"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:tkn524lentru994ba5ahl1ldiqafg8t6j8@4ax.com...
> On Tue, 6 May 2008 16:07:46 +0200, "tester" <test@test.dk> wrote:
>
>>
>>Hej. Garantien er udløbet det har jeg undersøgt. Og nej det er ikke det
>>ben
>>der skal mangle men derimod det som er placeret lige over "mangleren"
>>skråt
>>til højre som er væk og jeg mener væk fysisk. Hvordan og hvorledes ved jeg
>>ikke, men væk er det.
>
> Hvis alt andet mislykkes og data er vigtige, er det vel muligt at
> lodde en ledning på der hvor det er benet er loddet på printet, bore
> et hul foroven i kabelstikket der hvor benet skulle være gået ind og
> så få kontakt ad den vej. Kræver lidt fingerfærdighed og diverse
> forholdsregler mod statisk elektricitet (få evt. en erfaren
> elektroniktekniker til at gøre det), men der burde ikke være de store
> problemer i det.
>
>
>
> --
> Rado
>
> The greatest obstacle to discovery is not ignorance
> but the illusion of knowledge.
Jeg tænkte nu mere i retning af at en tekniker kunne sætte et nyt ben på,
f.eks dem hos Brinck Elektronik
http://www.brinck.dk/ hvis han bor i kbh
eller hans lokale tv pusher hvis de har et værksted.
--
Mvh
JBJ