/ Forside / Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Rejser & Udflugter
#NavnPoint
Nordsted1 10159
refi 6552
ans 4342
HelleBirg.. 2810
katekismus 2544
piaskov 2400
dova 2399
svendgive.. 2305
Teil 2130
10  jakjoe 1830
Godt man lige er kommet hjem fra Tyrkiet
Fra : Thomas Pedersen


Dato : 28-08-06 07:16

Ja så nu har de sprugnet bomber i marmaris.
de er fanme gale i hovet.
http://se.ekstrabladet.dk/ego/T_2/http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article220609.ece




 
 
webpoint (28-08-2006)
Kommentar
Fra : webpoint


Dato : 28-08-06 13:43

Ja, hvor er du heldig !

Jeg står med 9 mennesker og skal til Alanya - Og jeg er den eneste som
tør rejse derned

De andre er parat til at droppe rejsen, her 14 dage før.

Dvs. at det i værste tilfælde kan koste os 80% af rejsens pris, at
nogle paphoveder smider nogle bomber i en turistbus i Marmaris.

Og ja, jeg har prøvet at forklare mine med rejsende hvor langt der er
fra Alanya til Marmaris og hvor lille den statistiske chance er !

Det hjælper ikke

ØVV.

Kim

Thomas Pedersen skrev:

> Ja så nu har de sprugnet bomber i marmaris.
> de er fanme gale i hovet.
> http://se.ekstrabladet.dk/ego/T_2/http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article220609.ece


Thomas Pedersen (28-08-2006)
Kommentar
Fra : Thomas Pedersen


Dato : 28-08-06 14:05

ja det er sku nået lort.
og bade de også kunne skrive på udrignes www side at man ikke skal tage den
ned, så får man alle penge igen.

thomas
"webpoint" <webpoint@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:1156768977.062078.5030@m73g2000cwd.googlegroups.com...
Ja, hvor er du heldig !

Jeg står med 9 mennesker og skal til Alanya - Og jeg er den eneste som
tør rejse derned

De andre er parat til at droppe rejsen, her 14 dage før.

Dvs. at det i værste tilfælde kan koste os 80% af rejsens pris, at
nogle paphoveder smider nogle bomber i en turistbus i Marmaris.

Og ja, jeg har prøvet at forklare mine med rejsende hvor langt der er
fra Alanya til Marmaris og hvor lille den statistiske chance er !

Det hjælper ikke

ØVV.

Kim

Thomas Pedersen skrev:

> Ja så nu har de sprugnet bomber i marmaris.
> de er fanme gale i hovet.
> http://se.ekstrabladet.dk/ego/T_2/http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article220609.ece



Per Thomsen (28-08-2006)
Kommentar
Fra : Per Thomsen


Dato : 28-08-06 15:12

>Ja, hvor er du heldig !

> Jeg står med 9 mennesker og skal til Alanya - Og jeg er den eneste som tør
> rejse derned
>
> De andre er parat til at droppe rejsen, her 14 dage før.
>
> Dvs. at det i værste tilfælde kan koste os 80% af rejsens pris, at nogle
> paphoveder smider nogle bomber i en turistbus i Marmaris.
>
> Og ja, jeg har prøvet at forklare mine med rejsende hvor langt der er fra
> Alanya til Marmaris og hvor lille den statistiske chance er !
>
>Det hjælper ikke

Inden for de sidste tre år (det startede langtid før) har de bombet
forskellige turistbyer fra nord til syd, og nu også Marmaris. Jeg ville ikke
være bange for at tage der ned igen.
Den med den statistiske chance/risiko er som du skriver meget lille.
Jeg ville dog udvise større agtpågivenhed end normalt. - Men jeg tror
sansynligheden for at blive kørt over af en ølbil er større end at blive
offer for et bombe attentat.

Per




Webpoint (28-08-2006)
Kommentar
Fra : Webpoint


Dato : 28-08-06 15:38

Vi er fuldstændige enige, men det hjælper jo desværre ikke, når resten af
gruppen ikke forholder sig til det !

Og det hjælper bestemt heller ikke, at de så ydermere smider en i Antalya.
( 2 dræbte, 6 såret )

Øv

Kim



Kent Oldhøj (28-08-2006)
Kommentar
Fra : Kent Oldhøj


Dato : 28-08-06 17:33

"Webpoint" <info@default.com> wrote in
news:44f2ffcc$0$12629$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Vi er fuldstændige enige, men det hjælper jo desværre ikke, når resten
> af gruppen ikke forholder sig til det !

Så kan man jo diskutere hvem der er nogle paphoveder.

Per Thomsen (29-08-2006)
Kommentar
Fra : Per Thomsen


Dato : 29-08-06 07:13

>> Vi er fuldstændige enige, men det hjælper jo desværre ikke, når resten
>> af gruppen ikke forholder sig til det !
>
> Så kan man jo diskutere hvem der er nogle paphoveder.
>
Det kan man jo gører som man lyster

Per




michael (28-08-2006)
Kommentar
Fra : michael


Dato : 28-08-06 17:50

> Dvs. at det i værste tilfælde kan koste os 80% af rejsens pris, at
> nogle paphoveder smider nogle bomber i en turistbus i Marmaris.

Ja, I har det hårdt. Især sammenlignet med dem, det er gået ud over...

/michael



webpoint wrote:
> Ja, hvor er du heldig !
>
> Jeg står med 9 mennesker og skal til Alanya - Og jeg er den eneste som
> tør rejse derned
>
> De andre er parat til at droppe rejsen, her 14 dage før.
>
> Dvs. at det i værste tilfælde kan koste os 80% af rejsens pris, at
> nogle paphoveder smider nogle bomber i en turistbus i Marmaris.
>
> Og ja, jeg har prøvet at forklare mine med rejsende hvor langt der er
> fra Alanya til Marmaris og hvor lille den statistiske chance er !
>
> Det hjælper ikke
>
> ØVV.
>
> Kim
>
> Thomas Pedersen skrev:
>
>
>>Ja så nu har de sprugnet bomber i marmaris.
>>de er fanme gale i hovet.
>>http://se.ekstrabladet.dk/ego/T_2/http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article220609.ece
>
>

Per Thomsen (29-08-2006)
Kommentar
Fra : Per Thomsen


Dato : 29-08-06 07:14

> > Dvs. at det i værste tilfælde kan koste os 80% af rejsens pris, at
> > nogle paphoveder smider nogle bomber i en turistbus i Marmaris.
>
> Ja, I har det hårdt. Især sammenlignet med dem, det er gået ud over...
>
Ja, specielt den kæmpe minioritet af kurdere, der bor og arbejder i
turistområderne.

Per




mogens.amd64@gmail.c~ (28-08-2006)
Kommentar
Fra : mogens.amd64@gmail.c~


Dato : 28-08-06 17:54


>
>Og ja, jeg har prøvet at forklare mine med rejsende hvor langt der er
>fra Alanya til Marmaris og hvor lille den statistiske chance er !
>
>Det hjælper ikke
>
Nej - det kan jeg godt forstå - nu er Alanya vist heller ikke for
sikkert. Da "tegningskrisen" startede var jeg klar over, at alle
muslimske chartermål er lukkede for mit vedkommende - så må vi leve
med det. Det er sørgerligt, men Tyrkiet, Tunesien, Marokko og lignende
må klare sig uden mig. Fra nu af er det kun EU-lande, der gælder når
vi bestiller - kan ikke se nogen grund til at besøge de steder, hvor
der efterhånden åbentlyst er store problemer. Det er altså synd, det
er nået så vidt
Mogens

Jan Bøgh (28-08-2006)
Kommentar
Fra : Jan Bøgh


Dato : 28-08-06 19:42

mogens.amd64@gmail.com skrev i
5k76f2l5g411i6lae15jcj1q1qjglm483a@4ax.com dette:

> Da "tegningskrisen" startede var jeg klar over, at alle
> muslimske chartermål er lukkede for mit vedkommende - så må vi leve
> med det. Det er sørgerligt, men Tyrkiet, Tunesien, Marokko og lignende
> må klare sig uden mig. Fra nu af er det kun EU-lande, der gælder når
> vi bestiller

De er da ikke særligt muslimske i Norge - selv om Allah har leget julemand
og også udstyret dem med en god spand olie!

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde. | A: Der er altså også et liv uden for nettet!
PS: Knipserier kan findes på | B: Såååeh - har du et link?
http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk ørken: http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html



mogens.amd64@gmail.c~ (28-08-2006)
Kommentar
Fra : mogens.amd64@gmail.c~


Dato : 28-08-06 20:42

On Mon, 28 Aug 2006 20:41:52 +0200, "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere>
wrote:

>mogens.amd64@gmail.com skrev i
>5k76f2l5g411i6lae15jcj1q1qjglm483a@4ax.com dette:
>
>> Da "tegningskrisen" startede var jeg klar over, at alle
>> muslimske chartermål er lukkede for mit vedkommende - så må vi leve
>> med det. Det er sørgerligt, men Tyrkiet, Tunesien, Marokko og lignende
>> må klare sig uden mig. Fra nu af er det kun EU-lande, der gælder når
>> vi bestiller
>
>De er da ikke særligt muslimske i Norge - selv om Allah har leget julemand
>og også udstyret dem med en god spand olie!
>
-------

Hæ hæ - nu tænker jeg på de "normale" chartermål med palmer og
paraplydrinks - det er her jeg udelukker de muslimske lande. Norge
gider jeg da på ingen måde besøge - muslimer/olie eller ej -
Mogens

Per Thomsen (29-08-2006)
Kommentar
Fra : Per Thomsen


Dato : 29-08-06 07:17

>>
>>> Da "tegningskrisen" startede var jeg klar over, at alle
>>> muslimske chartermål er lukkede for mit vedkommende - så må vi leve
>>> med det. Det er sørgerligt, men Tyrkiet, Tunesien, Marokko og lignende
>>> må klare sig uden mig. Fra nu af er det kun EU-lande, der gælder når
>>> vi bestiller
>>
>>De er da ikke særligt muslimske i Norge - selv om Allah har leget julemand
>>og også udstyret dem med en god spand olie!
>>
Nu er Norge jo ikke et EU-land, men det er England, Frankrig og Spanien.

> Hæ hæ - nu tænker jeg på de "normale" chartermål med palmer og
> paraplydrinks - det er her jeg udelukker de muslimske lande. Norge
> gider jeg da på ingen måde besøge - muslimer/olie eller ej -
> Mogens

Nåå, lige som Spanien?

Per




Jan Bøgh (29-08-2006)
Kommentar
Fra : Jan Bøgh


Dato : 29-08-06 13:58

Per Thomsen skrev i 1ZQIg.6$GD7.5@news.get2net.dk dette:
>>>> Da "tegningskrisen" startede var jeg klar over, at alle
>>>> muslimske chartermål er lukkede for mit vedkommende - så må vi leve
>>>> med det. Det er sørgerligt, men Tyrkiet, Tunesien, Marokko og
>>>> lignende må klare sig uden mig. Fra nu af er det kun EU-lande, der
>>>> gælder når vi bestiller
>>>
>>> De er da ikke særligt muslimske i Norge - selv om Allah har leget
>>> julemand og også udstyret dem med en god spand olie!
>>>
> Nu er Norge jo ikke et EU-land, men det er England, Frankrig og
> Spanien.

Øhhh - hvad var det lige du ikke forstod af ovenstående?

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde. | A: Der er altså også et liv uden for nettet!
PS: Knipserier kan findes på | B: Såååeh - har du et link?
http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk ørken: http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html



Per Thomsen (29-08-2006)
Kommentar
Fra : Per Thomsen


Dato : 29-08-06 14:40

>>>>> Da "tegningskrisen" startede var jeg klar over, at alle
>>>>> muslimske chartermål er lukkede for mit vedkommende - så må vi leve
>>>>> med det. Det er sørgerligt, men Tyrkiet, Tunesien, Marokko og
>>>>> lignende må klare sig uden mig. Fra nu af er det kun EU-lande, der
>>>>> gælder når vi bestiller
>>>>
>>>> De er da ikke særligt muslimske i Norge - selv om Allah har leget
>>>> julemand og også udstyret dem med en god spand olie!
>>>>
>> Nu er Norge jo ikke et EU-land, men det er England, Frankrig og
>> Spanien.
>
> Øhhh - hvad var det lige du ikke forstod af ovenstående?
>

Citat: "Fra nu af er det kun EU-lande, der gælder når vi bestiller"

Hvortil du svarede: "De er da ikke særligt muslimske i Norge - selv om Allah
har leget julemand og også udstyret dem med en god spand olie! "

Så nævnte jeg at det ikke var et EU-land. Hvad var det du ikke forstod?

Per





Jan Bøgh (29-08-2006)
Kommentar
Fra : Jan Bøgh


Dato : 29-08-06 15:01

Per Thomsen skrev i 7tXIg.58$4z6.7@news.get2net.dk dette:
>>>>>> Da "tegningskrisen" startede var jeg klar over, at alle
>>>>>> muslimske chartermål er lukkede for mit vedkommende - så må vi
>>>>>> leve med det. Det er sørgerligt, men Tyrkiet, Tunesien, Marokko
>>>>>> og lignende må klare sig uden mig. Fra nu af er det kun
>>>>>> EU-lande, der gælder når vi bestiller
>>>>>
>>>>> De er da ikke særligt muslimske i Norge - selv om Allah har leget
>>>>> julemand og også udstyret dem med en god spand olie!
>>>>>
>>> Nu er Norge jo ikke et EU-land, men det er England, Frankrig og
>>> Spanien.
>>
>> Øhhh - hvad var det lige du ikke forstod af ovenstående?
>>
>
> Citat: "Fra nu af er det kun EU-lande, der gælder når vi bestiller"
>
> Hvortil du svarede: "De er da ikke særligt muslimske i Norge - selv
> om Allah har leget julemand og også udstyret dem med en god spand
> olie! "
> Så nævnte jeg at det ikke var et EU-land. Hvad var det du ikke
> forstod?

At du ikke havde opdaget at den oprindelige spørger tilsyneladende kun
efterlod EUlande som en mulighed, hvis ikke man ville bestille en rejse til
et muslimsk land. Såmænd!

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde. | A: Der er altså også et liv uden for nettet!
PS: Knipserier kan findes på | B: Såååeh - har du et link?
http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk ørken: http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html



Per Thomsen (30-08-2006)
Kommentar
Fra : Per Thomsen


Dato : 30-08-06 08:49

> At du ikke havde opdaget at den oprindelige spørger tilsyneladende kun
> efterlod EUlande som en mulighed, hvis ikke man ville bestille en rejse
> til et muslimsk land. Såmænd!
>

Og så skriver du (med et glimt i øjet), at Norge ikke er muslimsk. Hvortil
jeg nævner at det heller ikke er et EU-land, hvilket jo var den oprindelig
spørgers ønske.

Per




jesper outzen (29-08-2006)
Kommentar
Fra : jesper outzen


Dato : 29-08-06 08:06

mogens.amd64@gmail.com wrote:

Det er sørgerligt, men Tyrkiet, Tunesien, Marokko og lignende
> må klare sig uden mig. Fra nu af er det kun EU-lande, der gælder når
> vi bestiller - kan ikke se nogen grund til at besøge de steder, hvor
> der efterhånden åbentlyst er store problemer. Det er altså synd, det
> er nået så vidt
> Mogens

Hva med Spanien, England og tyskland terror er vist overalt såhhh.

mogens.amd64@gmail.c~ (29-08-2006)
Kommentar
Fra : mogens.amd64@gmail.c~


Dato : 29-08-06 15:15

On Tue, 29 Aug 2006 09:05:31 +0200, jesper outzen
<jesper@spamhulfoto.dk> wrote:

>
>
>Hva med Spanien, England og tyskland terror er vist overalt såhhh.

Hmmm..... ved nærmere eftertanke må jeg vist hellere blive hjemme i
haven - verden er gået fra forstanden - eller i hvert fald nogen
derude er gået fra forstanden.
Mogens

Otto (29-08-2006)
Kommentar
Fra : Otto


Dato : 29-08-06 22:36

On 2006-08-28 08:15:40 +0200, "Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> said:

> Ja så nu har de sprugnet bomber i marmaris.
> de er fanme gale i hovet.
> http://se.ekstrabladet.dk/ego/T_2/http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article220609.ece

Jeg
>
er også lige kommet hjem i går fra Alanya - flyet lettede 1 time før
angrebet i Antalya.

Dagen efter angrebet i Mamaris, sad vi alle i bussen på vej til
Antalya, og eftersom ingen af guiderne fra "Tyrkiet Eksperten" havde
sagt et ord om det, spurgte jeg til det. De mente ikke det var
nødvendigt at holde tale om i bussen, og det var da ikke noget
særligt?? Efter at have hævet tonen lidt, fik vi dog lidt afvide om det
- flere i bussen vidste slet ingenting om det. Vi var faktisk bedre
informeret af bekymrede familienmedlemmer.

Mvh
Otto




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste