Hejsa Alle
Så er der igen til de interesserede en lille uges update..
Denne uge er der ikke blevet svejset noget rust, eller dvs der er slebet 
overfladerust ned og grundet flere steder under bilen, den skal være 100% 
rustfri når den får undervogns snask.
Jeg har fået afmonteret the front hjulophæng dvs dæmpere, bærearme og 
spindeler.. og så tænker i ja det tager jo ikke lang tid.. men ARGGHH de har 
ikke været skildt ad siden 83 tror jeg, for den øverste bolt i hver side 
mellem dæmper og spindel var rustet fast MEGET fast, det var så både bolttop 
og møtrik brækkede af når den store moment stang kom på.. Så var det frem 
med værksteds gasbrænderen, og 10mins varme og så den store hammer og 15min 
banken og %/¤%¤%&&# pr side, og så kom stumperne ud.
Og den ene bold der holder bremseegen på plads fik jeg kværnet toppen på, 
pga at jeg kom til at trække skævt.. så den måtte bores ud..
Alle bøsninger er pillet af foreste krængnings stabilisator, og ud af 
bærearmene, så nye bøsninger kan komme i.
Ting der er købt i denne uge:
Momo millenium Evo rat: 
http://www.turbo-garage.com.ua/shopimg/momo/TA-MO-11110512111.jpg
El kaleshe stativ, med flot stof kaleche på.
I næste uge får jeg kun lavet noget en dag (da jeg har ferie) men til 
gengæld bliver det en hel dag fra 8 til 24 

 så der skal jeg have nået en 
masse..
Planen er at nå:
Lave rust bagpå bilen (rundt om bagklap, højre under panel og højre 
inderskærm + lidt små ting)
Og så vil jeg gerne begynder at skille min 16V motor ad, så den kan kommer 
ned til cylinder service..
Og så skal alle smådelene bestilles hjem, så jeg ikke går i stå pga 
manglende dele..
Jeg har ligeledes i denne uge fundet en tysk VW forhandler der taler dansk, 
hvor man kan købe originale dele, og de så sender til DK, det er lækkert for 
vw dele herhjemme er så insane dyre..
Nå men det var alt for denne uge.. ville ønske jeg ikke skulle på arbejde 
7½time om dagen, man får jo ikke nået noget på bilen 
 
Mvh
Morten
Polo Coupé 1.3i
Golf Cabriolet GLi X.X 16v 
