/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Det er aldrig for sent....
Fra : MKS - 74


Dato : 18-10-07 07:50
 
 
m0rt3n (18-10-2007)
Kommentar
Fra : m0rt3n


Dato : 18-10-07 10:55

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:ff0eh391cita42u09mbkhtrq37tjccee63@4ax.com...
> <http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Kerteminde/2007/10/17/124423.htm?rss=true®ional>

Det er ikke godt for vores image:

Forleden oplevede jeg TO gange på samme dag at blive irettesat af
paddehatte. Den ene paddehat stod på Shell i Ølstykke og mente, at jeg ikke
måtte gå ind i butikken med hjelmen på og betale for min benzin; "næste gang
skal du tage hjelmen af, ellers må du ikke komme ind i butikken". (Jeg havde
ørepropper i, så han måtte gentage 4-5 gange og endte med at råbe). Fuck om
jeg tager hjelmen af. Så skal jeg også have jakken af for at få mit lange
hår ind under jakken igen. Næste gang kan de da blive fri for at se mig i
butikken; så kan de bare sende regningen for det jeg tanker. I øvrigt synes
jeg, det er mærkelig salgsteknik at gøre det svært for kunderne. Jeg forstår
godt, at det har noget at gøre med røvere, men hvad kan Shell bruge det til?
Trykker de på overfaldsalarmen, når de ser en motorcyklist? Eller håber de,
at røverne respekterer hjelmforbuddet, når de skal røve en tankstation? Det
er lamt.

Paddehat nr. 2 var pedel på det universitet jeg går på. Han løb efter mig
for at fortælle, hvad han syntes om min parkering. Noget med at jeg ikke
måtte holde på fliserne foran hovedindgangen, men skulle parkere på asfalten
sammen med bilerne. Jeg fik ikke fat i detaljerne, for jeg havde stadig
ørepropper i og havde lidt travlt med at komme til undervisning (pitstoppet
i Ølstykke havde taget lidt længere tid end forventet, og vejarbejdet på
motorvejen gør det mere end almindelig svært at zig-zagge mellem bilerne for
tiden). Jeg parkerer naturligvis stadig, hvor det passer mig.

Jeg synes, det er sløje tider, vi lever i, når pedeller og tankpassere tror,
at de kan stille sig op og spille smarte overfor en motorcyklist. Der er
simpelthen for mange gamle nisser på Viragoer og Jinluner, og det går ud
over respekten!

-m0rt3n zrx1100



HO (18-10-2007)
Kommentar
Fra : HO


Dato : 18-10-07 11:40

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
news:47172d8d$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:ff0eh391cita42u09mbkhtrq37tjccee63@4ax.com...
>> <http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Kerteminde/2007/10/17/124423.htm?rss=true®ional>
>
> Det er ikke godt for vores image:
>
> Forleden oplevede jeg TO gange på samme dag at blive irettesat af
> paddehatte.
KLIP

Hej
Jeg vil nu mene det er dig, der er den største paddehat.
MVH
Hans



Jim Andersen (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Jim Andersen


Dato : 18-10-07 11:49

m0rt3n wrote:
> Det er ikke godt for vores image:
>
> Forleden oplevede jeg TO gange på samme dag at blive irettesat af
> paddehatte.

Tak Morten ! Så reddede du igen min dag !

/jim



Arne Lorenzen (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Arne Lorenzen


Dato : 18-10-07 12:49

m0rt3n skrev den 18 okt 2007 i
news:47172d8d$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

[klip en smøre jeg ikke kan tro er ment som det er skrevet?]

> Jeg synes, det er sløje tider, vi lever i, når pedeller og tankpassere
> tror, at de kan stille sig op og spille smarte overfor en motorcyklist.

Ja, helt ærligt, du skal da ikke finde dig i noget, nu du er blevet
motorcyklist, så må der eddemaneme også tages helt særlige hensyn til dit
personlige velbefindende, det følger jo lissom med i´kå ?

--
Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

m0rt3n (18-10-2007)
Kommentar
Fra : m0rt3n


Dato : 18-10-07 15:07

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns99CD8CCE2AFEEalonospamdkfritidmot@62.243.74.163...
> Ja, helt ærligt, du skal da ikke finde dig i noget, nu du er blevet
> motorcyklist, så må der eddemaneme også tages helt særlige hensyn til dit
> personlige velbefindende, det følger jo lissom med i´kå ?

Arne, du rammer hovedet på sømmet: Jeg er jo netop ikke _blevet_
motorcyklist. Jeg ER motorcyklist. Det er ikke noget man _bliver_ uanset
hvor mange Jinlunner eller BMWer man køber, alt efter hvor meget friværdi
man har. Det er en livsfilosofi, som desværre er blevet kraftigt devalueret,
som gennemsnitsalderen er steget til 50+ år. Kunne alle de seniorer dog ikke
løbe rulleskøjter, købe en MG eller bare rejse for deres penge i stedet for
at ødelægge den danske MC-kultur.
-m0rt3n zrx1100
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=522



Martin Wittrock (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Martin Wittrock


Dato : 18-10-07 17:02

> Kunne alle de
> seniorer dog ikke løbe rulleskøjter, købe en MG eller bare rejse for deres
> penge i stedet for at ødelægge den danske MC-kultur.

Uhrm... din såkaldte "danske MC-kultur" lyder altså ikke specielt
beundringsværdig, hvis den indebærer at folk ikke skal kunne sige deres
mening hvis de mener din hovedbeklædning er upassende (maskerende) eller
din parkering stinker - om det så skal være pga. frygt, æresfrygt eller
respekt er vel sagen uvedkommende. Jeg skal ikke have noget at gøre med din
kultur, selvom jeg er under 25. Om jeg så kan kalde mig motorcyklist rager
mig en papand. Jeg kører ufortrødent videre og nyder hver kilometer - i
regn, blæst eller solskin.

>> Fuck om jeg tager hjelmen af. Så skal jeg også have jakken af for at få
>> mit lange hår ind under jakken igen.

Ah, der er ikke noget at pive over. Det tager højst 15 sek at få det på
plads igen - 8 sek hvis man har hestehale. Er det et problem, har jeg selv
haft rigtig gode erfaringer med at anlægge en fletning i stedet - den
bliver hvor den skal.


--
Martin Wittrock (4400 / 2800)
Kawasaki Gpz 500 88 - en dejlig maskine


"J.C.Kløve" (18-10-2007)
Kommentar
Fra : "J.C.Kløve"


Dato : 18-10-07 17:25

m0rt3n skrev:
> "Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> news:Xns99CD8CCE2AFEEalonospamdkfritidmot@62.243.74.163...
>> Ja, helt ærligt, du skal da ikke finde dig i noget, nu du er blevet
>> motorcyklist, så må der eddemaneme også tages helt særlige hensyn til dit
>> personlige velbefindende, det følger jo lissom med i´kå ?
>
> Arne, du rammer hovedet på sømmet: Jeg er jo netop ikke _blevet_
> motorcyklist. Jeg ER motorcyklist. Det er ikke noget man _bliver_ uanset
> hvor mange Jinlunner eller BMWer man køber, alt efter hvor meget friværdi
> man har. Det er en livsfilosofi, som desværre er blevet kraftigt devalueret,
> som gennemsnitsalderen er steget til 50+ år. Kunne alle de seniorer dog ikke
> løbe rulleskøjter, købe en MG eller bare rejse for deres penge i stedet for
> at ødelægge den danske MC-kultur.
> -m0rt3n zrx1100
> http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=522
>
>

Årgh der rammer du nok noget ved siden af skulle jeg mene. Du er nok
snarre *"Biker"* - en flok småtosser der fiser rundt og tror at det
faktum at de kan holde balancen på 2 hjul, bør afstedkomme at resten af
verden skal ligge næsegrus i beundring for deres føder og skælve af
angst ved det blotte syn af deres læderbetrukne kroppe.

_Motorcyklister_ en snarre nogle hjælpsomme og hyggelige mennesker der
repræsenterer et bredet udsnit af befolkningen med det til fælles, at de
nærer en inderlig passion for befordring på 2 hjul, og ofte også for den
teknik der muliggør denne transportform.

Altså - "Biker" er den ekskluderende del af motorcykelmiljøet.
motorcyklister den inkluderende del af motorcykelmiljøet.

Så er der selvfølgelig "Rockerne". Dem ser jeg ikke som en del af
motorcykelmiljøet, idet deres primære passion ser ud til at være at
finde sammen i et _snævert_ mandligt fællesskab, der manifesterer sig
ved at de har hestehale, går i lædertøj, nægter at køre med hjælm, og
samtidigt insisterer på ikke at tage selvsamme hjælm af medens de raner
benzin. Yderligere insisterer de på at parkere som det passer dem og
forbeholder sig retten til at aflive og lemlæste de borgere de mener er
dem på tværs. De har ofte en harly - men det gør jo ikke en motorcyklist
alene.

--
Dun@nt - af guds nåde motorcyklist og midaldrende til gammel.
1K, SFau-R, White Gold
http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN# 745 - DMC - MCTC

Claus Rittig (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 18-10-07 18:58

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
news:47176891$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Arne, du rammer hovedet på sømmet: Jeg er jo netop ikke _blevet_
> motorcyklist. Jeg ER motorcyklist.

Jeg er helt enig med dig, Morten.

Selv kunne jeg ikke drømme om at løbe efter en motorcyklist, for at fortælle
ham, han parkerer så han generer mig. Næh, vent til han har forladt den
vacuumpakkede, og giv den så en velment hoftetackling i forbifarten, så er
problemet effektivt løst. 20K i plastdele senere har han helt automatisk
lært lektien

Nå, så langt behøver vi gamle bikere nu ikke gå. Jeg kører i en bil til 5K,
så jeg klapper bare døren op i lortet. Det gør ikke noget, min bil er så
bulet i forvejen.

Rittig
(Meget hensynsfuld motorcyklist)



m0rt3n (18-10-2007)
Kommentar
Fra : m0rt3n


Dato : 18-10-07 20:58

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:4717a0c8$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg er helt enig med dig, Morten.

Udmærket. Vi er snart mange, som er trætte af tidens tendenser. Hvad er det
også for noget knald med den der tag-10-af-farten-kampagne? Hvilken forskel
gør det, om jeg kører 200 eller 190 km/h? De små blå kan jo alligevel ikke
følge med. Men det varer vel ikke længe, før man bliver tvunget til at køre
på bane, for at få bare en smule action. Jeg kan huske, da der var 5
lysreguleringer mellem Frederikssund og Ballerup. Nu er der 10 lys og 4
rundkørsler (en femte er på vej). Det er snart umuligt at finde en ærlig
strækning, hvor man kan vride øret!
-m0rt3n zrx1100



Jim Andersen (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Jim Andersen


Dato : 19-10-07 07:05

m0rt3n wrote:

[hans sædvanlige bidende satire snippet]

Du er min gud ! Week-enden er reddet !

/jim



Anders Majland (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Anders Majland


Dato : 19-10-07 08:36

>> Jeg er helt enig med dig, Morten.
>
> Udmærket.

Du overså da vist ironien ....



Claus Rittig (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 19-10-07 10:11

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i en meddelelse
news:47185e64$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Jeg er helt enig med dig, Morten.
>>
>> Udmærket.
>
> Du overså da vist ironien ....

Den som tager spøg for spøg, og alvor kun alvorligt...

Rittig



m0rt3n (19-10-2007)
Kommentar
Fra : m0rt3n


Dato : 19-10-07 17:58

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:471876ef$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> Den som tager spøg for spøg, og alvor kun alvorligt...

LOL! ja, den fangede Anders ikke. Owned!
-m0rt3n zrx1100



Niels Pein (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Niels Pein


Dato : 19-10-07 19:40

"m0rt3n" skrev ...
>
> Vi er snart mange, som er trætte af tidens tendenser. Hvad er det også for
> noget knald med den der tag-10-af-farten-kampagne?
Den er da fin!
Skiltet står ofte lige efter byskiltet når man kører ind i en by. Så de
rigtigt lovlydige der havde tænkt sig at tage 30 af farten, skal altså kun
tage 10 af. Snedigt!
Det giver lidt bedre flow i sagerne når de langsomme trods alt fortsætter
med 70 gennem byerne.

--
Hilsen Niels
Bandit 1250 SA



"J.C.Kløve" (19-10-2007)
Kommentar
Fra : "J.C.Kløve"


Dato : 19-10-07 20:03

Niels Pein skrev:
> "m0rt3n" skrev ...

> Den er da fin!
> Skiltet står ofte lige efter byskiltet når man kører ind i en by. Så de
> rigtigt lovlydige der havde tænkt sig at tage 30 af farten, skal altså kun
> tage 10 af. Snedigt!
> Det giver lidt bedre flow i sagerne når de langsomme trods alt fortsætter
> med 70 gennem byerne.
>

Vås!!

For det er sååå ikk' li det der sker!

Næ du! - dem der i forvejen kun kører 30 tager yderligere 10 af, og da
der typisk er sat tre på hinanden følgende skilte op, holder de den
onden-lyne-mig parkeret umiddelbart efter det tredie skilt!

Deettt fanme uhyggeligt du!

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold
http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN# 745 - DMC - MCTC

Dr. Enduro (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Dr. Enduro


Dato : 18-10-07 15:01

m0rt3n skrev:

> Jeg synes, det er sløje tider, vi lever i, når pedeller og tankpassere tror,
> at de kan stille sig op og spille smarte overfor en motorcyklist. Der er
> simpelthen for mange gamle nisser på Viragoer og Jinluner, og det går ud
> over respekten!

Du slog dem forhåbentlig ned med et knojern med det samme!


--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Nielsen (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Nielsen


Dato : 18-10-07 20:19

> Det er ikke godt for vores image:

Snip en masse pladder

> -m0rt3n zrx1100

Ha. Ha. God værkstedshumor.
Image og en gl. Kawa fra 2000? Hvilket image er det? Er det: Jeg har 93
heste til en 7 år gammel 244 kg maskine - uha, hvor det går stærkt?

Fedt image!

/Ths.


Hans Paulin \(6310\) (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 18-10-07 20:31

Nielsen skrev:

> Ha. Ha. God værkstedshumor.
> Image og en gl. Kawa fra 2000? Hvilket image er det? Er det: Jeg har
> 93 heste til en 7 år gammel 244 kg maskine - uha, hvor det går stærkt?
>
> Fedt image!

Jeg tror du generelt skal ta dét m0rt3n skriver med et gran salt!
--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/2hsd



m0rt3n (18-10-2007)
Kommentar
Fra : m0rt3n


Dato : 18-10-07 20:49

"Nielsen" <qq@invalid.dk> skrev i en meddelelse
news:4717b18d$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Image og en gl. Kawa fra 2000?

Det er en Eddie Lawson Replica! Indtil de laver en Rossi replica, så bliver
den maskine ikke overgået:
http://www.sportrider.com/bikes/146_9910_kawasaki_zrx1100/photo_10.html

-m0rt3n zrx1100



Nielsen (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Nielsen


Dato : 18-10-07 21:05


> Det er en Eddie Lawson Replica! Indtil de laver en Rossi replica, så
> bliver
> den maskine ikke overgået:
> http://www.sportrider.com/bikes/146_9910_kawasaki_zrx1100/photo_10.html

Rossi kører ikke Kawa. Men måske skifter Robin Harms fra Suzuki til Honda?
Så kan du køre på en Robin Replica:
http://www.imcdb.org/vehicle_12543-Honda-Batblade.html?PHPSESSID=0c7fc76bd3ef54c7456d0ebbb39818f3

/Ths.


Jens Meldgaard (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Jens Meldgaard


Dato : 18-10-07 22:04


"Nielsen" <qq@invalid.dk> skrev i en meddelelse
news:4717bc60$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Men måske skifter Robin Harms fra Suzuki til Honda?

?????????????????
Jeg har da ellers set Robbin, køre Honda i år
eller er der noget jeg er gået glib af der?

mvh Jens
Sydals
> /Ths.



Nielsen (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Nielsen


Dato : 18-10-07 23:06


> ?????????????????
> Jeg har da ellers set Robbin, køre Honda i år
> eller er der noget jeg er gået glib af der?

Tastefejl. Robbin kører jo for Stiggy på Honda - og fra næste sæson på
fabriks-Hondaer..

/Ths


Armand (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 18-10-07 23:26

Jens Meldgaard skrev:
> "Nielsen" <qq@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> news:4717bc60$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Men måske skifter Robin Harms fra Suzuki til Honda?
>
> ?????????????????
> Jeg har da ellers set Robbin, køre Honda i år
> eller er der noget jeg er gået glib af der?
>
Ja, jeg ved heller ikke hvad der skete dér - Der li'som hænger en fims
af Honda over dét efternavn!

--
Armand.

Armand (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 18-10-07 23:24

m0rt3n skrev:
> "Nielsen" <qq@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> news:4717b18d$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Image og en gl. Kawa fra 2000?
>
> Det er en Eddie Lawson Replica!
>
Nej det er det ikke: Der er en Eddie Lawson Replica -replica!

Den originale Replica ser således her ud:
http://www.sportbikez.net/picture/8079

--
Armand.
(der i starten af 90'erne kørte Pepsi-bemalet RGV á Kevin Schwantz
-replica - Og se bare hvad det førte til:
http://dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?id=16799&m=full )

Michael Dahlberg (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Michael Dahlberg


Dato : 19-10-07 07:03


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:4717dca2$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> m0rt3n skrev:
==Klip==
>
> Den originale Replica ser således her ud:
> http://www.sportbikez.net/picture/8079
>
> --
> Armand.
>==Klip==

Original Replica?????
Det er lidt ligesom Genuine artificial leather, isn't it?



Michael D



Armand (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 19-10-07 16:06

Michael Dahlberg skrev:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:4717dca2$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> m0rt3n skrev:
> ==Klip==
>> Den originale Replica ser således her ud:
>> http://www.sportbikez.net/picture/8079
>>
> Original Replica?????
> Det er lidt ligesom Genuine artificial leather, isn't it?
>
Nej ikke i forhold til Replica-replica'en :-|

--
Armand.

Torben Scheel (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 19-10-07 07:07

Armand wrote:

> --
> Armand.
> (der i starten af 90'erne kørte Pepsi-bemalet RGV á Kevin Schwantz
> -replica - Og se bare hvad det førte til:
> http://dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?id=16799&m=full )

En smilende Armand ved en Suzuki - demens?

--
vh
Torben

Armand (19-10-2007)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 19-10-07 16:11

Torben Scheel skrev:
> Armand wrote:
>
> > --
> > Armand.
> > (der i starten af 90'erne kørte Pepsi-bemalet RGV á Kevin Schwantz
> > -replica - Og se bare hvad det førte til:
> > http://dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?id=16799&m=full )
>
> En smilende Armand ved en Suzuki - demens?
>
Der er masser af grund til smil, og oplevelsen af 600'eren er faktisk én
af dem (stik modsat den SV650-gummiged jeg også prøvede undervejs),
ligesom det var seks gode sæson'er jeg havde på RGV'en (indtil den var
så bedaget at jeg begyndte at blive "kvale't ud") :-|

--
Armand.

Jens Meldgaard (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Jens Meldgaard


Dato : 20-10-07 00:24


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:4718c8df$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Torben Scheel skrev:
>> Armand wrote:
>>
>> > --
>> > Armand.
>> > (der i starten af 90'erne kørte Pepsi-bemalet RGV á Kevin Schwantz
>> > -replica - Og se bare hvad det førte til:
>> > http://dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?id=16799&m=full )
>>
>> En smilende Armand ved en Suzuki - demens?
>>
> ligesom det var seks gode sæson'er jeg havde på RGV'en (indtil den var så
> bedaget at jeg begyndte at blive "kvale't ud") :-|

Er du sikker på at det var RGV´en der blev bedaget? ;-}}

mvh Jens
Sydals

>
> --
> Armand.



Armand (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 20-10-07 00:45

Jens Meldgaard skrev:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:4718c8df$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Torben Scheel skrev:
>>> Armand wrote:
>>>
>>> > --
>>> > Armand.
>>> > (der i starten af 90'erne kørte Pepsi-bemalet RGV á Kevin Schwantz
>>> > -replica - Og se bare hvad det førte til:
>>> > http://dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?id=16799&m=full )
>>>
>>> En smilende Armand ved en Suzuki - demens?
>>>
>> ligesom det var seks gode sæson'er jeg havde på RGV'en (indtil den var så
>> bedaget at jeg begyndte at blive "kvale't ud") :-|
>
> Er du sikker på at det var RGV´en der blev bedaget? ;-}}
>
Jup!
Mine personlige bedste-tider faldt fra gang til gang (på de forskellige
baner), så jég nåede ikke at stagnere!

--
Armand.

Ukendt (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-10-07 10:33

On Fri, 19 Oct 2007 17:10:44 +0200, Armand wrote:

> (stik modsat den SV650-gummiged jeg også prøvede undervejs),

Sådan lidt nysgerig, var det simpelthen, (standard ?), affjedringen, der
var ringe, eller var det også stelgeometri/motor, som var "sær" ?

--
mvh
Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Armand (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 20-10-07 20:29

Orla Pedersen skrev:
> On Fri, 19 Oct 2007 17:10:44 +0200, Armand wrote:
>
>> (stik modsat den SV650-gummiged jeg også prøvede undervejs),
>
> Sådan lidt nysgerig, var det simpelthen, (standard ?), affjedringen, der
> var ringe, eller var det også stelgeometri/motor, som var "sær" ?
>
Den primære fejl er at mit sammenligningsgrundlag er den GSXR600 jeg på
daværende tidspunkt havde siddet på i mere end 10 X ½ time!

Men forskellen sådan lige når man kom på ryggen af den var:
- Chopper-styr!
- Vetter-kåbe(glas)!
- Vægt(forskydning)/forgaffel-affjedring opbygget efter en klassisk
gyngestol!
- Bremsgreb der var mindst ligeså blød som forgaflen!


--
Armand.

Hans (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Hans


Dato : 20-10-07 14:50

> Jeg synes, det er sløje tider, vi lever i, når pedeller og tankpassere
> tror, at de kan stille sig op og spille smarte overfor en motorcyklist.
> Der er simpelthen for mange gamle nisser på Viragoer og Jinluner, og det
> går ud over respekten!
>
Du sgu for dum at høre på.
Det dig som ingen gider vise respekt.

Har mere respekt for en der tør køre på en "Kineser".

Hans



Hans Paulin \(6310\) (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 20-10-07 15:20

Hans skrev:

> Du sgu for dum at høre på.
> Det dig som ingen gider vise respekt.

ROFL
--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/2hsd



m0rt3n (20-10-2007)
Kommentar
Fra : m0rt3n


Dato : 20-10-07 16:58

"Hans" <hanseman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:471a07d5$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Har mere respekt for en der tør køre på en "Kineser".

Jeg tror snarere, at man kører kineser, fordi man er nærig, en fattigrøv
eller bare ikke mener det alvorligt, når man tager hjelm på. Du skriver
"tør" og nu jeg tænker over det, må jeg nok give dig lidt ret: Når man ser
på, hvor elendige de maskiner er, så kræver det vel nogle boller at sætte
sig op på dem...
-m0rt3n zrx1100
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=522



Hans Paulin \(6310\) (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 20-10-07 17:12

m0rt3n skrev:

> nu jeg tænker over det, må jeg nok give dig
> lidt ret: Når man ser på, hvor elendige de maskiner er, så kræver det
> vel nogle boller at sætte sig op på dem...

*Jeg* henter popcorn og cola LOL
--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/2hsd



Ukendt (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-10-07 19:27

On Sat, 20 Oct 2007 18:12:20 +0200, Hans Paulin (6310) wrote:

> *Jeg* henter popcorn og cola LOL

En lørdag aften ? Nej f....e, Lagavulin det bliver

--
mvh
Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Hans Paulin \(6310\) (20-10-2007)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 20-10-07 19:27

Orla Pedersen skrev:

> En lørdag aften ? Nej f....e, Lagavulin det bliver

Nu har jeg ventet forgæves så længe så nu er der dømt:

20:40 Far til fire - gi'r aldrig op (S) (TTV)
Dansk familiefilm fra 2005.


--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/2hsd



"J.C.Kløve" (20-10-2007)
Kommentar
Fra : "J.C.Kløve"


Dato : 20-10-07 20:24

Hans Paulin (6310) skrev:
> Orla Pedersen skrev:
>
>> En lørdag aften ? Nej f....e, Lagavulin det bliver
>
> Nu har jeg ventet forgæves så længe så nu er der dømt:
>
> 20:40 Far til fire - gi'r aldrig op (S) (TTV)
> Dansk familiefilm fra 2005.
>
>
Jo den er fin er den


--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold
http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN# 745 - DMC - MCTC

Jes Vestervang (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 18-10-07 18:57

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> writes:

> Jeg synes, det er sløje tider, vi lever i, når pedeller og tankpassere tror,
> at de kan stille sig op og spille smarte overfor en motorcyklist. Der er
> simpelthen for mange gamle nisser på Viragoer og Jinluner, og det går ud
> over respekten!

Hørt!

....hvor lagde jeg nu det knojern og den lædervest, hmm?
--
mvh Jes Vestervang (der lige har fået Held/Vanucci læderdragt i
mandige dimensioner for 2000 hos Louis i Hamborg, wohoo!) @ SV1000S & DT125R

Jes Vestervang (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 18-10-07 22:55

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> writes:

> Det er en Eddie Lawson Replica! Indtil de laver en Rossi replica, så
> bliver den maskine ikke overgået:
> http://www.sportrider.com/bikes/146_9910_kawasaki_zrx1100/photo_10.html

....og så kunne den endda fås ny for 130k. Jeg endte alligevel med
SV'en fordi jeg synes at Kawaen er lidt for tung. Det er ellers en fin
cykel.
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408943
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste