/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Nå ja, så gik den ene K750i i stykker - El~
Fra : Peter


Dato : 08-05-07 19:40

Hej.

Nå så gik den ene af vores K750i i stykker....
Dog ikke joystikket (som nogle af jer sikkert ellers ville have moret jer
over), men den kunne plusselig ikke længere lade og USB porten var også
defekt.....

Den blev indleveret i Elgiganten hvor den var købt, og efter 3 uger fik vi
en ny, da den ikke kunne repereres.... Fint nok.....

Troede vi.....

For den nye kan ikke holde forbindelsen til konens BT-headset, den står og
kobler til og fra for hvert 5-10 sek......

Så til rep igen.....

14 dage efter, fik vi igår, igen en besked om at telefonen var klar.....

Ud og hente den..... MEN de havde smidt den væk, , de var både ude og lede i
containerne og i skraldespande på lageret, ingen telefon.....De beklagede
meget, men vi måtte vente med at få den....

Idag havde de så fundet den.....

Den var ifølge fejl-rapporten "software-opdateret" (jeg havde ellers selv
lagt den nyeste ind, for at se om det var det) og en komponent var
udskiftet, samt den var testet og fundet ok..... Fint nok.....
- der er bare lige det problem at den stadig ikke virker med konens BT
headset, den gør stadig precis det samme.....

Konens BT headset fungere ellers 100% på vores anden K750i (med samme
firmware version), på vores S/E T68i og på vores Siemens S55, så jeg tror
ikke at fejlen ligger der.....

Så nu må El-giganten vel have den tilbage igen i 2-3 uger....

--
Peter



 
 
Nikolaj Svendsen (08-05-2007)
Kommentar
Fra : Nikolaj Svendsen


Dato : 08-05-07 19:59


"Peter" <pd@tta.dk> skrev i en meddelelse
news:ru30i.57$k06.7@news.get2net.dk...
> Hej.
>
> Nå så gik den ene af vores K750i i stykker....
> Dog ikke joystikket (som nogle af jer sikkert ellers ville have moret jer
> over), men den kunne plusselig ikke længere lade og USB porten var også
> defekt.....
>
> Den blev indleveret i Elgiganten hvor den var købt, og efter 3 uger fik vi
> en ny, da den ikke kunne repereres.... Fint nok.....
>
> Troede vi.....
>
> For den nye kan ikke holde forbindelsen til konens BT-headset, den står og
> kobler til og fra for hvert 5-10 sek......
>
> Så til rep igen.....
>
> 14 dage efter, fik vi igår, igen en besked om at telefonen var klar.....
>
> Ud og hente den..... MEN de havde smidt den væk, , de var både ude og lede
> i containerne og i skraldespande på lageret, ingen telefon.....De
> beklagede meget, men vi måtte vente med at få den....
>
> Idag havde de så fundet den.....
>
> Den var ifølge fejl-rapporten "software-opdateret" (jeg havde ellers selv
> lagt den nyeste ind, for at se om det var det) og en komponent var
> udskiftet, samt den var testet og fundet ok..... Fint nok.....
> - der er bare lige det problem at den stadig ikke virker med konens BT
> headset, den gør stadig precis det samme.....
>
> Konens BT headset fungere ellers 100% på vores anden K750i (med samme
> firmware version), på vores S/E T68i og på vores Siemens S55, så jeg tror
> ikke at fejlen ligger der.....
>
> Så nu må El-giganten vel have den tilbage igen i 2-3 uger....
>
> --
> Peter
>

Syndes heller ikke man høre andet end dårligt om elgiganten jeg har så været
en af de heldige min telefon tog 15 dage



Christian F (08-05-2007)
Kommentar
Fra : Christian F


Dato : 08-05-07 20:53

Surt.... men kan nok ikke forvente bedre "service" når man handler sådan et
sted....

"Peter" <pd@tta.dk> skrev i en meddelelse
news:ru30i.57$k06.7@news.get2net.dk...

> Så nu må El-giganten vel have den tilbage igen i 2-3 uger....
>



Peter (09-05-2007)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 09-05-07 16:26

Hej.

> Surt.... men kan nok ikke forvente bedre "service" når man handler sådan
> et sted....

Ja, men heldigvis har vi da ikke købt fra en af de "fine" internet butikker,
hvor de næsten udelukkende sælger parallel-importerede telefoner, uden
garanti i DK....

Men derudover kunne jeg jo bare selv have sendt telefonen til rep hos
telecare, men hvorfor skulle jeg dog selv betale for forsendelsen, når jeg
nu kommer forbi "elefanten" flere gange om ugen....

OPDATERING:
FÅ ALTID DOKUMENTATION MED HVIS DE OMBYTTER DIN TELEFON !!!

Jeg var ude og ville aflevere telefonen til rep igen i dag, men da den var
ombyttet (allerede inden sidste rep.) var det plusselig ikke længere nok med
den originale kvitering og en kopi af den sidste rep.seddel......
Næ nej, nu ville de også se den seddel hvor der stod både IMEI for den gamle
og for den nye......
- men den seddel sagde de ellers selv at jeg IKKE kunne få da jeg fik den
nye telefon, for det havde de da i deres computer, så den havde jeg IKKE
behov for at få.....
Det var først efter at jeg havde brokket mig til chefen for butikken at jeg
fik sedlen (eller en kopi) dengang......
(der er jo 2 års ny reklamation på en ombyttet telefon, og det ville jeg da
ikke gå glip af)
- så HELDIGVIS har jeg sedlen, og jeg kan derfor heldigvis smide den i
hovedet på ham den knude imorgen !

Elgiganten - vorherre.......!

--
Peter



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408941
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste