/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Telefonbegrænsning slået til
Fra : Tove Krieger


Dato : 18-04-07 21:10

Undskyld at jeg har startet en ny tråd med samme emne, men nu har jeg
forsøgt at svare Anders' indlæg med svar til mig kl. 20.03, og
ligegyldigt hvad jeg gør giver OE samme meddelelse, at meddelelse kan
ikke sendes "441 437 bad charset in header", nu må jeg så se om denne
meddelelse går igennem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats



 
 
Tove Krieger (18-04-2007)
Kommentar
Fra : Tove Krieger


Dato : 18-04-07 21:38

In news:46267b30$1$52142$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Tove Krieger <minimiv_nospam_@privat.dk> typed:
> Undskyld at jeg har startet en ny tråd med samme emne, men nu har
> jeg forsøgt at svare Anders' indlæg med svar til mig kl. 20.03, og
> ligegyldigt hvad jeg gør giver OE samme meddelelse, at meddelelse
> kan ikke sendes "441 437 bad charset in header", nu må jeg så se om
> denne meddelelse går igennem.


Okay, det ser ud til at den gik igennem.

Svar til Anders (efter 4 forgæves forsøg)

Mange tak for dit svar.

Nu vil jeg lige se tiden an, om det kan svare sig. Ellers har jeg da
et ekstra batteri om ikke andet.

At TDC vil unlocke den gratis tvivler jeg på. Min mand havde telefonen
med idag til TDC's butik i Kalundborg, hvor han fik en uhørt
uforskammet behandling.

Fordi jeg selv havde "pillet" ved telefonen kunne jeg lige så godt
skrotte den, for hvis de skulle ordne det, så ville det altså blive
_meget_ dyrt, og desuden havde min mand altså spildt hans
(medarbejderens) tid. Tak for kaffe siger jeg bare. Jeg gad vide hvad
hovedkontoret ville sige til sådan en opførsel. Nå, men man skal jo
nok ikke bære nag, den medarbejder havde sikkert en dårlig dag. Jeg
får altid en venlig betjening når jeg ringer til deres
kundeservice/internethotline, det er det vigtigste.

Begge telefoner er ca. 2 år gamle, og har været brugt med TDC
taletidskort de sidste 1½ år af min datter og svigersøn, så derfor
vidste vi ikke at de var SIM-låste.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats


Hans Paulin \(6310\) (18-04-2007)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 18-04-07 22:30

Tove Krieger skrev:

> At TDC vil unlocke den gratis tvivler jeg på. Min mand havde telefonen
> med idag til TDC's butik i Kalundborg, hvor han fik en uhørt
> uforskammet behandling.
>
> Fordi jeg selv havde "pillet" ved telefonen kunne jeg lige så godt
> skrotte den, for hvis de skulle ordne det, så ville det altså blive
> _meget_ dyrt, og desuden havde min mand altså spildt hans
> (medarbejderens) tid. Tak for kaffe siger jeg bare. Jeg gad vide hvad
> hovedkontoret ville sige til sådan en opførsel.

Jeg ville simpelthen ringe og gå videre med det - TDC vil ikke gerne miste
kunderne.

> Nå, men man skal jo
> nok ikke bære nag, den medarbejder havde sikkert en dårlig dag. Jeg
> får altid en venlig betjening når jeg ringer til deres
> kundeservice/internethotline, det er det vigtigste.

Dét er også nogle søde mennesker (har selv siddet der en uges tid )
--
Med venlig hilsen
Hans



Tove Krieger (19-04-2007)
Kommentar
Fra : Tove Krieger


Dato : 19-04-07 10:19

In news:46268df0$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> typed:
> Tove Krieger skrev:
>
> Jeg ville simpelthen ringe og gå videre med det - TDC vil ikke
> gerne miste kunderne.

Nej, det er jeg selvfølgelig klar over at de ikke vil. Men jeg tror nu
at jeg lader det ligge for denne gang. Har godt nok prøvet en sur og
vrangvillig medarbejder én gang før i Kalundborg. Man må så håbe at
han snart går på pension

>
>> Nå, men man skal jo
>> nok ikke bære nag, den medarbejder havde sikkert en dårlig dag. Jeg
>> får altid en venlig betjening når jeg ringer til deres
>> kundeservice/internethotline, det er det vigtigste.
>
> Dét er også nogle søde mennesker (har selv siddet der en uges tid

Helt afgjort. Både søde og smilende hver eneste gang jeg har kontaktet
dem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats


Hans Paulin \(6310\) (19-04-2007)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 19-04-07 10:25

Tove Krieger skrev:

> Men jeg tror nu
> at jeg lader det ligge for denne gang. Har godt nok prøvet en sur og
> vrangvillig medarbejder én gang før i Kalundborg. Man må så håbe at
> han snart går på pension

I butikkerne har jeg oplevet en "stram" betjening én gang for en del år
siden.

> Helt afgjort. Både søde og smilende hver eneste gang jeg har kontaktet
> dem.


--
Med venlig hilsen
Hans



Anders (19-04-2007)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 19-04-07 05:49

Når man køber en mobil med abbonement, så binder man sig for min. 6 måneder.
Og efter de 6 måneder er gået kan man få sin telefon låst op.

At man forsøger at oplåse sin telefon selv (da det er muligt) skal TDC ikke
blive mobset over, da det er ganske lovligt.

Jeg tror bare du skal glemme TDC for fremtiden, de er ikke altid for spidse
med deres medarbejdere og priser.

Det nemmeste er at finde en unlocker via det link jeg sendte i et af de
tidliger indlæg.
Jeg kan regne ud at du bor i nærheden af Kalundborg.

A

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:462681d2$0$52162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> In news:46267b30$1$52142$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> Tove Krieger <minimiv_nospam_@privat.dk> typed:
>> Undskyld at jeg har startet en ny tråd med samme emne, men nu har
>> jeg forsøgt at svare Anders' indlæg med svar til mig kl. 20.03, og
>> ligegyldigt hvad jeg gør giver OE samme meddelelse, at meddelelse
>> kan ikke sendes "441 437 bad charset in header", nu må jeg så se om
>> denne meddelelse går igennem.
>
>
> Okay, det ser ud til at den gik igennem.
>
> Svar til Anders (efter 4 forgæves forsøg)
>
> Mange tak for dit svar.
>
> Nu vil jeg lige se tiden an, om det kan svare sig. Ellers har jeg da et
> ekstra batteri om ikke andet.
>
> At TDC vil unlocke den gratis tvivler jeg på. Min mand havde telefonen med
> idag til TDC's butik i Kalundborg, hvor han fik en uhørt uforskammet
> behandling.
>
> Fordi jeg selv havde "pillet" ved telefonen kunne jeg lige så godt skrotte
> den, for hvis de skulle ordne det, så ville det altså blive _meget_ dyrt,
> og desuden havde min mand altså spildt hans (medarbejderens) tid. Tak for
> kaffe siger jeg bare. Jeg gad vide hvad hovedkontoret ville sige til sådan
> en opførsel. Nå, men man skal jo nok ikke bære nag, den medarbejder havde
> sikkert en dårlig dag. Jeg får altid en venlig betjening når jeg ringer
> til deres kundeservice/internethotline, det er det vigtigste.
>
> Begge telefoner er ca. 2 år gamle, og har været brugt med TDC taletidskort
> de sidste 1½ år af min datter og svigersøn, så derfor vidste vi ikke at de
> var SIM-låste.
>
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats
>


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste