bræk :) Cybercitys telefoni og bredbånd køre ganske upåklageligt..
Jeg tror der vil være både gode ting, og dårlige ting ved alle selskaber..
Jeg personligt har kun haft gode erfaringer med de 4 år jeg har været kunde
hos cybercity...
TDC tværtigmod, har jeg aldrig haft en god erfaring med.. deres bredbånd er
nede mindst en gang om måneden, deres regninger er alt for høje, og så
betaler man regelmæssigt for dage/produkter som man ikke har brugt.
Cybercity har været nede én gang, i de 4 år jeg har kørt med dem, og ja..
jeg bliver her :) med hensyn til telefonien, så havde jeg det i et halvt års
tid, men opsagde den da jeg aldrig ringede ud fra den..
/Søren
"Peter" <doc_069X@hotmail.com> wrote in message
news:4503732b$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Nielsen" <nielsen81SLETDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:450293a2$0$75036$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hej NG
>>
>> Jeg har kig på Cybercity's "Bredbånd & Telefoni" (512/128), som pt.
>> koster 338 kr. /måned.
>>
>> På den påtænkte adresse kan det tilsyneladende leveres, så mit spørgsmål
>> er:
>>
>> - Hvad er Jeres erfaringer med det?
>> - Internet-delen, er det godt?
>> - Er internet-delen let at sætte op?
>> - Telefon-delen, er det godt?
>> - Er telefon-delen let at sætte op?
>>
>> Håber på svar
>>
> AT dømme ud fra forskellige indlæg, gennem de sidste måneds tid, tyder alt
> på, at CyberCity er ved at sadle om til at køre samme linie som Tiscali og
> Tele2, så jeg ville absolut ikke turde hoppe på vognen.
> Du risikerer at det hele ender med, at du hverken har Internet eller
> fastnettelefon, men kun en masse regninger på noget du ikke har fået, samt
> senere trusler om inkasso, hvis du skulle vælge ikke at betale de
> regninger de sender.
> Har du et par døgn til rådighed, vil det nok lykkedes for dig, at komme
> igennem til deres hotline, hvor du sikkert får 1000 undskyldninger for
> fejlene og ca. 1 uge efter et nyt inkasso brev.
>
> Nej!, så hellere betale TDC lidt mere, og køre stabilt.
>
> PeterB
>