/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
SE W810 mangler dansk sprog
Fra : Brian Schelde


Dato : 01-09-06 02:47

Hej

Jeg har været så smart at opdatere softwaren i min telefon. Nu er problemet
bare at alle menuer er på engelsk. Hvordan får man den tilbage til dansk
sprog?

På forhånd tak.

Brian Schelde



 
 
Carsten Riis (02-09-2006)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 02-09-06 18:46

Brian Schelde skrev den 01-09-2006 03:47:
> Hej
>
> Jeg har været så smart at opdatere softwaren i min telefon. Nu er problemet
> bare at alle menuer er på engelsk. Hvordan får man den tilbage til dansk
> sprog?
>


Det spørgsmål vil jeg også meget gerne have svar på



mvh


Carsten

Sønderbronx \(6400\) (02-09-2006)
Kommentar
Fra : Sønderbronx \(6400\)


Dato : 02-09-06 19:01

Telecare må kunne hjælpe !

S

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:PrjKg.93$LX.3@news.get2net.dk...
> Brian Schelde skrev den 01-09-2006 03:47:
>> Hej
>>
>> Jeg har været så smart at opdatere softwaren i min telefon. Nu er
>> problemet bare at alle menuer er på engelsk. Hvordan får man den tilbage
>> til dansk sprog?
>>
>
>
> Det spørgsmål vil jeg også meget gerne have svar på
>
>
>
> mvh
>
>
> Carsten



Brian Schelde (03-09-2006)
Kommentar
Fra : Brian Schelde


Dato : 03-09-06 19:49

"Sønderbronx (6400)" <ingenmail@tak.dk> skrev i en meddelelse
news:44f9c6e3$0$4170$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Telecare må kunne hjælpe !

Ja det ender det også med, for det som SE's kundeservice foreslog virker
ikke.

Pas på med at opdatere din telefon selv, deres system er åbenbart ikke helt
fejlfrit :(



Brian Schelde (03-09-2006)
Kommentar
Fra : Brian Schelde


Dato : 03-09-06 12:45

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:PrjKg.93$LX.3@news.get2net.dk...
>> Jeg har været så smart at opdatere softwaren i min telefon. Nu er
>> problemet bare at alle menuer er på engelsk. Hvordan får man den tilbage
>> til dansk sprog?
>>
>
>
> Det spørgsmål vil jeg også meget gerne have svar på

Jeg har fået svar fra SE nu, men det er på svensk, så jeg forstår ikke helt
hvad jeg skal:


Kære Brian,

Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Call Center.


Ursäkta att du får ett svar på svenska.

Beklagar problemet som du upplever med din Sony Ericsson W810i. Vi
rekommenderar att du prövar att göra en total återställning av din W810i och
där efter uppdatera den igen. Skulle inte det av hälpa problemet så ber vi
dig om att kontakta din förhandlare så att en tekniker kan titta på din
telefon.

Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Call Center igen hvis vi kan
hjælpe dig yderligere.

Med venlig hilsen
/********
Sony Ericsson Call Center



Martin Johansen [600~ (03-09-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 03-09-06 13:08

In article <1d3d2$44fac05f$55182cea$24161@news.arrownet.dk>,
"Brian Schelde" <br_sc@hotmail.com> wrote:

> Ursäkta att du får ett svar på svenska.

"Undskyld at du fået et svar på svensk."

> Beklagar problemet som du upplever med din Sony Ericsson W810i. Vi
> rekommenderar att du prövar att göra en total återställning av din W810i och
> där efter uppdatera den igen. Skulle inte det av hälpa problemet så ber vi
> dig om att kontakta din förhandlare så att en tekniker kan titta på din
> telefon.

"Beklager problemet som du oplever med din Sony Ericsson W810i. Vi
anbefaler at du prøver en total nulstilling af din W810i og derefter
opgraderer den igen. Skulle dette ikke afhjælpe problemer beder vi dig
kontakte din forhandler så en tekniker kan se på din telefon."

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Brian Schelde (03-09-2006)
Kommentar
Fra : Brian Schelde


Dato : 03-09-06 13:09

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:martinlj-862BCD.14081203092006@sunsite.dk...
> In article <1d3d2$44fac05f$55182cea$24161@news.arrownet.dk>,
> "Brian Schelde" <br_sc@hotmail.com> wrote:
>
>> Ursäkta att du får ett svar på svenska.
>
> "Undskyld at du fået et svar på svensk."
>
>> Beklagar problemet som du upplever med din Sony Ericsson W810i. Vi
>> rekommenderar att du prövar att göra en total återställning av din W810i
>> och
>> där efter uppdatera den igen. Skulle inte det av hälpa problemet så ber
>> vi
>> dig om att kontakta din förhandlare så att en tekniker kan titta på din
>> telefon.
>
> "Beklager problemet som du oplever med din Sony Ericsson W810i. Vi
> anbefaler at du prøver en total nulstilling af din W810i og derefter
> opgraderer den igen. Skulle dette ikke afhjælpe problemer beder vi dig
> kontakte din forhandler så en tekniker kan se på din telefon."

Tusinde tak Martin

Så må jeg prøve det.



Martin Johansen [600~ (03-09-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 03-09-06 13:11

In article <aec91$44fac5f8$55182cea$31362@news.arrownet.dk>,
"Brian Schelde" <br_sc@hotmail.com> wrote:

> Tusinde tak Martin

Velbekomme :) Håber det er oversat korrekt - jeg er ikke svensk af
fødsel :)

> Så må jeg prøve det.

Håber det hjælper!

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Brian Schelde (03-09-2006)
Kommentar
Fra : Brian Schelde


Dato : 03-09-06 19:47

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:martinlj-C2BDEC.14110303092006@sunsite.dk...
>> Så må jeg prøve det.
>
> Håber det hjælper!

Det gjorde det desværre ikke, så jeg må hellere tage ind til telecare og se
om de kan ordne det.



Mikael Schøler (04-09-2006)
Kommentar
Fra : Mikael Schøler


Dato : 04-09-06 21:23

Brian Schelde wrote:
> "Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> news:martinlj-C2BDEC.14110303092006@sunsite.dk...
>
>>>Så må jeg prøve det.
>>
>>Håber det hjælper!
>
>
> Det gjorde det desværre ikke, så jeg må hellere tage ind til telecare og se
> om de kan ordne det.
>
>
nej nej nej :( Jeg har liiiiiiiiiiiige fået den og tænkte jeg da lige
ville opdatere den. og nu står jeg skisme i samme situation :(

Fandt du en løsning, Brian?

Brian Schelde (05-09-2006)
Kommentar
Fra : Brian Schelde


Dato : 05-09-06 00:38

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:44fc8b0b$0$75033$14726298@news.sunsite.dk...
> nej nej nej :( Jeg har liiiiiiiiiiiige fået den og tænkte jeg da lige
> ville opdatere den. og nu står jeg skisme i samme situation :(

Det er da godt nok for dårligt at de ikke har styr på det, utroligt at de
vil være det bekendt.

> Fandt du en løsning, Brian?

Desværre nej, som du kan se i svaret fra SE anbefaler de at man kontakter
det sted man har købt den, lidt for dårligt synes jeg nok. De burde sende
den rigtige software til mig eller et link til hvor man kan hente den, det
kan da ikke passe at jeg skal undvære min telefon bare fordi de ikke tester
deres software inden de udgiver den.



Mikael Schøler (05-09-2006)
Kommentar
Fra : Mikael Schøler


Dato : 05-09-06 14:18


Brian Schelde skrev:

> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:44fc8b0b$0$75033$14726298@news.sunsite.dk...
> > nej nej nej :( Jeg har liiiiiiiiiiiige fået den og tænkte jeg da lige
> > ville opdatere den. og nu står jeg skisme i samme situation :(
>
> Det er da godt nok for dårligt at de ikke har styr på det, utroligt at de
> vil være det bekendt.
>
> > Fandt du en løsning, Brian?
>
> Desværre nej, som du kan se i svaret fra SE anbefaler de at man kontakter
> det sted man har købt den, lidt for dårligt synes jeg nok. De burde sende
> den rigtige software til mig eller et link til hvor man kan hente den, det
> kan da ikke passe at jeg skal undvære min telefon bare fordi de ikke tester
> deres software inden de udgiver den.

Jeg har skrevet med Telecare og ifølge dem skal jeg bare sende dem
telefonen, så ordner de den.


Mikael Schøler (06-09-2006)
Kommentar
Fra : Mikael Schøler


Dato : 06-09-06 09:30


Mikael Schøler skrev:

> Brian Schelde skrev:
>
> > "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> > news:44fc8b0b$0$75033$14726298@news.sunsite.dk...
> > > nej nej nej :( Jeg har liiiiiiiiiiiige fået den og tænkte jeg da lige
> > > ville opdatere den. og nu står jeg skisme i samme situation :(
> >
> > Det er da godt nok for dårligt at de ikke har styr på det, utroligt at de
> > vil være det bekendt.
> >
> > > Fandt du en løsning, Brian?
> >
> > Desværre nej, som du kan se i svaret fra SE anbefaler de at man kontakter
> > det sted man har købt den, lidt for dårligt synes jeg nok. De burde sende
> > den rigtige software til mig eller et link til hvor man kan hente den, det
> > kan da ikke passe at jeg skal undvære min telefon bare fordi de ikke tester
> > deres software inden de udgiver den.
>
> Jeg har skrevet med Telecare og ifølge dem skal jeg bare sende dem
> telefonen, så ordner de den.

Og så fik jeg svar fra SE:

Kære Mikael,

Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Call Center.

Vi rekomendere at du i så fald tager kontakt til et service center, de
vil kunne afhjælpe dette.

http://www.telecare.dk

Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Call Center igen hvis vi
kan hjælpe dig yderligere.

Med venlig hilsen
/xxxx
Sony Ericsson Call Center


Carsten Riis (07-09-2006)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 07-09-06 19:01

Mikael Schøler skrev den 06-09-2006 10:30:
> Mikael Schøler skrev:

>
> Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Call Center igen hvis vi
> kan hjælpe dig yderligere.
>




Hjælpe yderligere? Er det ikke en forudsætning, at man har ydet en hjælp.


Med venlig hilsen

Carsten Riis, der udtaler sig på egne vegne.

Mikael Schøler (07-09-2006)
Kommentar
Fra : Mikael Schøler


Dato : 07-09-06 19:57

Carsten Riis wrote:
> Mikael Schøler skrev den 06-09-2006 10:30:
>
>> Mikael Schøler skrev:
>
>
>>
>> Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Call Center igen hvis vi
>> kan hjælpe dig yderligere.
>>
>
>
>
>
> Hjælpe yderligere? Er det ikke en forudsætning, at man har ydet en hjælp.
>
>
> Med venlig hilsen
>
> Carsten Riis, der udtaler sig på egne vegne.
Jo lige præcis.

Heldigvis er Telecare fantastiske og har allerede sendt den retur,
fikset og det hele.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408934
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste