/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
Dell HJÆLP
Fra : PeetDK


Dato : 01-03-07 19:47

Hej jeg har være så uheldig at jeg har købt en

Dimension E521
Underholdning, ydeevne
Gode tilpasningsmuligheder, AMDT-styret og udviklet med henblik på at
præstere
Op til AMD AthlonT 64 X2 Dual Core-processor
Original Windows VistaT operativsystem
Stort udvalg af grafikkort
Op til 4 GB Dual Channel DDR2-hukommelse


Og nu er problemet kommet når jeg setter min Seagate - 300,0 GB - SATA150 -
7200 RPM / 8MB så kan den godt finde den i bios og den ligger også i
enhedshåndtering i Windows men så kan jeg heller ikke se mere af den er der
ikke en der kan hjælpe mig for ved dell siger de at det skal de ikke hjælpe
med da jeg ikke har købt den hd ved dem

PS håber der er nogen der kan hjælpe min

MVH PeetDK




 
 
Jan (01-03-2007)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 01-03-07 21:53

> 7200 RPM / 8MB så kan den godt finde den i bios og den ligger også i
> enhedshåndtering i Windows men så kan jeg heller ikke se mere af den er

Har du været i my computer -> manage
Under punktet Storage vælger du Disk management
Her burde du kunne se din disk, formatere samt give den et drev bogstav.

mvh
Jan
--
- Ved direkte svar til mig, fjern <dot>frugt -

PeetDK (01-03-2007)
Kommentar
Fra : PeetDK


Dato : 01-03-07 22:09

Tak for hjælpen så er den der og det kunde de ikke finde udaf hos dell du er
bare super

MVH PeetDK

"Jan" <leonberger.drue@operamail.com> skrev i en meddelelse
news.toi2ycs20v8c9u@bamse.gtk.gtech.com...
>> 7200 RPM / 8MB så kan den godt finde den i bios og den ligger også i
>> enhedshåndtering i Windows men så kan jeg heller ikke se mere af den er
>
> Har du været i my computer -> manage
> Under punktet Storage vælger du Disk management
> Her burde du kunne se din disk, formatere samt give den et drev bogstav.
>
> mvh
> Jan
> --
> - Ved direkte svar til mig, fjern <dot>frugt -
>




Pico (01-03-2007)
Kommentar
Fra : Pico


Dato : 01-03-07 22:32

PeetDK wrote:
> Tak for hjælpen så er den der og det kunde de ikke finde udaf hos
> dell du er bare super

Ja undskyld jeg siger det, men når du ønsker (formodentlig) at spare penge
ved selv at købe en HD og sætte den i en mærkevare PC bør du også i forvejen
sætte dig ind i hvordan det gøres.
Det er ikke fordi jeg vil være skinhellig eller sådan noget, har lige selv
gjort det ved min nye HP, men du bør være sikker på hvad du laver når du
piller i indmaden på en maskine der sansynligvis stadig er garanti på
Ved du forøvrigt at samme sted som Jan henviser til kan du også partionere
disken hvis du ønsker det, du skal bare gøre det inden du smider data på den
for at være sikker på ikke at miste noget.
--
MVH
Pico

>
> MVH PeetDK
>
> "Jan" <leonberger.drue@operamail.com> skrev i en meddelelse
> news.toi2ycs20v8c9u@bamse.gtk.gtech.com...
>>> 7200 RPM / 8MB så kan den godt finde den i bios og den ligger også i
>>> enhedshåndtering i Windows men så kan jeg heller ikke se mere af
>>> den er
>>
>> Har du været i my computer -> manage
>> Under punktet Storage vælger du Disk management
>> Her burde du kunne se din disk, formatere samt give den et drev
>> bogstav. mvh
>> Jan
>> --
>> - Ved direkte svar til mig, fjern <dot>frugt -



Holst (01-03-2007)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 01-03-07 22:47


PeetDK wrote:

> Tak for hjælpen så er den der og det kunde de ikke finde udaf hos dell du er
> bare super

Det kunne de sikkert sagtens. Men det er nok et spørgsmål om ikke at yde
generel support gratis og nøjes med at yde support til de produkter, de
har solgt.

Esben (01-03-2007)
Kommentar
Fra : Esben


Dato : 01-03-07 23:24

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:45e749d6$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Det kunne de sikkert sagtens. Men det er nok et spørgsmål om ikke at yde
> generel support gratis og nøjes med at yde support til de produkter, de
> har solgt.

Jo, men de har (formentlig) solgt en OEM Windows-licens.

--
Esben



Henning (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 02-03-07 06:13

On Thu, 1 Mar 2007 23:24:28 +0100, "Esben" <esben@gruf.land> wrote:

>"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse
>news:45e749d6$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>> Det kunne de sikkert sagtens. Men det er nok et spørgsmål om ikke at yde
>> generel support gratis og nøjes med at yde support til de produkter, de
>> har solgt.
>
>Jo, men de har (formentlig) solgt en OEM Windows-licens.
Det betyder ikke de skal hjælpe med installation af
tredieparts-produkter. Hvis spørgeren har sat sig bare en lille smule
ind i hvordan Windows virker, ville problemet ikke have været opstået.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste