/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Hi3G netstabilitet
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 06-12-06 21:24

Hej

jeg har brugt mit 3´ abonnement meget for tiden i dagtimerne ,hvilket jeg
ikke
plejer...

synes der har været en del problemer med at ringe op, at man skal ringe op 2
gange før der sker noget. Samt at man kan bliver smidt af "linien"

nogen der oplever det samme?

Skal siges det er i kæbenhavns området.

Mvh. Bjarke



 
 
Kent Oldhøj (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Kent Oldhøj


Dato : 06-12-06 23:43

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in
news:8GFdh.168$2i4.150@news.get2net.dk:

> jeg har brugt mit 3´ abonnement meget for tiden i dagtimerne ,hvilket
> jeg ikke
> plejer...
>
> synes der har været en del problemer med at ringe op, at man skal
> ringe op 2 gange før der sker noget. Samt at man kan bliver smidt af
> "linien"
>
> nogen der oplever det samme?

Jeg har skiftet til 3 for godt en uge siden efter en del knas med Unotel,
og har brugt deres net ganske meget på alle tider af døgnet (det er jo nyt
og gratis). Har intet bemærket. Til gengæld er deres portal jo nærmest
konstant overbelastet i aftentimerne. Det håber jeg er et forbigående
problem.


Steen Holm Pedersen (07-12-2006)
Kommentar
Fra : Steen Holm Pedersen


Dato : 07-12-06 07:55


"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns9891F0D5AC1ABkentoldhoj@oldhoj.dk...
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in
> news:8GFdh.168$2i4.150@news.get2net.dk:
>
>> jeg har brugt mit 3´ abonnement meget for tiden i dagtimerne ,hvilket
>> jeg ikke
>> plejer...
>>
>> synes der har været en del problemer med at ringe op, at man skal
>> ringe op 2 gange før der sker noget. Samt at man kan bliver smidt af
>> "linien"
>>
>> nogen der oplever det samme?
>
> Jeg har skiftet til 3 for godt en uge siden efter en del knas med Unotel,
> og har brugt deres net ganske meget på alle tider af døgnet (det er jo nyt
> og gratis). Har intet bemærket. Til gengæld er deres portal jo nærmest
> konstant overbelastet i aftentimerne. Det håber jeg er et forbigående
> problem.

I den tid jeg var kunde hos 3 oplevede jeg konstant at deres hjemmeside:
1.
Ikke svarede

2.
Blev lavet om så du skulle finde tingene et nyt sted

3.
Man kunne ikke vise forbruget

4.
Forbruget blev vist forkert.

Håber ikke du har bundet dig for ½ år...


--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste