| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | BMW 535d Fra : Ukendt | 
  Dato :  13-01-07 21:32 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (13-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  13-01-07 22:23 |  
  |   
            
"HB" <nomail(snabela)service.dk> skrev i en meddelelse 
 news:45a941cd$1$4162$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 > Damn jeg savner den bil..
 >
 >  http://www.youtube.com/watch?v=9KaMVA6cqwE&mode=related&search
>
 Vil lige tilføje at udover at bilen er en fornøjelse at cruise i til daglig, 
 så er det mest bemærkelsesværdige ved denne bil dens acceleration fra alle 
 hastigheder under 210 og opefter   
/HB 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Mogens... (13-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mogens... | 
  Dato :  13-01-07 22:44 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
            spamsen (14-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : spamsen | 
  Dato :  14-01-07 01:37 |  
  |  
 
            "Mogens" wrote in message
 news:Uocqh.29090$E02.11804@newsb.telia.net
 > "HB" skrev i en meddelelse
 > news:45a94dca$0$4163$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 >
 >>>  www.youtube.com/watch?v=9KaMVA6cqwE&mode=related&search
>
 >> Vil lige tilføje at udover at bilen er en fornøjelse at
 >> cruise i til daglig, så er det mest bemærkelsesværdige
 >> ved denne bil dens acceleration fra alle hastigheder
 >> under 210 og opefter   
>
 > Jow jow...
 >  www.youtube.com/watch?v=_XN5Ri64JD8&mode=related&search=
de færeste 535d der har så mange heste.. er det ikke en M5 1500hk den 
 efterhånden har fra de "gale nordmænd"? :)
 -- 
 vh.
 Flemming 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Lars Bisgaard (13-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars Bisgaard | 
  Dato :  13-01-07 22:58 |  
  |   
            
"HB" <nomail(snabela)service.dk> skrev i en meddelelse 
 news:45a94dca$0$4163$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 >
 > "HB" <nomail(snabela)service.dk> skrev i en meddelelse 
 > news:45a941cd$1$4162$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 >> Damn jeg savner den bil..
 >>
 >>  http://www.youtube.com/watch?v=9KaMVA6cqwE&mode=related&search
>>
 > Vil lige tilføje at udover at bilen er en fornøjelse at cruise i til 
 > daglig, så er det mest bemærkelsesværdige ved denne bil dens acceleration 
 > fra alle hastigheder under 210 og opefter   
>
 > /HB
 Kan kun give dig ret, jeg har ikke selv kørt bilen men en kammerat som er 
 bosat i polen kom forbi en dag og gav en lille tur.
 Han har en 06'er M-version Chiptunet. danm...  den rykker sku fra det meste 
 jeg kender, vil enda sige at min gamle 96'er CBR600 motorcykel, den kan nok 
 følge den til ca. 200, så rykker bmw'en fra den, og den forsætter sku til 
 .....  jep :)
 kan kun sige for fed ... men den koster jo også kassen her i dk :(
 Mvh
 Lars Bisgaard 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Mogens... (13-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mogens... | 
  Dato :  13-01-07 23:05 |  
  |   
            "Lars Bisgaard" <lcbFJERN@DETTEmail.dk> skrev i en meddelelse 
 news:45a955e7$0$200$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 
 > den koster jo også kassen her i dk
 
 Jep, det er sgu uhyggeligt, at man kan købe en '05 med ALT udstyret,
 her vor jeg bor for under 300.000 kr/40.000 euro (<50.000 km). 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Ukendt (14-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  14-01-07 11:04 |  
  |   
            
 "Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse 
 news:%Hcqh.29095$E02.12018@newsb.telia.net...
 >
 >> den koster jo også kassen her i dk
 >
 > Jep, det er sgu uhyggeligt, at man kan købe en '05 med ALT udstyret,
 > her vor jeg bor for under 300.000 kr/40.000 euro (<50.000 km).
 
  Hmm...Æv! 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Mogens... (14-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mogens... | 
  Dato :  14-01-07 16:59 |  
  |   
            "HB" <nomail(snabela)service.dk> skrev i en meddelelse 
 news:45aa0021$0$4152$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 
 > Hmm...Æv!
 
 Tja', man skal jo ha behovet for at vælge en diesel. Ellers er en benzin
 at foretrække. Tænk på at du kan erhverve dig en Corvette C5/C6
 for de penge ! 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Ukendt (14-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  14-01-07 17:18 |  
  |   
            
 "Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse 
 news:arsqh.29234$E02.11825@newsb.telia.net...
 >
 > Tja', man skal jo ha behovet for at vælge en diesel. Ellers er en benzin
 > at foretrække. Tænk på at du kan erhverve dig en Corvette C5/C6
 > for de penge !
 
 Helt enig!
 BMWèn er bare lidt mere hverdagsagtig.. så det er jo efter behov. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Mogens... (14-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mogens... | 
  Dato :  14-01-07 17:29 |  
  |  
 
            "HB" <nomail(snabela)service.dk> skrev i en meddelelse 
 news:45aa5799$0$4160$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 > Helt enig!
 Godt så :)
 > BMWèn er bare lidt mere hverdagsagtig.. så det er jo efter behov.
 Hverdagsagtig? - vi kørte på et tidspunkt en Camaro Z28.
 Eet år og 45.000 km - den var okay i hverdagen    
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Ukendt (14-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  14-01-07 19:17 |  
  |   
            
"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse 
 news:7Tsqh.29238$E02.11680@newsb.telia.net...
 >
 >> Helt enig!
 >
 > Godt så :)
 >
 >> BMWèn er bare lidt mere hverdagsagtig.. så det er jo efter behov.
 >
 > Hverdagsagtig? - vi kørte på et tidspunkt en Camaro Z28.
 > Eet år og 45.000 km - den var okay i hverdagen   
Jo Jo - men corvetten er jo også efterhånden noget man forbinder med Jan 
 Magnussen og Le Mans.... Er det ikke en GT bil?
 BMWèn forbinder man med en privatvogn eller direktionsvogn, derfor min 
 agumentation omkring hverdagsbil :)
 /HB
 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Torben E (14-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Torben E | 
  Dato :  14-01-07 11:33 |  
  |   
            
"HB" <nomail(snabela)service.dk> skrev i en meddelelse 
 news:45a94dca$0$4163$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 > Vil lige tilføje at udover at bilen er en fornøjelse at cruise i til 
 > daglig, så er det mest bemærkelsesværdige ved denne bil dens acceleration 
 > fra alle hastigheder under 210 og opefter   
>
 Ja jeg tænkte godtnok også det så lidt tjept ud, men han skriver
 også selv  "370hp and 718nm" så passer det bedre, hvor mange
 hk har den orginalt ?
 Torben E 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Ukendt (14-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  14-01-07 12:01 |  
  |   
            
"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse 
 news:45aa06fa$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 > Ja jeg tænkte godtnok også det så lidt tjept ud, men han skriver
 > også selv  "370hp and 718nm" så passer det bedre, hvor mange
 > hk har den orginalt ?
 >
 Du har fuldstændig ret - Han snød mig lige der, men bilen er ret kvik også 
 "kun" med 272 diesel heste - verdens hurtigste diesel bil(uden optimering) 
 er den blevet kaldt.
 500Nm allerede i tomgang - 560Nm ved den store turbo og 272 hk. Det er samme 
 Nm som en Porche 911 turbo.
 http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-and-driving/bmw-535d-1004407.html 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Torben E (14-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Torben E | 
  Dato :  14-01-07 13:07 |  
  |   
            
"HB" <nomail(snabela)service.dk> skrev i en meddelelse 
 news:45aa0d7f$0$4166$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 > Du har fuldstændig ret - Han snød mig lige der, men bilen er ret kvik også 
 > "kun" med 272 diesel heste - verdens hurtigste diesel bil(uden optimering) 
 > er den blevet kaldt.
 > 500Nm allerede i tomgang - 560Nm ved den store turbo og 272 hk. Det er 
 > samme Nm som en Porche 911 turbo.
 >
 >  http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-and-driving/bmw-535d-1004407.html
>
 Ihvertifald en fin diesel bil, desværre bare for dyr for mig.
 Torben E
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Niels Bengaard (13-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Niels Bengaard | 
  Dato :  13-01-07 22:46 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           Mogens... (13-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mogens... | 
  Dato :  13-01-07 22:51 |  
  |   
            "Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse 
 news:45a952f7$0$833$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 
 > Hvad betyder det limit der kommer op ved 200 km/t?
 
 Er det ikke muligt at indlægge en lydalarm i en Volvo, når den
 passerer en forprogrammeret hastighed. F.eks. ved 160 km/t,
 så man ikke mister kortet, fordi man forhåbentligt løfter foden. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Niels Bengaard (13-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Niels Bengaard | 
  Dato :  13-01-07 23:00 |  
  |   
            >> Hvad betyder det limit der kommer op ved 200 km/t?
 >
 > Er det ikke muligt at indlægge en lydalarm i en Volvo, når den
 > passerer en forprogrammeret hastighed. F.eks. ved 160 km/t,
 > så man ikke mister kortet, fordi man forhåbentligt løfter foden.
 
 Sikkert i de nyere, men ikke i min 10 år gamle slæde.
 
 Mvh Niels 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Mogens... (14-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mogens... | 
  Dato :  14-01-07 17:02 |  
  |   
            "Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse 
 news:45a95666$0$823$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 
 > Sikkert i de nyere, men ikke i min 10 år gamle slæde.
 
 OK, jeg tror, det er et tysk fænomen. Det er ikke noget, jég anvender
 i mine biler. I Renault'en virker det lidt anderledes - der virker det på
 fartpiloten. Dvs. accelerationen stopper ved den programmerede hastig-
 hedsbegrænsning, hvis level du selv har valgt... 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Torben E (14-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Torben E | 
  Dato :  14-01-07 21:39 |  
  |   
            
 "Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse 
 news:1usqh.29236$E02.12030@newsb.telia.net...
 > OK, jeg tror, det er et tysk fænomen. Det er ikke noget, jég anvender
 > i mine biler.
 
 Systemet er der også i en 16 år gammel saab, bare med audio
 
 Torben E 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Henrik B. (15-01-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henrik B. | 
  Dato :  15-01-07 18:44 |  
  |  
 
            "Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse 
 news:45a95666$0$823$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 >>> Hvad betyder det limit der kommer op ved 200 km/t?
 >>
 >> Er det ikke muligt at indlægge en lydalarm i en Volvo, når den
 >> passerer en forprogrammeret hastighed. F.eks. ved 160 km/t,
 >> så man ikke mister kortet, fordi man forhåbentligt løfter foden.
 >
 > Sikkert i de nyere, men ikke i min 10 år gamle slæde.
 Hva'? I min oldgamle svensker er det da en del af kørecomputeren...    
-- 
 --------------------------------
 Rigtige biler har over 420 Nm... 
            
              |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |