|
 | Indtastning af licens nøgle i XP Pro Fra : Povl Erik |
Dato : 23-08-06 19:59 |
|
Hejsa!
Jeg har gen-installeret min XP. Desværre nåede jeg ikke at registrere den i
tide (dovenskab...) - når jeg forsøger at registrere nu - kan den ikke få
forbindelse til M$ - eneste alternativ er - den telefoniske model. Og disse
2 kan den så stå og loop igennem....
Hvordan kan jeg komme "tilbage" - til den normale indtastning af
licensnøglen?
pfht, PE
| |
Johnn Nekman (23-08-2006)
 | Kommentar Fra : Johnn Nekman |
Dato : 23-08-06 20:45 |
|
On Wed, 23 Aug 2006 20:58:51 +0200, "Povl Erik" <pølser@m_brød.dk>
wrote:
>Hejsa!
>
>Jeg har gen-installeret min XP. Desværre nåede jeg ikke at registrere den i
>tide (dovenskab...) - når jeg forsøger at registrere nu - kan den ikke få
>forbindelse til M$ - eneste alternativ er - den telefoniske model. Og disse
>2 kan den så stå og loop igennem....
>
>Hvordan kan jeg komme "tilbage" - til den normale indtastning af
>licensnøglen?
Hvis du brugte din rigtige nøgle i forbindelse med installationen, så
er det blot at ringe til Microsoft på 80 70 13 15 og lade dem betale
for samtalen når du får den aktiveret.
--
Mvh Johnn
| |
Povl Erik (23-08-2006)
 | Kommentar Fra : Povl Erik |
Dato : 23-08-06 21:05 |
|
Jamen - det er jo netop problemet - at jeg ikke har angivet en nøgle...
Mvh, PE
"Johnn Nekman" <johnn_1106@notmail.com> skrev i en meddelelse
news:4pbpe25isdocj0879766jkdkklupgdf2s3@4ax.com...
> On Wed, 23 Aug 2006 20:58:51 +0200, "Povl Erik" <pølser@m_brød.dk>
> wrote:
>
>>Hejsa!
>>
>>Jeg har gen-installeret min XP. Desværre nåede jeg ikke at registrere den
>>i
>>tide (dovenskab...) - når jeg forsøger at registrere nu - kan den ikke få
>>forbindelse til M$ - eneste alternativ er - den telefoniske model. Og
>>disse
>>2 kan den så stå og loop igennem....
>>
>>Hvordan kan jeg komme "tilbage" - til den normale indtastning af
>>licensnøglen?
> Hvis du brugte din rigtige nøgle i forbindelse med installationen, så
> er det blot at ringe til Microsoft på 80 70 13 15 og lade dem betale
> for samtalen når du får den aktiveret.
> --
> Mvh Johnn
| |
 Johnn Nekman (23-08-2006)
 | Kommentar Fra : Johnn Nekman |
Dato : 23-08-06 21:42 |
|
On Wed, 23 Aug 2006 22:04:38 +0200, "Povl Erik" <pølser@m_brød.dk>
wrote:
>Jamen - det er jo netop problemet - at jeg ikke har angivet en nøgle...
>
>Mvh, PE
Øhh, installerede du med en resque cd?
Anyways, prøv blot at ringe til dem, så kan du få hjælp direkte fra
problemskaberne selv  ... Sålænge du har et serienummer du ved
hører sammen med din maskine kan det jo næppe gå helt galt.
--
Mvh
Johnn (som er godt træt af produktaktivering)
| |
John (24-08-2006)
 | Kommentar Fra : John |
Dato : 24-08-06 05:35 |
| | |
Asle Bjerva (24-08-2006)
 | Kommentar Fra : Asle Bjerva |
Dato : 24-08-06 08:53 |
|
John wrote:
> "Povl Erik" <pølser@m_brød.dk> skrev i en meddelelse
>
>> Hvordan kan jeg komme "tilbage" - til den normale indtastning
>> af licensnøglen?
>
> Måske med: http://www.snapfiles.com/get/rockxp.html
>
> - eller her:
> http://catalog.microsoft.com/genuine/purchase/UpdateInstructions.aspx
>
> Mvh John
Det programmet trigger virusbeskyttelsen fra Symantec med melding om at det
inneholder:
Hacktool.Pwdump. Kanskje det ikke er heldig med slike programmer installert
?
Programmet Belarc gjør en full gjennomgang av hele PCen og inneholder IKKE
noen slike programmer.
Det gir i tillegg til lisensnøkler også en oversikt over versjoner for
programmer og en status på sikkerheten.
http://www.belarc.com/
Gratis for privat bruk. Anbefales !
--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no
| |
 John (24-08-2006)
 | Kommentar Fra : John |
Dato : 24-08-06 10:37 |
|
"Asle Bjerva" <abuse@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Det programmet trigger virusbeskyttelsen fra Symantec med
> melding om at det inneholder:
> Hacktool.Pwdump. Kanskje det ikke er heldig med slike
> programmer installert
Tak for tilbagemelding, Asle. Jeg tror ikke, der er grund til
nervøsitet.
Bemærk kommentaren til RockXP: ".. Note: Some anti-virus
programs may alert you when installing a tool that can reveal
your passwords. .."
Jeg har aldrig oplevet problemer af nogen art med software fra
Snapfiles.
> Programmet Belarc gjør en full gjennomgang av hele PCen
> Det gir i tillegg til lisensnøkler
Jep, fint program, men RockXP gi'r mulighed for at _skifte_
nøgle.
Mvh John
| |
|
|