|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Mit Orange-MARERIDT ! Fra : Dr. Ralph
 | 
 Dato :  21-06-01 16:25
 | 
 |  | Jeg var ved at få kolde fødder dagen før torsdag i sidste uge - min
 telefonlinie skulle overgå officielt til Orange.
 Med de rædselshistorier jeg bla. hér i gruppen havde hørt om var jeg
 mere end utryg ved skiftet fra den tidligere store monopolist TDC til
 den nye lille mobilselskab, der vil lege med i det kolde nord.
 
 Udover at være monolist havde jeg nemlig svært ved at finde noget
 utilfredstillende ved TDC - undtagen prisen på ADSL.
 Mobilix kom i marts måned med et bragende tilbud, der dengang ville
 kunne have sparet mig for mere end 150 kr pr. måned på en 1MBIT adsl
 linie - og så lovede de 30 dage til oprettelsen (hvor naiv kan man
 være at tro på det)
 
 Jeg overvejede og forhørte mig hos mobilix om produktet og bestilte
 det omkring den 10 marts.
 I mellemtiden lader TDC deres ADSL priser falde - og pludselig er der
 kun 50 kr pr måned at spare for mig ved at overå fra TDC til
 Oranbge/Mobilix- men jeg lader trofast  min bestilling ligge hos
 Orange/Mobilix - for så pludeslig efter 60 dage efter min oprindelige
 bestilling at få kolde fødder over de mange problemer, jeg læser om
 omkring Mobilix ADSL. Jeg ringer op til en kundeservice medarbejder
 hos mobilix og spørger om situationen og beklager mig over, at jeg
 ikke hører noget om min bestilling fra 10. marts - han virker sur og
 ucharmerende over for mig - og kan ikke svare på om mobilix har fået
 ordnet deres adsl-fastnets problemer.
 Jeg dropper min bestilling hos mobilix - og så er den potte
 ude....tror jeg - men 30 dage senere får jeg pludselig brev om, at
 overførslen sker den 12. juni - jeg prøver at stoppe den - men får at
 vide, at det vil medføre store problmer for mig.
 En (til en afveksling) venlig og forholdsvid velinformeret
 kundeservicemedarbejder tilbyder mig 2 måneders gratis abonnement som
 kompensation over den lange ventetid - og fri opretttelse af 1 MBIT
 linien - jeg spørger ham, om de værste problmer er overstået - og han
 fortæller mig, at de har fået styr på det, og at alt er stabilt nu
 (han er en god LØGNER)
 
 Jeg falder for maddingen og lader det gå igennem - jeg er nu hos
 Orange !
 
 Modemmet har jeg stadig ikke modtaget - og det selv om 3 orange
 medarbejdere har lovet mig det - men efter endnu en opringning, hvor
 jeg taler med @@€€+##!!§§##@++ store gloser får jeg det sendt ud samme
 aften.
 Min telefon linie er herefter konstant ude af funktion i 8 dage i træk
 - jeg ringer på mobil 4 gange om dagen til Orange, men medarbejderne
 ved tilsyneladende lige så lidt om kundeservice, som stats ansatte i
 DDR gjorde det for 30 år siden.
 
 Ydermere så er der få venlig sjæle i kundeservice, der prøver at gøre
 deres bedste, men som ikke KAN - fordi de ikke har beføjelser til at
 hjælpe.
 De kan kun se, at der bliver arbejdet på min sag - hvad skal det hjæle
 mig, når jeg ikke ved, om jeg er nummer 1 eller 1000 på listen.
 Jeg bliver SUR....SURERE.......SUREST..........  først efter at have
 fået nummeret til kundechefen og indtalt en LANG besked bliver jeg
 ENDELIG kontaktet af en tekniker, som kan fortælle mig, at jeg vil
 blive hjulpet - dagen efter virker min telefon HURRA.
 
 Lige indtil i dag, hvor jeg skal tilslutte modemmet - så er linien død
 IGEN. Jeg ringer til kundeservice - IGEN - og får at vide, at der
 arbejdes på linien - men det kunne ikke falde orange ind at informere
 folk med abonnement om det først - selvfølgelig ikke.
 
 Hvis det er deres politik, så kan man jo ALDRIG vide sig sikker på
 noget - deres kundeservice er næsten ikke eksisterende, og når man
 endelig taler med dygtig og venlig medarbejder, så viser det sig, at
 de ikke kan gøre hverken fra eller til.
 De lukker linien uden varsel og uden kompensation, når det passer dem
 at reperare på den.
 
 De kunne sgu lære noget af TDC, der i det mindste udviser respekt for
 deres kunder ved at lade dem vide, hvornår der kan være problemer.
 
 Så NEJ OG ATTER NEJ - den store monopolist er ikke ond og grusom, men
 ganske overraskende meget velfungerende - man ved, hvad man har, man
 ved sgu' ikke hvad man får.
 
 Jeg har nu taget kontakt til et par af de store dagblade for at får
 dem til at skrive om sagen - IGEN.
 Orange har nogle udmærkede services på deres fastnet og nogle fine
 priser på ADSL - men hvad fanden hjælper der, når de ikke engang kan
 få deres linier til at virke ?
 
 Slutteligt kan jeg kun råde folk, der overvejer Orange til AT HOLDE
 JER LAAAAAAAAANGT VÆK.
 
 Overvej dem igen om 1 år - så har de måske fået kureret de værste
 børnesygdomme - hvis ikke de afgået ved vuggedøden.....?
 
 
 Venlig hilsen/Kind regards
 
 Dr. Ralph
 
 Email: dr.ralph@SPAMmail.com
 Remove "SPAM" when mailing me.
 
 
 |  |  | 
  Caspar Møller (21-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Caspar Møller
 | 
 Dato :  21-06-01 19:32
 | 
 |  | > De kan kun se, at der bliver arbejdet på min sag - hvad skal det hjæle
 > mig, når jeg ikke ved, om jeg er nummer 1 eller 1000 på listen.
 > Jeg bliver SUR....SURERE.......SUREST..........  først efter at have
 > fået nummeret til kundechefen og indtalt en LANG besked bliver jeg
 > ENDELIG kontaktet af en tekniker, som kan fortælle mig, at jeg vil
 > blive hjulpet - dagen efter virker min telefon HURRA.
 
 Hmm... - sjovt nok kan jeg genkende forløbet foruroligende godt...! Man kan
 ringe til deres kundeservice og få vidt forskellige ting at vide. Indenfor
 det første døgn fejlretter de efter 24 timer. Andet døgn får man at vide, at
 man er blevet fejlinformeret, og at det er 48 timer der gælder. Tredje døgn
 får man at vide, at man de to første døgn er blevet totalt fejlinformeret,
 og at det er 5 arbejdsdage de skal bruge!! Når endelig teknikeren ringer går
 der max en halv time, så kører det igen, indtil næste gang... En anden ting
 er, at de nu siden marts har sagt at en routerløsning var lige om hjørnet og
 at man kunne bruge forvalgskoder fra 1. juni. Gæt selv engang om de har
 leveret varen endnu...? En ting har jeg dog fået ud af mit bekendtskab med
 Mobilix, og det er at det fremover hedder TDC!
 
 Mvh,
 Caspar Møller
 
 
 
 
 |  |  | 
  Henrik Aarfeldt (21-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt
 | 
 Dato :  21-06-01 20:35
 | 
 |  | 
 "Dr. Ralph" <dr.ralph@spam.mail.com> wrote in message
 news:v824jtsmsr7htb4bt8u4ckpb9ugsftnlo4@4ax.com...
 >
 > den nye lille mobilselskab, der vil lege med i det kolde
 nord.
 
 Som forresten er langt større end de øvrige selskaber på det
 danske marked.
 
 > (hvor naiv kan man
 > være at tro på det)
 
 Vi troede også selv på det.
 
 > En (til en afveksling) venlig og forholdsvid velinformeret
 > kundeservicemedarbejder tilbyder mig 2 måneders gratis
 abonnement som
 > kompensation over den lange ventetid - og fri opretttelse
 af 1 MBIT
 > linien - jeg spørger ham, om de værste problmer er
 overstået - og han
 > fortæller mig, at de har fået styr på det, og at alt er
 stabilt nu
 > (han er en god LØGNER)
 
 Helt unødvendigt at kalde ham løgner.
 
 
 > men det kunne ikke falde orange ind at informere
 > folk med abonnement om det først - selvfølgelig ikke.
 
 Joda...men det er svært at informere i forvejen, på ikke
 forudsigelige nedbrud.
 
 > Hvis det er deres politik,
 
 Det er det ikke.
 
 >deres kundeservice er næsten ikke eksisterende,
 
 Der er ellers mange ansatte.
 
 > De lukker linien uden varsel og uden kompensation, når det
 passer dem
 > at reperare på den.
 
 Ikke forstået...hvorfor skulle de lukke en virkende
 linie...for at reparere den ?
 
 > De kunne sgu lære noget af TDC, der i det mindste udviser
 respekt for
 > deres kunder ved at lade dem vide, hvornår der kan være
 problemer.
 
 Ah...TDC informerer om kabelbrud i forvejen...sejt.
 
 > Orange har nogle udmærkede services på deres fastnet og
 nogle fine
 > priser på ADSL - men hvad fanden hjælper der, når de ikke
 engang kan
 > få deres linier til at virke ?
 
 Det kan de også.
 
 
 > hvis ikke de afgået ved vuggedøden.....?
 
 Ah mon...efter de tunge investeringer ?
 Nu skal der jo kroner i kassen.
 
 Mvh haa/orangedk.com/egen_mening.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Svend Jørgensen (21-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Svend Jørgensen
 | 
 Dato :  21-06-01 22:54
 | 
 |  | 
 "Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message
 news:AYrY6.243$NN2.127643684@news.mobilixnet.dk...
 >
 > Ah mon...efter de tunge investeringer ?
 > Nu skal der jo kroner i kassen.
 >
 > Mvh haa/orangedk.com/egen_mening.
 >
 rivmin, er det dét, man kalder selektiv besvarelse.
 For en gangs skyld kunne det være sjovt hvis du ikke havde klippet i det
 forige indlæg, så man bedre kunne hvad du svarede på, og ikke mindst hvad du
 ikke svarerede på.
 Hurtig, overfladisk, orange.    Det ville klæ' dig at tage mandens problem alvorligt.
 mvh.
 Svend
            
             |  |  | 
   Christen Stephansen (22-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Christen Stephansen
 | 
 Dato :  22-06-01 08:58
 | 
 |  | > For en gangs skyld kunne det være sjovt hvis du ikke havde klippet i
 det
 > forige indlæg, så man bedre kunne hvad du svarede på, og ikke mindst
 hvad du
 > ikke svarerede på.
 
 Der blev klippet helt vildt, hvilket faktisk gjorde det meget nemt at se
 hvad der blev svaret på.
 
 > Det ville klæ' dig at tage mandens problem alvorligt.
 
 Jeg forstår det ganske enkelt ikke. Hvordan kan så tungnemme folk finde
 frem til Usenet? Der er en eneste indgang til Orange, som det er
 tilfældet hos alle andre ISP i landet:
 
 K U N D E S E R V I C E !
 
 /Christen Stephansen
 
 
 
 
 |  |  | 
    Svend Jørgensen (22-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Svend Jørgensen
 | 
 Dato :  22-06-01 20:09
 | 
 |  | 
 "Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> wrote in message
 news:9gutpu$g9e$1@news.inet.tele.dk...
 > Der blev klippet helt vildt, hvilket faktisk gjorde det meget nemt at se
 > hvad der blev svaret på.
 
 Ja selvfølgelig er det dét. Pointen var jo netop at Henrik A. ikke svarede
 på de grelle ting, men kun dér, hvor han lige kunne fyre en overfladisk
 kommentar af.
 
 >
 > > Det ville klæ' dig at tage mandens problem alvorligt.
 >
 > Jeg forstår det ganske enkelt ikke. Hvordan kan så tungnemme folk finde
 > frem til Usenet? Der er en eneste indgang til Orange, som det er
 > tilfældet hos alle andre ISP i landet:
 
 Hvad mener du ?,
 
 >
 > K U N D E S E R V I C E !
 >
 > /Christen Stephansen
 >
 >
 
 Svend.
 
 
 
 
 |  |  | 
   Henrik Aarfeldt (22-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt
 | 
 Dato :  22-06-01 10:37
 | 
 |  | 
 Svend Jørgensen <svend.e@image.dk> wrote in message
 news:Z3uY6.1068$lf5.128342@news010.worldonline.dk...
 >
 > rivmin, er det dét, man kalder selektiv besvarelse.
 Øh...hvad har min private mailadresse med det at gøre ?
 > For en gangs skyld kunne det være sjovt hvis du ikke havde klippet i det
 > forige indlæg, så man bedre kunne hvad du svarede på, og ikke mindst hvad
 du
 > ikke svarerede på.
 Det jeg svarer på, det er det jeg ikke klipper ud.
 Det jeg ikke svarer på, det er det jeg klipper ud.
 > Hurtig, overfladisk, orange.    Ovenstående lader jeg være uklippet for din skyld, men jeg svarer ikke på
 det....hvad du så end får ud af det...
 > Det ville klæ' dig at tage mandens problem alvorligt.
 Og hvad får dig til at tro, at jeg ikke gør det ?
 Mvh haa/orangedk.com/egen_mening.
            
             |  |  | 
  Dr. Ralph (22-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Dr. Ralph
 | 
 Dato :  22-06-01 00:04
 | 
 |  | >> den nye lille mobilselskab, der vil lege med i det kolde
 >nord.
 >
 >Som forresten er langt større end de øvrige selskaber på det
 >danske marked.
 
 Hvilket jo blot på en underlig sarkastisk måde bekræfter, at TDC slet
 ikke er den onde store monopolist, men at Mobilix/Orange meget snart
 overtager dette prædikat OG MED MANÉR må man sige.
 
 Man føler sig hensat til handlingen i Franz Kafkas "Processen", hvor
 stats apparatet er en STOR TUNG DØD maskine, der kun er til for at
 holde sig selv i live - men meget sjældent tjener et egenligt formål
 udover blot at været til stede for at udøve selvjustits- samme følese
 får man, når man har været sådan ca. 25 ineffektive og totalt
 paralyserede og uinformerede Orange medarbejdere igennem.
 
 >> (hvor naiv kan man
 >> være at tro på det)
 >
 >Vi troede også selv på det.
 
 Selvfølgelig skal man TRO på det - og Orange har vel også gået til
 opgaven med optimismen i behold - men når man så opdager, at man ikke
 engang er i nærheden af at kunne nå det - så skal man for pokker da
 bruge nogle af alle de passive medarbejdere til noget fornuftigt -
 EGENTLIG KUNDESERVICE - og ikke bare til at paradere spørgsmål i en
 telefon - uden sikker viden om noget som helst.
 
 >> En (til en afveksling) venlig og forholdsvid velinformeret
 >> kundeservicemedarbejder tilbyder mig 2 måneders gratis
 >abonnement som
 >> kompensation over den lange ventetid - og fri opretttelse
 >af 1 MBIT
 >> linien - jeg spørger ham, om de værste problmer er
 >overstået - og han
 >> fortæller mig, at de har fået styr på det, og at alt er
 >stabilt nu
 >> (han er en god LØGNER)
 >
 >Helt unødvendigt at kalde ham løgner.
 
 Hvorfor ikke kalde en spade for en spade og en løgner for en det han
 er ?
 
 Selvfølgelig ved manden udmærket godt, at der er  flere problmer i
 farvandet, men i hans iver efter at shang-haie en TDC kunde, så
 L_Y_V_E_R han sig til en ekstra kunde.
 Havde han sagt til mig, at der stadig kunne være visse opstarts
 vanskeligheder, så havde jeg været lykkelig TDC fastnets- og ADSL
 kunde i dag - nu er jeg ulykkelig og MEGET Usikker Orange kunde - er
 der overhovedet noget  i den virksomhed, der fungerer udover
 mobilnettet ?
 
 >Joda...men det er svært at informere i forvejen, på ikke
 >forudsigelige nedbrud.
 
 Der var ifølge Orange kundeservice (men hvad ved de - NADA, ZIP,
 NIENTE, RIEN) tale om udskiftning af dele af et eksisterende central,
 der blot skulle forbedres - dette kan man sagtens give GOD info om i
 GOD tid til kunderne - så drop dine vattede dårlige undskyldninger.
 
 >>deres kundeservice er næsten ikke eksisterende,
 >
 >Der er ellers mange ansatte.
 
 Håber selv du kan se den åbentlyse selv-ironi i dit svar - for ellers
 har jeg sgu' da ondt af din intelligens.
 
 >> De lukker linien uden varsel og uden kompensation, når det
 >passer dem
 >> at reperare på den.
 >
 >Ikke forstået...hvorfor skulle de lukke en virkende
 >linie...for at reparere den ?
 
 Hvis du ikke klippede som en uvidende ignorant i mit indlæg, så ville
 du nok fatte en del mere end tilfældet er.
 Linien blev lukket for at forbedre visse dele af centralen - det er da
 fint nok, man prøver at forbedre - men så kan man altså sagtens nå at
 underette kunder i god tid.
 Hvis jeg oplever bare ét uanmeldt nedbrud på linien til - så bliver
 mit Orange bræk grønne modem fyret ud  fra 6. sal - sammen med de
 klamme filtre - håber de rammer en Orange central i nedfalsøjeblikket.
 
 >> De kunne sgu lære noget af TDC, der i det mindste udviser
 >respekt for
 >> deres kunder ved at lade dem vide, hvornår der kan være
 >problemer.
 >
 >Ah...TDC informerer om kabelbrud i forvejen...sejt.
 
 Du kan med dine meget lidt begavede bemærkninger og din meget ringe
 citeringsteknik minde om en ansat ved Orangekundeservice - er du ikke
 det, så skynd dig at indsende en ansøgning - de vil ELSKE dig for
 åbentlyse ignorance.
 
 >> Orange har nogle udmærkede services på deres fastnet og
 >nogle fine
 >> priser på ADSL - men hvad fanden hjælper der, når de ikke
 >engang kan
 >> få deres linier til at virke ?
 >
 >Det kan de også.
 
 Foreløbigt har Orange på 9 dage kun formået at holde min - ellers
 velfungerende linie - oppe i samlet 1½ dag - FLOT narhoveder.
 
 >> hvis ikke de afgået ved vuggedøden.....?
 >
 >Ah mon...efter de tunge investeringer ?
 >Nu skal der jo kroner i kassen.
 
 Hører jeg et svagt men MEGET stabilt rungende TeleDanmark EKKO i
 baggrunden.................hvem sagde MONOPOLIST ?
 
 
 Venlig hilsen/Kind regards
 
 Dr. Ralph
 
 Email: dr.ralph@SPAMmail.com
 Remove "SPAM" when mailing me.
 
 
 |  |  | 
   JK (22-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : JK
 | 
 Dato :  22-06-01 11:49
 | 
 |  | "Dr. Ralph" <dr.ralph@spam.mail.com> skrev i en meddelelse
 news:3pt4jt0a3tg9t806pie8skr60is82410hc@4ax.com...
 [snip]
 > Hvilket jo blot på en underlig sarkastisk måde bekræfter, at TDC slet
 > ikke er den onde store monopolist, men at Mobilix/Orange meget snart
 > overtager dette prædikat OG MED MANÉR må man sige.
 
 -hm...jeg tror ikke du behøver se særlig langt (bl.a. i denne NG) for at
 finde folk, som har oplevet nøjagtig det samme som du har' - fra eksempelvis
 TDC.
 
 - det du har oplevet, har jeg også prøvet fra TDC - jeg hoppede jo glad på
 1-vejs kabelmodemerne dengang TDC tilbød den løsning - og magen til Shit
 skal man lede længe efter -> specielt slemt blev det, da ADSL kom frem, så
 var kabelmodemkunderne pludselig glemt af TDC - den hedengangne NG for TDC
 kabelmodem blev pludselig en spøgelsesgruppe- bl.a. fordi de flinke
 mennesker fra TDC pludselig stoppede totalt med at engagere sig i gruppen ->
 nu f.eks. i denne gruppe har vi jo den iøvrigt udemærkede Jesper Skriver fra
 TDC-> en person som har check på tingene, og som udtaler sig pænt om folks
 problemer - sådan en person havde vi også i kabelmodemgruppen - han hed
 Geert - flink fyr ! - men den flinke Geert forsvandt pludselig - sammen med
 resten af TDC's interesse for kabelmodemkunderne.
 
 - problemer var der NOK a' -ska' jeg iøvrigt hilse og sige - men TDC gad
 bare ikke koncentrere sig om den sag længere - nu var ADSL interessant.... -
 resultater er, at jeg idag har et usolgt TDC 1-vejs kabelmodem liggende
 (nypris 1.999,-) som ingen pludselig gad overtage ! - så drop det der med at
 hvis du havde valgt TDC, så var den gået bedre - ja, måske - og det ku' også
 sagtens være gået den anden vej !
 
 chill down - Orange ska' nok få det til at virke -> det er et 'nyt' firma
 som lige er spunget ind på ADSL-markedet - der vil altid være nogle
 begyndervanskeligheder.
 
 .....bottom-line, Orange, TDC, CC, Wol - ja' de har alle prøvet at lave lort
 i det - der er historier om succes og fejltagelser hos alle udbydere. I
 sidste ende ka' det jo måske endda (på et tidspunkt) ende med, at du li'frem
 kommer til at ku' li' Orange...- når de får fixet din sag.
 
 /JK
 
 
 
 
 
 |  |  | 
   Enok Hauge (22-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Enok Hauge
 | 
 Dato :  22-06-01 12:44
 | 
 |  | On Fri, 22 Jun 2001 01:03:45 +0200, Dr. Ralph <dr.ralph@spam.mail.com>
 wrote:
 
 >Hvilket jo blot på en underlig sarkastisk måde bekræfter, at TDC slet
 >ikke er den onde store monopolist, men at Mobilix/Orange meget snart
 >overtager dette prædikat OG MED MANÉR må man sige.
 
 Det tror jeg næppe, Orange har blot nogle opstarts problemer med deres
 ADSL-løsninger. Det samme havde TDC, WOL/Tiscali og CC. Desuden bliver
 det nok lidt svært for Orange at blive monopolist.
 
 >Man føler sig hensat til handlingen i Franz Kafkas "Processen", hvor
 >stats apparatet er en STOR TUNG DØD maskine, der kun er til for at
 >holde sig selv i live - men meget sjældent tjener et egenligt formål
 >udover blot at været til stede for at udøve selvjustits- samme følese
 >får man, når man har været sådan ca. 25 ineffektive og totalt
 >paralyserede og uinformerede Orange medarbejdere igennem.
 
 Når et firma er af en hvis størrelse er det meget normalt at alle
 medarbejderne ikke ved alle detaljer omkring alle deres forskellige
 produkter. Det samme "problem" har de andre teleselskaber også. Du
 skal blot sørge for at blive stillet om til den rigtige afdeling.
 
 >Selvfølgelig ved manden udmærket godt, at der er  flere problmer i
 >farvandet, men i hans iver efter at shang-haie en TDC kunde, så
 >L_Y_V_E_R han sig til en ekstra kunde.
 
 Lyver er jo et stærkt ord, så jeg går ud fra at sælgeren ikke har
 været informeret om de problemer som du mener han helt sikkert har
 kendt til. Du mener vel også at købmanden fraråder dig at købe hans
 varer fordi det er noget lort og de fleste madvarer er gået ud af
 dato.
 
 >Havde han sagt til mig, at der stadig kunne være visse opstarts
 >vanskeligheder, så havde jeg været lykkelig TDC fastnets- og ADSL
 >kunde i dag - nu er jeg ulykkelig og MEGET Usikker Orange kunde - er
 >der overhovedet noget  i den virksomhed, der fungerer udover
 >mobilnettet ?
 
 Ja, mit ADSL kom for eksempel til at virke igår. Det kører glimrende.
 
 >Linien blev lukket for at forbedre visse dele af centralen - det er da
 >fint nok, man prøver at forbedre - men så kan man altså sagtens nå at
 >underette kunder i god tid.
 >Hvis jeg oplever bare ét uanmeldt nedbrud på linien til - så bliver
 >mit Orange bræk grønne modem fyret ud  fra 6. sal - sammen med de
 >klamme filtre - håber de rammer en Orange central i nedfalsøjeblikket.
 
 Du ser simpelthen spøgelser overalt. Når man køber teleydelser så må
 ,man forvente at der kan ske fejl, eller betale for 100% oppetid.
 
 >Foreløbigt har Orange på 9 dage kun formået at holde min - ellers
 >velfungerende linie - oppe i samlet 1½ dag - FLOT narhoveder.
 
 Hvis du kalder folk for narhoveder når du har et problem så tror jeg
 generelt du har meget svært ved at blive hjulpet. Opfører man sig
 derimod som et voksent menneske så er kundeservice da meget flinke.
 Det er ihvertfald min erfaring.
 
 >>> hvis ikke de afgået ved vuggedøden.....?
 >>
 >>Ah mon...efter de tunge investeringer ?
 >>Nu skal der jo kroner i kassen.
 '
 Orange afgår næppe ved vuggedøden. Svjh ejes 51% af deres aktier af
 France Telekom.
 
 >Hører jeg et svagt men MEGET stabilt rungende TeleDanmark EKKO i
 >baggrunden.................hvem sagde MONOPOLIST ?
 
 Mon ikke du har misforstået ordet monopol? Hverken Orange eller TDC
 koncernen har monopol på noget som helst.
 
 Mvh. Enok Hauge
 
 
 |  |  | 
   Henrik Aarfeldt (22-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt
 | 
 Dato :  22-06-01 16:26
 | 
 |  | 
 "Dr. Ralph" <dr.ralph@spam.mail.com> wrote in message
 news:3pt4jt0a3tg9t806pie8skr60is82410hc@4ax.com...
 
 *plonk*
 
 
 
 
 |  |  | 
    Dr. Ralph (26-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Dr. Ralph
 | 
 Dato :  26-06-01 00:30
 | 
 |  | >*plonk*
 
 Din kommentar lever til fulde op (LÆS: N_E_D) til niveauet af teknisk
 viden og kunnen hos dine kære kollegaer hos Orange.
 
 Langt de fleste møder sikkert med optimisme og smil på job om
 morgenen, men efter at have været en dag igennem med panikslagne
 kunder, der er ladt i stikken af manglende teknisk service, vender de
 hjem med mundvigende NEDAD.
 
 For sagen er jo, at Orange kundeservice for det meste består af
 personale hentet ind fra gaden helt grønne og naive - og ihvert fald
 uden meget teknisk viden om de ting, de prøver at sælge og rådgive om
 i telefonen.
 
 Kunne man blot få lovning på at blive kontaktet af en tekniker
 indenfor et vist tidsrum, ville det hjælpe på meget - og både kunder
 og kundeservice ville føle at der skete noget i den rigtige retning.
 
 Men de fleste har ikke andet at sige en: *PLONK* - dette ord er sådan
 nogenlunde Orange kundeservice i en nøddeskal.
 
 Så tak for, at du bekræfter min praktiske viden om Orange kundeservice
 
 
 Venlig hilsen/Kind regards
 
 Dr. Ralph
 
 Email: dr.ralph@SPAMmail.com
 Remove "SPAM" when mailing me.
 
 
 |  |  | 
     Peter Brodersen (26-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peter Brodersen
 | 
 Dato :  26-06-01 01:03
 | 
 |  | 
 
            On Tue, 26 Jun 2001 01:29:57 +0200, Dr. Ralph <dr.ralph@spam.mail.com>
 wrote:
 >Så tak for, at du bekræfter min praktiske viden om Orange kundeservice
 Hint: Du er ikke i Oranges evt. interne nyhedsgrupper.
 -- 
 - Pede
   Professionel nørd
 Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/ |  |  | 
      Dr. Ralph (27-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Dr. Ralph
 | 
 Dato :  27-06-01 03:17
 | 
 |  | On Tue, 26 Jun 2001 02:02:57 +0200, Peter Brodersen
 <professionel@nerd.dk> wrote:
 
 >On Tue, 26 Jun 2001 01:29:57 +0200, Dr. Ralph <dr.ralph@spam.mail.com>
 >wrote:
 >
 >>Så tak for, at du bekræfter min praktiske viden om Orange kundeservice
 >
 >Hint: Du er ikke i Oranges evt. interne nyhedsgrupper.
 
 NEJ, men mig bekendt har Orange ikke en sådan - så de fortsætter i de
 traditionelle spor, de allerede slæber efter sig - med NUL reel
 kundeservice.
 
 
 Venlig hilsen/Kind regards
 
 Dr. Ralph
 
 Email: dr.ralph@SPAMmail.com
 Remove "SPAM" when mailing me.
 
 
 |  |  | 
       Dr. Ralph (27-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Dr. Ralph
 | 
 Dato :  27-06-01 03:24
 | 
 |  | 
 >NEJ, men mig bekendt har Orange ikke en sådan - så de fortsætter i de
 >traditionelle spor, de allerede slæber efter sig - med NUL reel
 >kundeservice.
 
 SORRY-  har lige opdateret min news - og sørme om der ikke er kommet
 et par fine nye Orange grupper - men der er sgu' ikke mange poster i
 dem - og slet ikke noget info fra Orange kundeservice.
 
 
 Venlig hilsen/Kind regards
 
 Dr. Ralph
 
 Email: dr.ralph@SPAMmail.com
 Remove "SPAM" when mailing me.
 
 
 |  |  | 
        Henrik Aarfeldt (27-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt
 | 
 Dato :  27-06-01 19:19
 | 
 |  | 
 "Dr. Ralph" <dr.ralph@spam.mail.com> wrote in message
 news:vrgijtcq8760b60a77tpn8amm4llv820nc@4ax.com...
 >
 > SORRY-  har lige opdateret min news - og sørme om der ikke
 er kommet
 > et par fine nye Orange grupper - men der er sgu' ikke
 mange poster i
 > dem - og slet ikke noget info fra Orange kundeservice.
 
 Men dem der er der...de bliver besvaret.....dog ikke af
 KundeService, da det ikke er dedikerede support-grupper.
 
 Mvh haa.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Kim Jensen (22-06-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Jensen
 | 
 Dato :  22-06-01 09:31
 | 
 |  | 
 
            >> (hvor naiv kan man
 >> være at tro på det)
 > Vi troede også selv på det.
   ^^
 >> priser på ADSL - men hvad fanden hjælper der, når de ikke
 >> engang kan få deres linier til at virke ?
 > Det kan de også.
           ^^
 > Mvh haa/orangedk.com/egen_mening.
                        ^^^^^^^^^^^
 Kan du snart bestemme dig for, hvem du (ikke) repræsenterer?    mvh
 Kim Jensen
            
             |  |  | 
 |  |