan da ikke betale sig at slæbe dem igennem FS.
> For det koster jo også penge at oprette en sag, og skal
> man ikke forvente at du får svar lige med det samme.
>


Ja men på den anden side så hvis han får medhold i sagen, og det gør han
jo garanteret da han jo nok i mindst eet og sikkert flere tilfælde har
et rimeligt sikkert alibi herhjemme, så kan Skodafon komme til at
afholde alle omkostninger til sagen. Plus man skal ikke bare sætte sig
med hænderne i skødet og indbetale pengene selvom det er det aller
nemmeste. Bliver man uretfærdigt behandlet skal man gøre noget ved det
ikke bare give efter og betale. Næste gang de gør det er det måske 5000
kr og det ville du da heller ikke bare indbetale vel?


> Der kan godt gå op til 2 år (måske mere) inden der kommer en afklaring.

Er der ikke noget med at et firma ikke kan opkræve regninger eller sende
en sag til inkasso hvis sagen er blevet indberettet til forbrugerrådet?

> Hvoffor skal han skifte til Telmore ?

Kører på TDCs net, så han er helt uafhængig af Skodafon, er langt
billigere og ikke mindst bedre end mange af de andre billigselskaber der
også kører på TDCs net.

Snakee



--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam
til adressen er adressen væk.

Anders (02-06-2008)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 02-06-08 05:51

> Er der ikke noget med at et firma ikke kan opkræve regninger eller sende
> en sag til inkasso hvis sagen er blevet indberettet til forbrugerrådet?

Jeg er ikke så meget inde i de sager, men kender flere der har være igennem
'møllen', og de har måtte vente i op til 2 år, og så er det ikke 100%
sikkert at
de vinder.

A



Bjarne (02-06-2008)
Kommentar
Fra : Bjarne


Dato : 02-06-08 08:53

Anders skrev:
> Det kan da ikke betale sig at slæbe dem igennem FS.
> For det koster jo også penge at oprette en sag, og skal
> man ikke forvente at du får svar lige med det samme.
>
> Der kan godt gå op til 2 år (måske mere) inden der kommer en afklaring.
>
> Hvoffor skal han skifte til Telmore ?

Nu er dette ikke et reklameforum, men jeg og mine børn har benyttet
Telmore siden år 2001 og aldrig haft problemer med deres kundeservice.
Inden da nåede vi at blive aldeles grundigt trætte af Sonofidus.
Det har åbenbart høj prioritet for Telmore at kunderne skal føle sig
ordentligt behandlet.
Sonofidus lever derimod på, at kunden aldrig har ret.
Forskellige forretningsmetoder.
Jeg ved ikke, om Sonofidus er billigere. Men jeg ville ikke drømme om at
give dem chancen igen.

Bjarne

Anders (02-06-2008)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 02-06-08 10:50

hvor ser du reklamer i indlægget ?

A

"Bjarne" <alvar.hanso.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4843a6c7$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Anders skrev:
>> Det kan da ikke betale sig at slæbe dem igennem FS.
>> For det koster jo også penge at oprette en sag, og skal
>> man ikke forvente at du får svar lige med det samme.
>>
>> Der kan godt gå op til 2 år (måske mere) inden der kommer en afklaring.
>>
>> Hvoffor skal han skifte til Telmore ?
>
> Nu er dette ikke et reklameforum, men jeg og mine børn har benyttet
> Telmore siden år 2001 og aldrig haft problemer med deres kundeservice.
> Inden da nåede vi at blive aldeles grundigt trætte af Sonofidus.
> Det har åbenbart høj prioritet for Telmore at kunderne skal føle sig
> ordentligt behandlet.
> Sonofidus lever derimod på, at kunden aldrig har ret.
> Forskellige forretningsmetoder.
> Jeg ved ikke, om Sonofidus er billigere. Men jeg ville ikke drømme om at
> give dem chancen igen.
>
> Bjarne



TSC (29-05-2008)
Kommentar
Fra : TSC


Dato : 29-05-08 16:42


"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:483ec508$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> de bliver ved med at opkræve mig for udenrigs opkald til indlands opkald ,
> de lægger f.eks 945 for an nr , de har gjort det før dog uden at ligge
> noget foran telefon nr hvor jeg blev opkrævet for opkald til et sted i
> Afrika for sms til min søster Telia mobil nr på Nørrebro :(- der er selvf
> tele styrelsen ... men er der andre forslag prøv lige at se den her
> regning :
>
>
> Dato Kl. Type Til Antal DKK i alt
> 08.05.08 21:33 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70
> 08.05.08 21:33 Sri Lanka 94521400710 1 stk. 2,70

Lidt uhyggelig - en af min venner havde det samme problem. Her var det hans
telefon der var satop til at tilføje et bestemt prefix så det kostede
kassen... Telefonen var købt via postorder i udlandet..

VH
TS



JBH (29-05-2008)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 29-05-08 17:58

Hvad du skal stille op med Sonofon...

Du (og andre) skal holde sig langt væk. Efter de gik sammen Cybershitty, er
de blevet helt umulige at have med at gøre. En skam for Sonofon var indtil
da et okay selskab.

mvh
JBH
(Fhv. Sonofon kunde)



Anders (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 29-05-08 18:43

Cybershitty = Skodcity ?

A

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:483ee096$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hvad du skal stille op med Sonofon...
>
> Du (og andre) skal holde sig langt væk. Efter de gik sammen Cybershitty,
> er de blevet helt umulige at have med at gøre. En skam for Sonofon var
> indtil da et okay selskab.
>
> mvh
> JBH
> (Fhv. Sonofon kunde)
>



Peter T. (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Peter T.


Dato : 30-05-08 09:45

JBH udviste en rettidig omhu og skrev:

> Du (og andre) skal holde sig langt væk. Efter de gik sammen
> Cybershitty, er de blevet helt umulige at have med at gøre. En skam
> for Sonofon var indtil da et okay selskab.

Jeg er på linie med dig. Sonofon og cybercity kagler rundt i hønsegården,
som om de var hovedløse høns hvad angår spørgsmål til kundeservice mm..
Det har både jeg, min kæreste og et par venner oplevet. Jeg hænger
desværre på dem indtil 5. juli. Og derefter er jeg løbet skrigende væk fra
sonofon.

--
Peter T.

Jubii (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Jubii


Dato : 30-05-08 10:10

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i meddelelsen
news:Xns9AAE6D571FF59muh@127.0.0.1...
> JBH udviste en rettidig omhu og skrev:
>
>> Du (og andre) skal holde sig langt væk. Efter de gik sammen
>> Cybershitty, er de blevet helt umulige at have med at gøre. En skam
>> for Sonofon var indtil da et okay selskab.
>
> Jeg er på linie med dig. Sonofon og cybercity kagler rundt i hønsegården,
> som om de var hovedløse høns hvad angår spørgsmål til kundeservice mm..
> Det har både jeg, min kæreste og et par venner oplevet. Jeg hænger
> desværre på dem indtil 5. juli. Og derefter er jeg løbet skrigende væk
> fra
> sonofon.
>
> --
> Peter T.


Deres butikker er heller ikke bedre udfra bedømmelsen fra tråden.
Sender et bluetooth headset til reparation i marts, og efter rykkere, er den
ikke kommet retur i maj.
Ophæver købet, får ok hvis jeg kommer ind i butikken med kvitering.
Kommer med kvitering men dem i butikken siger de er afløsere og må ikke
udbetale fra kassen.
Afleverer rep.nota sammen med kvitering mod at få en seddel om deres
modtagelse for så kan de jo inbetale til min giro ik'.
Næhnej, den metode bruger de ikke, jeg skal hente pengene i butikken,
skriver de i email.
Så ??????, hvad nu hvis der er afløsere på igen? Man får lyst til at rive
deres mobiler ned fra væggene hvis de laver det nummer een gang til.



DW (30-05-2008)
Kommentar
Fra : DW


Dato : 30-05-08 19:47

Jubii skrev:

>
>
> Deres butikker er heller ikke bedre udfra bedømmelsen fra tråden.
> Sender et bluetooth headset til reparation i marts, og efter rykkere, er den
> ikke kommet retur i maj.
> Ophæver købet, får ok hvis jeg kommer ind i butikken med kvitering.
> Kommer med kvitering men dem i butikken siger de er afløsere og må ikke
> udbetale fra kassen.
> Afleverer rep.nota sammen med kvitering mod at få en seddel om deres
> modtagelse for så kan de jo inbetale til min giro ik'.
> Næhnej, den metode bruger de ikke, jeg skal hente pengene i butikken,
> skriver de i email.
> Så ??????, hvad nu hvis der er afløsere på igen? Man får lyst til at rive
> deres mobiler ned fra væggene hvis de laver det nummer een gang til.
>
>
Mon ikke du via emailen kan aftale en tid?

Jubii (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Jubii


Dato : 30-05-08 20:34

"DW" <dw@invalidespammerdyr.dk> skrev i meddelelsen
news:48404bac$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> Jubii skrev:
>
>> Så ??????, hvad nu hvis der er afløsere på igen? Man får lyst til at rive
>> deres mobiler ned fra væggene hvis de laver det nummer een gang til.
> Mon ikke du via emailen kan aftale en tid?

Jo naturligvis, problemet er blot jeg ikke ved hvornår jeg lige har tid til
at tage den lange vej ind til dem. Men det bliver til en email når jeg ved
det, en dags tid i forvejen. Det var blot en kommentar til mobiltråden.




dotman (31-05-2008)
Kommentar
Fra : dotman


Dato : 31-05-08 08:30


"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen
news:484056b7$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "DW" <dw@invalidespammerdyr.dk> skrev i meddelelsen
> news:48404bac$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>> Jubii skrev:
>>
>>> Så ??????, hvad nu hvis der er afløsere på igen? Man får lyst til at
>>> rive deres mobiler ned fra væggene hvis de laver det nummer een gang
>>> til.
>> Mon ikke du via emailen kan aftale en tid?
>
> Jo naturligvis, problemet er blot jeg ikke ved hvornår jeg lige har tid
> til at tage den lange vej ind til dem. Men det bliver til en email når jeg
> ved det, en dags tid i forvejen. Det var blot en kommentar til
> mobiltråden.

Ret enkelt, hvis det headset stadig sælges i butikken, så får du bare et
nyt, det er normal praksis, hvis det ikke er alt for gammelt.
Man laver ikke bluetooth headset, man sender kunden et ombytter headset hvis
værkstedet har et og hvis det er et headset der ikke længere sælges, så kan
det være at værkstedet er løbet tør for ombytter.
Har butikken det stadig, så beder du bare om at få et nyt eller et
tilsvarende, snak med butikschefen.

endnu bedre, send butikschefen en mail og bed om at han finder et nyt til
dig eller ligger pengene klar til dig, når du kan komme forbi, i tilfælde at
han "butikschefen" ikke selv er der.


Jubii (31-05-2008)
Kommentar
Fra : Jubii


Dato : 31-05-08 10:07

"dotman" <no@mail.thanks> skrev i meddelelsen
news:4840fe90$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen
> news:484056b7$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "DW" <dw@invalidespammerdyr.dk> skrev i meddelelsen
>> news:48404bac$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Jubii skrev:
>>>
>>>> Så ??????, hvad nu hvis der er afløsere på igen? Man får lyst til at
>>>> rive deres mobiler ned fra væggene hvis de laver det nummer een gang
>>>> til.
>>> Mon ikke du via emailen kan aftale en tid?
>>
>> Jo naturligvis, problemet er blot jeg ikke ved hvornår jeg lige har tid
>> til at tage den lange vej ind til dem. Men det bliver til en email når
>> jeg ved det, en dags tid i forvejen. Det var blot en kommentar til
>> mobiltråden.
>
> Ret enkelt, hvis det headset stadig sælges i butikken, så får du bare et
> nyt, det er normal praksis, hvis det ikke er alt for gammelt.
> Man laver ikke bluetooth headset, man sender kunden et ombytter headset
> hvis værkstedet har et og hvis det er et headset der ikke længere sælges,
> så kan det være at værkstedet er løbet tør for ombytter.
> Har butikken det stadig, så beder du bare om at få et nyt eller et
> tilsvarende, snak med butikschefen.
>
> endnu bedre, send butikschefen en mail og bed om at han finder et nyt til
> dig eller ligger pengene klar til dig, når du kan komme forbi, i tilfælde
> at han "butikschefen" ikke selv er der.

Jeg vil slet ikke have noget med sonofjolserne at gøre, så købet er ophævet.



dotman (31-05-2008)
Kommentar
Fra : dotman


Dato : 31-05-08 08:20


"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i meddelelsen
news:Xns9AAE6D571FF59muh@127.0.0.1...
> JBH udviste en rettidig omhu og skrev:
>
>> Du (og andre) skal holde sig langt væk. Efter de gik sammen
>> Cybershitty, er de blevet helt umulige at have med at gøre. En skam
>> for Sonofon var indtil da et okay selskab.
>
> Jeg er på linie med dig. Sonofon og cybercity kagler rundt i hønsegården,
> som om de var hovedløse høns hvad angår spørgsmål til kundeservice mm..
> Det har både jeg, min kæreste og et par venner oplevet. Jeg hænger
> desværre på dem indtil 5. juli. Og derefter er jeg løbet skrigende væk
> fra
> sonofon.

Det samme oplever jeg med TDC, de kan sgu heller ikke finde ud af en skid,
nu har jeg brugt over er halvt år på en sag, hvor de har lavet en fejl, hvor
jeg både har ringet og snakket med kundeservice og været i butikken og hver
gang får jeg en ny forkert regning 3 mdr. senere

For slet ikke at glemme Telia, hold kæft et mareridt, et år efter kommer der
påstande om ubetalte regninger for perioder hvor vi slet ikke har haft
telefon.

Har ALDRIG haft problemer med Sonofon.


Snakee (01-06-2008)
Kommentar
Fra : Snakee


Dato : 01-06-08 16:45

JBH skrev:
> En skam for Sonofon var indtil da et okay selskab.

Det får du sku MEGET svært ved at overbevise fornuftige mennesker om

Snakee


--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam
til adressen er adressen væk.

Hm (01-06-2008)
Kommentar
Fra : Hm


Dato : 01-06-08 20:08


"Snakee" <blingbling@trashmail.net> skrev i en meddelelse
news:4842c3e7$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> JBH skrev:
>> En skam for Sonofon var indtil da et okay selskab.
>
> Det får du sku MEGET svært ved at overbevise fornuftige mennesker om
>
Mener selv jeg er et fornuftigt menneske, selvom jeg har haft Sonofon i
rigtig, rigtig mange år så jeg er overbevist !!



Snakee (01-06-2008)
Kommentar
Fra : Snakee


Dato : 01-06-08 21:48

Hm skrev:

> Mener selv jeg er et fornuftigt menneske, selvom jeg har haft Sonofon i
> rigtig, rigtig mange år så jeg er overbevist !!

Tja men udover dig er det vidst kun folk der er ansat og får deres løn
af dem som synes de er go'e (det skal de jo) og så en række mere eller
mindre smådumme forbrugere der håber på at spare et par kroner ved at
have dem som udbyder

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam
til adressen er adressen væk.

Rea721 (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Rea721


Dato : 29-05-08 23:39



"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:483ec508$0$90264$14726298@news.sunsite.dk

-snip-

Et måske underligt spørgsmål..og dog.... kender du en Julie Ann Hansen fra
Hadsten??

Kunne det tænkes at du har lavet kortnummertaster??

Hvis du laver dette nr 94521400710 om til 04521400710...såå +45 21400710
bare et langskud??


--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min
respekt, men om min underkastelse. Og dette er uforeneligt med et sekulært
demokrati. - Flemming Rose



Michael Kjærsgård (04-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Kjærsgård


Dato : 04-06-08 19:23

> Et måske underligt spørgsmål..og dog.... kender du en Julie Ann Hansen fra
> Hadsten??
>
> Kunne det tænkes at du har lavet kortnummertaster??
>
> Hvis du laver dette nr 94521400710 om til 04521400710...såå +45 21400710
> bare et langskud??

Jeg synes da umiddelbart det kunne være meget interessant hvis Bo besvarede
dette... Alternativt om han ellers har været i kontakt med Sonofon og fået
opklaret hvad der er sket?

--
Michael



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste