|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | unotel 2 kr for 15 min Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  21-02-07 17:25
 | 
 |  | hvad mener i om unotels nye produkt "talk 2"
 2 kr for første 15 min?
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  Thomas Buus Andersen (21-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Buus Andersen
 | 
 Dato :  21-02-07 18:08
 | 
 |  | 
 "Flemming" <test> skrev i en meddelelse
 news:45dc7252$0$39913$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > hvad mener i om unotels nye produkt "talk 2"
 > 2 kr for første 15 min?
 
 At de har mistet for mange kunder , da de lavede om for en måneds tid siden.
 Jeg bestilte promte CBB abb. da de sendte deres ændringer om variabel takst.
 
 
 Thomas
 
 
 
 
 |  |  | 
  BorreBoy (21-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BorreBoy
 | 
 Dato :  21-02-07 18:11
 | 
 |  | 
 "Flemming" <test> skrev i en meddelelse
 news:45dc7252$0$39913$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > hvad mener i om unotels nye produkt "talk 2"
 > 2 kr for første 15 min?
 
 Ret fedt.
 Hvis altså ens samtaler gns. er længere end 2 minutter. For mig bliver det
 et godt produkt.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Ukendt (21-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  21-02-07 18:27
 | 
 |  | 
 >> hvad mener i om unotels nye produkt "talk 2"
 >> 2 kr for første 15 min?
 >
 > Ret fedt.
 > Hvis altså ens samtaler gns. er længere end 2 minutter. For mig bliver det
 > et godt produkt.
 
 For at det kan betale sig skal man man skal tale længere end 2,4 minutter
 før kl 18.00
 (84 øre pr min før kl 18.00)
 
 og længere 4,8 minutter efter kl. 18.00
 (42 øre pr min efter kl 18.00)
 
 Spørgsmålet er om man kun skal betale de 84 øre og 42 øre, hvis man kun
 taler i 1 minut. Det fremstår nemlig ikke af deres meddelelse (se
 nedenstående). Nogen der ved det?
 
 "
 Fra i dag har du mulighed for at tilknytte UnoTels nye produkt Talk2.
 
 Med Talk2 får du altid de første 15 min. af alle samtaler for kun 2 kr.
 
 Talk2 er gratis at oprette og gratis at være tilmeldt. Er en samtale længere
 end 15 min, taler du herefter til normal pris. Tilmelding af Talk2 medfører
 ingen bindinger.
 
 Har du i øjeblikket en UnoTel Combi løsning, taler du naturligvis stadig for
 1 kr. mellem dine tilknyttede telefoner selvom du vælger Talk2.
 "
 
 
 
 
 
 |  |  | 
   Ukendt (22-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  22-02-07 12:22
 | 
 |  | >
 > For at det kan betale sig skal man man skal tale længere end 2,4 minutter
 > før kl 18.00
 > (84 øre pr min før kl 18.00)
 >
 > og længere 4,8 minutter efter kl. 18.00
 > (42 øre pr min efter kl 18.00)
 >
 > Spørgsmålet er om man kun skal betale de 84 øre og 42 øre, hvis man kun
 > taler i 1 minut. Det fremstår nemlig ikke af deres meddelelse (se
 > nedenstående). Nogen der ved det?
 >
 
 INGEN der ved det ???
 
 
 
 
 
 |  |  | 
    Peter SD. (22-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra :  Peter SD.
 | 
 Dato :  22-02-07 12:38
 | 
 |  | 
 
            Hej.
 > INGEN der ved det ???
 Jo, Unotel....    info@unotel.dk
 Men mit gæt er at det koster 2 kroner uanset tidspunkt, og uanset at du kun 
 taler i 10 sekunder......
 - hvilket jo også er fair nok.......
 Jeg er mere "bekymret" over at unotel begynder at læne sig op af en 
 rettigheds-sag med tele2, med deres nye talk2 produkt.....    -- 
 Peter
            
             |  |  | 
    Knud Iversen (22-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Knud Iversen
 | 
 Dato :  22-02-07 18:14
 | 
 |  | 
 "Flemming" <test> skrev i en meddelelse
 news:45dd7cf6$0$5155$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > >
 >> For at det kan betale sig skal man man skal tale længere end 2,4 minutter
 >> før kl 18.00
 >> (84 øre pr min før kl 18.00)
 >>
 >> og længere 4,8 minutter efter kl. 18.00
 >> (42 øre pr min efter kl 18.00)
 >>
 >> Spørgsmålet er om man kun skal betale de 84 øre og 42 øre, hvis man kun
 >> taler i 1 minut. Det fremstår nemlig ikke af deres meddelelse (se
 >> nedenstående). Nogen der ved det?
 >>
 jeg har 2 firmatelefoner som vi kan ringe sammen for 1,- jeg stoppede med
 brugen da det er opkaldet, altså også uden at få forbindelse at de tager 1,-
 for. så ja du skal betale selv om samtaletiden er kortere.
 Mvh knud
 
 
 
 
 |  |  | 
     Ukendt (23-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  23-02-07 13:55
 | 
 |  | >> >
 >>> For at det kan betale sig skal man man skal tale længere end 2,4
 >>> minutter før kl 18.00
 >>> (84 øre pr min før kl 18.00)
 >>>
 >>> og længere 4,8 minutter efter kl. 18.00
 >>> (42 øre pr min efter kl 18.00)
 >>>
 >>> Spørgsmålet er om man kun skal betale de 84 øre og 42 øre, hvis man kun
 >>> taler i 1 minut. Det fremstår nemlig ikke af deres meddelelse (se
 >>> nedenstående). Nogen der ved det?
 >>>
 > jeg har 2 firmatelefoner som vi kan ringe sammen for 1,- jeg stoppede med
 > brugen da det er opkaldet, altså også uden at få forbindelse at de tager
 > 1,- for. så ja du skal betale selv om samtaletiden er kortere.
 > Mvh knud
 
 Ja, det holder ikke. Synd for Unotel. Gad vide om de ikke har fået en ny
 ledelse, siden det går så skidt for dem?
 
 Slut med Unotel. Godt Telmore er der. At Unotel sådan jokker i spinaten
 betyder måske også, at andre udbydere kan komme på banen.
 
 
 
 
 
 |  |  | 
      Knud Iversen (23-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Knud Iversen
 | 
 Dato :  23-02-07 22:54
 | 
 |  | 
 "Flemming" <test> skrev i en meddelelse
 
 >
 > Ja, det holder ikke. Synd for Unotel. Gad vide om de ikke har fået en ny
 > ledelse, siden det går så skidt for dem?
 >
 > Slut med Unotel. Godt Telmore er der.
 
 Telmore vil jeg aldrig bruge.  jeg flyttede derfra da de solgte os en defekt
 telefon, de ville ikke erkende at den var brugt da jeg modtog, den var enda
 låst til et andet selskab så den ikke kunne bruges med deres simkort.  Andre
 forslag modtages
 Mvh Knud
 
 
 
 
 
 |  |  | 
       Peter SD. (24-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra :  Peter SD.
 | 
 Dato :  24-02-07 08:00
 | 
 |  | 
 
            Hej.
 > jeg flyttede derfra da de solgte os en defekt telefon, de ville ikke 
 > erkende at den var brugt da jeg modtog,
 Det lyder jo ellers slet ikke så underligt, da de er en del af TDC.....    - har du ikke hørt om TDC´s måde at handle telefoner på ??
 -- 
 Peter 
            
             |  |  | 
        Knud Iversen (24-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Knud Iversen
 | 
 Dato :  24-02-07 09:26
 | 
 |  | 
 " Peter SD." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse 
 news:doRDh.2$jl1.1@news.get2net.dk...
 > Hej.
 >
 >> jeg flyttede derfra da de solgte os en defekt telefon, de ville ikke 
 >> erkende at den var brugt da jeg modtog,
 >
 > Det lyder jo ellers slet ikke så underligt, da de er en del af TDC..... 
 >    > - har du ikke hørt om TDC´s måde at handle telefoner på ??
 >
 Nej ? Jeg er ret hård ved mine telefoner, så dem  jeg købte hos TDC var med 
 service på så jeg bare fik en ny når de gik i stykker.
 Mvh Knud 
            
             |  |  | 
  Jesper Hansen (21-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jesper Hansen
 | 
 Dato :  21-02-07 18:25
 | 
 |  | 
 "Flemming" <test> skrev i en meddelelse
 news:45dc7252$0$39913$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > hvad mener i om unotels nye produkt "talk 2"
 > 2 kr for første 15 min?
 >
 >
 Skod firma med ugennemsigtige priser, som de tilmed forsøger at sløre for
 deres kunder ved at, fortælle at gennemsnits prisen er den samme, når bare
 man snakker 50 % dags og 50 % aften priser. Bare skidt når man kun bruger
 sin mobil i dagstimerne.
 
 Har skiftet til CBB der er ingen dikkedarer, kun fin service.
 
 Venlig hilsen
 Jesper c",)
 
 
 
 
 |  |  | 
  Lars C (21-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars C
 | 
 Dato :  21-02-07 18:32
 | 
 |  | Flemming skrev:
 
 >hvad mener i om unotels nye produkt "talk 2"
 >2 kr for første 15 min?
 >
 Det er et forsøg på at holde på de sidste kunder.
 Men det kan blive dyre 2 kr hvis den man ringer til ikke tager
 telefonen og man får fat på en telefonsvarer :)
 
 
 --
 Lars C
 
 
 |  |  | 
  Kim Larsen (21-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Larsen
 | 
 Dato :  21-02-07 19:46
 | 
 |  | "Flemming" <test> skrev i en meddelelse
 news:45dc7252$0$39913$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > hvad mener i om unotels nye produkt "talk 2"
 > 2 kr for første 15 min?
 
 At det er UnoTel-farvel for min part på grund af den nye differentierede
 prispolitik på deres samtaletakster.
 
 Der er kun én ting som kan få mig tilbage som UnoTel-kunde: Max 63 øre/min
 døgnet rundt for samtaletakster.
 
 --
 Med venlig hilsen
 Kim Larsen
 
 E-mail: kl2607@gmail.com
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  Bertel Lund Hansen (21-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen
 | 
 Dato :  21-02-07 20:09
 | 
 |  | 
 
            Flemming skrev:
 > hvad mener i om unotels nye produkt "talk 2"
 > 2 kr for første 15 min?
 At det er godt jeg allerede har besluttet mig til at forlade dem.
 Men et tilbud der kan vælges til og fra er naturligvis ikke lige
 så slemt som en prisændring man bliver påtvunget.
 -- 
 Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/ |  |  | 
  Peter SD. (21-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra :  Peter SD.
 | 
 Dato :  21-02-07 22:19
 | 
 |  | 
 
            Hej.
 Ja, jeg tænkte det samme, alle skrigeungerne bl.a. her i NG var ellers 
 hurtige til at stå og tude, da Unotel kom med nye priser for at få 
 tabsgiverne væk.....
 Men når Unotel viser et nyt ret fedt produkt, så er der sjovt nok ret tavst 
 her i NG......
 *LOL*
 Jeg bliver hos Unotel, og de nye produkter og priser passer mig og min 
 familie fint.....
   -- 
 Peter 
            
             |  |  | 
  Flemming Lynggaard (21-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Flemming Lynggaard
 | 
 Dato :  21-02-07 22:36
 | 
 |  | 
 " Peter SD." <pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote in message
 news:sH2Dh.73$Hl3.32@news.get2net.dk...
 > Hej.
 >
 > Ja, jeg tænkte det samme, alle skrigeungerne bl.a. her i NG var ellers
 > hurtige til at stå og tude, da Unotel kom med nye priser for at få
 > tabsgiverne væk.....
 >
 > Men når Unotel viser et nyt ret fedt produkt, så er der sjovt nok ret
 > tavst her i NG......
 >
 
 Fedt produkt - næppe det vil være en uhyggelig lille %del der kan benytte
 det til noget som helst.. billigere altså end at få et normalt abb et sted
 de kan gennemskue priserne.
 
 F
 
 
 
 |  |  | 
  Kim Larsen (22-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Larsen
 | 
 Dato :  22-02-07 01:49
 | 
 |  | 
 
            " Peter SD." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse 
 news:sH2Dh.73$Hl3.32@news.get2net.dk...
 > Hej.
 >
 > Ja, jeg tænkte det samme, alle skrigeungerne bl.a. her i NG var ellers 
 > hurtige til at stå og tude, da Unotel kom med nye priser for at få 
 > tabsgiverne væk.....
 >
 > Men når Unotel viser et nyt ret fedt produkt, så er der sjovt nok ret 
 > tavst her i NG......
 >
 > *LOL*
 >
 > Jeg bliver hos Unotel, og de nye produkter og priser passer mig og min 
 > familie fint.....
 >
 >    Det er for mig et helt ligegyldigt produkt. Det som taler sit tydelige sprog 
 er max 63 øre/min døgnet rundt. Alt andet er ligegyldigt.
 Konklusion: UnuTel-farvel - Telmore, here I come.
 PS.:
 Jeg tvivler stærkt på at UnoTel har haft tab på mig, til gengæld har de ikke 
 indtægten mere efter den 1. marts. Godt gået, UnoTel. NOT.
 -- 
 Med venlig hilsen
 Kim Larsen
 E-mail: kl2607@gmail.com
 
            
             |  |  | 
  Bertel Lund Hansen (22-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen
 | 
 Dato :  22-02-07 10:03
 | 
 |  | 
 
            Peter SD. skrev:
 > Men når Unotel viser et nyt ret fedt produkt, så er der sjovt nok ret tavst 
 > her i NG......
 Os der flytter, har ikke så meget nyt at tilføje ud over at det
 nye tiltag bekræfter det fornuftige i vores beslutning.
 -- 
 Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/ |  |  | 
   Peter SD. (22-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra :  Peter SD.
 | 
 Dato :  22-02-07 10:51
 | 
 |  | 
 
            Hej.
 > Os der flytter, har ikke så meget nyt at tilføje ud over at det
 > nye tiltag bekræfter det fornuftige i vores beslutning.
 Ja, det viser jo sådan set bare at i er nød til at støtte hinanden i det 
 fornuftige i beslutningen, uanset om den så er det eller ej.....    Men som sagt, jeg syntes det er et fint produkt, og det passer ret perfekt 
 til vores behov....
 - så jeg har svært ved at se det negative....
 Samtidig har jeg utroligt svært ved at se det positive i Telmore/CBB og 
 whatever......
 Men heldigvis står det jo os alle frit for, hvor vi vil handle.......    At i så har ret i at det var noget "øregas" når Unotel siger at de er 
 billigst når man har brug for det, og at det åbenbart er mellem 00.00 og 
 08.00 at vi har mest brug for det, det er der ingen tvivl om, men det tager 
 man da ikke for andet end hvad det er, nemlig øregas.....    - resten af er nemlig på ingen måde blevet forringet for os her i huset, så 
 skidt pyt......    -- 
 Peter 
            
             |  |  | 
    Bertel Lund Hansen (22-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen
 | 
 Dato :  22-02-07 11:06
 | 
 |  | 
 
            Peter SD. skrev:
 > Ja, det viser jo sådan set bare at i er nød til at støtte hinanden i det 
 > fornuftige i beslutningen, uanset om den så er det eller ej.....    Hvor vil du hen med sådan en gang pladder?
 -- 
 Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/ |  |  | 
     Peter SD. (22-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra :  Peter SD.
 | 
 Dato :  22-02-07 12:35
 | 
 |  | 
 
            Hej.
 > Hvor vil du hen med sådan en gang pladder?
 Jeg kunne jo så have sagt det samme.....    Men vi kender jo alle sådan en der syntes at det han gør/køber til hver en 
 tid er det bedste/smarteste, uanset om andre er 100% klar over at han tager 
 fejl i sine valg......
 Nu kan du jo så selv side og fordele rollerne.....    -- 
 Peter 
            
             |  |  | 
      Kim Larsen (22-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Larsen
 | 
 Dato :  22-02-07 13:15
 | 
 |  | 
 
            " Peter SD." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse 
 news  fDh.28$lj4.14@news.get2net.dk...
 > Hej.
 >
 >> Hvor vil du hen med sådan en gang pladder?
 >
 > Jeg kunne jo så have sagt det samme.....    >
 > Men vi kender jo alle sådan en der syntes at det han gør/køber til hver en 
 > tid er det bedste/smarteste, uanset om andre er 100% klar over at han 
 > tager fejl i sine valg......
 >
 > Nu kan du jo så selv side og fordele rollerne.....    Det værste ved UnoTel er at de forsøger at sælge en masse forringelser af 
 deres vilkår som forbedringer. For mig er der kun tale om forringelser og 
 jeg føler mig "talt ned til" af UnoTel. Langt langt størsteparten af mine 
 opkald ligger i det nye dyre tidsrum. Jeg gider ikke betale en voldsom 
 prisforhøjelse på 21 øre/min for at andre kan tale billigt i den øvrige tid. 
 Jeg føler mig røvrendt af UnoTel og derfor går jeg tilbage til Telmore og 
 håber på at de beholder deres nuværende abonnementsvilkår. Finder Telmore på 
 noget tilsvarende som UnoTel, så finder jeg et andet selskab. Kort sagt, jeg 
 vil ikke have differentierede priser ud fra opkaldstidspunkter.
 -- 
 Med venlig hilsen
 Kim Larsen
 E-mail: kl2607@gmail.com
 
            
             |  |  | 
       Peter SD. (22-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra :  Peter SD.
 | 
 Dato :  22-02-07 15:33
 | 
 |  | 
 
            Hej.
 >  Langt langt størsteparten af mine opkald ligger i det nye dyre tidsrum.
 Men hvis samtidig at langt de fleste opkald er på over 3-4 min (alt efter 
 tidspunktet på dagen selvfølgelig), hvad mine opkald meget ofte er, for små 
 beskeder klare vi alligevel pr. sms, så spare du stadig penge ved at 
 tilmelde dig deres talk2 produkt.....
 > Jeg føler mig røvrendt af UnoTel og derfor går jeg tilbage til Telmore
 Det bestemmer du jo heldigvis selv....    > og håber på at de beholder deres nuværende abonnementsvilkår.
 Jamen der må du jo se hvad TDC finder på med tiden.....
 > vil ikke have differentierede priser ud fra opkaldstidspunkter.
 Fair nok, men jeg har vel stadig lov at mene at det er et udemærket produkt 
 at Unotel har, eller ??
 Jeg skifter skam også selv hvis jeg får mit æble billigere og bedre, eller i 
 et mere passende stk. antal i en anden butik, det gør jeg bare ikke i dette 
 tilfælde......    - men jeg stiller mig altså ikke op og hyler over at butikken ikke længere 
 sælger røde æbler i 1 stk. pakninger, det mener jeg er dybt useriøst....    Der er EN grund til at jeg skiftede fra Telmore til Unotel, og det var fri 
 tale mellem de tilmeldte mobiler, det blev så først "forringet" til at det 
 kostede 1 krone pr. påbegyndt samtale (og max. 1 time), nu bliver det 1 
 krone og max. et kvarter, men først når dette produkt eller en almindelig 
 minutpris findes billigere andre steder er jeg villig til at skifte 
 udbyder..... - og helt ærligt, folk stillede sig op og hylede og skreg da de 
 skulle betale 1 krone for en time, og nu for et kvarter, og kalde det for en 
 kraftig forringelse..... tsk tsk tsk, man kan også gå i FOR små sko...... - 
 det var stadig det bedste tilbud der var på markedet, hvis man havde dette 
 behov, men mange folk skiftede alligevel teleselskab for de var nemlig 
 blevet fornærmet.....    Jeg er klar over at du også taler om minutpriserne som er steget lidt i 
 dagtimerne, men dem har jeg intet problem med, det er lidt gynger og 
 karuseller, og jeg er stadig sikker på at jeg vinder, jeg HAR regnet på 
 det.....
 - er din beregning med et andet resultat på bundlinien, så skift dog 
 endelig, og hurtigst muligt, det ville jeg gøre til hver en tid......    - men igen, jeg ville ikke hyle op over det i en NG.......    -- 
 Peter 
            
             |  |  | 
        Per Thomsen (23-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Thomsen
 | 
 Dato :  23-02-07 11:12
 | 
 |  | 
 
            > Jamen der må du jo se hvad TDC finder på med tiden.....
 indtil nu har Telmore kun sat priserne ned (godt nok lidt sløvt efter TDC 
 har overtaget). De andre tiltag er valgfrie og ikke som hos UnoTel.
 >> vil ikke have differentierede priser ud fra opkaldstidspunkter.
 >
 > Fair nok, men jeg har vel stadig lov at mene at det er et udemærket 
 > produkt at Unotel har, eller ??
 Selvfølgelig
 > Jeg skifter skam også selv hvis jeg får mit æble billigere og bedre, eller 
 > i et mere passende stk. antal i en anden butik, det gør jeg bare ikke i 
 > dette tilfælde......    > - men jeg stiller mig altså ikke op og hyler over at butikken ikke længere 
 > sælger røde æbler i 1 stk. pakninger, det mener jeg er dybt useriøst.... 
 >    Heller ikke hvis du kun spiser et æble om ugen? :)
 > Jeg er klar over at du også taler om minutpriserne som er steget lidt i 
 > dagtimerne, men dem har jeg intet problem med, det er lidt gynger og 
 > karuseller, og jeg er stadig sikker på at jeg vinder, jeg HAR regnet på 
 > det.....
 Jeg syntes ikke 30% er lidt.
 Per    |  |  | 
         Peter SD. (23-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra :  Peter SD.
 | 
 Dato :  23-02-07 21:22
 | 
 |  | Hej.....
 
 >> Jeg er klar over at du også taler om minutpriserne som er steget lidt i
 >> dagtimerne, men dem har jeg intet problem med, det er lidt gynger og
 >> karuseller, og jeg er stadig sikker på at jeg vinder, jeg HAR regnet på
 >> det.....
 
 > Jeg syntes ikke 30% er lidt.
 
 Grunden til at jeg mener at jeg vinder er selvf. at langt størstedelen af
 tiden jeg ringer er det via familieordningen, og derfor kan jeg tale om
 "gynger og karuseller"......
 Men det er da klart for enhver at HAR du næsten udelukkende brug for at
 ringe "normalt" mellem 8 og 18, og har du IKKE mulighed for at udnytte
 familieordningen, så kan du kun tabe på de nye tiltag fra Unotel.....
 - vis ikke lige at talk2 altså passer dine behov......
 
 --
 Peter
 
 
 
 
 |  |  | 
          Ukendt (24-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  24-02-07 13:04
 | 
 |  | 
 > Men det er da klart for enhver at HAR du næsten udelukkende brug for at
 > ringe "normalt" mellem 8 og 18, og har du IKKE mulighed for at udnytte
 > familieordningen, så kan du kun tabe på de nye tiltag fra Unotel.....
 
 Unotel kunne gøre sig godt over for familier ved at ændre, så man kan ringe
 for de 42 øre fra kl 16.00 i stedet for fra kl 18.00, da fleste familier har
 fri fra arbejde kl 16.00.
 Desuden kunne Unotel gøre noget smart ved at tilbyde taksten på 42 øre i
 både dag og aftentimerne i weekenden, hvor familien har tid til at ringe ud.
 Med ovenstående 2 tiltag ville Unotel ramme familierne med et udemærket
 tilbud.
 
 
 
 
 
 |  |  | 
          Per Thomsen (26-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Thomsen
 | 
 Dato :  26-02-07 08:20
 | 
 |  | 
 
            > Men det er da klart for enhver at HAR du næsten udelukkende brug for at 
 > ringe "normalt" mellem 8 og 18, og har du IKKE mulighed for at udnytte 
 > familieordningen, så kan du kun tabe på de nye tiltag fra Unotel.....
 > - vis ikke lige at talk2 altså passer dine behov......
 >
 Det er ikke fordi jeg ikke har mulighed for at udnytte familieordningen. Men 
 jeg har hverken behov eller lyst til det.
 Jeg er slet ikke blind for, at hvis man ønsker/har brug for familieordningen 
 er denne stadig billig.
 Per    |  |  | 
      Bertel Lund Hansen (22-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen
 | 
 Dato :  22-02-07 15:02
 | 
 |  | 
 
            Peter SD. skrev:
 > Men vi kender jo alle sådan en der syntes at det han gør/køber til hver en 
 > tid er det bedste/smarteste, uanset om andre er 100% klar over at han tager 
 > fejl i sine valg......
 Du må have nogle indestængte aggressioner. Du får ondt i røven
 over at jeg har en mening og giver udtryk for den.
 -- 
 Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/ |  |  | 
       Peter SD. (22-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra :  Peter SD.
 | 
 Dato :  22-02-07 16:49
 | 
 |  | 
 
            Hej.
 Først:
 Undskyld at jeg fik ramt din P-mail, jeg gider nemlig ikke selv at køre 
 sådan noget som p-mail.....    > Du må have nogle indestængte aggressioner. Du får ondt i røven
 > over at jeg har en mening og giver udtryk for den.
 Læs lige tilbage i tråden, og svar mig så på, hvem det er der ikke kan klare
 at JEG havde en holdning til dette emne..... *LOL*
 Så indestængte aggressioner ??
 - nææææ, det må vist være noget du har.....    -- 
 Peter
            
             |  |  | 
    Jens (22-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens
 | 
 Dato :  22-02-07 11:05
 | 
 |  | 
 " Peter SD." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse 
 news:NHdDh.16$YC2.10@news.get2net.dk...
 > Hej.
 >
 >> Os der flytter, har ikke så meget nyt at tilføje ud over at det
 >> nye tiltag bekræfter det fornuftige i vores beslutning.
 >
 > Ja, det viser jo sådan set bare at i er nød til at støtte hinanden i det 
 > fornuftige i beslutningen, uanset om den så er det eller ej.....    >
 > Men som sagt, jeg syntes det er et fint produkt, og det passer ret perfekt 
 > til vores behov....
 Ja, jeg syntes også det var et rigtigt fint produkt (syntes er jo datid ,-)
 Maks. 63 øre pr minut inkl. moms hele døgnet, konkurrencedygtige 
 data-takster og nemt gennemskueligt takstsystem!
 UnoTel har nu indført så meget rabatfnidder, at man ikke aner hvad det 
 koster... Fra den ene dag til den anden røg der fra den ene grøft og helt 
 over i den anden med deres prissystem; og netop to dage før oprettede jeg 
 desværre endnu et par numre (mobil og IP) til erhvervsbrug (i dagtimerne).
 Gæt hvem der føler sig en smule snydt!
 Jens 
            
             |  |  | 
    Per Thomsen (23-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Thomsen
 | 
 Dato :  23-02-07 11:04
 | 
 |  | 
 
            >> Os der flytter, har ikke så meget nyt at tilføje ud over at det
 >> nye tiltag bekræfter det fornuftige i vores beslutning.
 >
 > Ja, det viser jo sådan set bare at i er nød til at støtte hinanden i det 
 > fornuftige i beslutningen, uanset om den så er det eller ej.....    Hvor har du det fra?
 > Men som sagt, jeg syntes det er et fint produkt, og det passer ret perfekt 
 > til vores behov....
 > - så jeg har svært ved at se det negative....
 Du syntes - fint. Men det er jo ikke det samme som at det passer os andre. 
 Jeg ringer f.eks mehet sjældent længere end et minut. Lige som mine samtaler 
 ikke ligger på bestemte tidspunkter.
 > Samtidig har jeg utroligt svært ved at se det positive i Telmore/CBB og 
 > whatever......
 Jeg kan heller ikke se det positive i CBB, men Telmore, som jeg er flyttet 
 tilbage til har faste priser døgnet rundt.
 > Men heldigvis står det jo os alle frit for, hvor vi vil handle.......    Tak, det lød ellers ikke sådan
 Per    |  |  | 
     Peter SD. (23-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra :  Peter SD.
 | 
 Dato :  23-02-07 21:31
 | 
 |  | 
 
            Hej Per    (forresten ret sjovt at du kalder dig for "Per klovn"......)
 >> Ja, det viser jo sådan set bare at i er nød til at støtte hinanden i det 
 >> fornuftige i beslutningen, uanset om den så er det eller ej.....    > Hvor har du det fra?
 Der er bare mange ja-sigere og hylere her i NG, det viser historien......
 - bare læs tilbage i gruppen og du vil se.....    >> Men som sagt, jeg syntes det er et fint produkt, og det passer ret 
 >> perfekt til vores behov....
 >> - så jeg har svært ved at se det negative....
 > Du syntes - fint. Men det er jo ikke det samme som at det passer os andre.
 Det har jeg heller ikke sagt, jeg tror bare at der er nogle af alle dem fra 
 tude-flokken der har handlet overliet......
 - og det kan jo være svært at skulle indse, når beslutningen ER taget.... 
   >> Men heldigvis står det jo os alle frit for, hvor vi vil handle.......    > Tak, det lød ellers ikke sådan
 Tjoooo, det har jeg da på intet tidspunkt sagt......    -- 
 Peter 
            
             |  |  | 
     Knud Iversen (24-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Knud Iversen
 | 
 Dato :  24-02-07 09:38
 | 
 |  | 
 "Per Thomsen"  skrev i en meddelelse
 
 >
 > Jeg kan heller ikke se det positive i CBB, men Telmore, som jeg er flyttet
 
 Nu overvejer selv at flytte til CBB så vil da gerne vide hvad har du mod
 dem, det vil da være træls at flytte for at fortryde straks efter
 Mvh Knud
 
 
 
 
 |  |  | 
      Jesper Hansen (24-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jesper Hansen
 | 
 Dato :  24-02-07 11:46
 | 
 |  | 
 
 >> Jeg kan heller ikke se det positive i CBB, men Telmore, som jeg er
 >> flyttet
 >
 > Nu overvejer selv at flytte til CBB så vil da gerne vide hvad har du mod
 > dem, det vil da være træls at flytte for at fortryde straks efter
 > Mvh Knud
 Hejsa
 
 Jeg har flyttet 4 mobiler fra Unotel til CBB, det tog 14 dage og deres kunde
 service er fint, man hænger ikke i en kilometer lang kø, tværtimod kommer
 man til med det samme. Men som de fleste andre selskaber skal man kigge på
 sit forbrug, hvilken løsning man vil have. Om man vil have Minutpris for CBB
 Sekund Fast minutpris døgnet rundt  0,69 kr.
 , eller Minutpris for CBB Minut Fast minutpris døgnet rundt  0,39 kr.
 
 
 Jeg har valgt sekund pris, da vores forbrugsmønster viser at det bedst kan
 betale sig.
 Desuden har CBB et overskueligt webside.
 
 Venlig hilsen
 Jesper c",)
 
 PS. Det skal lige siges at de køre en kampagne  "man få 10 timers tale tid
 for 100 kr." hvis man skifter nu.
 
 
 
 
 |  |  | 
       Knud Iversen (24-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Knud Iversen
 | 
 Dato :  24-02-07 12:16
 | 
 |  | 
 "Jesper Hansen"  skrev i en meddelelse
 
 
 > Hejsa
 >
 > Jeg har flyttet 4 mobiler fra Unotel til CBB, det tog 14 dage og deres
 > kunde service er fint, man hænger ikke i en kilometer lang kø, tværtimod
 > kommer man til med det samme. Men som de fleste andre selskaber skal man
 > kigge på sit forbrug, hvilken løsning man vil have. Om man vil have
 > Minutpris for CBB Sekund Fast minutpris døgnet rundt  0,69 kr.
 > , eller Minutpris for CBB Minut Fast minutpris døgnet rundt  0,39 kr.
 >
 
 Ja den skal jeg lige regne på men tror det bliver 0,69 for de fleste.
 
 >
 > PS. Det skal lige siges at de køre en kampagne  "man få 10 timers tale tid
 > for 100 kr." hvis man skifter nu.
 Et enkelt spørgsmål, når man flytter mærker men det så eller kan man bruge
 telefonen hele tiden. Et par af mine nummere er firmanr. vil jo nødig gå
 glip af kunder for at spare lidt, det kan hurtig blive en dårlig forretning
 Mvh Knud
 
 
 
 
 |  |  | 
        Jesper Hansen (24-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jesper Hansen
 | 
 Dato :  24-02-07 12:59
 | 
 |  | 
 
 > Et enkelt spørgsmål, når man flytter mærker men det så eller kan man bruge
 > telefonen hele tiden. Et par af mine nummere er firmanr. vil jo nødig gå
 > glip af kunder for at spare lidt, det kan hurtig blive en dårlig
 > forretning
 > Mvh Knud
 De skriver i deres brev med sim-kortet at der kan være ½ times vente tid før
 det nye abonnement virker.
 Men det har vi ikke oplevet, de har virket med det samme.
 
 Venlig hilsen
 Jesper c",)
 
 
 
 
 |  |  | 
        Bertel Lund Hansen (26-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen
 | 
 Dato :  26-02-07 14:26
 | 
 |  | 
 
            Knud Iversen skrev:
 > Et enkelt spørgsmål, når man flytter mærker men det så eller kan man bruge 
 > telefonen hele tiden.
 Jeg har flyttet én gang. Indtil dagen før datoen oprandt, havde
 jeg ringet via det gamle selskab. Da jeg vågnede næste morgen,
 skiftede jeg SIM-kort og ringede straks via det nye.
 Hvis jeg havde siddet oppe hele natten og ringet, kunne jeg måske
 have ramt et tidspunkt med problemer.
 -- 
 Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/ |  |  | 
         Bertel Lund Hansen (04-03-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen
 | 
 Dato :  04-03-07 20:28
 | 
 |  | 
 
            Bertel Lund Hansen skrev:
 > Hvis jeg havde siddet oppe hele natten og ringet, kunne jeg måske
 > have ramt et tidspunkt med problemer.
 Men nu har jeg ramt en udbyder der giver problemer (Unotel). Det
 burde være gået i orden før kl. 18 i dag, men Telmore har sendt
 en mail og oplyst at der er problemer, og jeg kan også se at min
 ene telfon hvor jeg har skiftet kort, ikke kan få forbindelse med
 Telmore.
 Og da Telmore fik skiftet til at forløbe smertefrit sidst da det
 var dem jeg forlod, er jeg overbevist om det må være Unotel der
 laver knuder. Og de var endda så frække at kræve en hel måned før
 det kunne ordnes.
 -- 
 Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/ |  |  | 
          Lars C (04-03-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars C
 | 
 Dato :  04-03-07 21:09
 | 
 |  | Bertel Lund Hansen skrev:
 
 >Bertel Lund Hansen skrev:
 >
 >> Hvis jeg havde siddet oppe hele natten og ringet, kunne jeg måske
 >> have ramt et tidspunkt med problemer.
 >
 >Men nu har jeg ramt en udbyder der giver problemer (Unotel). Det
 >burde være gået i orden før kl. 18 i dag, men Telmore har sendt
 >en mail og oplyst at der er problemer, og jeg kan også se at min
 >ene telfon hvor jeg har skiftet kort, ikke kan få forbindelse med
 >Telmore.
 >
 >Og da Telmore fik skiftet til at forløbe smertefrit sidst da det
 >var dem jeg forlod, er jeg overbevist om det må være Unotel der
 >laver knuder. Og de var endda så frække at kræve en hel måned før
 >det kunne ordnes.
 
 Det er TDC der koordinerer porteringer mellem de forskellige udbydere
 på TDC's mobilnet. Så der er også en mulighed for at det er TDC der
 har lavet noget ged i det.
 
 
 --
 Lars C
 
 
 |  |  | 
          Knud Iversen (07-03-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Knud Iversen
 | 
 Dato :  07-03-07 23:10
 | 
 |  | 
 "Bertel Lund Hansen" skrev i en meddelelse
 
 >
 > Og da Telmore fik skiftet til at forløbe smertefrit sidst da det
 > var dem jeg forlod, er jeg overbevist om det må være Unotel der
 > laver knuder. Og de var endda så frække at kræve en hel måned før
 > det kunne ordnes.
 >
 Det krævede Telmore altså også da jeg flyttede 5 telefoner til Unotell. Jeg
 har nærlæst taksterne lidt nærmere og giver Unotell en chance mere, da det
 tyder på at være billigste løsning alligevel.
 Mvh Knud
 
 
 
 
 |  |  | 
      Per Thomsen (26-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Thomsen
 | 
 Dato :  26-02-07 08:25
 | 
 |  | 
 
            >> Jeg kan heller ikke se det positive i CBB, men Telmore, som jeg er 
 >> flyttet
 >
 > Nu overvejer selv at flytte til CBB så vil da gerne vide hvad har du mod 
 > dem, det vil da være træls at flytte for at fortryde straks efter
 > Mvh Knud
 Det jeg har i mod CBB er, at de inddrager dit telefonnummer hvis du ikke 
 tanker inden for et halvt år.
 Der er ikke noget lusk i det. Det står i forretningsbestemmelserne.
 Per    |  |  | 
  mikkel (23-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : mikkel
 | 
 Dato :  23-02-07 18:16
 | 
 |  | 
 > Men mit gæt er at det koster 2 kroner uanset tidspunkt, og uanset at du kun
 > taler i 10 sekunder......
 > - hvilket jo også er fair nok.......
 
 Man skal også lige huske på, at der kommer opkaldsafgiften oven i de 2
 kroner på 29 øre - ligesom der også kommer opkaldsafgift på
 familiesamtalerne, så de ikke længere koster en krone men 1,29 kr
 
 
 
 |  |  | 
  Ivan V. Klattrup (23-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ivan V. Klattrup
 | 
 Dato :  23-02-07 18:22
 | 
 |  | 
 
            mikkel skrev:
 >ligesom der også kommer opkaldsafgift på familiesamtalerne, så de ikke 
 >længere koster en krone men 1,29 kr
 vås, det er opkaldsafgiften til familiesamtalerne der koster 1 kr 
 samtaletiden koster ikke noget (når den holdes under 15 minutter)
 -- 
 Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk |  |  | 
   Peter SD. (23-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra :  Peter SD.
 | 
 Dato :  23-02-07 21:35
 | 
 |  | 
 
            Hej.
 > vås, det er opkaldsafgiften til familiesamtalerne der koster 1 kr 
 > samtaletiden koster ikke noget (når den holdes under 15 minutter)
 Og selv om der gjorde, så var 1,29 hhv 2,29, vel heller ikke alverden for op 
 til 15 min samtale, var det ??    - hvor lang tid får man måske for 1,29 hhv. 2,29 hos Telmore ??    -- 
 Peter 
            
             |  |  | 
    Ivan V. Klattrup (23-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ivan V. Klattrup
 | 
 Dato :  23-02-07 22:19
 | 
 |  | 
 
              Peter SD. skrev:
 >- hvor lang tid får man måske for 1,29 hhv. 2,29 hos Telmore ??    Aner det ikke, har ikke telmore da det er for dyrt til mit forbrug.
 -- 
 Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk |  |  | 
     Peter SD. (24-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra :  Peter SD.
 | 
 Dato :  24-02-07 07:57
 | 
 |  | 
 
            Hej.
 >>- hvor lang tid får man måske for 1,29 hhv. 2,29 hos Telmore ??    > Aner det ikke, har ikke telmore da det er for dyrt til mit forbrug.
 Nej, det var nu også mennt som en slags "udvidelse" af dit svar, at jeg lige 
 hængte et par spørgsmål på til mikkel......    Men jeg kan godt se at det kom til at ligne et svar til dig.....
 -- 
 Peter 
            
             |  |  | 
  Thomas Buus Andersen (23-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Buus Andersen
 | 
 Dato :  23-02-07 23:11
 | 
 |  | Det kunne da være sjovt om Unotel lavede forbrugsoversigt, så man kan se ens
 forbrug ifht. deres nye pris-zoner.  Altså noget ala det detaljerede
 oversigt som Telmore kom med for flere år siden.
 
 
 Men måske at Unotel ikke har noget ud af at lave det?
 
 
 Thomas
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |