/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Bibob... Så er fuldmagten sendt retur!
Fra : Mads Stetter


Dato : 16-10-07 13:39

Ja, så fik jeg tilmeldt mig. Og i dag kom fuldmagten sørme!

De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og smertefrit
at få flyttet nummeret! (Min. af nedetid)

MVH Stetter



 
 
Tonni Madsen (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Tonni Madsen


Dato : 16-10-07 14:28


"Mads Stetter" <stetter@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4714b0d2$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Ja, så fik jeg tilmeldt mig. Og i dag kom fuldmagten sørme!
>
> De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og smertefrit
> at få flyttet nummeret! (Min. af nedetid)
>
> MVH Stetter

Det skal de ha, de er hurtigt afsted med kuverterne! Fik også min idag, men
jeg undre mig dog lidt over at der ikke kom en mail bekræftelse eftre
tilmelding, det er man jo vant til...
Men jo, det bliver sgu spændende, også om 3 vil gi slip, eller om der skal
et slagsmål til...

Mvh Tonni Madsen



Mads Stetter (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Mads Stetter


Dato : 16-10-07 16:00

Tonni Madsen wrote:
>
> Det skal de ha, de er hurtigt afsted med kuverterne! Fik også min
> idag, men jeg undre mig dog lidt over at der ikke kom en mail
> bekræftelse eftre tilmelding, det er man jo vant til...
> Men jo, det bliver sgu spændende, også om 3 vil gi slip, eller om der
> skal et slagsmål til...
>
> Mvh Tonni Madsen

Ja, jeg har heller ikke fået en bekræftigelse. Men jeg har haft ringet
derind (Ingen ventetid på support), og hun mente at den ikke var kommet ud
fordi "drengene" (Ja, det kaldte hun altså dem) højst sandsynligt havde
brugt alt deres krudt på at holde siden kørende i den pressede stund!

Så de skulle gerne komme ud på et tidspunkt!

MVh Stetter



care (17-10-2007)
Kommentar
Fra : care


Dato : 17-10-07 08:41

"Mads Stetter" <stetter@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4714d1d2$0$7612$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Men jeg har haft ringet derind (Ingen ventetid på support),

Nej - hvad havde du forestillet dig!
De har et minimum af kunder endnu, så gæt selv hvor mange der ringer til
dem!



Hans Paulin \(6310\) (17-10-2007)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 17-10-07 09:49

care skrev:

> Nej - hvad havde du forestillet dig!
> De har et minimum af kunder endnu, så gæt selv hvor mange der ringer
> til dem!

http://ekstrabladet.dk/nyheder/erhverv/epn/article348965.ece
--
Med venlig hilsen
Hans



Jørgen E. (17-10-2007)
Kommentar
Fra : Jørgen E.


Dato : 17-10-07 00:46


"Tonni Madsen" <Tonnimadsen@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:4714bc65$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Mads Stetter" <stetter@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4714b0d2$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Ja, så fik jeg tilmeldt mig. Og i dag kom fuldmagten sørme!
>>
>> De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og smertefrit at få
>> flyttet nummeret! (Min. af nedetid)
>>
>> MVH Stetter
>
> Det skal de ha, de er hurtigt afsted med kuverterne! Fik også min idag, men jeg undre
> mig dog lidt over at der ikke kom en mail bekræftelse eftre tilmelding, det er man jo
> vant til...

Jeg fik mail omgående da jeg tilmeldte i går aftes (mandag).


Carsten Riis (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 16-10-07 16:23

Mads Stetter skrev den 16-10-2007 14:38:
> Ja, så fik jeg tilmeldt mig. Og i dag kom fuldmagten sørme!
>
> De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og smertefrit
> at få flyttet nummeret! (Min. af nedetid)


Tja, jeg sendte min ordre sted i formiddags. 5 minutter senere
tikkede der to email ind. En faktura og en ordrebekræftelse. Jeg
troede lige, at de havde sendt en nummerporteringsfuldmagt med også, men
nej.

Den kommer nok med posten så eller når en medarbejder har håndteret
henvendelsen.



Hvor jeg dog glæder mig, at slippe for den skide opkaldsforsøgsafgift.
Man betaler jo heller ikke entre i et supermarked, vel.




--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.

Peter (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 16-10-07 19:11

Hej.

> Man betaler jo heller ikke entre i et supermarked, vel.

Næææ, der skjuler de det bare i prisen på varene i stedet, men det er stadig
DIG der betaler....... *LOL*

--
Peter



Carsten Riis (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 16-10-07 19:21

Peter skrev den 16-10-2007 20:11:
> Hej.
>
>> Man betaler jo heller ikke entre i et supermarked, vel.
>
> Næææ, der skjuler de det bare i prisen på varene i stedet, men det er stadig
> DIG der betaler....... *LOL*
>

Problemet er ved opkaldsforsøgsafgiften er, at jeg ikke får nogen vare
med hjem. Jeg får jo ikke hvad jeg har brug for: nemlig at gennemføre
et opkald.
I hele taget: hvorfor hedder det en afgift? Det er jo ikke noget staten
skal have! Den rette betegnelse burde vel være: gebyr.



Jeg kender udemærket argumentet for, at lave udspecificering, for så
kan kunderne se hvad der trækkes af ressourcerne.
Men hvor skal man stoppe udspecificeringen? Hvorfor stoppe ved
opkaldsforsøg? Hvad med strømforbrug på serverne&antennern, slidtage på
gulvene på direktørgangen, osv osv osv.
Hvad koster administrationen af opkaldsforsøgsgebyret? skal kunderne
ikke også betale et gebyr for det?





--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.

care (17-10-2007)
Kommentar
Fra : care


Dato : 17-10-07 08:45

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:47150121$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Problemet er ved opkaldsforsøgsafgiften er, at jeg ikke får nogen vare med
> hjem. Jeg får jo ikke hvad jeg har brug for: nemlig at gennemføre et
> opkald.

Jo, du får da noget! Du får datatransporten frem til modtager som ikke
besvarer opkaldet!

Lav sammenligningen med en bustur.
Hvis du kører hjem for at besøge tante Anna, så skal du jo betale for
transporten - uanset om hun ønsker at åbne døren eller ikke.




Carsten Riis (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 18-10-07 23:28

care skrev den 17-10-2007 09:44:

>
> Jo, du får da noget! Du får datatransporten frem til modtager som ikke
> besvarer opkaldet!
>

Ja, men jeg får stadig ikke hvad jeg ønsker at opnå.
Når jeg går igennem et supermarked og supermarkedet ikke har den vare
hjemme som jeg har brug for, så skal jeg ikke betale for at gå på deres
gulv eller for det lys som butikken har tændt for, at jeg kan se hvad de
har.




> Lav sammenligningen med en bustur.
> Hvis du kører hjem for at besøge tante Anna, så skal du jo betale for
> transporten - uanset om hun ønsker at åbne døren eller ikke.

ja, men jeg kan indenfor en bestemt tid stadig rejse tilbage på samme
billet (i hvert fald her i HT-området).

Derudover så skal bussen have betaling for selve besøget hos tante anna.
Der er ligesom ikke noget minuttakst, mens jeg drikker kaffen



--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.

Jesper Pedersen (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Jesper Pedersen


Dato : 16-10-07 19:14


"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4714d74a$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> Mads Stetter skrev den 16-10-2007 14:38:
>> Ja, så fik jeg tilmeldt mig. Og i dag kom fuldmagten sørme!
>>
>> De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og
>> smertefrit at få flyttet nummeret! (Min. af nedetid)
>
>
> Tja, jeg sendte min ordre sted i formiddags. 5 minutter senere tikkede
> der to email ind. En faktura og en ordrebekræftelse. Jeg troede lige,
> at de havde sendt en nummerporteringsfuldmagt med også, men nej.
>
> Den kommer nok med posten så eller når en medarbejder har håndteret
> henvendelsen.
>
>
>
> Hvor jeg dog glæder mig, at slippe for den skide opkaldsforsøgsafgift.
> Man betaler jo heller ikke entre i et supermarked, vel.



Hold da helt op hvor er det spændende at I skifter teleselskab, not...

Stig



Carsten Riis (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 16-10-07 19:31

Jesper Pedersen skrev den 16-10-2007 20:14:

>
> Hold da helt op hvor er det spændende at I skifter teleselskab, not...
>
> Stig
>
>

Mindst ligeså spændende som, at du fortæller om din ikke-interesse
vedrørende teleudbyder-skifte.



--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.

Anders Nielsen (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Anders Nielsen


Dato : 16-10-07 23:35

"Mads Stetter" <stetter@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4714b0d2$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Ja, så fik jeg tilmeldt mig. Og i dag kom fuldmagten sørme!
>
> De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og smertefrit
> at få flyttet nummeret! (Min. af nedetid)
>
> MVH Stetter

Jeg fik også faxet min fuldmagt retur i dag. Telmore og CBB får godt nok
travlt med at behandle nummerporteringer i disse dage... Men det kan ikke
komme som noget chok for dem



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408928
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste