On Sun, 15 Oct 2006 14:30:32 +0200, Easy Webhost -
www.easywebhost.org
<xxxxxxeasywebhost.org@yyyyeasywebhost.org> wrote:
>Tja, jeg ville også som ISP havde sat et filter op der stoppede en
>sådan mailtrafik.
Nu er jeg ikke blevet stoppet pga. jeg har prøvet at sende alle disse
mail, det er udbyderens standard politik. Det kan godt være det giver
en masse trafik, men jeg har fri trafik på min ADSL så det kan jeg
ikke se er nogen hindring.
Jeg har hørt at 50 mails tidligere har været max tilladt, men det er
det ikke. Jeg har prøvet at sende 1000 i rap på ca. 20 min, og det
kunne jeg godt. Da jeg igen prøvede efter 1 time at sende 100 mere, så
kunne jeg ikke sende. Så det er mere end 50, men hvad det er ved jeg
ikke. Deres søndags support/kundeservice kan ikke svare på det.
>Tror du bør overveje en kommerciel løsning, du belaster trods alt
>deres mailserver en del og det kan også være derfor de har sat en prop
>i stikket...hvis de har gjort dette ??
Ja nu har jeg jo netop købt noget maillist software fordi jeg var træt
at at skulle bruge BCC. Men det kan jeg jo ikke bruge når nu denne
spærring er på. Hvis bare port 25 var ånen så var der ingen problemer.
Så nu bruger jeg BCC igen.
Men jeg har tænkt på, er det ikke et brud på ytringsfriheden når man
spærre port 25 og sætter en begrænsning på det alternativ man
anbefaler.
Jeg har et budskab som jeg vil af med, og modtageren vil gerne have
det, men jeg kan ikke sende det fordi min udbyder spærre. Det kan godt
være jeg skal over i jura gruppe med dette.
--
....::Hilsen Erik