/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
RR - MotoGP - QP - Miraklernes tid er ikke~
Fra : MKS - 74


Dato : 29-04-06 14:12

_Nej_det _er_ altså _ikke_løgn, der _er_ virkelig en GSV-R i Pole og
begge i top-5 !! OK det stod ned i stænger, og de kører vel næppe mere
end de sædvanlige par omgange imorgen inden skramlet opgiver ævred og
Hopper sparker til skidtet, men hvem ved, med pis-øs-regnvejr imorgen
er der måske et lille lys for enden af tunnelen for de plagede
Sutte-fans .

http://www.motogp.com/en/motogp/motogp_news.htm?menu=news&news_id=16602

--
-Michael

 
 
Ukendt (29-04-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-04-06 14:36


Rolig nu rolig nu

De kan ikke køre en weekend over , Nicky skal nok finde både 2-3 geear også
:)

PE
--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:7bo652trp1m67hiroo9rjhkvt0c20ks8ud@4ax.com...
> _Nej_det _er_ altså _ikke_løgn, der _er_ virkelig en GSV-R i Pole og
> begge i top-5 !! OK det stod ned i stænger, og de kører vel næppe mere
> end de sædvanlige par omgange imorgen inden skramlet opgiver ævred og
> Hopper sparker til skidtet, men hvem ved, med pis-øs-regnvejr imorgen
> er der måske et lille lys for enden af tunnelen for de plagede
> Sutte-fans .
>
> http://www.motogp.com/en/motogp/motogp_news.htm?menu=news&news_id=16602
>
> --
> -Michael



MKS - 74 (29-04-2006)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 29-04-06 14:44

On Sat, 29 Apr 2006 15:36:25 +0200, "P.E."
<x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> wrote:

>Rolig nu rolig nu

Rolig? Er du gal, er du slet ikke klar over at der en skrammel-suki i
pole , det er da både til små Rizla-flag og lagkage...

>De kan ikke køre en weekend over

Shhhh, dårlig karma.....Men jow en hel weekend er lang for en Suzuki
.

> , Nicky skal nok finde både 2-3 gear også
>:)

Ja eller også vælter han....

--
-Michael

Knud Dam (29-04-2006)
Kommentar
Fra : Knud Dam


Dato : 29-04-06 15:02


"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:21r6521l77tg7vb42ovb9t474b700acg39@4ax.com...

> Er du gal, er du slet ikke klar over at der en skrammel-suki i pole

Hmm. kedelig kommentar !

; - )

KD Bandit 600 S (der ikke skramler, og som er klar til 5 dages herretur om
en uges tid)



MKS - 74 (29-04-2006)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 29-04-06 15:15

On Sat, 29 Apr 2006 16:02:00 +0200, "Knud Dam"
<danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> wrote:

>> Er du gal, er du slet ikke klar over at der en skrammel-suki i pole
>
>Hmm. kedelig kommentar !

Næh, hov-hov ikke kedelig, _nu_ skal der være fest i alle små
Suzuki-hjem, hvem ved hvornår det sker næste gang (og hvor længe
boblen holder) .

>KD Bandit 600 S (der ikke skramler, og som er klar til 5 dages herretur om
>en uges tid)

Husk godt med gaffa, kabelstrips og cyanoacrylatlim, der skal lidt
ekstra til for at sådan en Sutte kan holde sammen på sig selv .

(PS! God tur Knud).

--
-Michael

Knud Dam (29-04-2006)
Kommentar
Fra : Knud Dam


Dato : 29-04-06 15:30


"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:uss652p0ijbo7cu2iipeqkivb88a75nuv1@4ax.com...

> Husk godt med gaffa, kabelstrips og cyanoacrylatlim, der skal lidt
> ekstra til for at sådan en Sutte kan holde sammen på sig selv .
>
> (PS! God tur Knud).

Tak !

Du er sq en hård mand .... hmm.... gaffa og strips er altid godt.

; - )

KD



Ukendt (29-04-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-04-06 15:42

Det kunne godt være man skulle holde sin KAJE når sin egen Honda motor
fylder ca 16m2 lige nu men regner med at den bliver halveret i løbet af ugen

Den Turbo æder alså nogle lejer og stempler og og og

Men nu er det slut , nye lejer JE turbo stempler og så lige udvidet olie kar
med extra 1½ l olie


http://www.kvikteam.dk/images/2006/Dan%20&%20Per/Per/Per%20opbygning1.html
--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
"



MKS - 74 (29-04-2006)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 29-04-06 15:58

On Sat, 29 Apr 2006 16:41:56 +0200, "P.E."
<x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> wrote:

>Det kunne godt være man skulle holde sin KAJE når sin egen Honda motor
>fylder ca 16m2 lige nu men regner med at den bliver halveret i løbet af ugen

Hårdt presset må jeg erkende at jeg også engang i tidernes morgen har
ødelagt en Honda-motor (d.v.s den døde nu aldrig helt, og kunne selv
til sidst slæbe både sig selv og mig selvom den lød som en pakke
rustne søm i en øldåse).

>Den Turbo æder alså nogle lejer og stempler og og og
>
>Men nu er det slut , nye lejer JE turbo stempler og så lige udvidet olie kar
>med extra 1½ l olie

Juhuuu - op med ladetrykket!

>http://www.kvikteam.dk/images/2006/Dan%20&%20Per/Per/Per%20opbygning1.html

Kewl!


--
-Michael

JHR (29-04-2006)
Kommentar
Fra : JHR


Dato : 29-04-06 15:59

Altid morsomt at høre på udtalelser der skyldes på hans enorme
Suzuki-kompleks.
Den bedste sportsmaskine lige nu er jo (ifølge de fleste mc-blade) stadig en
Suzuki....

Jeppe.

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:uss652p0ijbo7cu2iipeqkivb88a75nuv1@4ax.com...
> On Sat, 29 Apr 2006 16:02:00 +0200, "Knud Dam"
> <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> wrote:
>
>>> Er du gal, er du slet ikke klar over at der en skrammel-suki i pole
>>
>>Hmm. kedelig kommentar !
>
> Næh, hov-hov ikke kedelig, _nu_ skal der være fest i alle små
> Suzuki-hjem, hvem ved hvornår det sker næste gang (og hvor længe
> boblen holder) .
>
>>KD Bandit 600 S (der ikke skramler, og som er klar til 5 dages herretur om
>>en uges tid)
>
> Husk godt med gaffa, kabelstrips og cyanoacrylatlim, der skal lidt
> ekstra til for at sådan en Sutte kan holde sammen på sig selv .
>
> (PS! God tur Knud).
>
> --
> -Michael



MKS - 74 (29-04-2006)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 29-04-06 16:02

On Sat, 29 Apr 2006 16:59:08 +0200, "JHR"
<j_haveFJERNDETTE@post3.tele.dk> wrote:

>Altid morsomt at høre på udtalelser der skyldes på hans enorme
>Suzuki-kompleks.

Nemmerlig, gratis underholdning.

>Den bedste sportsmaskine lige nu er jo (ifølge de fleste mc-blade) stadig en
>Suzuki....

*LOL*

--
-Michael

MKS - 74 (29-04-2006)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 29-04-06 16:38

On Sat, 29 Apr 2006 15:11:53 +0200, MKS - 74 <mks74temp@gmail.com>
wrote:

>_Nej_det _er_ altså _ikke_løgn, der _er_ virkelig en GSV-R i Pole og
>begge i top-5 !!

Mere udførlig QP-rapport fra crash.net:

Vermeulen stuns with wet Istanbul pole!

MotoGP rookie Chris Vermeulen has delivered the latest shock of an
unpredictable season so far - the Rizla Suzuki rider taking a
brilliant debut pole position during a soaking wet qualifying session
at Istanbul, Turkey, round three of the 2006 world championship.

The arrival of rain on Saturday morning had played into the hands of
the Ducati Marlboro Team during final free practice, with world
championship leader Loris Capirossi and team-mate Sete Gibernau
claiming a dominant one-two at the top of the timesheets - and holding
a one-second lead over third placed Colin Edwards.

Capirossi, completing in his first Turkish Grand Prix after missing
the 2005 event through injury, and Gibernau had been just seventh and
ninth in the dry Friday sessions (led by Repsol Honda's Nicky Hayden)
but with the challenging Istanbul circuit still soaking wet for
qualifying - and Edwards the only Michelin rider in the top six this
morning - Ducati and Bridgestone looked to have the upper hand.

Into the qualifying hour and Vermeulen, fourth fastest this morning,
put Bridgestone back on top early in the session - and remained on
provisional pole until Capirossi toppled the young Australian, by
0.272secs, at the 30-minute mark, with Hayden holding third for Honda
and Michelin.

But Capirossi's reign latest just five minutes before coming under
serious pressure from Hayden - who fell a fraction short - and then
Vermeulen, who was in excellent form; snatching pole back, losing it
to Hayden, then retaliating in style by pulling over one-second ahead
of the field! The 2005 WSBK runner-up's relentless charge was
eventually halted when he his GSV-R kicked sideways through turn one,
finally forcing him to back off.

The second GSV-R of John Hopkins had taken longer to adapt to the
conditions, but the Anglo-American had jumped up to third - behind
Vermeulen and Hayden - by the start of the final 15 minutes, while
Kawasaki rookie Randy de Puniet had caused a stir by claiming fifth
behind Capirossi.

The closing stages of the session saw Vermeulen, who was oozing
confidence as he threw his V4 powered machine around the 5.3km
racetrack, improve his pole time ever further - and he needed to:
Hayden was pushing hard and had reduced Vermeulen's once dominant
advantage to just 0.2secs as the Kentuckian began his final lap.

With the chequered flag now waving, the fight for pole was to be
decided by the last lap for Vermeulen and Hayden. Hayden looked
capable of stealing pole but left his braking too late for the final
chicane - forcing the American to sit up and run wide... and leaving
him visibly furious at his minor mistake.

That confirmed 23-year-old Vermeulen's sensational debut MotoGP pole -
the first for Suzuki since Kenny Roberts at Rio 2004 - in only his
fifth MotoGP event (having ridden in two races for Camel Honda at the
tail end of 2005), while a late lap from rain master Gibernau put the
Catalan on the outside of the front row, 0.386secs from pole, and
pushed team-mate Capirossi back to fourth (0.9secs from Vermeulen).

Hopkins claimed a solid fifth, while a brilliant ride from de Puniet
confirmed sixth for Kawasaki some 1.2secs ahead of Qatar pole sitter
Casey Stoner in seventh. de Puniet's experienced team-mate Shinya
Nakano took eight, with the top Yamaha of Colin Edwards and the KR211V
of Roberts completing a top ten covered by 2.728secs.

Among the big names that struggled with the conditions were world
champion Valentino Rossi and superstar rookie Dani Pedrosa; Rossi
appeared to have rear traction problems - his M1 repeatedly stepping
out under hard acceleration - while Pedrosa seemed to lack confidence
to push his factory RCV after several scares.

Rossi will thus line-up just eleventh (+2.935secs from pole) for
Sunday's race, with Pedrosa a distant 16th and a massive 6.339secs off
the pace. Marco Melandri was another high profile casualty, down in
14th, and - unlike Vermeulen - that trio will surely be hoping for dry
weather tomorrow.

--
-Michael

Dan \"748\" Dethlefs~ (29-04-2006)
Kommentar
Fra : Dan \"748\" Dethlefs~


Dato : 29-04-06 19:03

MKS - 74 wrote:
> _Nej_det _er_ altså _ikke_løgn, der _er_ virkelig en GSV-R i Pole og
> begge i top-5 !! OK det stod ned i stænger, og de kører vel næppe mere
> end de sædvanlige par omgange imorgen inden skramlet opgiver ævred og
> Hopper sparker til skidtet, men hvem ved, med pis-øs-regnvejr imorgen
> er der måske et lille lys for enden af tunnelen for de plagede
> Sutte-fans .
>
> http://www.motogp.com/en/motogp/motogp_news.htm?menu=news&news_id=16602
>

Jo, det kan godt være at Vermeulen kører Suzuki, men hvor var det dog
imponerende at se på, han havde virkelig fundet følingen med cyklen
ihvertfald i regnvejr. De har jo mere nedlægning på end vi andre kan få
selv i tørvejr.

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S
www.dethlefsens.dk
www.robertsmc.dk

MKS - 74 (29-04-2006)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 29-04-06 19:09

On Sat, 29 Apr 2006 20:02:55 +0200, "Dan \"748\" Dethlefsen"
<748@dethlefsensOST.dk> wrote:

>Jo, det kan godt være at Vermeulen kører Suzuki, men hvor var det dog
>imponerende at se på, han havde virkelig fundet følingen med cyklen
>ihvertfald i regnvejr.

Sådan er det jo, i regnvejr betyder cyklen tit mindre, men flot af
Vermeulen, helt klart.

>De har jo mere nedlægning på end vi andre kan få
>selv i tørvejr.

Jeg vil sige, det er faktisk ganske morsomt at køre bane i regnvejr,
noget mindre sjovt på gaden, hvor det tit "koster" noget mere...

--
-Michael

Ukendt (29-04-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-04-06 22:26


"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:ima7525l0r9bdnv61bfuoeiuaa91hc5dc2@4ax.com...
> On Sat, 29 Apr 2006 20:02:55 +0200, "Dan \"748\" Dethlefsen"
> <748@dethlefsensOST.dk> wrote:
>
>>Jo, det kan godt være at Vermeulen kører Suzuki, men hvor var det dog
>>imponerende at se på, han havde virkelig fundet følingen med cyklen
>>ihvertfald i regnvejr.
>
Bare ærgelig han ikke køre Honda som sidste år, ved godt det var superbike.

Hygge PD CBR1100t



MKS - 74 (29-04-2006)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 29-04-06 22:31

On Sat, 29 Apr 2006 23:25:59 +0200, "Poul Dam"
<pouldamhyggeadslhome.dk> wrote:

>Bare ærgelig han ikke køre Honda som sidste år, ved godt det var superbike.

Meget overraskende ja, men det var vist (igen) noget Honda-politik der
gik i fisk der, der var lagt op til at han skulle ha' haft en
RCV...Det kender vi jo, men en stor gevinst for Suzuki tror jeg, meget
talentfuld!

--
-Michael

Dan \"748\" Dethlefs~ (29-04-2006)
Kommentar
Fra : Dan \"748\" Dethlefs~


Dato : 29-04-06 23:34

MKS - 74 wrote:
>>De har jo mere nedlægning på end vi andre kan få
>>selv i tørvejr.
>
>
> Jeg vil sige, det er faktisk ganske morsomt at køre bane i regnvejr,
> noget mindre sjovt på gaden, hvor det tit "koster" noget mere...

Jeg har prøvet 2 gange på Ducati`en og begge kørte jeg ud efter 3-5
omgange, da jeg ikke føler mig sikker overhovedet og ikke ville tabe
Ducati`en. Jeg synes ikke jeg havde nogen føling men der kunne lade sig
gøre.

Det kan godt ske at regnvejrs kørsel er sjovt, når man har lært det, men
for mit vedkommende kræver det nok meget træning.


--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S
www.dethlefsens.dk
www.robertsmc.dk

MKS - 74 (29-04-2006)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 29-04-06 23:55

On Sun, 30 Apr 2006 00:34:29 +0200, "Dan \"748\" Dethlefsen"
<748@dethlefsensOST.dk> wrote:

>Jeg har prøvet 2 gange på Ducati`en og begge kørte jeg ud efter 3-5
>omgange, da jeg ikke føler mig sikker overhovedet og ikke ville tabe
>Ducati`en. Jeg synes ikke jeg havde nogen føling men der kunne lade sig
>gøre.

Ulempen ved at køre på sin gadecykel, man er for bange for at smide
den, men når man kører på en racebike, der tit bare skal ha' lidt mere
gaffa så gør det ikke så meget , jeg ville ha' lidt samme holdning
som du på en cykel med gadeplastic.

>Det kan godt ske at regnvejrs kørsel er sjovt, når man har lært det, men
>for mit vedkommende kræver det nok meget træning.

Jeg vil bestemt ikke påstå at jeg har lært det, det er bare ret
morsomt IMO at sejle/slide lidt rundt, hvor alle er ultraforsigtige,
crasher man nåh ja så pyt, det vil typisk være en relativ udramatisk
lowsider anyway .

--
-Michael

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408952
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste