/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
termostat
Fra : Flemming


Dato : 30-03-06 08:49

Så har jeg endnu et sprøgsmål, og eftersom jeg sidste gang ret
faktisk fik et brugbart svar, så prøver jeg igen:

Jeg kunne godt bruge en åbner, når den er mindre varm.

Altså en termostat er begynder at åbne ved 72 grader, i stedet for
standarden der begynder ved 82 grader.

Jeg har prøve at ændre på standarden, uden den helt store success.

Mvh
Flemming


 
 
Torben Scheel (30-03-2006)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 30-03-06 11:39

Flemming wrote:
> Så har jeg endnu et sprøgsmål, og eftersom jeg sidste gang ret
> faktisk fik et brugbart svar, så prøver jeg igen:
>
> Jeg kunne godt bruge en åbner, når den er mindre varm.
>
> Altså en termostat er begynder at åbne ved 72 grader, i stedet for
> standarden der begynder ved 82 grader.

Hvorfor vil du have længere koldkørsel? Lad dog bare motoren komme på
drifttemperatur ASAP. Derudover er du nok nød til at skrive lidt om
køretøjet for at få et brugbart svar.

--
vh
Torben

Flemming (30-03-2006)
Kommentar
Fra : Flemming


Dato : 30-03-06 16:19

Det drejer sig om en CBR900RR 92 som kun bruges til ræs. Jansberg har
fortalt mig at alt over 80 grader er spild af heste og under 70 blir
motoren
slidt unødvendigt meget.

Jo jeg ved godt det højst er et par heste der er tale om, men hvis der
nu var
en let/billig løsning, så tar jeg den gerne.

PT. blir motoren kun 60 grader uden termostat og det er lige lidt for
lidt.

Mvh
Flemming


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408938
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste