/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Mister emails hos Unoeuro
Fra : Bølle


Dato : 10-10-06 11:18

Hej
Jeg har mistet en masse vigtige emails hos Unoeuro. Jeg har sendt
testmails med en times mellemrum via TDC´s SMTP server, og ret mange
er aldrig nået frem til POP3 serveren hos Unoeuro. Nogen der ved
hvorfor ?
Jeg flytter fra Unoeuro nu. Vil ikke bruge et firma som ikke har en
seriøs mailbackup.


 
 
Michael (10-10-2006)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 10-10-06 11:38

Bølle skrev:

>Hej
>Jeg har mistet en masse vigtige emails hos Unoeuro. Jeg har sendt
>testmails med en times mellemrum via TDC´s SMTP server, og ret mange
>er aldrig nået frem til POP3 serveren hos Unoeuro. Nogen der ved
>hvorfor ?
>Jeg flytter fra Unoeuro nu. Vil ikke bruge et firma som ikke har en
>seriøs mailbackup.

Hvad svarer Unoeuros support når du spørger dem?


--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Bjarne Wichmann Pete~ (10-10-2006)
Kommentar
Fra : Bjarne Wichmann Pete~


Dato : 10-10-06 23:29

Michael wrote:

> Bølle skrev:
>
>>Hej
>>Jeg har mistet en masse vigtige emails hos Unoeuro. Jeg har sendt
>>testmails med en times mellemrum via TDC´s SMTP server, og ret mange
>>er aldrig nået frem til POP3 serveren hos Unoeuro. Nogen der ved
>>hvorfor ?
>>Jeg flytter fra Unoeuro nu. Vil ikke bruge et firma som ikke har en
>>seriøs mailbackup.
>
> Hvad svarer Unoeuros support når du spørger dem?

Apropos unoeuro. Her for en uge siden fik jeg adgang til en anden kundes
email via deres webinterfacet, når jeg prøvede at læse en af mine mails.

Jeg skrev så til support og gjorde dem opmærksom på problemet, men har ikke
hørt et pip fra dem. Ud over at jeg kan se at de har sat support ticket
til "lukket" uden forklaring.

Bjarne

Michael (11-10-2006)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 11-10-06 08:44

Bjarne Wichmann Petersen skrev:

>Michael wrote:
>
>> Bølle skrev:
>>
>>>Hej
>>>Jeg har mistet en masse vigtige emails hos Unoeuro. Jeg har sendt
>>>testmails med en times mellemrum via TDC´s SMTP server, og ret mange
>>>er aldrig nået frem til POP3 serveren hos Unoeuro. Nogen der ved
>>>hvorfor ?
>>>Jeg flytter fra Unoeuro nu. Vil ikke bruge et firma som ikke har en
>>>seriøs mailbackup.
>>
>> Hvad svarer Unoeuros support når du spørger dem?
>
>Apropos unoeuro. Her for en uge siden fik jeg adgang til en anden kundes
>email via deres webinterfacet, når jeg prøvede at læse en af mine mails.
>
>Jeg skrev så til support og gjorde dem opmærksom på problemet, men har ikke
>hørt et pip fra dem. Ud over at jeg kan se at de har sat support ticket
>til "lukket" uden forklaring.
>
Det er nok et af de problemer, som skal ties ihjel. Lige indtil Ekstra
Bladet hører om det


--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Bjarne Wichmann Pete~ (11-10-2006)
Kommentar
Fra : Bjarne Wichmann Pete~


Dato : 11-10-06 12:27

Michael wrote:

>>Apropos unoeuro. Her for en uge siden fik jeg adgang til en anden kundes
>>email via deres webinterfacet, når jeg prøvede at læse en af mine mails.
>>Jeg skrev så til support og gjorde dem opmærksom på problemet, men har
>>ikke hørt et pip fra dem. Ud over at jeg kan se at de har sat support
>>ticket til "lukket" uden forklaring.
> Det er nok et af de problemer, som skal ties ihjel. Lige indtil Ekstra
> Bladet hører om det

Nu har jeg normalt respekt for unoeuro/wannafind, som jeg har været glad for
i de 3-4 år jeg har brugt dem. Men de *kunne* godt ha' givet et lille pip
fra sig, om at de var obs på problemet. Lige nu ved jeg ikke om de har
gjort noget for at rette problemet, eller om andre unoeuro-kunder har
adgang til min konto.

Bjarne

Allan Soerensen (11-10-2006)
Kommentar
Fra : Allan Soerensen


Dato : 11-10-06 13:11

"Bjarne Wichmann Petersen" <nospam.nospam@mekanix.dk> skrev i en meddelelse
news:452cd440$0$84021$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Nu har jeg normalt respekt for unoeuro/wannafind, som jeg har været glad
> for
> i de 3-4 år jeg har brugt dem.

Det samme her.

> Men de *kunne* godt ha' givet et lille pip
> fra sig, om at de var obs på problemet. Lige nu ved jeg ikke om de har
> gjort noget for at rette problemet, eller om andre unoeuro-kunder har
> adgang til min konto.

Jeg har det på samme måde, derfor syntes jeg også det er uheldigt at du
"reklamere" med et sikkerhedshul her i gruppen, når du ikke ved om det er
lukket



Benny Amorsen (11-10-2006)
Kommentar
Fra : Benny Amorsen


Dato : 11-10-06 13:47

>>>>> "AS" == Allan Soerensen <microtec1@yahoo.com> writes:

AS> Jeg har det på samme måde, derfor syntes jeg også det er uheldigt
AS> at du "reklamere" med et sikkerhedshul her i gruppen, når du ikke
AS> ved om det er lukket

Unoeuro har haft chancen for at reagere. Det ser det ud til at de
valgte at undlade. Nu har deres kunder så chancen for at reagere.


/Benny


Allan Soerensen (11-10-2006)
Kommentar
Fra : Allan Soerensen


Dato : 11-10-06 14:02

"Benny Amorsen" <benny+usenet@amorsen.dk> skrev i en meddelelse
news:m3d58zf29q.fsf@ursa.amorsen.dk...
>>>>>> "AS" == Allan Soerensen <microtec1@yahoo.com> writes:
>
> AS> Jeg har det på samme måde, derfor syntes jeg også det er uheldigt
> AS> at du "reklamere" med et sikkerhedshul her i gruppen, når du ikke
> AS> ved om det er lukket
>
> Unoeuro har haft chancen for at reagere. Det ser det ud til at de
> valgte at undlade. Nu har deres kunder så chancen for at reagere.

Tja, det kommer vist an på hvordan man ser på tingene.
Som kunde kan jeg ikke gøre ret meget, så jeg er ked af Bjarne bragte
oplysningen videre, hvis sikkerhedshullet ikke er lukket. Der skal nok være
nogen som opfatter det som en opfordring til at prøve om man kan læse andre
kunders mail



Bertel Lund Hansen (11-10-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 11-10-06 16:10

Allan Soerensen skrev:

> Som kunde kan jeg ikke gøre ret meget, så jeg er ked af Bjarne bragte
> oplysningen videre, hvis sikkerhedshullet ikke er lukket. Der skal nok være
> nogen som opfatter det som en opfordring til at prøve om man kan læse andre
> kunders mail

Sikkerhedsproblemer skal frem i lyset. Hemmelighedskræmmeri
hjælper kun dem der laver lyssky arbejde.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/

Allan Soerensen (11-10-2006)
Kommentar
Fra : Allan Soerensen


Dato : 11-10-06 16:31

"Bertel Lund Hansen" <nospamfilius@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:452d090a$0$4172$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Allan Soerensen skrev:
>
>> Som kunde kan jeg ikke gøre ret meget, så jeg er ked af Bjarne bragte
>> oplysningen videre, hvis sikkerhedshullet ikke er lukket. Der skal nok
>> være
>> nogen som opfatter det som en opfordring til at prøve om man kan læse
>> andre
>> kunders mail
>
> Sikkerhedsproblemer skal frem i lyset. Hemmelighedskræmmeri
> hjælper kun dem der laver lyssky arbejde.

Ja, når problemet *er* løst.
Du plapre da heller ikke op om låsen i hoveddøren til din lejlighed ikke
virker før efter udlejeren har skiftet låsen.



Bjarne Wichmann Pete~ (11-10-2006)
Kommentar
Fra : Bjarne Wichmann Pete~


Dato : 11-10-06 18:31

Allan Soerensen wrote:

> Ja, når problemet *er* løst.
> Du plapre da heller ikke op om låsen i hoveddøren til din lejlighed ikke
> virker før efter udlejeren har skiftet låsen.

Altså, nu var min intention altså ikke at proklamere noget sikkerhedshul hos
Unoeuro, men en kommentar til Michael, om Unoeuros support ikke altid er
lige meddelsom.

Jeg havde faktisk slet ikke tænkt tanken, at det kunne blive et problem at
fortælle om min egen oplevelse. Meen nu har jeg jo ikke været særlig
specifik i hvad hullet går ud.

Anyway, jeg har stadig tillid til Unoeuro og bli'r. Jeg er sikker på at de
andre billige webhoteller har deres andel af sikkerhedsproblemer.

Mht. til den principielle diskussion om hvorvidt sikkerhedsproblemer skal
frem i lyset eller ej, kan jeg se argumenterne for begge sidder. Jeg ved
ikke hvad der er mest rigtigt.

Bjarne

Benny Amorsen (11-10-2006)
Kommentar
Fra : Benny Amorsen


Dato : 11-10-06 16:45

>>>>> "AS" == Allan Soerensen <microtec1@yahoo.com> writes:

AS> Tja, det kommer vist an på hvordan man ser på tingene. Som kunde
AS> kan jeg ikke gøre ret meget, så jeg er ked af Bjarne bragte
AS> oplysningen videre, hvis sikkerhedshullet ikke er lukket. Der skal
AS> nok være nogen som opfatter det som en opfordring til at prøve om
AS> man kan læse andre kunders mail

Du kan vel skifte udbyder? Jeg ville godt nok være forduftet meget
hurtigt hvis den slags ting kom frem.


/Benny


Allan Soerensen (11-10-2006)
Kommentar
Fra : Allan Soerensen


Dato : 11-10-06 17:32

"Benny Amorsen" <benny+usenet@amorsen.dk> skrev i en meddelelse
news:m3wt76eu1g.fsf@ursa.amorsen.dk...
>>>>>> "AS" == Allan Soerensen <microtec1@yahoo.com> writes:
>
> AS> Tja, det kommer vist an på hvordan man ser på tingene. Som kunde
> AS> kan jeg ikke gøre ret meget, så jeg er ked af Bjarne bragte
> AS> oplysningen videre, hvis sikkerhedshullet ikke er lukket. Der skal
> AS> nok være nogen som opfatter det som en opfordring til at prøve om
> AS> man kan læse andre kunders mail
>
> Du kan vel skifte udbyder? Jeg ville godt nok være forduftet meget
> hurtigt hvis den slags ting kom frem.

Aha, standard-løsningen på alting; "skifte udbyder"
Det tager mindst et døgn, hvor uvedkommende muligvis kan læse mine mails
fordi de blevet tippet her i gruppen.

Hvorfor skulle jeg i øvrigt skifte fra en udbyder jeg ellers er godt
tilfreds med? Hvis det ikke allerede er sket, bliver hullet lukket. Hvilken
garanti har jeg for at et tilsvarende hul ikke findes hos en ny udbyder?



ShutEye (10-10-2006)
Kommentar
Fra : ShutEye


Dato : 10-10-06 19:22

>Hej
>Jeg har mistet en masse vigtige emails hos Unoeuro. Jeg har sendt
>testmails med en times mellemrum via TDC´s SMTP server, og ret mange
>er aldrig nået frem til POP3 serveren hos Unoeuro. Nogen der ved
>hvorfor ?
>Jeg flytter fra Unoeuro nu. Vil ikke bruge et firma som ikke har en
>seriøs mailbackup.

Har du pillet ved spamfilteret hos Unoeuro?



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408924
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste