|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | iPod - Abryd ikke forbindelsen Fra : Søren
 | 
 Dato :  11-03-07 11:46
 | 
 |  | Hej
 
 Har fået et problem med min iPod Video 60 GB. Jeg tilsluttede den til min
 PC, og den viste "Afbryd ikke forbindelsen" på iPod'en.
 
 Skulle så starte iTunes, men det ville ikke starte. Genstartede derfor min
 PC, som så ikke ville boote. Prøvede at fjerne iPod, så kom PC fint i
 luften.
 Men min iPod viser stadig "Afbryd ikke forbindelsen", og vil ikke blive vist
 i iTunes. Har også prøvet at koble den til min Powerbook, men her kommer den
 heller ikke frem.
 
 Hvad kan jeg gøre - Kan man lave en reset for at få denne bedsked væk, så
 den kan mountes igen ?
 
 Søren
 
 
 
 
 |  |  | 
  Steen (11-03-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Steen
 | 
 Dato :  11-03-07 14:29
 | 
 |  | "Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> wrote:
 
 > Hvad kan jeg gøre - Kan man lave en reset for at få denne bedsked væk, så
 > den kan mountes igen ?
 
 Geninstallere software (evt. opdatere). Ligger vistnok i mappen
 hjælpeværktøjer
 --
 Steen
 Skype: dksbjdk
 
 
 |  |  | 
  Henrik Münster (11-03-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik Münster
 | 
 Dato :  11-03-07 18:41
 | 
 |  | 
 
            On 2007-03-11 11:45:53 +0100, "Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> said:
 > Hvad kan jeg gøre - Kan man lave en reset for at få denne bedsked væk, så
 > den kan mountes igen ?
 Det hjælper, som du siger, som regel at nulstille (resette) iPod. Apple 
 har en side med gode råd:
 <http://www.apple.com/dk/support/ipod/five_rs/> -- 
 Venlig hilsen
 Henrik Münster
 Esbjerg
            
             |  |  | 
  Søren (12-03-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Søren
 | 
 Dato :  12-03-07 06:44
 | 
 |  | 
 > Det hjælper, som du siger, som regel at nulstille (resette) iPod. Apple
 > har en side med gode råd:
 >
 > <http://www.apple.com/dk/support/ipod/five_rs/> > -- 
 > Venlig hilsen
 > Henrik Münster
 > Esbjerg
 Mange tak, nu fungerer det hele igen.
 Søren 
            
             |  |  | 
   Ove Steen Smidt (13-03-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ove Steen Smidt
 | 
 Dato :  13-03-07 20:20
 | 
 |  | Et andet iTunes/iPod-spørgsmål, som kan være beslæget med det
 foregående.
 Har en iPod med 55 gb kapacitet, hvoraf kun de 5 er brugt. Det
 tilsvarende iTunes-bibliotek ligger på en ekstern harddisk (Hvis
 samlingen en dag bliver på 55 gb, kan det blive lidt rigeligt at have på
 computerens harddisk).
 Software fuldt opdateret.
 
 Når sync er sat igang, stopper den på et tidspunkt og meddeler, at den
 ikke har syncet alt, fordi nogle numre, der skal synces, ikke kan
 findes.
 Et kig i "Afbryd" siger: "iTunes svarer ikke". Herefter vælger jeg
 iTunes på listen og klikker afbryd. Og så går dødens badebold igang.
 Æblemenuen er uden for rækkevidde, og computeren (PB G4) må genstartes
 med vold. /Tryk på knappen).
 
 Jeg ved ikke, om jeg har stresset iTunes ved at sidde og redigere i
 Info-boxene, mens der blev syncet. Det synes jeg ikke, at sync har
 bekymret sig om tidligere. Den har bare kørt videre, til der ikke var
 noget tilbage at synce.
 
 Venlig hilsen
 
 Ove Steen Smidt
 
 
 |  |  | 
 |  |