|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | kæmpe regning fra opel Fra : Flemming Lynggaard
 | 
 Dato :  20-02-07 17:05
 | 
 |  | Heysan Gruppe...
 
 Sendte nedenstående mail til Opel - tror i man har en chance? Syntes det er
 dybt urimeligt at de oplyser at de ved at oliepumpen på Diesel Zafira'er går
 i stykker indenfor max fire år uden at oplyse det til nogen. Og at de så
 ikke engang vil dække noget som helst når den går i stykker dagen efter et
 stort service hos aut forhandler?
 
 herunder kopieret mail.
 .................................
 
 
 Vedr defekt på Opel Zafira .
 
 Vi har netop været ude for en meget beklagelig oplevelse med ovennævnte Opel
 og Gunnar Due Biler's værksted.
 
 12/02-2007 Sagen kort bilen er til 90.000km service (stort service) se
 vedhæftede regning - DKK 6967,81.
 
 13/02-2007 Bilen har nu kørt 70 dokumenterede km siden dette service besøg
 og har motorharvari på Køge bugt motorvejen og må slæbes retur til Gunnar
 Due i Køge. Fejlen viser sig at være en defekt Brændstofspumpe og manifold.
 Regning DKK 35.396,31. Bagruden blev blæst ud af en forbi passerende bil da
 bilens motor gik ud.
 
 Vi får forelagt at det er en helt normal fejl, at brændstofpumpen aldrig
 lever over 4 år i den givne model vi har - samt at de har flere på
 værkstedet med samme fejl ! - Dette er naturligvis en skræmmende melding at
 få, både fordi bilen lige har været til service, og værkstedet ingen fejl
 finder, og intet melder om at denne fejl kan opstå.
 
 Vi finder det naturligt at Opel Danmark udfører denne reperation på kulance,
 da det jo er helt klart noget som Opel var klar over og har valgt ikke at
 gøre forbrugerne klar over. Udover dette har vi mere end overholdt de af
 Opel satte service intervaller. Så vi burde på alle måder være godt stillet
 overfor jer som kunde.
 
 I kan se alt dokumentation på vedhæftede filer.
 
 Med forventning om et hurtigt svar.
 
 
 
 |  |  | 
  Karsten Feddersen (20-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Karsten Feddersen
 | 
 Dato :  20-02-07 17:24
 | 
 |  | 
 
            Hej
 Flemming Lynggaard wrote:
 > Sendte nedenstående mail til Opel - tror i man har en chance? 
 FDM!!!!
 Juridisk har i ikke noget at komme efter. Og dog. Hvis det er et kendt 
 problem og de bevidst har tilbageholdt denne information kan man måske 
 diskutere om de har handlet i ond tro. I så fald står i rigtig godt, men 
 det er jer der skal bevise det.
 -- 
 Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk |  |  | 
  BJ (20-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  20-02-07 17:28
 | 
 |  | 
 "Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
 news:45db2080$0$825$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 
 KLIP
 
 > Flemming Lynggaard wrote:
 >> Sendte nedenstående mail til Opel - tror i man har en chance?
 >
 > FDM!!!!
 >
 > Juridisk har i ikke noget at komme efter. Og dog. Hvis det er et kendt
 > problem og de bevidst har tilbageholdt denne information kan man måske
 > diskutere om de har handlet i ond tro. I så fald står i rigtig godt, men
 > det er jer der skal bevise det.
 
 Hmm .. det hjalp ikke mig med en defekt gearkasse (elendig kvalitet
 hydraulikpumpe/r).
 
 Den lokale forhandler brugte sin _egen_ kulance.
 
 --
 Bjørn J.
 ~~wear sunscreen~~
 
 
 
 
 |  |  | 
   Karsten Feddersen (20-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Karsten Feddersen
 | 
 Dato :  20-02-07 17:58
 | 
 |  | 
 
            Hej
 BJ wrote:
 > Hmm .. det hjalp ikke mig med en defekt gearkasse (elendig kvalitet 
 > hydraulikpumpe/r).
 I det her tilfælde hvor bilen er fire år er det som sådan jo heller ikke 
 noget at komme efter. Det skulle kun være hvis Opel bevist har holdt 
 informationen tilbage og at den del burde (af høflighed og god 
 kundeservice) være skiftet som en del af et service tidligere. Eller som 
 minimum burde ejeren være gjort opmærksom på at pumpen bør skiftes ved 
 seneste service.
 Derfor er mit forslag FDM. Opel har tidligere været igennem møllen med 
 deres tandremme og ser nok lidt rødt når de sættes i forbindelse med FDM.
 > Den lokale forhandler brugte sin _egen_ kulance.
 Han har jo også en vis økonomisk interesse i, at du kommer igen. Jeg har 
 selv oplevet, at den lokale gav tiden og jeg betalte stumpen. Har dog 
 også oplevet stumper skiftet pr kulance, men har også oplevet at få 
 skiftet ekstra ting til service. De var bestemt ikke glade for at oplyse 
 hvad det var og hvorfor, men jeg fandt da ud af så meget, at det der sad 
 ikke var så godt og potentielt kunne medføre motorhavari.
 -- 
 Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk |  |  | 
    BJ (20-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  20-02-07 18:02
 | 
 |  | 
 "Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
 news:45db289b$0$825$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 
 KLIP
 
 > Han har jo også en vis økonomisk interesse i, at du kommer igen. Jeg har
 > selv oplevet, at den lokale gav tiden og jeg betalte stumpen. Har dog også
 > oplevet stumper skiftet pr kulance, men har også oplevet at få skiftet
 > ekstra ting til service. De var bestemt ikke glade for at oplyse hvad det
 > var og hvorfor, men jeg fandt da ud af så meget, at det der sad ikke var
 > så godt og potentielt kunne medføre motorhavari.
 
 Se, nu er kulance (fra importørens side af) et dækningsbidragparameter.
 
 Jo mindre man yder af den hensatte sum af kulancepenge, jo mere tjener
 importøren.
 
 Disse kulancepenge er en del af aftalen med fabrikken/fabrikkerne.
 
 --
 Bjørn J.
 ~~wear sunscreen~~
 
 
 
 
 |  |  | 
  Niels Bengaard (20-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Niels Bengaard
 | 
 Dato :  20-02-07 17:52
 | 
 |  | > Sendte nedenstående mail til Opel - tror i man har en chance? Syntes det
 > er dybt urimeligt at de oplyser at de ved at oliepumpen på Diesel
 > Zafira'er går i stykker indenfor max fire år uden at oplyse det til nogen.
 > Og at de så ikke engang vil dække noget som helst når den går i stykker
 > dagen efter et stort service hos aut forhandler?
 
 Hvis det er tilfældet den kun holder fire år, så er jeg sikker på mange i
 denne gruppe kendte til tilsvarende historier, men måske kommer de frem når
 andre læser om din historie.
 
 
 Mvh Niels
 
 
 
 
 |  |  | 
  BJ (20-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  20-02-07 17:58
 | 
 |  | 
 "Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 news:45db2708$0$13997$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
 
 KLIP
 
 >> Sendte nedenstående mail til Opel - tror i man har en chance? Syntes det
 >> er dybt urimeligt at de oplyser at de ved at oliepumpen på Diesel
 >> Zafira'er går i stykker indenfor max fire år uden at oplyse det til
 >> nogen. Og at de så ikke engang vil dække noget som helst når den går i
 >> stykker dagen efter et stort service hos aut forhandler?
 >
 > Hvis det er tilfældet den kun holder fire år, så er jeg sikker på mange i
 > denne gruppe kendte til tilsvarende historier, men måske kommer de frem
 > når andre læser om din historie.
 
 Det er bestemt ikke tilfældet.
 
 Hvis det var, ville gruppen være oversået af dårlige biler/modeller.
 
 --
 Bjørn J.
 ~~wear sunscreen~~
 
 
 
 
 |  |  | 
   Niels Bengaard (20-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Niels Bengaard
 | 
 Dato :  20-02-07 18:05
 | 
 |  | >>> Sendte nedenstående mail til Opel - tror i man har en chance? Syntes det
 >>> er dybt urimeligt at de oplyser at de ved at oliepumpen på Diesel
 >>> Zafira'er går i stykker indenfor max fire år uden at oplyse det til
 >>> nogen. Og at de så ikke engang vil dække noget som helst når den går i
 >>> stykker dagen efter et stort service hos aut forhandler?
 >>
 >> Hvis det er tilfældet den kun holder fire år, så er jeg sikker på mange i
 >> denne gruppe kendte til tilsvarende historier, men måske kommer de frem
 >> når andre læser om din historie.
 >
 > Det er bestemt ikke tilfældet.
 >
 > Hvis det var, ville gruppen være oversået af dårlige biler/modeller.
 
 Så faktisk en brugttest af Volvo S80 T6 i nyeste nummer af Bilsport, der
 stod ikke noget om automatgearet var et problem, kun noget med bærearme og
 hjulophæng generelt foran. Det undrede mig sgu lidt.
 
 Mvh Niels
 
 
 
 
 |  |  | 
    BJ (20-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  20-02-07 18:07
 | 
 |  | 
 "Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 news:45db2a40$0$13980$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
 
 KLIP
 
 > Så faktisk en brugttest af Volvo S80 T6 i nyeste nummer af Bilsport, der
 > stod ikke noget om automatgearet var et problem, kun noget med bærearme og
 > hjulophæng generelt foran. Det undrede mig sgu lidt.
 
 Fuldt forståelig, når du ellers hører dig omkring og afsøger nettet.
 
 Har endda hørt, der nu ser ud til at være problemer med XC90.
 
 Den har dog 4 år på drivlinen.....
 
 --
 Bjørn J.
 ~~wear sunscreen~~
 
 
 
 
 |  |  | 
  Ukendt (20-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  20-02-07 19:08
 | 
 |  | 
 "Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse 
 news:45db2708$0$13997$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
 >> Sendte nedenstående mail til Opel - tror i man har en chance? Syntes det 
 >> er dybt urimeligt at de oplyser at de ved at oliepumpen på Diesel 
 >> Zafira'er går i stykker indenfor max fire år uden at oplyse det til 
 >> nogen. Og at de så ikke engang vil dække noget som helst når den går i 
 >> stykker dagen efter et stort service hos aut forhandler?
 >
 > Hvis det er tilfældet den kun holder fire år, så er jeg sikker på mange i 
 > denne gruppe kendte til tilsvarende historier, men måske kommer de frem 
 > når andre læser om din historie.
 Hmmm ikke for at være bagklog, men det er vel ikke noget nyt i at õpel har 
 et temmelig anstrengt forhold til kullancer. Det er jo set før at tandremme 
 i õpel kunne knække. Det koster ca. det samme som en pumpe.
 Personligt har jeg svært ved at forenes med at der skulle ligge 1 stk 
 persons arbejde i en hel måned i sådan en pumpe. Synes prisen er total 
 sindsyg.
 Jeg fik chock dengang jeg spurgte efter prisen på en benzinpumpe til min 
 mondeo engang. Den ville ford have over 2.000 Kr for    --
 Tom
            
             |  |  | 
  ena (20-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ena
 | 
 Dato :  20-02-07 18:19
 | 
 |  | Det er formentligt en diesel??
 
 Hvis ja så er det opelmotoren med Bosch VP44 indsprøjtningspumpe på - de
 er - når de er monteret på Olel bilerne - kendt for at være "mindre
 driftsikre"
 
 Pumpen kan imidlertid renoveres (pris ca 5000,-) og man kan få en ombytter
 pumpe til ca 7500,- monteringen tager ca 3-4 timer - så du er da blevet
 faktureret godt må man sige
 
 Opel leder dysernes returløb tilbage til sugesiden på VP44 pumpen - og ikke
 retur til brændstoftanken som andre bilfabrikker gør når de benytter VP44
 pumpen fra Bosch - resultatet er at der kan komme luft i systemet - og det
 bevirker rivninger i pumpen - den bliver nemlig som alle andre dieselpumper
 kun smurt af brændstoffet.
 
 KAM diesel (Bosch Hedehusene) er et af de få Bosch værksteder der kender alt
 til disse pumper - og kan renovere dem og køre dem i en avanceret prøvebænk
 
 VP44 pumpen er en avanceret højtryksindsprøjtningspumpe der leverer
 indsprøjtningstryk på op til 2000 bar - og var sidste udviklingsniveau før
 Common Rail - de findes på bla Små MAN Lastvogne - BMW 320d fra før 2001
 Audi A6 diesel en del traktorer mv.
 
 
 
 
 |  |  | 
  BJ (20-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  20-02-07 18:39
 | 
 |  | 
 "ena" <ekk@nomail.com> skrev i en meddelelse
 news:45db2d82$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 
 KLIP
 
 > VP44 pumpen er en avanceret højtryksindsprøjtningspumpe der leverer
 > indsprøjtningstryk på op til 2000 bar - og var sidste udviklingsniveau før
 > Common Rail - de findes på bla Små MAN Lastvogne - BMW 320d fra før 2001
 > Audi A6 diesel en del traktorer mv.
 
 Det er unægtelig noget andet end en benzinpumpe til eks. en Skoda Octavia
 2.0T eller en S80.
 
 --
 Bjørn J.
 ~~wear sunscreen~~
 
 
 
 
 |  |  | 
  Ib Jakobsen (20-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ib Jakobsen
 | 
 Dato :  20-02-07 20:17
 | 
 |  | ena skrev:
 > Det er formentligt en diesel??
 >
 > Hvis ja så er det opelmotoren med Bosch VP44 indsprøjtningspumpe på - de
 > er - når de er monteret på Olel bilerne - kendt for at være "mindre
 > driftsikre"
 >
 > Pumpen kan imidlertid renoveres (pris ca 5000,-) og man kan få en ombytter
 > pumpe til ca 7500,- monteringen tager ca 3-4 timer - så du er da blevet
 > faktureret godt må man sige
 >
 
 Jeg er lidt i tvivl, for han skriver oliepumpen. Mon ikke det er
 smøreoliepumpen han mener. Den anden vil vel ikke ligefrem give
 motorhaveri. Og så passer prisen bedre. Men det danske sprog kan spille
 en rolle.
 
 
 
 
 
 
 
 
 --
 MVH
 
 Ib Jakobsen
 
 
 |  |  | 
   Flemming Lynggaard (21-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Flemming Lynggaard
 | 
 Dato :  21-02-07 10:31
 | 
 |  | 
 "Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> wrote in message
 news:45db4936$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 ena skrev:
 > Det er formentligt en diesel??
 >
 > Hvis ja så er det opelmotoren med Bosch VP44 indsprøjtningspumpe på - de
 > er - når de er monteret på Olel bilerne - kendt for at være "mindre
 > driftsikre"
 >
 > Pumpen kan imidlertid renoveres (pris ca 5000,-) og man kan få en ombytter
 > pumpe til ca 7500,- monteringen tager ca 3-4 timer - så du er da blevet
 > faktureret godt må man sige
 >
 
 Jeg er lidt i tvivl, for han skriver oliepumpen. Mon ikke det er
 smøreoliepumpen han mener. Den anden vil vel ikke ligefrem give
 motorhaveri. Og så passer prisen bedre. Men det danske sprog kan spille
 en rolle.
 
 
 
 ... du har ret men det er nu brændstof pumpen 17172 - arbejdsløn for
 udskiftning 7639 (excl moms) ..
 
 F
 
 
 
 |  |  | 
    Rune S. Larsen (22-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rune S. Larsen
 | 
 Dato :  22-02-07 00:51
 | 
 |  | Flemming Lynggaard wrote:
 > .. du har ret men det er nu brændstof pumpen 17172 - arbejdsløn for
 > udskiftning 7639 (excl moms) ..
 
 Det var den onde lynemig noget af en regning! Tænk at de vil være det
 bekendt - rystende. Lige til Ekstra Bladet. Og så er det jo oven i købet
 ret sandsynligt at den gik i stykker, fordi de pillede i den til service.
 
 Mon ikke en brugt ombyttermotor havde været billigere? Kan se på
 dataophug at der er både en brugt 2.0DTH og 2.0DTI fra Zafira med under
 100kkm.
 
 Mvh Rune
 Honda Civic
 
 
 |  |  | 
  Jørgen M. Rasmussen (20-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jørgen M. Rasmussen
 | 
 Dato :  20-02-07 18:35
 | 
 |  | 
 "Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse
 > Vi har netop været ude for en meget beklagelig oplevelse med ovennævnte
 > Opel og Gunnar Due Biler's værksted.
 >
 Ude i byen hedder han G.Dyr ;))
 
 > 12/02-2007 Sagen kort bilen er til 90.000km service (stort service) se
 > vedhæftede regning - DKK 6967,81.
 >
 > 13/02-2007 Bilen har nu kørt 70 dokumenterede km siden dette service besøg
 > og har motorharvari på Køge bugt motorvejen og må slæbes retur til Gunnar
 > Due i Køge. Fejlen viser sig at være en defekt Brændstofspumpe og
 > manifold. Regning DKK 35.396,31. Bagruden blev blæst ud af en forbi
 > passerende bil da bilens motor gik ud.
 >
 Det er historien om tandremmene om igen :(. Den bliver svær, når det kommer
 der til, må en Opel iflg. Opel selv ikke bruges. I alle de år jeg har hængt
 her, været medl. af FDM, har jeg ALDRIG hørt at en fuelpumpe kun holder 4
 år, Opel el ej- og du skal SLET ikke sige det til min ;). Iøvrigt er det vel
 ikke alderen som bestemmer, men hvor meget den har arbejdet, kørt?. OG 35
 kKr, lyder som en ny motor, renovering af topstykket. Det kan ikke passe at
 pumpe + manifold koster så meget at skifte, hvor mange timer er brugt?.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Flemming Lynggaard (21-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Flemming Lynggaard
 | 
 Dato :  21-02-07 10:32
 | 
 |  | 
 "Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message
 news:45db312d$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 
 >>
 > Det er historien om tandremmene om igen :(. Den bliver svær, når det
 > kommer der til, må en Opel iflg. Opel selv ikke bruges. I alle de år jeg
 > har hængt her, været medl. af FDM, har jeg ALDRIG hørt at en fuelpumpe kun
 > holder 4 år, Opel el ej- og du skal SLET ikke sige det til min ;). Iøvrigt
 > er det vel ikke alderen som bestemmer, men hvor meget den har arbejdet,
 > kørt?. OG 35 kKr, lyder som en ny motor, renovering af topstykket. Det kan
 > ikke passe at pumpe + manifold koster så meget at skifte, hvor mange timer
 > er brugt?.
 >
 
 Jeg kan ikke se antal timer - det oplyser de ikke kun 7639kr for udskiftning
 excl moms.
 
 Ja en diesel med knap 90.000 på klokken er jo ikke meget må man sige..
 
 Er 2.0 dieslen
 
 F
 
 
 
 |  |  | 
  Per O. (20-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per O.
 | 
 Dato :  20-02-07 19:43
 | 
 |  | "Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse
 news:erf67i$1eqn$1@newsbin.cybercity.dk...
 > Heysan Gruppe...
 >
 > Sendte nedenstående mail til Opel - tror i man har en chance? Syntes det
 > er dybt urimeligt at de oplyser at de ved at oliepumpen på Diesel
 > Zafira'er går i stykker indenfor max fire år uden at oplyse det til nogen.
 > Og at de så ikke engang vil dække noget som helst når den går i stykker
 > dagen efter et stort service hos aut forhandler?
 >
 Nu er Opel Danmark jo kendt for at skide deres kunder en lang march, når
 først staklerne er kørt ud af porten med en ny Opel. Se bare sagen med deres
 tandremme. Det er den sædvanlige kundefjendske politik fra Opel.
 Husk at købe en bil næste gang, for det er den eneste måde at sådan nogen
 som Opel lærer det på. Så længe de kan overleve med deres kundefjendske
 holdning, tager de fortsat røven på deres kunder.
 
 Per O.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Henrik G Nielsen (21-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik G Nielsen
 | 
 Dato :  21-02-07 17:50
 | 
 |  | 
 "Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i en meddelelse
 news:d07c6$45db4132$5293e211$12833@news.arrownet.dk...
 > "Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse
 > news:erf67i$1eqn$1@newsbin.cybercity.dk...
 >> Heysan Gruppe...
 >>
 >> Sendte nedenstående mail til Opel - tror i man har en chance? Syntes det
 >> er dybt urimeligt at de oplyser at de ved at oliepumpen på Diesel
 >> Zafira'er går i stykker indenfor max fire år uden at oplyse det til
 >> nogen. Og at de så ikke engang vil dække noget som helst når den går i
 >> stykker dagen efter et stort service hos aut forhandler?
 >>
 > Nu er Opel Danmark jo kendt for at skide deres kunder en lang march, når
 > først staklerne er kørt ud af porten med en ny Opel. Se bare sagen med
 > deres tandremme. Det er den sædvanlige kundefjendske politik fra Opel.
 > Husk at købe en bil næste gang, for det er den eneste måde at sådan nogen
 > som Opel lærer det på. Så længe de kan overleve med deres kundefjendske
 > holdning, tager de fortsat røven på deres kunder.
 >
 > Per O.
 
 Tjae jeg har en Movano med 41000 på klokken den bruger oile og vand som
 bare.
 Der slås min mester med Opel så nu skal der nok ny maskine i.
 Hvis opel overgiver sig.
 
 Mvh
 Henrik
 Xantia 1,8 I 16 V
 
 
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
  Flemming Lynggaard (22-02-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Flemming Lynggaard
 | 
 Dato :  22-02-07 13:10
 | 
 |  | 
 "Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> wrote in message 
 news:d07c6$45db4132$5293e211$12833@news.arrownet.dk...
 > Nu er Opel Danmark jo kendt for at skide deres kunder en lang march, når 
 > først staklerne er kørt ud af porten med en ny Opel. Se bare sagen med 
 > deres tandremme. Det er den sædvanlige kundefjendske politik fra Opel.
 > Husk at købe en bil næste gang, for det er den eneste måde at sådan nogen 
 > som Opel lærer det på. Så længe de kan overleve med deres kundefjendske 
 > holdning, tager de fortsat røven på deres kunder.
 >
 >
 Og de gjorde som du forudsagde - afviste alt.. uden kommentare udover at 
 bilen var over 3 år og fabriksfejl (det ord findes ikke) ville jo have vist 
 sig inden.. DoH!
 Så nu får de krig    F 
            
             |  |  | 
 |  |