|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | TDC Mobils nye Mobilsvar Fra : --
 | 
 Dato :  23-05-07 17:43
 | 
 |  | Hej gruppe,
 
 I dag er jeg blevet oprettet som abonnementskunde hos TDC Mobil. Jeg
 har været kunde før, og især har jeg altid været glad for deres
 Mobilsvar, som plejede at være en af branchens bedste. Hver besked
 kunne vare op til fire minutter, der var mange funktioner, og så havde
 beskederne ikke mindst en god lyd.
 
 Men siden jeg var kunde sidst, har TDc Mobil åbenbart opfundet en ny
 Mobilsvar, og den er virkelig forfærdelig. Beskederne kan nu nærmest
 kun vare 30 sekunder, der er meget få muligheder, og så er
 lydkvaliteten rent ud sagt forfærdeligt komprimeret. Jeg har
 selvfølgelig ringet og spurgt Kundeservice om man kan komme tilbage på
 den gamle Mobilsvar, der skam findes endnu, men det er ikke muligt.
 Når der er for mange brugere på de gamle numre, så bliver der oprettet
 nogle nye, men de nye bliver så åbenbart også tilknyttet den nye type
 Mobilsvar. Surt men sandt, og man kan ikke blive flyttet.
 
 Så derfor vil jeg jo gerne spørge de af jer, som også er kunder hos
 TDC Mobil, om I har prøvet den nye Mobilsvar, og ikke mindst om I har
 forsøgt at komme tilbage til den gamle? Er det lykkedes, og hvis det
 er, hvordan gjorde i?
 
 Bedste hilsner
 
 
 
 |  |  | 
  -- (23-05-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : --
 | 
 Dato :  23-05-07 22:48
 | 
 |  | On Wed, 23 May 2007 16:42:41 GMT, -- <-@-.dk> wrote:
 
 >Hej gruppe,
 >
 >I dag er jeg blevet oprettet som abonnementskunde hos TDC Mobil. Jeg
 >har været kunde før, og især har jeg altid været glad for deres
 >Mobilsvar, som plejede at være en af branchens bedste. Hver besked
 >kunne vare op til fire minutter, der var mange funktioner, og så havde
 >beskederne ikke mindst en god lyd.
 >
 >Men siden jeg var kunde sidst, har TDc Mobil åbenbart opfundet en ny
 >Mobilsvar, og den er virkelig forfærdelig. Beskederne kan nu nærmest
 >kun vare 30 sekunder, der er meget få muligheder, og så er
 >lydkvaliteten rent ud sagt forfærdeligt komprimeret. Jeg har
 >selvfølgelig ringet og spurgt Kundeservice om man kan komme tilbage på
 >den gamle Mobilsvar, der skam findes endnu, men det er ikke muligt.
 >Når der er for mange brugere på de gamle numre, så bliver der oprettet
 >nogle nye, men de nye bliver så åbenbart også tilknyttet den nye type
 >Mobilsvar. Surt men sandt, og man kan ikke blive flyttet.
 >
 >Så derfor vil jeg jo gerne spørge de af jer, som også er kunder hos
 >TDC Mobil, om I har prøvet den nye Mobilsvar, og ikke mindst om I har
 >forsøgt at komme tilbage til den gamle? Er det lykkedes, og hvis det
 >er, hvordan gjorde i?
 >
 >Bedste hilsner
 
 
 Og sådan her fik jeg løst det: Jeg brugte det gamle TDC trick, hvor
 man ringer op flere gange, indtil man får fat i en medarbejder, som
 vil tage sig af sagen. Det lykkedes i tredje forsøg, medarbejderen
 talte med en overordnet, og pludselig havde jeg fået et nyt
 Mobilsvarnummer, og den gamle Mobilsvar var vendt tilbage. God service
 om end ikke i første forsøg!
 
 Tilbage er der kun at undre sig over, at TDC Mobil vil lægge navn til
 en ny svarer, som stort set er ubrugelig. Hvis man som jeg bruger
 Mobilsvar meget, har dette jo ret stor betydning.
 
 Så hvis andre skulle få samme problem, så handler det altså om at
 insistere, venligt men bestemt!
 
 Bedste hilsner
 
 
 
 |  |  | 
 |  |