/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
mail kontakt til ComX
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 11-09-06 12:41

Heysan

Er der nogen der har noget kontakt info til Comx altså udover deres
support - den har vi nemlig konstateret ikke virker overhovedet.. en
hovedmailbox, en direktør something?

De har ingen info på deres hjemmeside.

Mvh
F


 
 
Andreas Plesner Jaco~ (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 11-09-06 12:47

On 2006-09-11, Flemming Lynggaard <flemmingl@gmail.com> wrote:
>
> Er der nogen der har noget kontakt info til Comx altså udover deres
> support - den har vi nemlig konstateret ikke virker overhovedet.. en
> hovedmailbox, en direktør something?
>
> De har ingen info på deres hjemmeside.

Det har de da, både et hovednummer og salg på
http://comx.dk/script/site/page.asp?artid=263

--
Andreas

Bjarke Hansen (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 11-09-06 13:05

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in message
news:45054b38$0$140$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Heysan
>
> Er der nogen der har noget kontakt info til Comx altså udover deres
> support - den har vi nemlig konstateret ikke virker overhovedet.. en
> hovedmailbox, en direktør something?

kundeservice snabela comx.dk virker da vist fint.. Hvis du skal have email
til direktøren, for du den nok ikke offenligt.



Flemming Lynggaard (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 11-09-06 19:35


"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
news:_hcNg.29$zb2.4@news.get2net.dk...

>
> kundeservice snabela comx.dk virker da vist fint.. Hvis du skal have email
> til direktøren, for du den nok ikke offenligt.

Den virker bestemt ikke fint - alt efter hvordan du definerer det - men
flere uger om svar på simple spørgsmål er ikke imho ok.. så vi må højere op


Ah havde overset hovednummeret.. bliver da også mere og mere blind.. de må
vel have en chef selvom ikke meget tyder på det (nej chefer har de vel
er teknikere de mangler)

Takker
F


Bjarke Hansen (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 11-09-06 20:53

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in message
news:4505ac40$0$140$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
> news:_hcNg.29$zb2.4@news.get2net.dk...
>
>>
>> kundeservice snabela comx.dk virker da vist fint.. Hvis du skal have
>> email til direktøren, for du den nok ikke offenligt.
>
> Den virker bestemt ikke fint - alt efter hvordan du definerer det - men
> flere uger om svar på simple spørgsmål er ikke imho ok.. så vi må højere
> op

Hvad er dit simple spørgsmål, kan jo være vi andre kan hjælpe når du nu er
her.

Kan se du skriver fra en cybercity forbindelse, så formoder det er spørgsmål
til en kommende kunde?

>
> Ah havde overset hovednummeret.. bliver da også mere og mere blind.. de må
> vel have en chef selvom ikke meget tyder på det (nej chefer har de vel
> er teknikere de mangler)

Der er jo altid chefer, hvad er det man siger et chefbord avler ydeliger
chefborde. Hvis der ligefrem offenliggøres direktør email, så kan
direktøren vel ikke lave andet end at svare på kundespørgsmål, og det er nu
engang det kundeservice er til.



Kaare (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Kaare


Dato : 11-09-06 22:12

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
news:H8jNg.12226$6P.11817@news.get2net.dk...
>
> Der er jo altid chefer, hvad er det man siger et chefbord avler ydeliger
> chefborde. Hvis der ligefrem offenliggøres direktør email, så kan
> direktøren vel ikke lave andet end at svare på kundespørgsmål, og det er
> nu engang det kundeservice er til.

Tja, DB har da deres direktørers adresser stående på hjemmesiden, og svarer
rent faktisk på mails. ;)

Omend jeg vil sige at det tit som tekniker bestemt ikke er en fordel at en
mail kommer gennem en direktør. Det skaber en del tumult, og ødelægger det
tit for en hel del andre kunder.
- Men nogle gange er man selvfølgelig nødt til at komme videre i sin sag.


/Kaare



Flemming Lynggaard (12-09-2006)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 12-09-06 11:54


"Kaare" <nothing@nowhere.invalid> wrote in message
news:4505d18f$0$146$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

>
> Omend jeg vil sige at det tit som tekniker bestemt ikke er en fordel at en
> mail kommer gennem en direktør. Det skaber en del tumult, og ødelægger det
> tit for en hel del andre kunder.
> - Men nogle gange er man selvfølgelig nødt til at komme videre i sin sag.
>

Helt enig, det hjælper ikke noget særligt, men når kunden ikke kan nå
igennem kunde service og ikke må tale med teknikerene.. så har de jo selv
bedt om problemerne kan man sige

F


Flemming Lynggaard (12-09-2006)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 12-09-06 11:53


"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
news:H8jNg.12226$6P.11817@news.get2net.dk...

>
> Hvad er dit simple spørgsmål, kan jo være vi andre kan hjælpe når du nu er
> her.
>
> Kan se du skriver fra en cybercity forbindelse, så formoder det er
> spørgsmål til en kommende kunde?
>
> Der er jo altid chefer, hvad er det man siger et chefbord avler ydeliger
> chefborde. Hvis der ligefrem offenliggøres direktør email, så kan
> direktøren vel ikke lave andet end at svare på kundespørgsmål, og det er
> nu engang det kundeservice er til.

Jeg er ikke og bliver ikke kommende kunde (både pga geografi og andet


Men det er fx fejlsøgning der står på på 4 uge.. uden noget feedback trods
vel 10 opkald og mails til deres kundeservice.. Samt andre forespørgsler
vedr refusion o.a.

De svarer ganske enkelt ikke, og deres support/tekniske service er en pinlig
oplevelse.. Kan naturligvis være en enlig svale.. men det skal jo ikke
undskylde det

Tak

F


Karsten Jensen (21-09-2006)
Kommentar
Fra : Karsten Jensen


Dato : 21-09-06 04:39


"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev:

> De svarer ganske enkelt ikke, og deres support/tekniske service er en
> pinlig oplevelse.. Kan naturligvis være en enlig svale.. men det skal jo
> ikke undskylde det

Jeg kan bekræfte at ComX ikke svarer på emails. Jeg havde en ganske simpel
forespørgsel, men fik aldrig svar....

Mvh.

Karsten



Paw P Larsen (21-09-2006)
Kommentar
Fra : Paw P Larsen


Dato : 21-09-06 18:56

Karsten Jensen wrote:
> "Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev:
>
>> De svarer ganske enkelt ikke, og deres support/tekniske service er en
>> pinlig oplevelse.. Kan naturligvis være en enlig svale.. men det skal jo
>> ikke undskylde det
>
> Jeg kan bekræfte at ComX ikke svarer på emails. Jeg havde en ganske simpel
> forespørgsel, men fik aldrig svar....

Det er godt nok lidt over et år siden, men just for the record....

Jeg forsøgte at få en dialog i gang med en af deres sælgere i
forb. med min andelsboligforening. Han lovede at jeg ville blive
kontaktet af deres tekniske afdeling i løbet af en uge. Da jeg
tre uger senere rykkede sælger, fik jeg besked om at de havde
vældig travlt og han nok skulle rykke den tekniske afdeling.

Deres generelle håndtering samt det rygte jeg har hørt fra andre,
som enten har deres produkt eller været i dialog med dem, gør at
jeg ikke opfatter dem som professionelle nok.

Kim Emax (21-09-2006)
Kommentar
Fra : Kim Emax


Dato : 21-09-06 11:24


Karsten Jensen wrote:

> Jeg kan bekræfte at ComX ikke svarer på emails. Jeg havde en ganske simpel
> forespørgsel, men fik aldrig svar....

Tjaee, var i lige så konkrete i mailen, som i tråden her, så
forstår jeg godt det manglende svar Denne tråd har handlet om at
man vil i kontakt med en direktør, men ikke en disse om, hvad
problemet eller årsagen til henvendelsen er... Så kommer man bare
ikke langt...

--
Take care
Kim Emax
"der tidligere har arbejdet for ComX og _måske_ henviste til tråden
for den rette, hvis den indeholdt info"


Flemming Lynggaard (21-09-2006)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 21-09-06 13:51


"Kim Emax" <kimemax@gmail.com> wrote in message
news:1158834219.410548.146720@i3g2000cwc.googlegroups.com...

Karsten Jensen wrote:

> Jeg kan bekræfte at ComX ikke svarer på emails. Jeg havde en ganske simpel
> forespørgsel, men fik aldrig svar....

Tjaee, var i lige så konkrete i mailen, som i tråden her, så
forstår jeg godt det manglende svar Denne tråd har handlet om at
man vil i kontakt med en direktør, men ikke en disse om, hvad
problemet eller årsagen til henvendelsen er... Så kommer man bare
ikke langt...

De er talentløse ComX's support - det er den korte - den lange er at jeg
ikke fandt det relevant for mit spørgsmål til gruppen hvad problemet var..

Kan godt selv vurdere når gruppen kan komme med hjælp til et teknisk problem
og når det kun kan løses af teknikere i det firma der har problemet..

Man kommer heller ikke langt som ComX med den support de evner...

F


Kim Emax (21-09-2006)
Kommentar
Fra : Kim Emax


Dato : 21-09-06 14:26


Flemming Lynggaard wrote:

> De er talentløse ComX's support - det er den korte - den lange er at jeg
> ikke fandt det relevant for mit spørgsmål til gruppen hvad problemet var..

Det har vi så kun dit ord for. Det kunne også være dig, der ikke kan
formulere problemet, så det er til at løse? Det _kunne- så være min
påstand.

> Kan godt selv vurdere når gruppen kan komme med hjælp til et teknisk problem
> og når det kun kan løses af teknikere i det firma der har problemet..

Kan du? Du _aner_ ikke, hvad jeg f.eks. ved om deres Teknik og
muligheder.

> Man kommer heller ikke langt som ComX med den support de evner...

Man kommer heller ikke langt med sit problem, når man ikke vil
informere om det. Dit valg

--
Take care
Kim Emax


Flemming Lynggaard (22-09-2006)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 22-09-06 20:51


"Kim Emax" <kimemax@gmail.com> wrote in message
news:1158845132.328901.237880@i3g2000cwc.googlegroups.com...

Flemming Lynggaard wrote:

> De er talentløse ComX's support - det er den korte - den lange er at jeg
> ikke fandt det relevant for mit spørgsmål til gruppen hvad problemet var..

Det har vi så kun dit ord for. Det kunne også være dig, der ikke kan
formulere problemet, så det er til at løse? Det _kunne- så være min
påstand.

> Kan godt selv vurdere når gruppen kan komme med hjælp til et teknisk
> problem
> og når det kun kan løses af teknikere i det firma der har problemet..

Kan du? Du _aner_ ikke, hvad jeg f.eks. ved om deres Teknik og
muligheder.

Vrøvl - men som nævnt - vi er ude i basics de ikke kan løse - og mon ikke en
netværks tekniker kan analysere et simpelt setup som det ComX benytter.. det
er mere end man kan kalde dem der fejlsøger det .. kører på 3 mdr nu.. suk

Du kan pakke dine påstande hen hvor du vil og lade være med at spille gammel
fornærmet over at din gamle arbejdsgiver står i et dårligt lys.. jeg bad om
en konkret oplysning.. ikke fejlsøgning..

F


Kim Emax (22-09-2006)
Kommentar
Fra : Kim Emax


Dato : 22-09-06 09:49

Paw P Larsen wrote:
> Det er godt nok lidt over et år siden, men just for the record....

Der arbejdede jeg der...

> Jeg forsøgte at få en dialog i gang med en af deres sælgere i
> forb. med min andelsboligforening. Han lovede at jeg ville blive
> kontaktet af deres tekniske afdeling i løbet af en uge. Da jeg
> tre uger senere rykkede sælger, fik jeg besked om at de havde
> vældig travlt og han nok skulle rykke den tekniske afdeling.
>
> Deres generelle håndtering samt det rygte jeg har hørt fra andre,
> som enten har deres produkt eller været i dialog med dem, gør at
> jeg ikke opfatter dem som professionelle nok.

Der _var_ meget travlt i teknisk afdeling på det tidspunkt
(sep/okt-2005), driftschefen havde sagt op og man ansatte en ny, der
glimrede ved at starte med at holde ferie, så der stort set ingen
overgangs periode var. Man fyrede en røvfuld mennesker, to måneder i
træk, så det kommer ikke bag på mig, hvad du skriver her... Det er
selvfølgelig ikke en undskyldning for at sælgeren lover at en
tekniker vender tilbage og det ikke sker, men sælgeren kan ikke
disponere over en teknikers tid, selvom sælgere og marketingsfolk
generelt gerne vil det... Det er ikke kun hos ComX, det er sådan, det
vil mange teknikere/udviklere/administratorere/driftsfolk sikkert vil
gi mig ret i

--
Take care
Kim Emax


Mikael Schøler (22-09-2006)
Kommentar
Fra : Mikael Schøler


Dato : 22-09-06 16:08

Kim Emax wrote:
> Paw P Larsen wrote:
>
>>Det er godt nok lidt over et år siden, men just for the record....
>
>
> Der arbejdede jeg der...
>
>
>>Jeg forsøgte at få en dialog i gang med en af deres sælgere i
>>forb. med min andelsboligforening. Han lovede at jeg ville blive
>>kontaktet af deres tekniske afdeling i løbet af en uge. Da jeg
>>tre uger senere rykkede sælger, fik jeg besked om at de havde
>>vældig travlt og han nok skulle rykke den tekniske afdeling.
>>
>>Deres generelle håndtering samt det rygte jeg har hørt fra andre,
>>som enten har deres produkt eller været i dialog med dem, gør at
>>jeg ikke opfatter dem som professionelle nok.
>
>
> Der _var_ meget travlt i teknisk afdeling på det tidspunkt
> (sep/okt-2005), driftschefen havde sagt op og man ansatte en ny, der
> glimrede ved at starte med at holde ferie, så der stort set ingen
> overgangs periode var. Man fyrede en røvfuld mennesker, to måneder i
> træk, så det kommer ikke bag på mig, hvad du skriver her... Det er
> selvfølgelig ikke en undskyldning for at sælgeren lover at en
> tekniker vender tilbage og det ikke sker, men sælgeren kan ikke
> disponere over en teknikers tid, selvom sælgere og marketingsfolk
> generelt gerne vil det... Det er ikke kun hos ComX, det er sådan, det
> vil mange teknikere/udviklere/administratorere/driftsfolk sikkert vil
> gi mig ret i
>
yup. Sælgere vil ha ting lavet i går.

Kim Emax (25-09-2006)
Kommentar
Fra : Kim Emax


Dato : 25-09-06 11:00

Flemming Lynggaard skrev:

> Kan du? Du _aner_ ikke, hvad jeg f.eks. ved om deres Teknik og
> muligheder.
>
> Vrøvl

Okay? Jamen så fortæl da lige mig, og resten af nyhedsgruppen, hvad
JEG ved om deres teknik og muligheder....

> men som nævnt - vi er ude i basics de ikke kan løse

Det har du faktisk ikke nævnt, du har blot bitchet over ComX, korrekt?
Ellers peg mig gerne hen til det sted, hvor du har formået at
fortælle, _hvad_ problemets karakter rent teknisk er...

> og mon ikke en
> netværks tekniker kan analysere et simpelt setup som det ComX benytter... det
> er mere end man kan kalde dem der fejlsøger det .. kører på 3 mdr nu.. suk

Du ved altså at det er simpelt?

> Du kan pakke dine påstande hen hvor du vil og lade være med at spille gammel
> fornærmet over at din gamle arbejdsgiver står i et dårligt lys..

Jeg er bestemt ikke fornærmet og er sådan set bedøvende om du sviner
min forhenværende arbejdsgiver til. Jeg kommer iøvrigt ikke med
påstande, men formodninger... Men min påstand kunne være at dine
postings her stiller dig selv i et dårligt lys... Vil man ha hjælp i
en nyhedsgruppe, så stiller man relevante sporgsmål og kommer med de
relevante oplysninger. Jeg kunne _aldrig_ finde på at udlevere en
mailadresse på en tidligere kollega, men ville henstille denne til at
kigge på tråden, hvis vedkommende kunne gøre noget...

> jeg bad om en konkret oplysning.. ikke fejlsøgning..

Jeg har skam aldrig tilbudt dig fejlsøgning og viljen bliver
unægteligt mindre for hvert af dine indlæg! Jeg bad derimod (også)
om konkrete oplysninger, så jeg kunne rette henvendelse til den/de
rette personer, hvis jeg fandt det relevant. Det gør jeg bestemt ikke
på det nuværende grundlag, folk der ikke _vil_ hjælpes, _kan_ ikke
hjælpes.

--
Take care
Kim Emax


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408924
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste