/ Forside / Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#NavnPoint
Klaudi 76474
o.v.n. 67550
refi 58409
tedd 45557
Manse9933 45149
molokyle 40687
miritdk 38357
briani 27239
BjarneD 26414
10  pallebhan.. 24310
Styresystemet der blev væk
Fra : Henrik Grønberg


Dato : 20-06-07 18:29

Hej Gruppe.
Jeg er ny her, men jeg ser at der bliver givet en masse gode og brugbare
svar, derfor håber jeg nu på, at een fra gruppen kan hjælpe mig.
Jeg har en Acer bærbar Shapire5100. Harddisken gik i stykker og vi kunne
ikke komme i kontakt med den. Jeg har ikke taget den nødvendige og
anbefalede back-up af windows XP mediacenter og driverene, så nu kan jeg
ikke lægge et nyt styresystem på pc,en.
Mit spørgsmål er derfor: er der een i gruppen der vil låne mig en recovery
dvd til en Acer Shapire 5100, jeg leverer naturligvis tilbage, dækker evt.
omkostninger og kan også dokumentere at PCen er min købt fra ny i FONA og
jeg har naturligvis alle ID. nr.

Håber ikke det her virker for tåget.

På forhånd tak

Henrik Grønberg



 
 
Klaus H (20-06-2007)
Kommentar
Fra : Klaus H


Dato : 20-06-07 21:05


"Henrik Grønberg" <hhg@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:467963b3$0$8697$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej Gruppe.
> Jeg er ny her, men jeg ser at der bliver givet en masse gode og brugbare
> svar, derfor håber jeg nu på, at een fra gruppen kan hjælpe mig.
> Jeg har en Acer bærbar Shapire5100. Harddisken gik i stykker og vi kunne
> ikke komme i kontakt med den. Jeg har ikke taget den nødvendige og
> anbefalede back-up af windows XP mediacenter og driverene, så nu kan jeg
> ikke lægge et nyt styresystem på pc,en.
> Mit spørgsmål er derfor: er der een i gruppen der vil låne mig en recovery
> dvd til en Acer Shapire 5100, jeg leverer naturligvis tilbage, dækker evt.
> omkostninger og kan også dokumentere at PCen er min købt fra ny i FONA og
> jeg har naturligvis alle ID. nr.
>
> Håber ikke det her virker for tåget.
>
> På forhånd tak
>
> Henrik Grønberg
Kan du ikke bare bestille en original fra Acer?
Det gik da hurtigt og var billigt til min HP.

Klaus H



Finn 3200 (21-06-2007)
Kommentar
Fra : Finn 3200


Dato : 21-06-07 21:06

... hvorfor levere FONA ikke en recover med
da du købte ?
Typisk

"Henrik Grønberg" <hhg@adslhome.dk> wrote in message
news:467963b3$0$8697$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej Gruppe.
> Jeg er ny her, men jeg ser at der bliver givet en masse gode og brugbare
> svar, derfor håber jeg nu på, at een fra gruppen kan hjælpe mig.
> Jeg har en Acer bærbar Shapire5100. Harddisken gik i stykker og vi kunne
> ikke komme i kontakt med den. Jeg har ikke taget den nødvendige og
> anbefalede back-up af windows XP mediacenter og driverene, så nu kan jeg
> ikke lægge et nyt styresystem på pc,en.
> Mit spørgsmål er derfor: er der een i gruppen der vil låne mig en recovery
> dvd til en Acer Shapire 5100, jeg leverer naturligvis tilbage, dækker evt.
> omkostninger og kan også dokumentere at PCen er min købt fra ny i FONA og
> jeg har naturligvis alle ID. nr.
>
> Håber ikke det her virker for tåget.
>
> På forhånd tak
>
> Henrik Grønberg
>



Jack (21-06-2007)
Kommentar
Fra : Jack


Dato : 21-06-07 21:41


"Henrik Grønberg" <hhg@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:467963b3$0$8697$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej Gruppe.
> Jeg er ny her, men jeg ser at der bliver givet en masse gode og brugbare
> svar, derfor håber jeg nu på, at een fra gruppen kan hjælpe mig.
> Jeg har en Acer bærbar Shapire5100. Harddisken gik i stykker og vi kunne
> ikke komme i kontakt med den. Jeg har ikke taget den nødvendige og
> anbefalede back-up af windows XP mediacenter og driverene, så nu kan jeg
> ikke lægge et nyt styresystem på pc,en.
>
ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/aspire_5100/



--
Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com


Henrik Grønberg (22-06-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Grønberg


Dato : 22-06-07 08:31

Hej Allesammen.
Tusinde mange tak for svarene, Vista blev løsningen.
MvH

Henrik
"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:467ad60e$0$7328$88260bb3@free.teranews.com...
>
> "Henrik Grønberg" <hhg@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> news:467963b3$0$8697$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> Hej Gruppe.
>> Jeg er ny her, men jeg ser at der bliver givet en masse gode og brugbare
>> svar, derfor håber jeg nu på, at een fra gruppen kan hjælpe mig.
>> Jeg har en Acer bærbar Shapire5100. Harddisken gik i stykker og vi kunne
>> ikke komme i kontakt med den. Jeg har ikke taget den nødvendige og
>> anbefalede back-up af windows XP mediacenter og driverene, så nu kan jeg
>> ikke lægge et nyt styresystem på pc,en.
>>
> ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/aspire_5100/
>
>
> --
> Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com
>



Anders Larsson (22-06-2007)
Kommentar
Fra : Anders Larsson


Dato : 22-06-07 10:50

Du kunne evnt. bestille et sæt gratis recovery DVD hos ACER

http://www.dvd-request.com/

Indtast din PC's serie nr, og Acer ved hvilket OS og sprog den er leveret
med - du skal bare indtaste din Adr.

Der går ca. 2-3 uger før de dukker op fra Tyskland.

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.
Hvorfor skal man skrive svaret under det man svarer ?
..



Jack (22-06-2007)
Kommentar
Fra : Jack


Dato : 22-06-07 11:36


"Anders Larsson" <NoSpamForSex001@botnak.dk> skrev i en meddelelse
news:467b9b39$0$13972$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Du kunne evnt. bestille et sæt gratis recovery DVD hos ACER
> MVH Anders (8900)
> Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.
> Hvorfor skal man skrive svaret under det man svarer ?

Det gør det en del nemmere at følge en samtale når man får det i
rækkefølge.. og det er oppefra og ned Tak for linket



--
Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408937
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste