/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Generet af Tiscali/World Onlines opkrævnin~
Fra : Hans-Henrik T. Ohlse~


Dato : 07-07-01 19:57


Jeg modtager stadig gerne henvendelser fra de af Jer, der har oplevet
ubehagelige oplevlser i forbindelse med Tiscali/World Onlines
opkrævningsmetoder.

Siden der gik omtrent 24 timer fra jeg skrev det første indlæg, til
Tiscali/World Online lukkede min ADSL-linje, kan jeg forestille mig
at enkelte er blevet bekymrede over at opleve det samme, hvis også de
kommer med deres historie - der er trods alt 4-6 ugers ventetid på en
ny fra en konkurrent.

Så jeg kan love, at henvendelser, der beder om dette, vil blive holdt
anonyme - deres navn og adresse skal blot være mig kendte.


Med venlig hilsen

Hans-Henrik T. Ohlsen
Wireless Business And Technology (www.wbt2.com)


 
 
Rea721 (07-07-2001)
Kommentar
Fra : Rea721


Dato : 07-07-01 20:53

"Hans-Henrik T. Ohlsen" <ht@spamcop.net> skrev

> Siden der gik omtrent 24 timer fra jeg skrev det første
> indlæg, til Tiscali/World Online lukkede min ADSL-linje,

-snip-

Jeg har ikke fuldt den åbenbart tidligerer debat...men har du noget
belæg for at tro eller vide at der er en sammenhæng med dit indlæg og
din lukkede ADSL forbindelse. Kan du ikke kort ridse din historie op
igen.

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.



Palle (07-07-2001)
Kommentar
Fra : Palle


Dato : 07-07-01 20:49

> Jeg modtager stadig gerne henvendelser fra de af Jer, der har oplevet
> ubehagelige oplevlser i forbindelse med Tiscali/World Onlines
> opkrævningsmetoder.

Kan du ikke uddybe hvad der sket?!

Det plejer da ikke at være noget problem, at dokumentere en betaling?

Hvad siger Tiscali?

--
Palle



Peter Brodersen (08-07-2001)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 08-07-01 00:32

On Sat, 7 Jul 2001 18:56:53 +0000 (UTC), ht@spamcop.net (Hans-Henrik
T. Ohlsen) wrote:

>Siden der gik omtrent 24 timer fra jeg skrev det første indlæg, til
>Tiscali/World Online lukkede min ADSL-linje, kan jeg forestille mig
>at enkelte er blevet bekymrede over at opleve det samme, hvis også de
>kommer med deres historie - der er trods alt 4-6 ugers ventetid på en
>ny fra en konkurrent.

Jeg er ret overbevist om at de to ting ikke har noget med hinanden at
gøre. Lukninger er typisk ordnet i bulk-omgange af automatiske
scripts. Alene at skulle spilde tid pga. en enkelt kunde er spild af
ressourcer, løn, energi, etc. lyder meget urealistisk. Så jeg tror, du
er ved at male Fanden Paa Væggen.


--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Flemming Lynggaard (10-07-2001)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 10-07-01 09:06


"Hans-Henrik T. Ohlsen" <ht@spamcop.net> wrote in message
news:Xns90D7D4ED088A4htspamcopnet@212.242.40.196...
>
> Jeg modtager stadig gerne henvendelser fra de af Jer, der har oplevet
> ubehagelige oplevlser i forbindelse med Tiscali/World Onlines
> opkrævningsmetoder.
>

Det er da ok at de lukker en konti hvis der mangler betaling. Hvad der ikke
er ok er deres kvindeservice er så ringe at selv telia må roses. Tager nemt
over en time at komme igennem til kvindeservice, har prøvet at få fat i en
ansvarlig i det firma, men en sådan har de åbenbart ikke ansat.
Receptionisten må ikke oplyse navnet på vedkommende! Det udelukkede da dem
som en seriøs erhvervsudbyder, godt det kun var en kollega og ikke mig selv
der havde den kamp jeg var da blevet lettere ophidset af den holdning de har
til deres kunder. Har jeg dog ikke oplevet hos nogle af de andre udbydere.

Hygge

Flemming



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408942
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste